December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Nee Manuel had het ook nog nooit gedronken (zover ik weet dan, ik kan niet met zekerheid beweren dat ie van de oma's nooit chocomel heeft gekregen). Ik was ook een beetje verbaasd dat mijn opa dat in huis had, haha. Misschien vindt ie het zelf lekker.

Maar de vlekken zijn er uit, hoera!

Marloes: Lekker 4 dagen vrij! Ga je nog iets bijzonders doen?

Ik ga op internet even op zoek naar een mini-gitaartje, als kado voor mijn bijna-jarige neefje.
Knorretje nee zat niks op de pannekoeken. Denny maakt het beslag zelf en dan gaat er vanille suiker doorheen. Tsja echt niet normaal zoals dat kind eet. Vanavond ook, het leek wel of ze geen eten had gehad op het kdv. In 1 hap ging er een halve boterham (zonder de korsten) in. En mevrouw kreeg het nog weg ook. Het zelfde doet ze trouwens ook met banaan. Dan heeft ze er wel een hand bij nodig om het in dr mond te houden terwijl ze kauwt, maar dat is dus ook in een paar happen verdwenen.

Zo verder heb ik niet echt bijgelezen of de energie op iedereen te reageren. Ondanks de maximum dosering paracetamol heb ik nog steeds koorts, maar gelukkig heb ik niet meer het gevoel alsof mijn voorhoofd elk moment uit elkaar kan knallen. Maar voel me nog erg beroerd en slap en heb nog steeds wel hoofdpijn, kan ook niet zo goed tegen geluid of fel licht. Tsja goede nieuws is wel dat ik in 2 dagen tijd 1,5 kilo kwijt ben. Die koude rillingen vergen aardig wat spierkracht denk ik dan maar hihihi. Ik heb nu overigens wel een theorie. Heb afgelopen maandag bij de fysio heel zware oefeningen gedaan want volgens haar moet je over je grenzen heen wil je wat opbouwen. Maar ik geloof dat mijn lichaam simpel weg de reserves niet heeft om zo'n klap goed op te vangen. En dan heeft een virus dat normaal gesproken geen kans krijgt ineens vrij spel. En natuurlijk helpt mijn gezellige sociale leven ook niet. Geen goede combi dus. En je zou toch denken dat ik zo langzamerhand wel beter zou moeten weten. Goeie hemel mijn hoofdpijn is in volle kracht weer terug aan het komen. Mijn moeder is hier om even op Davina te letten terwijl Den de week boodschappen doet, maar ze zijn niet zo stil natuurlijk. Pppfff nou ja hopelijk ben ik gauw weer beter.
A1mee; ook leuke foto's trouwens !!!

Mainecoon; beterschap !!

Oef; heeeeel veel plezier !!!

eh eh eh

Sannie; hahaha, vergis ik me nou zo ??? Verdomde dementie...
floddertje.. dat heb je met een derde zwangerschap: koortslip en dementie (en per kind krijg je een pukkel, dus wacht maar op je volgende zwangerschap)

wederom beterschap Maincoon..

dat is spannend, naar het KDV voor Brian.. Succes met wennen. In deze fase gaat het of snel goed en het zal nog even duren...

hier ook zo'n schrokop.. propt van alles in zijn mond, soms moet hij zelfs kokken omdat het iets te veel was...
kutspruw
hee Aims... ist weer zover joh! Heb je nog een restje van die zalf van de vorige keer?
He.... moest effe schelden!

Ik heb die zalf nog wel Tinus, maar ik kreeg het advies van het borstvoedingsforum om mezelf met miconazol te behandelen en ook nog veel langer door te gaan met behandelen, dus niet 5 dagen, maar 14!!! Godver, ik baal hier echt van, steeds die plakkerige zooi in mn kind smeren en ook mezelf de hele tijd... KUTSPRUW... zoooo dat lucht op!

Wel schattig trouwens dat je me Aimees koosnaam geeft! Werd er meteen blij van!

Ga weer even verder met mn huishouden, kinders liggen op 1 oor en het huis is echt een puinhoop. Heb er gewoonweg geen tijd voor om het goed bij te houden en dan komt straks ook nog een vriendin over de vloer.

tot straks of misschien wel tot morgen!

x
Aims: (ja ik vind het altijd zo lief klinken als Ainne dat zegt. En jij had even behoefte aan een lief woordje, toch?)

Ik heb zelf gelukkig nooit met spruw te maken gehad maar mijn zus en neefje lopen er nog steeds voor bij de kinderarts. Hardnekkig probleem, irritant hoor!

Enne... schijt aan die zooi in je huis. Tis morgen ook nog wel vies dus lekker laten zitten tot je wel een keertje tijd hebt.

Ja en als je het dan écht koserdankoos wil doen, dan is het Aimsebaby en Leelee.

Groep:

Wat zijn jullie koosnaampjes?

Ontzettend balen trouwens, die spruw, A1mee!

Haha Floddertje, koortslip, dementie, pukkels, gaat lekker! En wie weet nog tandenverlies ook, net als Oef.

Oeeee, speaking of Oef? Ben je al geweest?
Ainne: In het Engels klinkt het nog schattiger!

Ik noem Manu vaak kabouter of boefje. Of apie.
Heb ik ook nog een groep-vraagje: Hoe krijgen jullie in vredesnaam jullie kinderen geknipt bij de kapper? Zijn er daadwerkelijk kinderen die lief blijven zitten en het 'gelaten ondergaan'??? Manuel is gisteren in de speelhoek geknipt terwijl er een kapsters op haar hurken achter hem aan hupsde met een schaar en een kam...
Lach maar....

Ah Aimee; wat vervelend zeg !!! Succes meis !!

Tinus; hahaha. Moet zeggen dat mijn kids het altijd wel ondergaan maar ik heb vaak een kapper thuis. Als ik aan Floor vraag; gaan we je haartjes mooi maken ?? Dan rent ze vaak naar haar stoel. Jaaaaaaa. Maar als ze geen zin heeft (wat ook geregeld gebeurd hoor) dan roept ze bij elk ding dat ik doe AU AU AU. Zelfs als ik de anti klit zooi in haar haar spray hahaha. Zal vast pijn doen ja haha....
He meiden,

O Aimee (of aims, klinkt idd goed!) ik ken je spruwfrustratie maar al te goed.. Na 6 maanden spruw is het over gegaan bij Noof. Wij liepen er wel voor bij de kinderarts. Maar bij Noof kwam het door haar immuunafwijking bleek later. Daktarinzalf hielp ook een gegeven moment niet meer, ze leek er wel immuun voor. Toen weer naar de nistatine, en dat hielp wel beter op de lange termijn. Wij zijn toen zelfs op aanraden van het cb met de bv gestopt omdat zij zeiden dat het aan mij lag, en dat ik die candida chronisch zou hebben (nooit geen last gehad overigens) en ondanks de behandeling het in mijn bv zou zitten en daardoor steeds haar zou infecteren. Bij Noof zat de spruw zelfs in haar maagje en darmen. Nou dat vond ik ook zoo zielig, dus toch maar gestopt met bv. Maar dat hielp dus niets.. Later zei de kinderarts dat het stoppen met de bv de grootste onzin was, en dat helemaal ik geen chronische candida bij me droeg. Zonde dus van de bv, maar goed je doet toch als ze zeggen dat het daarvan overgaat..

Dikke knuf voor jou en voor Yahnoa.. Heeft hij er veel last van?

Tinus; Noof is nog nooit bij de kapper geweest, haha! Haar haar krult aan de onderkant en is behoorlijk op 1 lengte.

Ik zie het trouwens zoo voor me, Manu in de speelhoek en zij achter hem aan te huppelen

Flodder; lekker rustig aan meis!

Ainne; Koosnaampjes? Volgens mij noemen we haar bijna nooit Nova, alleen als ze stout is, hahaha! Favonamen: Noof, Novi, Moppekeesie, Moppie, Poppedijn.

Aimsebaby klinkt ook heul lekker!!

In onze familie zijn we sowieso van de afkortingen. Ome Arno is Nonkel Nollie, Tante Saskia is Tanti NoeNoe (lang verhaal, maar echt iets tussen haar en Noof) Tess is gewoon Tess (of de Turf ) En Tijn is Tijnierozijnie, of Tijnemans. Of TijnieHans (omdat hij zo leek op schoonvader van zus; Hans )

Mainecoon; he get, hoelang ben je nu al aan het kwakkelen? Al die tijd thuis geweest, of ben je wel aan het werk? Knuf voor jou

Ik hou het even hierbij, vandaag lekker gegeten bij m'n ouders, Tris moet overwerken. Verder dus lekker rustig aan gedaan vandaag. Nu lekker op de bank met Popstars!

Dikke kus allemaal!
oh balen A1mee die spruw. Ik heb er geen ervaring mee, of misschien wel maar nooit herkend want Brian heeft maar 1 maand echt aan de borst gedronken daarna was t drama.

haha Ainne tandenverlies... het gaat hier door hoor t tandenverlies, ben er nu 3 kwijt en ik denk dat nummer 4 er binnenkort ook uit gaat. Maar goed ik ga na deze bevalling met al mn spaarcentjes naar de narcose tandarts en laat mn gebit weer helemaal mooi maken.

Gister dus de 20 weken echo gehad. Lekker 1,5 uur babytjes kijken. Ze zien er allebei helemaal gezond uit gelukkig.

Ook weten we nu of het jongens of meisjes zijn. We gaan proberen om het een verrassing te houden dus ik zeg t lekker nie!

Vandaag nog 3d echo laten maken, beetje to much echo dat wel... maar ja het leek ons toch wel leuk en ach we hadden het met Brian ook laten doen.

Best mooie plaatjes gekregen niet zozeer de foto's maar wel op de dvd. Ik zal ze binnenkort inscannen en op HM zetten.

De babys zijn al te groot om ze samen op 1 foto te krijgen dus erg veel verschil is er niet met een eenling.

Wat wel supergrappig is is dat je ze nu al ziet duwen en schoppen naar elkaar hahah. Vechten voor je plekje in mijn buik op dit moment.

Met Brian gaat het verder goed. We beginnen nu wel te merken dat hij een beetje van slag is door de verhuizing en het totaal andere dagritme. Erg moe en driftig. Ik vrees t ergste voor volgende week als hij op het kdv begint.

x
Oh leuk leuk Oef. Heel bijzonder lijkt me !!
Even snl want we moeten zo weg voor de IJsselmeerloop...

Oef, fauw!!!!! het kan toch ook op Hangmoeders????? Flauw hoor!!!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Oef mooi dat beide twinnies het goed doen!!

A1mee wat balen van die spruw zeg! Hopelijk is het snel weer weg.

Mette nou ik was afgelopen week niet aan het werk hoor, alleen dinsdag maar dinsdagavond ging het al niet zo lekker meer.

Nou ik ben vandaag eindelijk weer een beetje in het land van de levende. De verhoging verdween gister eind van de middag en de hoofdpijn is ook aardig gezakt. Wel heb ik nu wat meer last van mijn keel maar dat komt denk ik omdat ik niet meer de maximale dosis paracetamol slik hihi. Voel me nog wel erg zwak maar hopelijk trekt dat in de komende dagen weer een beetje. Wel ben ik 3 kilo kwijt ....... terwijl ik toch mijn best heb gedaan zoveel mogelijk te drinken en eten. Voorlopig eet ik denk ik geen pindakaas meer want dat is the second time around erg smerig en indringende smaak hihihi. Niet zo'n goed plan dus om dat te eten als je ziek bent, maar gelukkig was dat wel de enige keer dat ik moest spugen. Pppfff was echt flink beroerd zeg. Den kon gelukkig calamiteiten verlof opnemen zodat ie later naar werk kon en dus Davina naar het kdv kon brengen en dan toch optijd naar huis kon om dr weer op te halen. Zo ga maar eens samen met Den het bed verschonen en dan ga ik een dutje doen want ben alweer aardig moe.
Oef: Klinkt goed, de termijnecho! Leuk dat je nu weet of het jongens of meisjes zijn. Ik ben wel nieuwsgierig maar als je het niet wilt vertellen zal ik er niet over zeuren.

Wel jammer dat Brian zo moet wennen aan de verhuizing. Het is ook wel lastig dat hij telkens heen en weer gesjouwd moet worden om hem ergens in bad te doen enzo. En dan ook een kdv erbij in zijn leventje. Dat maakt het nog onrustiger dan dat hij alleen maar aan zijn nieuwe kamer/huis moet wennen.

Floddertje: Een thuiskapper, lijkt me ook erg ideaal! Misschien dat meisjes meer 'gevoelig' zijn als je zegt dat je hun haartjes gaat mooi maken. Toen ik aan Manu vroeg: wil je dan geen mooie haartjes?, was het antwoord kort maar krachtig: nee! Haha!

Mette: Hee hoe is het nou op je werk? Je vertelde laatst dat je een dilemma had, dus ik ben wel nieuwsgierig of je nu een andere functie hebt gekregen ofzo.

Mainecoon: Weeeer ziek joh! Beterschap meid!

Ik moet snel de keuken opruimen voordat de katten zich tegoed doen aan de rommel/restjes die op het aanrecht staan. Ik ben een stoofschotel aan het maken voor vanavond: lekker sucadevlees met bier en div groenten, mjammm.

JP is weer aan de klus. Ik denk dat ik vanmiddag maar even op de fiets ga kijken. Dan zien we elkaar tenminste ook nog eens.

(grmmbl)

Oh ja NUUUUUUURSE: Waar ben je?
Hoi meiden,

Noof wilde weer eens niet slapen dus die zit nu voor de Bassie&Adriaan liedjesdvd.

Oef; O wat heerlijk zeg, 1,5 uur kijken naar de kindjes! Ik gok op een jongen én een meisje! Balen dat Brian uit z'n ritme is, maar op zich wel logisch. Hoe vindt hij zijn kamertje?

Tinus: stoofschotel met bier? Hmm nog nooit gehad, ben ook eerlijk gezegd niet zo van de stoofschotels. Maar het is altijd lekker als je je al kunt verheugen op het eten vanaaf! Eet smakelijk dan alvast!

Ik ga denk ik een kipquiche maken.

Mainecoon; fijn dat je weer in het land der levenden bent! Nu lekker even aansterken!

Knorrie; veel plezier met jullie sportieve dingen! Vorig jaar liep je toch ook mee? Van je werk uit toch?

Ren je nu zelf nog mee met zo'n buik? Nee toch? Of ben je voor de koek en zopie??

Noof kan sinds gister springen met twee voeten tegelijk, ze vindt het helemaal fantastisch, ze springt de hele dag door

Ook begint ze kleuren te herkennen, vooral haar lievingskleur (denk ik althans ) paars. Ze zegt nl bij al het paars dat ze heeft, oo mooi paars. En blauwe dingen herkent ze ook overal.

Ook schattig, we gingen donderdag winkelen met m'n moeder en m'n moeder moest wat nets hebben voor een bruiloft. Dus een jurk gepast, ze kwam uit het hokje en Nova zegt; OOO Oma: mooooooi!

Je snapt wel dat m'n moeders dag niet meer stuk kon

De jurk stond haar overigens ook echt prachtig!

Wij hebben vanmorgen lekker een rondje stad + markt gedaan, dus zo nog even met elkaar naar de suup. Huis is schoon en aan kant, heeerlijk! Morgen eerst op visite naar onze oude buren, daarna op visite bij Schoonvader, hij is jarig.

Fijne dag nog!
Fijn Oef, dat alles goed was, en jeetje anderhalf uur voor je 20-weken-echo, wat lang! Wel heeeel erg flauw van je hoor, hahah!

Mette, aaa wat lief van Noofje! Het wordt écht steeds leuker nu hè, met het praten (al kun je ze soms ook wel killen, want met dat praten is er ineens ook een mening...)

Ik ben tatoeage-weduwe vandaag, Vent heeft z'n kriebels weer. Jullie hebben hem vast wel eens op HM gezien, dus je weet hoe erg het al is. Zo eens in het jaar "moet" ie weer, dus da's nu dan, een paar weekenden achter elkaar gaat ie een paar uur lijden. Ach hij doet maar, heb altijd gezegd, zolang ie zijn hoofd en handen vrijlaat gaat ie zijn gang maar.

Babies liggen in bed, ik ga lekker met mijn pootjes omhoog suffe tv kijken!
Oh ja, Leah zei vanmorgen, daddy in bus, daddy picture draw on arm. (Hij had haar dus uitgelegd waar ie heen ging), hahahah!
Tinus klinkt erg lekker dat avond eten!! Wel balen dat je elkaar zo weinig ziet nu maar straks hebben jullie wel een super huis! (Hmz Davina trekt zojuist dr broek weer uit oh en ze probeert hem zelf weer aan te doen.) Ik kan haast niet wachten tot wij een huis gaan kopen, ergens halverwege volgend jaar waarschijnlijk. Heb daar nu al zo'n zin in.

Mette klinkt erg gezellig allemaal wat jullie hebben gedaan en wat is Noofje toch een schatje. Ik weet nog goed toen ik mijn haar had kort laten knippen en Davina zei toen ook mama mooooooi!! Nou dan weet je gelijk dat je goede euze hebt gemaakt hihih. (hm ze heeft nu 2 voetjes in 1 pijp ooohhh hij kan ook over je hoofd heen die broek).

Ainne tsja hij houd vanzelf geen plek meer over hihihii. Wel grappig dat Leah dat al zo oppikt. Ik moet zelf ook wel toegeven dat tatoeages een beetje verslavend kunnen zijn. Heb er dan nu nog maar 3, maar voel al weer een hele tijd kriebels. Ben alleen nog niet tegen een plaatje aangelopen die echt betekenis heeft voor mij en die ik op mijn lichaam wil ver eeuwigen.

Zo en nu ga ik maar eens de mama van Luca bellen om te zien of hij morgen ochtend kan komen spelen.
Vandaag een uber coole Davina:

Leuke foto van Davientje!

Ainne, zooo dat is ook al een beste zin! Knap van d'r! Wat ging hij laten zetten? Naam van Aimee, of heeft hij die al?

Lekker dagje gehad hier, nog even een rondje wezen fietsen, heerlijk weer hé?

xx
O ja, na het lezen van Mainecoon haar berichtje vroeg ik me af, proberen alle kinderen zichzelf al aan te kleden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven