De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
Gelukkig dat je je gisteren weer beter voelde! Ja het hoort erbij, die ups en downs, maar leuk is anders natuurlijk. Je mag best balen!

We hebben niets concreets afgesproken, maar we zitten 2 huisjes van elkaar af dus we zullen elkaar zeker wel tegen het lijf lopen! Er is een grote speeltuin op steenworp afstand!

De kindjes zijn op het kdv, ik moet vanmiddag werken. Net boodschappen gedaan, nu lekker uitgebreid douchen en boven stofzuigen en dan naar de Renault garage.. Stabilisatorstangetje vervangen. Gelukkig ging dat nog net voor wee weg moesten, ik zag alles al in het water vallen.

Sje ging vanmorgen vrolijk verder met stappen! Het duurde even maar hij loopt meteen heel stevig. Dat was met kruipen ook, hij kroop best laat maar wel meteen heel stabiel.
Hoi meiden,

Jaimie, goed van Sje! Dan is het meteen echt een grote jongen als hij nu echt loopt.

Ik ben met Daan nog niet naar de huisarts geweest, ik denk dat we dat na de vakantie doen, onze eigen huisarts is op vakantie en ik denk dat het niet zo dringend is dat we daar niet nog een weekje mee kunnen wachten.

Nikki, fijn dat Redmer's verjaardag allemaal goed verlopen is. En een drukke dag is het meestal toch, zeker met zoveel kinderen. Wij hadden met Daan's verjaardag 12 kinderen rondlopen, allemaal onder de 6. Dat was een week voordat Tim is geboren en ik was ook echt gesloopt 's avonds.

Jaimie, wanneer gingen jullie op vakantie, toch ook volgende week? Wij gaan maandag, ik heb er echt weer zin in. Het wordt redelijk weer volgens mij, fris maar wel droog en dat is het belangrijkste.

Het is hier een beetje triest weer, mistig en een beetje motregen. Maar ik denk dat als het niet harder gaat regenen we straks als Tim wakker is toch maar even naar buiten gaan, want Daan zit al bijna de hele morgen voor de tv.
Wij gaan ook maandag weg! Wij gaan een midweek, en jullie? Fijn om te horen dat het droog zal zijn, wat frisser maakt niet uit. Ze kunnen natuurlijk wel zwemmen maar meer dan 1 keer per dag is voor mij genoeg hoor ;) !
Wij gaan een hele week. Wij hebben ook een binnenspeeltuin op het park voor slecht weer, maar we gaan toch voor de bossen. Ik neem voor de zekerheid maar lekker warme kleren en regenkleding/laarzen mee, zodat we zeker naar buiten kunnen
Meiden, ik meld me vast af voor de komende week. Morgen een drukke dag, 2 afspraken én nog inpakken , dus ik verwacht niet dat ik nog tijd heb.

Jaimie, jij ook alvast veel plezier!

Kikkie, ik zag op je hyves dat je er weer bent, ik verwacht volgende week een uitgebreid verslag .

Nikki, heel veel succes dinsdag met de allerlaatste chemo! Ik ben er volgens mij weer als je de uitslag krijgt, maar dat gaat gewoon helemaal goed komen!

Cola, Snico??????
hey hey

ik ben er weer hoor. Maar moest gister gelijk voor een verjaardag heen en weer naar groningen. We hebben het echt heerlijk gehad, heerlijk zomers zonnetje er nog bij.

We zaten aan een meer en daar zat een strandje bij. Dat was de vorige keer nog niet. Maar voor R natuurlijk helemaal goed. Lekker kunnen rommelen daar.

Nikki, zoals ook al op hyves gezet, wat een ontzettende mooie foto's!!

Jaimie, heel veel plezier alvast maandag! Ik hoop dat jullie nog een beetje dit weer hebben. Hier schijnt nu een heerlijk zonnetje.

Mida, ook heel veel plezier. Ik had nog een krabbeltje bij je neergezet voor dat adres van het pannenkoekenrestaurant.

We hebben toch niet twee vriendjes verloren toch? Snico, cola? Hoe is het met jullie, ik mis jullie.

Hier is alles ok. Ik kreeg gister een brief van het kdv. Op vrijdag is er plek voor T en R. vanaf volgend jaar september. Die ga ik dus maar vast vastzetten. Een extra dag moet ik maar zien te regelen. We zien wel.

Ik heb trouwens nog steeds geen uitslag over mijn examen.
Dank je kik, vanmorgen zei ik nog tegen Nikkiman, ik wou zo graag weer mijn haar terug en mijn wenkbrauwen en mijn wimpers enz. Maar hij zei al iedereen om je heen ziet dat niet eens, je hebt er zelf meer moeite mee (ik vind mezelf nl nu niet echt bepaald aantrekkelijk). Maar goed toen had ik wel nepwimpers op op die foto's.

Jullie vakantie klinkt weer zo relaxed, wij zijn ook echt toe aan vakantie met de kids, of alleen hihi, dat weten we nog niet.

Mida prettige vakantie, hoop dat het weer een beetje meezit voor jullie, had net nog de foto's op hyves bekeken van je mannentjes, wat worden die weer groot zeg!
Oeps, bericht gequoot ipv gewijzigd, nou ja zo lukt het ook..
Hey ladies,

Ik kom me ook afmelden... Kids slapen nu eindelijk. Dtje is de laatste tijd bang... bang voor beren en tijgers en heksen. Dan zeg ik dat ze hier niet kunnen komen, dat ze in het bos wonen. Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe er mee om te gaan maar ik geloof dat ze het nu wel slikte want ik hoor niets meer.

Ik ga nu de laatste was strijken, morgen alles inpakken. We kunnen er toch pas om 15 uur in, dus morgen na de middag gaan we pas rijden. Morgenochtend eerst gymmen. En omdat Jaimieman thuis is kan ik helemaal alleen met Dtje!!!! Super, hoef ik niet de hele tijd met Sje rond te zeulen, want die klimt ook overal op, of komt achter me aan.

EN HET WORDT MOOI WEER!!!!!

Mida ook fijne vakantie!

Nik succes met je laatste chemo!!

Kik fijn dat je weer terug bent, binnenkort weer eens afspreken?

Misschien een kippenmeeting???? Met álle kippies? Lijkt me hartstikke leuk!

Tot gauw meiden!
Kippenmeeting lijkt me leuk! Ben ik wel voor in.

Prettige vakantie Jamie!
nikki succes morgen!

En een kippenmeeting lijkt me superleuk.

Jaimie, lijkt me gezellig om zo wie zo weer eens te meeten. Maar geniet eerst nog maar even van een paar daagjes lekker weg.

Mida, ook heel veel plezier. Hopelijk vindt je het daar net zo leuk als ik.

Ik heb een hele leuke kans om bij mijn mystery shop bedrijf meer te kunnen gaan doen. Ik heb gesolliciteerd als Quality checker, en ik mag het doen, maar eerst nog een proefopdracht. De functie houdt in dat ik alle rapporten ga controleren die door de mystery shoppers geschreven worden. Dus het werk controleren wat ik eerst deed. Superleuk dus.
Wat leuk kik, hopelijk gaat je proefopdracht goed en word je het. Hadden ze jezelf benaderd?

Laatste chemo is weer goedgegaan, gelukkig. Maar ik dacht dat ik heel opgelucht zou zijn, maar ben alleen maar onzeker, ik hoop zo dat dit het laatste is wat ik moet ondergaan en dat alles weg is, maar ja je weet het niet, het is ook zo K*tziekte!
hi nikki,

joehoe je hebt de laatste chemo erop zitten. Ik kan me voorstellen dat nu de onzekerheid toeslaat. Ik hoop zo dat het weg is, en dat je weer het leven kan gaan leven zoals jij dat wilt. Spannend dagen voor je. Dikke knuf.

Ik heb ze zelf benaderd dat ik daar wel voor in aanmerking wilde komen. Ze hebben toen een paar rapporten van mij gelezen en vonden dat het er goed uitzag, om dit werk te kunnen doen. Ik heb nu een aantal proefopdrachten gekregen om te corrigeren. Erg leuk. Kijken of de shopper dus niet tegenstrijdige dingen zegt, zich aan de opdracht heeft gehouden, geen veronderstellingen doet of een persoonlijke mening geeft etc etc. En verder de spelling checken.

r heeft gister zijn eerste partijtje gehad. Van zijn allerliefste vriend van de peuterspeelzaal. Die is nu al naar de basisschool maar de liefde is er nog steeds. Zo leuk om te zien. Het boeide hem echt niet dat ik wegging. Hij werd om half zeven thuis gebracht en was helemaal kapot.

Toen hij thuis kwam, liep ie zo langs ons, naar T, en zegt "ik heb je gemist T" Nou je kon mij opvegen. Stond er gewoon bij te huilen, zo lief!

Verder vertelden vrienden van ons afgelopen weekend dat ze gaan trouwen. Zo leuk.
Trouwens vindt het maar stil hier, iedereen lekker op vakantie natuurlijk. Jaimie en mida ik hoop dat jullie het heel lekker hebben. Als jullie het weer hebben wat het hier is, mogen jullie niet klagen.

Cola, en Snico, waar zijn jullie toch? gaat het allemaal ok?
Ja het is hier rustig, ben zelf ook niet veel online, ben echt zo moe.....

Ik zit 's nachts maar te malen, en te prakiseren of ik nu wel echt klaar ben of alles nu weg is, zo niet wat dan en eigenlijk wil ik er niet aan denken, maar ja ik wil ook niet teleurgesteld zijn, dus wil ik het in mijn achterhoofd houden... pfff moeilijk hoor om daar een middenweg in te vinden.
voor jou nikki. Ik duim heel hard mee dat het weg is. Hebben ze al aangegeven wat er gebeurd als het niet zo is? Wat zeiden ze na de laate Pet scan? Want toen was hij toch echt behoorlijk gekrompen? Gaven ze toen de verwachting dat het weg zou zijn?

Heb je nog dingen in het vooruitzicht dat je een beetje afleiding hebt?

Vervelend dat je zo moe bent, en dan ook niet lekker slapen. Mag je misschien iets nemen om goed te kunnen slapen?
Bij elke keer dat ik een scan had was de tumor gekrompen, de verwachting is ook dat het weg is, ik denk als het niet is zo dat ik dan nog bestralingen krijg. Maar dat zal er ook aan liggen dnek ik wat voor mate het is.

Ik heb leuke dingen in het vooruitzicht, maar dat is allemaal na volgende week vrijdag. Maar geeft niks,komt allemaal goed, (zegt ze zelf heel hard). Slapen ging afgelopen nacht iets beter, ik denk dat ik wel wat zo mogen hoor om beter te slapen, maar dat wil ik liever niet of het moet al te erg worden...
Jamie hoe was jullie weekje? Ben je Mique nog tegengekomen?
Hoi, ik ben er weer!

De eerste was zit in de machine, maar nu eerst even de zooi opruimen, eten en zo. Vanavond heb ik hopelijk meer tijd.

We hebben het heerlijk gehad, verslag komt later!

voor Nikki, ik hoop zó voor je dat het helemaal weg is en dat je met een nieuwe start kunt beginnen.
Hoi meiden,

Sorry voor het lange wachten op een teken van leven. Excuses: de pc staat niet zo vaak meer aan (goede voornemens ), en ik ben veel bezig met oefenen voor die cursus schminken.

Maar de vakantie was SUPER! Het weer zat 100 procent mee, lekker veel tijd voor elkaar, Sje sliep goed (op de eerste keer na, maar na een half uur strijd ging hij toch slapen). We zijn Mique en haar gezin idd ook tegengekomen, erg leuk om haar eens in het echt tegen te komen!

Snico, nog gefeliciteerd met Flirty!! Verder nog nieuws ;)?

Mida, hoe hebben jullie het gehad? Superweer hè!

Nik, wanneer krijg je nou precies die scan en de uitslag? Ik kan me voorstellen dat je pas echt opgelucht kan zijn als je een goede uitslag hebt. Misschien dat je zelfs dan nog niet 100% opgelucht bent, ik denk dat je misschien wel onzeker blijft of het niet terug kan komen? Maar je zult wel goede controle krijgen neem ik aan. Ik duim!!

Kik, gefeliciteerd met het behalen van je examen! Heb je je er alweer toe kunnen zetten om te gaan studeren?
Ik heb morgen de scan en vrijdag uitslag, dus heel spannend, begin nu ook echt zenuwachtig te worden.....

Fijn dat Sje goed sliep, scheelt weer een heel stuk. Hadden jullie nog afgesproken Mique en jij?

Mida alle was weer aan de kant? Ben je ook gelijk weer begonnen met werken?

Kik, gefeliciteerd met je examen maar had ik gister al gedaan op msn!

En wanneer een kippenmeeting? Nu alvast een datum prikken en dan kijken of zullen we een datum prikken na mijn uitslag, wil nu wel echt graag mee!!!

Ow ja heb ik ook geen doekje of sjaaltje meer om, heb het nu dus gewoon echt gemilimeterd, zeg maar. Net Myrthe naar school gebracht en geen rare reacties ofzo, gelukkig. Ik was zo zat van die sjaal of doek, het irriteerde me echt.
Pffff, ik heb even de strijkplank aan de kant geschoven, er lijkt geen eind aan te komen.

Even de tijd nemen om met jullie bij te kletsen.

Jaimie, fijn dat jullie het ook zo leuk hebben gehad! En idd beter weer hadden we bijna niet kunnen hebben. Alleen een beetje fris 's morgens, maar daar zeuren we niet over. Fijn dat Sje ook goed heeft geslapen, hebben jullie nu iets anders gedaan als normaal? Is Dtje het schminken nog niet zat, of heb je ook nog andere slachtoffers?

Nikki, spannend! Ik kan me helemaal voorstellen dat je er helemaal zenuwachtig van wordt.

Laten we even wachten met een datum prikken tot na de uitslag? Anders zit je in het slechtste geval misschien middenin bestralingen ofzo en kun je weer niet mee. (niet dat ik daar vanuit ga, maar just in case). Ik heb er wel weer zin in, lijkt me erg leuk om Kikkie en jou in het echt te zien.

Kikkie, gefeliciteerd met je 1e examen! Had je dat hier geschreven of heb ik het even gemist?

Snico, natuurlijk gefeliciteerd met Flirty! Kom je nog een keer gezellig bijbuurten?

Cola, hoe is het? Gaat het weer een beetje beter thuis?

Zo, over de vakantie. We hadden een knus huisje, midden in de bossen. Er was een leuke speeltuin, binnen en buiten en het zwembad was ook bij Tim een groot succes! Kortom we hebben het heerlijk gehad. We zijn een dagje naar Burgers Zoo geweest en een middag naar een pannenkoekenrestaurant waar een soort kermis bij was (een andere als die jij had aangeraden Kikkie). Er stond gewoon een draaimolen middenin het restaurant! Buiten waren er vliegtuigjes, een treintje, een zweefmolen, bootjes, springkussens en nog veel meer. Verder zijn we gewoon veel op het park geweest en hebben lekker gewandeld in de bossen.Vandaag en morgen zijn Midaman en ik nog vrij, donderdag gaan we weer werken. Morgen gaan we nog een dagje naar de Efteling. Tim gaat naar opa en oma en we nemen een vriendje van Daan mee, dat is net iets gezelliger voor hem.

Ik zal zo nog wat foto's op de groep zetten.
mida hoe was de efteling? leuk park is coldenhove he. Ik vind het een van de leuksten moet ik zeggen.

Ik dacht dat ik het hier neer had gezet, maar toch denk ik van niet haha. Maar ik had nikki van de week op de msn en toen had ik het verteld. Vandaar dus.

Nikki, heel heel heel veel succes morgen met het horen van de uitslag, ik zal aan je denken.

Goed zeg dat je zonder sjaaltje durft.

Jaimie, je foto's van je hobby zijn mooi op hyves! Echt knap dat je dat kan.

Ik heb me er deze week pas weer toe kunnen zetten om weer te gaan leren. Ik was er behoorlijk uit, maar nu ik de stof weer interessant vind, zoek ik automatisch weer meer momenten om te gaan studeren.

maar ik loop op het moment ook erg achter met het huishouden. Ik ben even mijn ritme kwijt met de twee kinderne, omdat t nu wat bewerkelijker wordt. Even zoeken dus.
Nikki, ik ben druk aan het duimen voor je!

Kikkie, de Efteling was geweldig! Er was eigenlijk veel meer voor die kleintjes dan ik zelf had gedacht. En het was superrustig, we konden overal zo instappen. Maar wat was het grootste succes: de ezel die centjes poept! Daar snapten ze allebei niets van . Na afloop nog naar de Mac Donalds en de dag was compleet. Daan heeft er 's nachts helemaal onrustig van geslapen, zo vol zat hij er nog van.

Ja Coldenhove was echt een mooi park. Ik moet zeggen dat wij nog niet echt veel ervaring hebben met Landal, we zijn 1 keer eerder in een Landal park in Duitsland geweest wat ook mooi was. Maar eerlijk gezegd doen wij dit soort vakanties pas sinds Daan er is, daarvoor ging ik toch liever anders op vakantie. Ik moet wel zeggen dat ik dit met kleine kinderen ideaal vind, toch de luxe van een gewoon bed en een eigen douche en wc, én alles bij de hand (speeltuin, winkel ed.). Als ze wat ouder zijn willen we denk ik wel weer gaan camperen. Volgend jaar gaan we denk ik naar een stacaravan in zuid Frankrijk, met vrienden die 2 kindjes hebben van net 5 en 2,5.
Oh ja, vergeet ik toch helemaal te vertellen dat Tim maandag voor het eerst op zijn buik is gerold!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven