curretage levend kindje

25-01-2010 14:12 321 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Vorige week heb ik een termijnecho gehad met 8 weken.Alles leek goed totdat de mevrouw stil werd en een collega erbij ging roepen.Mijn man en ik voelden dat er wat mis was.Ze kwam terug met een arts en vertelden dat er waarschijnlijk iets mis was met ons kindje.Een afwijking die bijna nooit voorkomt. Het hartje klopt goed en het zal het waarschijnlijk gewoon volhouden tot de geboorte maar direct daarna geopereerd moeten worden en dan overlijden waarschijnlijk.Nu moeten we over twee weken terugkomen omdat het kindje dan weer groter is en dan kunnen ze erweer naar kijken en dan een afspraak maken om het te verwijderen.Ik voel me zo rot..ben elke morgen misselijk kleren passen niet meer.maar ik weet dat het over drie weken weg gehaald wordt dmv curretage met een roesje..het id om een levend kindjeweg te halen en dat het gewoon nog groeit die weken..vind het erg moeilijk. Wie heeft er ervaring? Curretage met een roes valt het mee? Ik weet het niet..wil het gewoon van me afschrijven.Bedankt!
veel sterkte morgen!
wens jullie heel veel sterkte.
Ja, dat vind ik echt.
Veel sterkte, weet dat er veel vrouwen van hier aan je denken
quote:chocoladereep schreef op 28 januari 2010 @ 14:03:

Hoi,

Ik zat me net wat af te vragen, als ik een curretage heb gehad zijn dan ook direct de zwangerschapssymptonen verdwenen?

Heel veel sterkte en suc6 morgen!

En ik was er na 2 dagen al vanaf, borsten waren niet meer gevoelig en buik werd gelijk een stuk minder. Ik was 12 weken zwanger, alleen had ik een leeg vruchtzakje!
Jeetje chocoladereep. Wat erg voor je. Ik schrik van je laatste bericht. Heel veel sterkte en kracht toegewenst. Ik leef met je mee
Ik denk aan je, leef met je mee en wil je heel veel sterkte wensen.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Veel sterkte morgen
sterkte!
Heel veel sterkte!

Heb net alles gelezen en ben er helemaal stil van... Ik leef met je mee
Wat zijn jullie ontzettend lief! Bedankt!
Veel sterkte.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ach Chocoladereep...wat een rotsituatie... Ik kan me voorstellen dat je de zwangerschap graag snel wil beëindigen nu. Ga je wel afscheid nemen bewust of liever niet?

Ik denk aan je
Ik denk aan jullie....
Hè Chocoladereep, hoe ging het vandaag? X
Moest vandaag de hele dag aan je denken
Ja, dat vind ik echt.
Hoi allemaal.

Gister in het ziekenhuis geweest. Stonden 3 mensen ons op te wachten ze waren erg lief. Bij de echo bleek dat er echt twee kindjes zijn, ze zitten met hun buik aan elkaar vast. De ene was een stuk kleiner dan de andere..waarschijlijk moet die hard werken omdat de ander op hem leeft.Ik zag het nu duidelijk ook voetjes en handjes. Straks moeten we naar het vu voor een second opinion maar eigenlijk een bevestiging. Dat is een heel eind rijden voor ons dus we gaan straks weg. Ik weet niet wat ik voel..een soort roes geloof ik. Bedankt allemaal!
Och lieverd toch, mijn hart huilt voor jou. Heel veel sterkte maar weer vandaag, ik zal aan je denken
Choco, succes straks, kom je nog vertellen wat de uitkomst van de second opinion is
Ik wilde je alleen even heel veel sterkte wensen vandaag......

Liefs OGG
heel veel sterkte! Ik denk aan jullie!
Heel veel sterkte vandaag!
Veel sterkte vandaag, wat heftig allemaal voor jullie
Grief is just love with nowhere to go
Heel veel sterkte chocoladereep. Wat gaan ze bij het Vu kijken, of er toch een kans is om de zwangerschap uit te dragen?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Heel veel sterkte vandaag, maar natuurlijk ook de komende tijd.

Want welke beslissing er ook genomen wordt... het zal altijd moeilijk zijn.

Als het VU zou zeggen dat de zwangerschap uitgedragen kan worden en dat daarna een operatie moet volgen met alles wat daarbij komt kijken is dat moeilijk, want dan weet je wat jullie allemaal nog te wachten staat. En natuurlijk heb je dat er dan wel voor over, maar dat maakt het er niet minder moeilijk om.

En als ze zouden zeggen dat er écht, écht geen mogelijkheid is voor de kindjes om te overleven na de bevalling, dan moet je nu afscheid nemen en ook dat is vreselijk moeilijk.

Ik leef met je mee. Heel veel sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven