Bibbereieren #26
donderdag 2 februari 2012 om 21:27
Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09
86 cm / 12,5kg
22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor
M: 17/09/09
79cm / 9,68kg
C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg
J: 23/03/123950gr
24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg
M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg
R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg
FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg
RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr
BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr
02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg
MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg
KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr
21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris
?: 5/12/12 24/4 echo
Special guests aka suikertantes: Erine
woensdag 15 februari 2012 om 08:45
voor alle slechte slapers..
Poll, mijn duimen draaien weer heel erg hard voor jou vandaag.
Jeej..ik heb een nacht doorgeslapen!! Alleen 1 keer eruit om S haar speen te geven, daarna geslapen tot 7.30 uur. Wat doet dat een mens goed zeg.
Hus, wat heb je een heerlijke dochter zeg! Ik moet altijd zo lachen om haar streken..
Deb, van harte met je verjaardag!
Poll, mijn duimen draaien weer heel erg hard voor jou vandaag.
Jeej..ik heb een nacht doorgeslapen!! Alleen 1 keer eruit om S haar speen te geven, daarna geslapen tot 7.30 uur. Wat doet dat een mens goed zeg.
Hus, wat heb je een heerlijke dochter zeg! Ik moet altijd zo lachen om haar streken..
Deb, van harte met je verjaardag!
woensdag 15 februari 2012 om 09:26
woensdag 15 februari 2012 om 13:36
Husk, arme R. hopelijk knapt ze snel op!
Merk je nu ook dat I weer wat meer energie krijgt?
Nu mijn schoonmoeder niet meer kan oppassen en ook mijn schoonzusje steeds minder (omdat ze een baan heeft, tsss ;-p) is het qua oppas wel wat moeilijker geworden. Mijn ouders passen al heel vaak op, omdat ze vaste oppas zijn en zeker als ze een week al veel hebben moeten oppassen vind ik het vervelend om ze ook nog voor niet werk dingen te vragen en dan is een betaalde oppas thuis wel handig. Wij moeten in de buurt ook maar eens informeren
Leo, heel herkenbaar. Als ik s nachts te weinig slaap krijg ben ik de volgende dag ook niet altijd even geduldig. En J1 wordt ook strontchagrijnig van te weinig slaap, dus als we beide weinig slaap gehad hebben is het hier niet altijd even gezellig. Het versterkt mekaar dan ook nog eens
Deb, heb je verder nog een beetje kunnen slapen vannacht? En dan vandaag ook nog jarig. Van harte!
Poll, ik duim ook heel hard voor een goede echo!
Gister/vandaag slaapdienst gehad. Daarna even door naar de sport. Had al 2 weken geen TRX training meet gedaan, maar dat verneem je dan wel. Poeh morgen spierpijn.
Als t goed is wordt zo mijn nieuwe stofzuiger geleverd, kan ik eindelijk weer normaal zuigen. De oude stofzuiger zat echt geen zuigkracht meer in.
Merk je nu ook dat I weer wat meer energie krijgt?
Nu mijn schoonmoeder niet meer kan oppassen en ook mijn schoonzusje steeds minder (omdat ze een baan heeft, tsss ;-p) is het qua oppas wel wat moeilijker geworden. Mijn ouders passen al heel vaak op, omdat ze vaste oppas zijn en zeker als ze een week al veel hebben moeten oppassen vind ik het vervelend om ze ook nog voor niet werk dingen te vragen en dan is een betaalde oppas thuis wel handig. Wij moeten in de buurt ook maar eens informeren
Leo, heel herkenbaar. Als ik s nachts te weinig slaap krijg ben ik de volgende dag ook niet altijd even geduldig. En J1 wordt ook strontchagrijnig van te weinig slaap, dus als we beide weinig slaap gehad hebben is het hier niet altijd even gezellig. Het versterkt mekaar dan ook nog eens
Deb, heb je verder nog een beetje kunnen slapen vannacht? En dan vandaag ook nog jarig. Van harte!
Poll, ik duim ook heel hard voor een goede echo!
Gister/vandaag slaapdienst gehad. Daarna even door naar de sport. Had al 2 weken geen TRX training meet gedaan, maar dat verneem je dan wel. Poeh morgen spierpijn.
Als t goed is wordt zo mijn nieuwe stofzuiger geleverd, kan ik eindelijk weer normaal zuigen. De oude stofzuiger zat echt geen zuigkracht meer in.
woensdag 15 februari 2012 om 13:37
Hier is de nacht wel redelijk gegaan... M is om 1 uur ofzo gaan slapen, nadat hij eerst nog een flesje van 100 heeft opgedronken.. Toen om 5 uur weer wakker, weer trek, dus weer fles gegeven, en toen heeft hij geslapen tot 9.00. Maar ik moest er al wat eerder uit, en T was ook om 8.00 wakker, dus echt uitgeslapen ben ik niet...
Vanmorgen al visite gehad, straks weer visite en vanavond weer...
Poll: heeeeeel veel succes vandaag, ik duim voor je!!
Duuv: fijn dat je zo goed geslapen hebt!
Char: vervelend he, het geen houding kunnen vinden! Nog een paar weken, en dan kun je weer normaal liggen! (normaal slapen wou ik zeggen, maar das afwachten met uk natuurlijk)
Hus: gelukkig is I weer een beetje de oude.. En R een abkuurtje dus, hopelijk knapt ze gauw weer op.
Vanmorgen al visite gehad, straks weer visite en vanavond weer...
Poll: heeeeeel veel succes vandaag, ik duim voor je!!
Duuv: fijn dat je zo goed geslapen hebt!
Char: vervelend he, het geen houding kunnen vinden! Nog een paar weken, en dan kun je weer normaal liggen! (normaal slapen wou ik zeggen, maar das afwachten met uk natuurlijk)
Hus: gelukkig is I weer een beetje de oude.. En R een abkuurtje dus, hopelijk knapt ze gauw weer op.
woensdag 15 februari 2012 om 13:52
Hi dames,
Echoscopiste was op de hoogte van onze voorgeschiedenis en de echo was goed.
Ze denkt nu 8w3d, dus ben alweer een paar dagen ingelopen op onze eigen inschatting. Zag het hartje zelf niet, dus de moed zakte mij al in de schoenen... Maar bij het inzoomen zagen wij het ook.
Op 29 feb weer (twee weken, pfff...). Het is juist in die weken een paar keer mis gegaan, dus het blijft spannend. Maar voor nu weer even gerustgesteld!
Echoscopiste was op de hoogte van onze voorgeschiedenis en de echo was goed.
Ze denkt nu 8w3d, dus ben alweer een paar dagen ingelopen op onze eigen inschatting. Zag het hartje zelf niet, dus de moed zakte mij al in de schoenen... Maar bij het inzoomen zagen wij het ook.
Op 29 feb weer (twee weken, pfff...). Het is juist in die weken een paar keer mis gegaan, dus het blijft spannend. Maar voor nu weer even gerustgesteld!
woensdag 15 februari 2012 om 14:22
Fijn Poll!!! En wat een vreselijk zenuwslopende tijd moet dit voor je zijn.. Hang in there! (en dat is vooral ook naar de kleine plakkerd gericht!)
Char, vervelend dat je niet meer lekker kunt liggen. Hier wordt t ook wat minder merk ik, zal weer ff een paar van die kussentjes scoren om her en der te draperen..
Even een update op Haaifs geplaatst..
Verdorie hier weer last van keelpijn en verkoudheid.. Lekker dan, ik heb echt de weerstand van een naaktslak, pak iedere bacterie en virusje op volgens mij..
Justdeb, hier ook nog maar een keer gefeliciteerd!!
Char, vervelend dat je niet meer lekker kunt liggen. Hier wordt t ook wat minder merk ik, zal weer ff een paar van die kussentjes scoren om her en der te draperen..
Even een update op Haaifs geplaatst..
Verdorie hier weer last van keelpijn en verkoudheid.. Lekker dan, ik heb echt de weerstand van een naaktslak, pak iedere bacterie en virusje op volgens mij..
Justdeb, hier ook nog maar een keer gefeliciteerd!!
woensdag 15 februari 2012 om 16:43
Ja, ik nu 21 week, wat houd je dat goed bij, ik weet t zelf de helft van de tijd niet eens precies..
Brrr, koud hier.. Verwarming doet t niet meer, moet worden bijgevuld want stond vanmorgen op 0,5 bar.. Nu kan ik dat helemaal gaan uitzoeken, maar geen zin in. Ik wacht wel op vriend, die is vanavond laat thuis, maar dan kruip ik lekker onder de wol met een dikke trui aan..
Brrr, koud hier.. Verwarming doet t niet meer, moet worden bijgevuld want stond vanmorgen op 0,5 bar.. Nu kan ik dat helemaal gaan uitzoeken, maar geen zin in. Ik wacht wel op vriend, die is vanavond laat thuis, maar dan kruip ik lekker onder de wol met een dikke trui aan..
woensdag 15 februari 2012 om 17:13
woensdag 15 februari 2012 om 17:47
Ach, t is een heel gedoe, moet ik eerst de wasmachine afkoppelen enzo voordat ik een kraan heb.. Laat vriend t maar lekker doen, die heeft daar wel oog voor.. Moet t via de CV-aanvoer trouwens? Denk t wel toch?
Geen aparte geiser, maar geen warm water nodig vanavond in principe, op een kopje thee na om warm te blijven. Liever dat het nu gebeurt dan vorige week trouwens!
Geen aparte geiser, maar geen warm water nodig vanavond in principe, op een kopje thee na om warm te blijven. Liever dat het nu gebeurt dan vorige week trouwens!
woensdag 15 februari 2012 om 19:45
woensdag 15 februari 2012 om 20:49
Och arme R, een luchtweginfectie. Hoop dat de ab snel aanslaat.
Leuke opmerkingen van I trouwens. Fijn dat ze weer op knapt.
Ja hoor leo, hier ook herkenbaar: sjachie na een korte nacht.
Duvel: je bedoelt met een nacht goed geslapen dat je er dus niet uit hoefde voor D vannacht? Zou dat drankje helpen?
Deb: toch nog een beetje kunnen slapen vannacht, gelukkig maar met je verjaardag en alle visite vandaag. Gefeliciteerd!!!
Poll: wat een goed nieuws vandaag: het hartje gezien. We duimen weer tot de volgende echo, wat een spanning voor je, meis!
Leuke opmerkingen van I trouwens. Fijn dat ze weer op knapt.
Ja hoor leo, hier ook herkenbaar: sjachie na een korte nacht.
Duvel: je bedoelt met een nacht goed geslapen dat je er dus niet uit hoefde voor D vannacht? Zou dat drankje helpen?
Deb: toch nog een beetje kunnen slapen vannacht, gelukkig maar met je verjaardag en alle visite vandaag. Gefeliciteerd!!!
Poll: wat een goed nieuws vandaag: het hartje gezien. We duimen weer tot de volgende echo, wat een spanning voor je, meis!
woensdag 15 februari 2012 om 21:14
Zo, klein ongelukje hier. Sta op bank om rolgordijn dicht te doen, kan er anders niet bij, pleurt ie ineens naar beneden!
Geprobeerd op te vangen om mn mooie vazen in vensterbank te redden, maar zelf achterover van bank gevallen.
Erg geschrokken, veel harde buiken nu, maar kleine beweegt nog wel regelmatig.
Geen acties meer voor mij...
Geprobeerd op te vangen om mn mooie vazen in vensterbank te redden, maar zelf achterover van bank gevallen.
Erg geschrokken, veel harde buiken nu, maar kleine beweegt nog wel regelmatig.
Geen acties meer voor mij...
woensdag 15 februari 2012 om 21:34
Poll, hopelijk blijft het allemaal goed gaan! Het is jullie zo gegund!
Kath, wij hebben een kraantje bij de cv ketel zitten die we open kunnen zetten en daarmee wordt de cv ketel dan gevuld. (niet dat ik t ooit zelf gedaan heb…)
Vanmiddag mn nieuwe stofzuiger geleverd gekregen, en vanavond maar meteen uitgeprobeerd. Zuigt goed. Jeej…
Kath, wij hebben een kraantje bij de cv ketel zitten die we open kunnen zetten en daarmee wordt de cv ketel dan gevuld. (niet dat ik t ooit zelf gedaan heb…)
Vanmiddag mn nieuwe stofzuiger geleverd gekregen, en vanavond maar meteen uitgeprobeerd. Zuigt goed. Jeej…