December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Even snel een berichtje tussendoor.

Nurse fijn dat je er weer bent!!!! En al bijna thuis mogen bevallen wat gaat het allemaal toch super hard zeg! Hopelijk beval je een beetje aan de vroege kant dan kun je lekker genieten van de eerste verjaardag van Roxanne zonder in je kraambed te liggen. En mooi dat het grootste gedeelte van de verbouwing klaar is nu. Weten jullie al wat jullie gaan verbouwen als je voor de derde keer zwanger bent??? Hihihihihi.

Tinus en Basu gefeliciteerd!!

Oef ik vind het een onwijs leuke muts!

Yora leuk zo'n meeting! Moet zeggen dat ik ook wel fan ben van mijn draagdoek hihihihi.

Zo dat was het even voor nu. Ik heb trouwens al de kerst outfit voor Davina klaar liggen is echt super heb ik bij de H&M gekocht. Zal na de kerst wel even een foto plaatsen.

Ooohh jjaaa Patries heel veel plezier met de verjaardag van Tim morgen en alvast van harte gefeliciteerd!!!
Gisteravond kreeg ik onverwachts visite, dus vandaar dat ik niet meer langs geweest ben. Ik heb net even gekeken, maar ik moet dus nog gewoon twaalf pagina's bijlezen!!

Nou ja, ik haak ik ieder geval maar weer gewoon vanaf het nieuwe topic in ,want anders is er echt geen beginnen aan!

Sorry dat ik allerlei belangrijke dingen heb gemist. Tinus nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En Mainecoon: wat rot dat je gelijk na je vakantie het ziekenhuis in moest. Hopelijk gaat het nu allemaal weer wat beter!

Joni: Ook namens Tim onwijs bedankt voor je supergave verjaardagskaart!! Wat een leuke foto van Boyd zeg. Hij kijkt echt heel erg blij! Was een hele leuke verrassing vanmorgen bij de post!

Loewyz: Jeetje, gaan jullie voor een tweede!! Wat leuk! Ik heb voor Tim ook nog nieuwe gegevens voor de tabel, maar die mail ik straks wel even.

Oef: wat een leuke foto van Brian! Grappig, ik heb voor Tim precies hetzelfde shirt. Is gisteren bezorgd door de H&M. Toch handig zo'n internetshop!! Ik heb ook zo'n muts besteld. Alleen met een andere dessin en kleurtjes (witte, blauwe en bruine strepen). Ik vind em dus leuk!

Mijn computer is trouwens gefikst. Heeft JP geregeld. Geen idee hoe, maar het werkt in ieder geval. Nog bedankt voor het meedenken!

Nurse: jeetje zeg, ik heb echt bewondering voor je dat je het volhoudt! Ik geloof dat ik gillend gek zou worden!! Wel lekker dat het meeste werk nu achter de rug is. En gelukkig dat alles goed gaat!

Wat mij betreft heb je weinig gemist, want ik ben dus ook weer een tijdje afwezig geweest. Ben nu de 'schade'aan het inhalen.

Marloes: 'k Moest wel even lachen om de zin dat jet man al 2 dagen ziek thuis is en dat dat gezellig is. Haha...ik moet er niet aan denken dat JP ziek thuis is. Dan kan ik de hele dag zijn gekreun en gesteun aanhoren!

Nurse: wat goed, een naam!!!!! Fijn dat jullie eruit zijn!

Mette: wat balen zeg, van die slof! Ik had het laatst dus ook, maar die heb ik gelukkig weer gevonden. Die leren zijn inderdaad behoorlijk prijzig!

Yora: wat een leuke foto's!

Knorretje: wat zielig dat Joeri zulke rode billen heeft! Tim had er laatst ook een keertje last van. Hij wilde toen zelfs niet in de kinderstoel zitten. Toen heb ik er 's nachts heel dik bepanthen opgesmeerd en de volgende dag was het bijna weg. Echt superspul!

Zo, dat was pagina 1. Nu eerst maar even posten, voordat ik het kwijt ben!
O, er staat maar 1 berichtje nog. Dat scheelt!

Mainecoon: Bedankt voor de felicitaties!! Ik ben heel benieuwd naar Davina haar Kerst-outfit. Ik vind de H&M errug leuk! Ze hebben tenminste voor jongens ook leuke dingen. Hoe gaat het nu met jou?

Hoi, hoi!! Ik ben weer bij !

Vanavond gaan we voor Tim de slingers ophangen. Ik vind het gewoon een beetje spannend. Maf he!! 't Is toch wel bijzonder zo'n eerste verjaardag.

Morgen wordt het niet zo druk. Alleen mijn ouders - Tim zijn opa en oma - komen, want die moeten zaterdag werken. Het grote feest is zaterdag. Wel mag ie morgen een kaarsje op zijn taartje uitblazen! O ja, en de batterij van de videocamera zit in de oplader, want dit moet nauurlijk wel vastgelegd worden!!

Gek hoor....vorig jaar om deze tijd, wist ik nog van niks. 's Avonds naar de zwangerschapsgym geweest en 's nachts om 4 uur braken de vliezen. Dat het alweer een jaar geleden is!!

Nou ja, ik ga even de aardappels schillen. We eten vanavond witlof met ham en kaas en Tim gewone witlof met een appeltje erdoor. Lekker!
Zo, even snel.... dan lekker broodje eten

De echo was top! Brusje is helemaal goed gekeurd... Het hartje klopte als een tierelier en hij loopt mooi op schema Ben vandaag precies 9 weken en mijn uitgerekende datum is dus 11 juni 2008... hihihi zit er straks precies anderhalf jaar tussen Stijn en zijn brusje. Nou, mooi gepland toch hihihi

@ Patries, alvast van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Tim!!!! Lijkt me toch heel bijzonder... en ook een heel raar idee! Vorig jaar wist je nog van niets en een dag later was je gewoon mama! Echt raar...

Dikke kus en knuffel voor iedereen!
Nog even snel voor het eten!

Nurse, wat goed dat jullie er uit zijn wat de naam betreft!!! Ben benieuwd!!

Hoe was het in A'dam?

Mette, balen zeg van die schoen, heb je hem al weer??

Indian Rose, hoe was de echo??? Spannend hoor...

Je hebt groot gelijk dat je regelmatig je bed in duikt!

Yora, jeetje balen zeg van die schoentjes....

Leuke foto's!

Oef, nog lekker geslapen??

Knorretje, lekker dat de nachtdienst er weer op zit!

Zielig zeg de rode billen en valpartijen van joeri, het hoort er allebei bij, maar leuk is het niet...

Maincoon, ben benieuwd naar de kleertjes!

Patries, bijzonder he zo'n 1e verjaardag, geniet er van!

Manlief is weer beter! Gisternacht begon hij met een buikgriepje, gister overdag ging het al een stuk beter (hij heeft zelfs het hele huis gezogen toen ik aan het werk was!!) En vandaag was eerder een gezellig dagje thuis dan dat hij nou zo ziek was hihi...het is wel eens anders, maar dit keer viel het mee gelukkig!

Groep:Ik ben nou al een poosje op zoek naar slofjes/ schoentjes voor Amber omdat het nu toch wel koud wordt zonder buiten....

Ze heeft nu van die leren slofjes, maar die trekt ze zo uit!

Dus ik dacht dan misschien toch maar eerste echte schoentjes, maar die zijn al snel 40 euro en dat vind ik toch wel prijzig voor een kind wat nog niet loopt. En het wordt ook niet echt geadviseerd om nu al schoentjes aan te doen...

Zag net wel van oxxy de eerste schoentjes, misschien is dat wat??

Ik weet niet wat ik nou moet kopen voor haar, hebben jullie tips??

Marloes
Indian Rose, wat een goed nieuws!!

Nu lekker genieten!!

Marloes
hee marloes Brian heeft ook die slofjes van Oxxy. Leer met een elastiekje vooraan erin. Bevalt prima en... hij kan ze niet uitkrijgen. Ik vind ze ideaal.

Indian goed nieuws joh! super
oh ik zie net dat er een heleboel soorten zijn deze heeft Brian, maar dan in bruin:

Allemaal weer welkom gewenst op dit nieuwe topic. Hierop kunnen we tot sintjuttemus weer kletsen.

Het is niet baby-gerelateerd, maar ik heb wel een interessante site voor jullie:

http://www.productwaarschuwing.nl/index.php

Hierop worden alle producten vermeld die door de fabrikant teruggeroepen worden. Mijn moeder heeft bij Kruidvat de houten trein gekocht en die wordt dus ook teruggeroepen.
Nog even een andere update van mij:

gestopt met de pil, maar vorige week ongesteld, dus niet zwanger. Ben er niet getreurd om, hoor. Heb nu wel ovulatietesten gekocht

Op het KDV hebben ze een echte lampion gemaakt voor Sint Maarten (11-11). Een nijntje en Boyd heeft deze zelf geschilderd. Een lampje er nog bij en hij kan aanstaande zondag de buurtjes af met zijn lampion. Ik zing dan wel de liedjes en Boyd mag er lief bij lachen. Mijn ouders wonen in het dorp, dus daar gaan we ook even heen en mijn schoonouders bellen we op en dan doen we het door de telefoon. En als ze maandag oppassen, gaan we het even in het eggie doen bij onze voordeur. gna gna.

Patries

Wat leuk dat onze verj.kaart in de smaak is gevallen. Ik ben er ook even mee bezig geweest. Had hem wat vroeger op de post gedaan, want je weet het maar nooit met de TPG tegenwoordig.

En zoals Boyd daar lacht, zo is hij de hele dag lang, dag in dag uit. Gaat dan wel vervelen he?

Over 3 weken is Boyd jarig, mijn gedachten zullen dan ook zeker teruggaan naar de bevalling. Ik had een geplande bevalling ivm stuit, dus ik wist het wel van te voren.

Indian

Lekker dat de echo goed was.

Oef

Wat een leuke muts. In die kleuren en print heeft Boyd een sjaal, met iets meer rood erin. Wij hebben ook zo'n oorflappenmuts, maar dan dan van fleece. Tot nu toe wil hij niets op zijn hoofd, dus dat wordt wat in de winter. Ook hebben we fleece wanten gekocht met zo'n touwtje om niet te verliezen. Afwachten hoe hij dat vindt.

Nurse

Zucht, wat gaat het al hard met je zwangerschap. Ik weet nog zo goed dat je het hier meldde.

En vorig jaar zat je met je zwangerschap toch ook midden in de verbouwing boven? Plannen jullie dat altijd zo ????

Haha, volgende week bevallen tussen alle troep nog in je huis, lijkt me niet zo geslaagd.

Update over ons: Hebben weer een poging gedaan om Boyd van de nachtvoeding te krijgen, maar dat was drama. Nils en ik zijn afgelopen weekend ziek geweest, flinke diaree, Boyd gelukkig niet.

Loewyz

Weet helemaal hoe je je voelt als je mannetje zo huilt.

Tinus

(beetje mosterd nog)

Yora

Wist niet dat jij Yora in de draagdoek had. Wordt dat voor jou niet erg zwaar voor je rug? Alhoewel, de hele dag gewoon tillen is ook niet bevordelijk.

Een draagdoekmeeting, wat grappig. Heb de foto's bekeken op je site.

Knorretje,

Van de tand door de lip, weet ik nog. Boyd stoot hier ook vaak zijn hoofd en heeft steeds blauwe plekken op zijn voorhoofd en knietjes. Ach, ze zijn in ieder geval niet bang om iets te ondernemen. Zie je, ze lijken wel een beetje op elkaar. !

Marloes

Het lijkt wel of de buikgriep heerst. Ik sprak de buurvrouw en die noemde ook al buikgriep op bij verschillende mensen.

Zootjes

Heb ze ook gekocht voor Boyd's verjaardag. Die van Prenatal zijn ook heel goed, deze gaan echt niet uit. Zijn ook goedkoper dan Zootjes (25,95 Zootjes, Prenatal 16,95)

Ik heb deze:

GROEP, zomaar wat feestdagen-vragen

Nu onze kleintjes zo lekker aan het rondkruipen en aan overal aan het optrekken zijn, vraag ik me af wat jullie dit jaar met de kerst gaan doen: zetten jullie de kerstboom op?

Wij hebben een grote kunstkerstboom, maar ik zie het niet zitten om Boyd dan los in de kamer te laten rondscharrelen. Dan zitten we continue hem weg te trekken bij de kerstboom vandaan en ik moet er niet aan denken wat er allemaal kan gebeuren......

Ik denk dat wij maar even alleen veilige kerstversiering ophangen of hoog neerzetten en de echte kerstboom een jaar in de doos laten staan.
Indian; gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Marloes; heb gewoon bij een sportwinkel voor 20 euri een paar adidas schoentjes met klittenband gekocht. Is ook leer maar heeft een anti slip zool voor het staan. Gaan prima.

Basu en Tinus; Gefeliciteerd !!!!

Joni; spannend !! Ik denk dat een kerstboom nu nog makkelijker gaat dan als Boyd volgend jaar bijna 2 is. Nu zijn ze nog makkelijk af te leiden en dan gaan ze al echt ondeugend boeven. Maar ik zet hem wel op een tafeltje (heb nooit zo'n grote) zonder kleed er onder in een zware pot met kluit......

Patries; heel veel plezier morgen alvast !!!! Is ook weer een grote mijlpaal !!

Floortje is nog flink ziek. steeds 40 gr koorts. slapen gaat dus kut. heb er vanacht naast gelegen maar ben zo'n 2 keer per uur wakker geweest..........zij ook. veel huilen en heeeeel erg onrustig. doet me denken aan frankrijk toen ze zo ziek was. arm poppetje.

nurse; leuk dat je er weer bent

Ik ga naar bed. Truste !!
Floddertje

Wat zielig dat Floortje zo ziek is. Een slechte nacht dus weer voor de boeg voor jullie. Knuffel.

Ik vind de kerstboom nogal eng, omdat hij tijdens het kruipen misschien wel een tak in zijn oog krijgt. En Boyd trekt zich echt overal aan op en al dat glitter en lampjes werkt natuurlijk extra erg.

Vorig jaar had ik hem met zijn wipper voor een foto bij de boom gezet en toen draaide hij ineens zijn hoofdje weg en had zo een tak in zijn voorhoofd.

Alhoewel, we hadden zondag de openhaard aan en in het begin vond hij de vlammetjes heel interessant (hij zat in de box hoor) maar later had hij er geen oog voor. Even met Nils overleggen wat we doen.
ik begin gewoon duf te lezen in het oude topic en ben helemaal blij dat ik al bijna bij ben... Slik moet ik nog 2 pagina's, loop ik toch alweer achter.. Nou ja gewoon weer beginnen..

wij zetten gewoon een kerstboom op, met Renske ook gedaan toen ze 9 maanden was. Als je het nu niet doet, dan doe je het de komende 3 jaar niet, want rond de 2 jaar kunnen ze nog meer en willen ze nog meer... Dus we doen het gewoon, goed vastzetten en onderin ballen hangen die ergens tegen kunnen..

floddertje, spannend joh, het huis, wanneer hoor je wat. en beterschap met de kids...

joni, veel mensen met kinderen op een KDV zijn het eerste jaar vaak verkouden, ze pikken alle virussen mee. Toevallig hadden we vanavond ouderavond en hadden we het er nog over met de leidsters, de stagaires zijn ook altijd zo vaak verkouden... Het is gewoon kennismaken met veel virussen en echt het wordt minder...

mette, ik moest erg lachen om je opmerking dat de schoenen niet bij de outft pasten van nova.. Heerlijk, maar dat ze dan al gelijk kwijt maakt...

schoenen kopen we pas als Casper echt loopt, tot die tijd slofjes en voor Renske had ik toen een soort van gevoerde laarsjes voor op de fiets..

de prenatalslofjes (toen) vond ik minder dan de zootjes. Ik heb daar voor Renske 1 paar gekocht, was ze vrij snel doorgeen, de zootjes die ik voor Casper heb, gaan al veel langer meer. Tja en dan is duurkoop toch goedkoper..

indianrose, fijn dat het nu weer goed gaat. het maakt je altijd zo onzeker dat bloedverlies. Hoewel ik het dan wel fijn vond dat je een hele vroege echo kreeg en in ieder geval ook echt een kloppend hartje had gezien...

kerstoutfit, verjaardagsoutfit, oeps, ik moet nog even gaan shoppen...

alle jarigen alsnog gefeliciteerd.. En tim, jij natuurlijk helemaal, bijna is het zover, nog 1 uurtje... patries, jij met name gefeliciteerd!!

oja, over verjaarscadeaus, ik bedacht me laatst dat we bij renske halverwege het 2e jaar nog best wel wat gekocht hadden, omdat ze zich dan plots hard gaan ontwikkelen, inderdaad van dat plastic servies, meer met duplo spelen enz. En dat zijn supercadeaus die ze nu ook al kunnen krijgen. Dus als mensen nog dingen zoeken, kijk ook bij speelgoed voor 1,5 jarigen, de tijd vliegt... (voor de meisjes bv een pop, een buggy, een bedje)

verder hier z'n gangetje, de kinderen zijn net niet ziek, alleen hoesten en verkouden, maar ja dat is het hele dagverblijf. Vanavond de informele ouderavond, was wel gezellig, we hadden een quiz. En verder heb ik gezellig staan kletsen met 2 bekende moeders (ben altijd een scheiterd met integreren), was wel erg gezellig... En ben ik even naar boven verbannen, manlief heeft vergadering beneden... OOk niet erg, want ik heb nog genoeg te doen...
HIEP HIEP HOERA TIM GEFELICITEERD!!!

Pff, het was hier om 6:10 al weer dag.....

Ik kwam in de kast nog boummie slofjes tegen die van Justin zijn geweest...zijn niet meeer als nieuw, maar zitten tot nu toe nog wel aan! Dan maar blauwe i.p.v rose hihi

Joni, spannend!! volgende ronde beter!

Leuk die lampion, wij doen niks aan Sint Maarten!

Voor de kerst moeten we nog even kijken wat we doen.

Floddertje, wat zielig voor je meisje...beterschap!

Hou het hier even bij, manlief is ook beneden, we gaan even ontbijten!

Marloes
Patries gefeliciteerd met Tim zn verjaardag!

Fijne dag!
HIEP HIEP HOERA!!! TIM IS 1 JAAR!!!! Patries en JP, jullie natuurlijk van harte gefeliciteerd met de kleine man... alweer 1 jaar! Fijne dag vandaag... echt een trip down memorylane volgens mij!!! Geniet ervan....
Goedemorgen!!!

Ik ben trouwens zo vrij geweest om Kidon een krabbel te sturen via Hyves en dit was haar reactie:

Hey Simone,

Ja, ik wil heel graag weer eens langskomen om mee te schrijven ben ook erg benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat. Maar ik ben zo druk met van alles, zit nu weer midden in een verhuizing was 10 dagen in NL en alles wat daar bij hoort. En voor de viva moet je dagelijks tijd nemen om bij te blijven en dat kon ik niet op brengen nu. Maar ik kom nog voordat Nurse bevallen is van de 2e zeker weer bijkletsen. Hpelijk gaat het met iedereen goed. Doe je ze de groeten?? Ik ben denk ik met twee weken over in mijn nieuwe huis dan komt er weer een beetje rust in mijn leventje.

Tot snel en bedankt voor je krabbel

XX

Dus het gaat goed met haar en jullie krijgen de groeten Ben blij dat alles goed gaat en ze snel weer mee komt kletsen!

Veel liefs
Allereerst:

PATRIES..... GEFELICIFLAPPERT met TIM!!!

Schoentjes

Wij hebben hier sloofjes van boumy.... helemaal top. Heb meerdere schoentjes e.d. maar doe eigenlijk altijd deze bij Merijn aan.

Wat me eraan doet denken dat ik binnenkort toch echt wel een maat groter moet gaan aanschaffen. Nou ja volgende maand maar

@Joni

Jammer dat het (nog) niet gelukt is better next time!

Nu je het zegt over die kerstboom... Denk wel dat we er eentje doen maar zo heb ik er nog niet over nagedacht. Wij hebben sinds 2 1/2 jaar een kat in huis lopen en sindsdien eigenlijk geen kerstboom meer opgezet alleen hier en daar een versiering. Vorig jaar zaten we nog in de verhuizing en had ik wel iets anders aan mijn hoofd dan kerst e.d. haha. Maar zoals sannie al zei als je het nu niet doet is er elk jaar wel een reden te verzinnen om het niet te doen. Gewoon extra oppassen geblazen denk.

@Indian

Leuk joh zo een goed echo. Ben blij dat ons brusje het goed maakt!

@Floddertje

Balen zeg dat Floortje nog steeds zo een koorts heeft. Heel veel sterkte met de kleine meid en dat ze maar snel mag opknappen.

@Tinus

Nog een leuke verjaardag gehad, ondanks dat je het al gevierd had?

Hier nog even een kleine update

Ik werd gistermiddag om half 2 gebeld door het KDV. Merijn had toch al weer koorts en deed erg weinig tot niks behalve jammeren, hangen en huilen. Dus heb hem maar gewoon gelijk opgehaald. Arme jongen zat met rode ogen (beetje ontstoken) heel zielig te zitten in de kinderstoel. Thuis gelijk in bed gelegd. Gisteravond had hij nog 39,3 en met een x aantal keer wakker worden stond ie vanmorgen alweer redelijk opgewekt in zn bedje te brabbelen. 37,5 goede score. Maar goed 's ochtends gaat het altijd iets beter en naarmate de dag vordert stijgt zn temperatuur weer. Verder nog erg veel hoesten en 's ochtends kan je nog steeds het aangekoekte snot van zn gezichtje af pulken (iehwww!)

@Groep

Ik ben bezig met de tabel. Nu de kids eigenlijk niet meer zo vaak naar het cb gaan, zal ik dit als nieuwtje eruit halen?
Zo! Ik kom ook weer even reageren vandaag! Ik begin maar bij het nieuwe topic, want anders komt er geen eind aan!

Allereerst Tim:

Gefeliciteerd! En Patries, fijne dag jij ook! Ben benieuwd of je vandaag nog terugdenkt aan een jaar geleden!

Mette

was het gezellie in Friensland? Ik vind het daar altijd zo waaaaaien!!

Balen van Noof d'r slofje! Nog steeds niet teruggevonden? Vastplakken met secondenlijm voortaan!

Oef

bedankt voor het nieuwe topic!

Wat een heerlijke foto van Brian! Hahahaha! Leuke muts! Echt super! Zoiets zou ik voor Joeri ook wel kopen. Nu hebben we een grijze (en bijpassende sjaal en wanten) van de Hema. Past denk ik ook wel beter bij zijn stoere pilotenjack! Hij heeft ook een gevoerde spijkerjas, daar zou zo'n must wel leuk bij staan! Hmmm...ik denk dat ik ook maar even ga zoeken naar zo'n muts! (vriendlief ziet me aankomen!)

Brian heeft trouwens ook een heerlijk snoetje op die foto!

En laat die mensen lekker lullen, ik vind het een hele leuke muts, en lekker retro!

Het de hele dag lopen met 36 weken zwangerschap vond ik niet vervelend, maar wel het omdraaien in bed. En die jeuk overal!!!! Echt, die vergeet ik echt niet! (ben het dus ook nog steeds niet vergeten tot nu toe!)

En kan me wel voorstellen dat je panisch bent voor oorpijn met wat jullie hebben meegemaakt met Brian....

loewyz

Ben benieuwd hoe het met Merijn is gegaan en of hij op het kinderdagverblijf kon blijven! Hopelijk is ie weer helemaal het mannetje!

En de pil voor 3 maanden! Hahahaha! Kun je net zo goed nog even 3 maanden doorcondomen!

Ik zal je na dit bericht even mailen met de laatste gegevens van Joeri.

Knuf voor jou vanwege het ochtenddrama gister! Ik weet precies hoe je je voelt! Ik kan er ook nooit tegen als Joeri echt overstuur is en echt huilt... Is Merijntje nu weer helemaal beter? Ook niet meer zo aan het huilen? Alles goed gegaan op het kinderdagverblijf?

Wij hebben hier 3 katten(verleden jaar dus nog 4) en wij heben tot nu toe gewoon elk jaar een boom gehad hoor! Kan best!

Oh, balen dat het gister toch niet beter ging met Merijntje! Bah! Wat kun je jezelf ook klote voelen he als zo'n kleintje zich niet lekker voelt! Dan wil ik het liefste lekker met Joeri op de bank lekker koetelen!

Goed idee hoor om CB uit de tabel te halen. Misschien bv of fv ook eruit? En kun je in de tabel iets zetten als bijzonderheid zoals hoeveel tandjes, of kruipen, of lopen of eerste woordjes.

Nursie

Gelukkig is de chaos over! Is het nu weer helemaal toonbaar een leefbaar? Alles weer schoon en op zijn plek? Ik hoop het voor jullie! Beetje bijgetankt?

En we willen wel foto's natuurlijk weer van Roxanne en brusje (buik dus!)!

Wel al optrekken dus maar nog niet zelf gaan zitten? Hahahaha! Lekker wijffie!

Je hebt dus al een beetje mogen oefenen dinsdag op woensdagnacht? Alles eruit gooien en kom maar! (nu nog even niet, nog even een weekje wachten brusje, dan mag mama thuis bevallen, lekker fijn!)

Hoe was Amsterdam? Je had best langs kunnen komen! Waar zijn jullie geweest precies?

Toppie dat jullie eruit zijn! Nou, dan mag brusje volgende week wel komen, weten we in ieder geval de naam lekker snel! Hahahaha!

Tinus

nog een fijne verjaardag gehad? Tsja, ik ben ook een dertiger en moet nu echt gaan nadenken af en toe over hoe oud ik ben... Erg he? Ik zeg meestal gewoon dat ik 18 ben! Hahahaha! En erg lief van Manu dat hij al voor je gezongen had! HIhihi! Mocht zeker wel wat later?

Marloes

gezellig zo'n zieke vent in huis!

Ik heb laatst roosjesslofjes besteld. Tsdja, of die makkelijk uitgaan weet ik (nog) niet. Je hebt ook van die laarsjesslofjes (weet alleen even niet meer welk merk) misschien gaan die moeilijker uit? Echte schoentjes zou ik zelf nu nog niet zo snel doen. Joeri heeft gympies van H&M gehad, die heeft hij nu heel sporadisch aan als het bij zijn outfit past, maar die gaan meestal vrij snel uit.

Hey, dat kan niet hoor, blauwe slofjes bij een meid!! (hahahaha!)

Gucci

Foto van de witte muts!

Indian

Nog lekker geslapen? Ben blij dat alles goed was met de echo! Balen van dat bloedverlies hoor, dat voelt toch altijd even klote.

9 weken zwanger alweer! Hihihi! Nog maar zo'n 30 weken te gaan!

Was het broodje lekker? 11 juni dus. Leuk hoor, anderhalf jaar verschil! Willen jullie weten wat het wordt?

Fijnd at het goed is met Kidon. Toch handig dat Hyves!

Yora

Vervelend van de hond van je moeder dat die Yora's slofje kapot gebeten heeft!! Moet onze hond niet flikken zeg!

Hihihi! Leuk dat je nu zelf Yora op je rug kunt knopen! Toch altijd fijn die tips van anderen!

Lieve foto's weer!

Mainecoon

Nou! Waarom pas foto's NA kerst? Ik wil ze NU zien!

Patries

Gezellig onverwachts visite! Fijn dat je laptop het nu goed doet!

Wij hebben hier een frans cremmetje. Mitosyl. Werkt ook super, dus ik wil niet weten hoe het eruit had gezien als we dat niet gesmeerd hadden! Dat spul smeren we bij elke luierverschoning erop.

Leuk is dat he? Slingers ophangen! Ik zie het ook al helemaal voor me! Hahahaha! Ik wil van die slingers kopen metr een 1 erop en ook balonnen met helium vullen met een 1 erop. En dan van die sliertjes eraan. Ik denk dat het wel lekker vrolijk wordt dan!

Joni

spannend! Jullie gaan er dus ook weer voor?

Leuk dat geknutsel op het kinderdagverblijf!

Ja, Boyd en Joeri zijn twee doerakken! Joeri heeft altijd wel ergens een blauwe plek. Erg he? Hij heeft er nu weer een op zijn voorhoofd, die had hij smiddags op het kinderdagverblijf opgelopen, de dikke lip was al over hij ahd alleen nog een rood plekje op zijn lip. Ik had gister een foto van de dikke lip gemaakt, ik zal eens kijken of ik die hier neer kan zetten (staat op mijn telefoon, dus even vogelen)

Wat er ook gebeurd, hier komt een kerstboom! Ik ben echt een kerstmens, dus ik kan me geen kerst voorstellen zonder boom! Dan Joeri maar wat meer in de gaten houden! Ik zal en moet een boom! We hadden verleden jaar nieuwe ballen gekocht, dus die moeten er zeker in! (bruin en goud!) Misschien is het een optie de boom op een verhoging te zetten? (of een hekje rond de boom! Hahahaha!) Of de boom in de box ipv Boyd!

Floddertje

adidasjes klinken leuk! Dikke knuf voor jou en Floortje, en beterschap! Hopelijk hebben jullie vannacht wat beter geslapen!

Sannie

Hier ook nog geen kerst en verjaardagsoutfit hoor.

Ik denk ook niet dat we speciaal iets gaan kopen. Ik denk dat dat toch meer echt iets voor meiden is. Ik wil wel een zwartepietenmuts kopen voor Joeri. Ik geloof dat ze bij de blokker 1 euro waren.

Zo. Ik ben weer bij geloof ik! (zal meteen even checken of er inmiddels niet nog meer gepost is)

Nee, na loewyz nog niemand gepost.

Vandaag is mijn vrije dag na de nachtdiensten. Joeri zit op het kinderdagverblijf, dus vandaga is een beetje mijn dag. Helaas moeten er ook wat klusjes gedaan worden in en om het huis, dyus daar ga ik zo maar even aan beginnen.

Ik zal in de loop van de dag nog wel af en toe even langskomen hoor!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Goedemorgen!

TIM: GEFELICITEERD, KLEINE MAN!! Wat een bijzondere dag vandaag zeg, jouw eerste verjaardag! Maak er maar een mooie gezellige dag van met papa, mama en opa en oma.
Timmie:

NEEEEEEEEEE!!! Ik zit echt een HEEEEEL stuk te typen! Grabbelt Manu aan de toetsen en pief paf WEGGGGG ALLES!! Grrrrr!!
Even een hele snelle samenvatting dan maar...

Manuel is naar de TWeenies aan het kijken. Hij reageert tegenwoordig echt heel goed op de tv. Hij zit te schateren en te dansen op muziekjes enzo. Goed idee dus voor zijn verjaardag: leuke kinder-dvd's!

Floddertje: Beterschap met Floortjes! Klote dat jullie weer zo'n rotnacht hebben gehad.

Loewyz: Van mij mogen de cb-afspraken er wel uit hoor! Je hebt gelijk dat het nu niet meer zo belangrijk is.

Beterschap voor Merijn! Echt rottig hoe je omschrijft hoe hij eruit zag toen je hem ophaalde: een hoopje snot... Rot hoor!

Marloes: Manu heeft hele leuke slofjes van de H&M. Een soort hondenkoppies met flaporen en die trek je als een soort sokje aan. Ze blijven helaas niet altijd even goed zitten. Verder trek ik hem van die simpele schoentjes aan die je bij de Wibra kan kopen. Als hij goed gaat lopen krijgt hij echte goede schoenen.

Joni: Wij hebben al jaren een miniboompje of helemaal niks staan. Vorig jaar was ik uitgerekend tegen de kerst en ik had geen idee hoe we de kerst zouden vieren, dus toen hadden we ook niks.

Indian Rose: Super dat de echo hjjelemaal goed was! En nu lekker gaan genieten! Hoe voel je je verder?

Grappig, jij bent twee weken minder ver dan mijn vriendin, maar van haar weet ik het nog maar net en van jou al veel langer. Zij wilde even wachten met vertellen, net als jij, maar jij had het natuurlijk al verklapt aan ons.

Mette: Ai, nou ik snap dat je geïrriteerd bent als je zo'n leuk slofje kwijt bent! Hopelijk kun je hem nog vinden. Maar weet je zeker dat Nova hem niet op de fiets is verloren.

Gisteren niks aan mijn verjaardag gedaan meer. Het was een gewone drukke werkdag met vroeg opstaan erbij. Zondag was alle visite al geweest dus ik vond het niet erg. Manu had 's nachts flink gespookt dus ik was erg moe en lag om 21.30 al in bed. Afwachten is nnog op het kado van Jp, die heeft iets bij internet gekocht wat nog geleverd moet worden. Spannend want normaal doet hij niet aan verrassingen en weet ik al 3 maanden van te voren wat ik krijg, haha!

Manu had op het kdv een fotolijstje versierd met een leuke foto van hem erin. Lief!

Shit, daar komt de laptopgraaier weeeeeer! Ik ga snel dit posten en dan proberen verder te gaan als meneer zo gaat slapen.

Straks komt mijn mams ons ophalen en dan gaan we shoppen!
Joeri's dikke lip en nog een leuke foto die op mijn gsm stond:

Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.

Hoooeeeraaaa Tim is 1 jaar!!!!

Marloes: Ik kwam nadat ik die zootjes had gekocht deze website nog tegen. En ik vond deze slofjes erg leuk...

Roosjes vind ik ook leuk. Kun je ook je eigen ontwerp maken enzo Joni?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven