Bibbereieren #26

02-02-2012 21:27 3394 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

J: 23/03/123950gr

24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris

?: 5/12/12 24/4 echo

Special guests aka suikertantes: Erine
ebp
Meurning.

Char N. heeft dat zo vaak. Afgelopen vrijdag op zaterdag nog n12 uur wakker en half vijf weer tukken. We geven r trouwens of water of melk.
S heeft het ook wel veel gehad, maar we hoopten dat het gespook over was sinds nieuwe bed.

Ze heeft rest nacht wel geslapen, dus misschien eng gedroomd.

Vandaag eigenlijk yoga, maar ga niet heen. Donderdag de vk maar ff goed laten voelen, want het lopen word me steeds moeilijker door pijn onderin buik en in bekken.

(naar yoga is 45min rijden, dus ff te ver)

Werk ze allemaal vandaag óf fijne dag!
45 min. rijden voor de yoga? Is er werkelijk geen yoga dichter in de buurt?

Ga om 11 uur met R. naar de huisarts, die blijft maar hangen in haar verkoudheid en hoestbuien en spuugt (door het hoesten denk ik) sinds zondag al alles uit. De laatste fles die ze half heeft opgedronken was gisteren om 16 uur en ze slaapt al sinds gisteren 18.00...
Goedemorgen!

Fijne valentijnsdag allemaal!

D heeft standaard een tuitbeker met water in zijn bed staan, hij heeft veel dorst 's nachts.

Net toch maar even de huisarts gebeld, heb straks om 10 uur een afspraak voor D. Ik ben zo moe van al dat gespook steeds 's nachts, vannacht er weer 5 keer uit geweest. Hij lijkt ook weer jeuk te hebben, maar heeft niet echt eczeem plekken momenteel.

Vanmorgen wel schattig. Ik ging even plassen, komt D er net aan lopen. Zegt hij: wat goed van jou mama, nu mag je een sticker plakken! hihi

Rain, is het nieuws al doorgedrongen? Wat gaaf zeg!

Poll, ik duim heel hard voor je!!
Ach arme R.. misschien dat ze van een kuurtje wat opknapt..
Ach die arme R toch... Hopelijk kan de huisarts wat voor jullie betekenen Hus...

Duuv: hopelijk kan de huisarts ook wat voor jullie betekenen, want steeds zovaak eruit is ook slopend!

Ach wat lief van D, jij mag ook een sticker plakken :D

Zo, hier een keurige nacht gehad, 22.30 fles (die al een paar dagen niet meer helemaal leeg gaat), en toen om 5.00 weer.. Gaat heel goed dus.

Ennnnn... trots op mijn meisje!! Ze is van onder weer helemaal rood (op kdv te lang in poepluier blijven lopen), dus gevraagd of ze zonder luier wou proberen vandaag... Kan de roodheid even wat beter worden.. Dat wou ze wel..Nou loopt ze dus al 1,5 uur zonder luier rond, heeft intussen 1x op het potje geplast, en is verder nog droog... Heb het potje in de kamer gezet, dan kan ze er zelf op en af.

Zo, straks even taart maken voor morgen (m'n b'day) en een paar boodschapjes halen..
Hmm, heb R. net uit bed gehaald en ze spuugt nu bruinig slijm...

Duuv wat lief van D.! I. kwam mij laatst op de badkamer een rol wc papier brengen, mama ik jouw billen poetsen?

Succes bij de ha!
Dat lijkt me niet goed Hus! Succes bij ha straks!

Ik woon in gehucht, dus tsjah, dan moet je overal ver voor rijden helaas. Maar vandaag is me dat ff te ver.

Duuv: D'tje toch! Hoop dat ha iets kan vinden wat het spoken veroorzaakt!
En Justdeb, wat goed van T! Wat worden ze dan snel groot hè?
Deb, wat goed van T! Misschien als je het even doorzet dat ze ook zo zindelijk is. Gaat het dan snel he.. En wat fijn dat M weer zo goed geslapen heeft.

D heeft van de huisarts een drankje gekregen, dat helpt tegen verschillende dingen. Dit moet gaan helpen tegen zijn jeuk. Hij kan er wat slaperig van worden, we moeten het met geven voor hij op bed gaat. Ze hoopt een beetje dat dan ook het patroon van steeds wakker worden doorbroken word. Want dit is geen doen meer zo.

Vind het wel een beetje eng, een drankje waar hij ook wat slaperig van word, mar volgens de ha kan het geen kwaad.
Poll: heel veel succes morgen!!

Mariss: hoe gaat het prikken en hoe voel je je? Ik weet van een kennisje dat je je vaak 1 week flink beroerd gaat voelen (bij haar was het 1 week meestal). Succes meissie!

Aj, hyacinth eten, tuttebel, hoe komt ze daar nu bij? Fijn dat het goed is afgelopen hus.

En nu R dus ziek. Ik ben benieuwd hoe het bij de huisarts was.

Beterschap in ieder geval.

Apart dat drankje voor D Duvel. Ik hoop echt voor je dat hij nu beter doorslaapt

Deb: wat goed van T!!!

Ik ga soms plassen als S erbij is en dan geeft ze me dus wc papier aan...

Net lekker even naar dorp gefietst met meisje en nu ligt ze in bed dus even me-time.

We gaan komende vrijdag samen uit eten, dan komt de oppas voor t eerst. We vinden het best spannend, suf he?
Husk, ben benieuwd wat de ha zegt

Duvel, hopelijk helpt het drankje. Waar kon de jeuk door komen of wist hij dat niet?

Deb, wat goed van T zeg!

Annika, wij zitten ook aan een oppas voor s avonds te denken. Mag ik vragen wat jullie haar per uur betalen?

Zo de hond uitlaten en weer opweg naar mijn werk.
Wij hebben tot nu toe ook nog geen oppas, schoonzusje past heel af en toe wel eens op. Wij zijn ook op zoek naar iemand. Vind het wel moeilijk, je wil wel een betrouwbaar iemand hebben natuurlijk. Waar pluk je een oppas vandaan?

maya, dat wist ha niet. D heeft wel eczeem, maar momenteel niet veel plekken. Hij krabt nu ook steeds op andere plekken, vooral op zijn buik en in zijn nek/hals. Misschien komt het door wasmiddel ( we hebben al jaren dezelfde) of door iets wat hij eet. Zat al na te denken, maar heeft de laatste tijd niet echt iets anders gehad dan hij voorheen altijd at.

Leuk, lekker uit eten Annika! Is ook wel eens lekker, iets met z'n 2en doen. Doen wij ook veel te weinig.
Wij hebben dus al 1,5 jaar niks samen gedaan Wordt wel weer eens tijd...

Op vriends werk werkt een meisje van een jaar of 16/17. Vriend vroeg haar of ze wilde oppassen, maar ze had niks met kinderen. Ze kende wel iemand anders, die bij ons in de wijk woonde, die wel een oppas adresje zocht. Dat meisje hebben we dus eerst een ochtend laten kennismaken. Viavia dus leren kennen. Ze past ook nog bij buren op hoorden we later. Ze doet een opleiding Zorg en Welzijn en wil straks in kinderopvang werken. Lijkt me prima dus. We blijven wel de eerste avond in t dorp, zodat we lekker dichtbij zijn mocht er iets zijn.

We geven haar rond de 3,- per uur, maar bekijken het precieze bedrag per avond: afronden naar een rond bedrag etc. Heeft ze S naar bed moeten brengen of lag S al in bed, dat maakt ook weer uit voor het uiteindelijke bedrag. maar volgens Nibud is 3,- peruur voor een avondoppas prima. En zij was dat ook gewend.
Duvel: misschien een (oud) stagiaire van je werk ofzo?
Luchtweginfectie, antibiotica gekregen. Arm schaap. Ze heeft bijna de hele dag geslapen, in bed of op de arm. Beetje kwark gehad en zo'n 320cc sap, meer kreeg ik er niet in. Ligt nu al weer in bed.

Wij gaan toevallig a.s. zondag een dagje naar de sauna met z'n tweeën, ik vond dat we veel te weinig samen iets gaan doen. Mijn ouders passen vaak op, zondag ook. Daarom ben ik ook blij dat ze ma en di gewoon naar het kdv gaan en mijn moeder niet vast oppast, we vragen ze al veel te vaak voor andere dingen
Arme R!

En naar sauna, lekker!
Pfff, dat was weer een lange werkdag, vanmorgen om 7 uur de deur uit, en vanavond om 7 uur weer terug.. Gelukkig morgen vrij met mijn meisje, daar heb ik wel weer zin in!

Wij hebben t ook erg luxe qua oppas. Er is altijd wel een oma of tante die wil oppassen, en ook mijn ouders, waar ze al 1 dag per week naartoe gaat, willen altijd wel, als ze kunnen. Dit weekend blijft F. daar lekker een nachtje slapen, zodat vriend en ik even lekker wat kunnen doen.

Jeetje Annika, na anderhalf jaar ben je ook wel eens toe aan wat leuks doen met z'n tweetjes zeg!

Hus, arme R.. Beterschap voor t meissie! Hopelijk helpt de antibiotica snel!

Char, ik heb vandaag ook gespijbeld van zw.schapsgym. Om 7 uur thuis en dan om 7:15 weg om te gaan sporten zag ik ook niet zitten..
Over tantes gesproken... We waren het weekend bij mijn tante geweest en man zei daarna tegen I. "Bij wie zijn we geweest? Tante...? Zegt I. "Perenboom!"

Oh en nog zo'n opmerking... Zo straks pakte I. wat uit de keukenla en deed daarna met haar voet de keukenla dicht. Dus man zegt "I. dat mag niet, je moet de kast met je hand dicht doen, niet met je voet." waarop I. zegt "nehee papa, dat is niet kast, dat is de laahaa!"

Wat gaan jullie doen het weekend Kath?
Wijsneusje I.. Scheetje!

We gaan lekker uit eten en naar de film. Zin in!!
Hehehehe ik ben weer bijgelezen!! Mijn laptop heeft het begeven, en nu is man er even niet, dus kan even op die van hem. ik hoop dat hij nog even wegblijft, kan ik tenminste relaxed forummen

Eerst een hele dikke felicitatie voor Rain!!!! Superleuk nieuws!

En ik wens Pol een goede uitslag van de echo morgen, ik duim voor je!

Hus wat moet ik altijd lachen om die I van jou. Ik hoop wel dat R snel opknapt, en ook dat bij D van duuv het drankje aanslaat. Dat van die sticker plakken was ook hilarisch trouwens!

Moom ik hoop dat je snel weer beter in je vel zit.

Char nog even en dan is de baby er!!!

Kath hoe gaat het verder met dat mooie huis van laatst?

Justdeb je doet het super allemaal! En wat goed dat T al bijna zindelijk is.

Becks hoe zijn de afgelopen nachten gegaan met N?

Maya mis je het schaatsen al?

GW, Speec, Murron en Annika nog nieuws?

Marriss ben je al begonnen met het spuiten? Toi toi toi!!

Hier was het de afgelopen nachten weer prut. M er elk half uur uit en maar mama mama roepen. Hij hoest ook veel ´s nachts, zo´n vervelende droge hoest waarmee regelmatig een golf kots meekomt. Ik merk dan dat ik de volgende dag chagrijnig ben van de slaap en daarom ook niet echt geduldig ben tegenover M. Herkenbaar?

Man had zondag op de kids gepast terwijl ik bij een vriendin was. Man, het leek wel een slagveld toen ik thuiskwam. En niet alleen de woonkamer, ook de keuken, de badkamer en de slaapkamer van de jongens. Hij had een leuke middag gehad met de boys maar ik kon de zooi allemaal weer opruimen, grrr.
Zo, wat een rust was het hier vanavond!

Hier nog steeds wakker... M is weer helemaal van de rel...

Het ging zo goed de laatste dagen, maar nu is het weer helemaal mis..

Hij heeft na de fles van 18.30 geslapen tot 22.30, en nu is hij sindsdien wakker, en niets is goed... Pffffff...

Hij heeft ten eerste om 22.30 zijn fles al niet leeggedronken, heeft 100 laten staan (die fles is elke avond een drama), wil niet in zijn bed liggen (waarom niet, geen idee), wil niet toch nog wat eten, heeft geen volle luier, geen krampjes... ik weet niet wat het wel is...

Ik weet alleen dat ik vreselijk moe moe moe ben, maar er dus waarschijnlijk niet aan toe kom om te slapen deze nacht...
En ook hier wakker. Gelukkig van mezelf. Kan geen houding meer vinden...
Ebp

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven