December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
He volgens mij is het weer stil, ga ik toch nog even verder...

Nurse, misschien moet je Roxanne niet langer dan1,5 uur laten slapen 's middags, heb verder voor beide meiden weinig extra tips, ik hoop dat ze gewoon snel weer lekker slapen!

Amber slaat wel regelmatig al een middagslaapje over.

Indian, jammer dat e nou toch een helmpje moet, ik ken een paar mensen waarvan de kids ook een helmpje hebben gehad en het heeft goed geholpen! Ze waren er ook wel snel aan gewend dus ik hoop dat het Sophie ook mee gaat vallen.

lekker dat Stijn zo'n makkelijk binkie is!

Flodder, geweldig dat je helemaal niet door hebt gehad adt P weg was!

A1mee, je maakt me wel nieuwsgierig nu!

Leuk dat Yahnoa nu ook bellen kan blazen!

Lekker dat je nu weer veel sneller aan het werk kan!

Loewyz, succes met de ziekenboeg, beterschap!

leuk weer een echo! Je zou toch raar staan te kijken als het toch een ventje blijkt te zijn!

Tinus, jeetje dat schiet echt niet op met die internetaansluiting, ik hoop dat je boodschap is aangekomen nu!

Arme manuel, gelukkig genezen ze snel die kleintjes!

Yora, dus Yora kan er weer tegen! Leuk jurkje! Ik heb zelf wel een grijs vestje gekocht bij de hema maar weet niet of hij er ook in het zart was eigenlijk.

Ik vind vooral dat eerste jasje van a1mee ook wel erg leuk! Maar die jij net nog geplaatst hebt ook, lastig he als je iets in je hoofd hebt zitten en je kunt het niet vinden....

Nou Amber slaapt inderdaad nog...het arme moppie
Marloes: k*t is dat he!

Yora: ennehhh.... ga anders eens op Marktplaats snuffelen. heb hele leuke jassen gezien van mimi-pi. Ik weet niet welke maat Yora nu heeft, en hoeveel je wil uitgeven maar daar is altijd wat te vinden (zegt de MP-geit van dit forum )

Ik zit.

A1mee:

Fijn dat je mn mening deelt dat Roxanne wel wat strenger aangepakt mag worden (klinkt zwaarder dan t is )

Maar wij vinden haar idd ook oud genoeg ja.

Yasmine vind ik echt nog een twijfelgevalletje... maar klopt, ze is alweer bijna 1 jaar

(Waaaaahh! weet nog goed dat ik M. via de telefoon vertelde hoe ie t nieuws op HM moest posten!! )

en misschien moeten we ook wat strenger optreden naar haar toe maar moet zeggen dat ik daar meer moeite mee heb dan bij Roxanne destijds/nu.

We hebben een hele tijd Yasmine zonder iets op bed kunnen leggen,om 22:30 een late fles als wij naar bed gingen en dan pas weer rond 5:00-6:00 alleen sinds dat ze ziek is geweest heeft ze dat geswitcht naar een fles bij t naar bed gaan en dan weer ergens in de loop van de nacht (die ze afgelopen nacht dus weigerde) én eentje in de ochtend.

Moet zeggen dat ik een laatste fles bij t naar bed gaan fijner vind dan een late fles, zo kunnen wij ook een keer vroeg naar bed zonder er weer om 22:30 uit te moeten voor een late fles.

Herkenbaar dat niet erg gezellig zijn bij slaaptekort... wat en draakjes kunnen het dan soms zijn zeg..

.

Wat schattig en tof trouwens van dat bellenblazen!

Dat deden onze meiden ook ja.. was het alweer bijna vergeten

Fijn dat je 6 januari weer aan de slag kan! Wat houdt je werk eigenlijk in?

Falcon:

Bedankt voor het opschrijven van je hersenspinsels!

Ookal ken je ons poppetje niet live, iemand kan je zo toch goed bruikbaar advies geven hoor!

Roxanne sliep ook snel door... kwam op een gegeven moment ook in de nacht voor een fles maar dat hebben we destijds ook de kop ingedrukt omdat ik destijds bijna uitgerekend was van Yasmine en we geen trek hadden in 2 nachtbrakers..

Toen bij Roxanne verliep het gewoon heel anders, heel ander kindje waarbij ik op een gegeven moment echt zoiets had dat het écht gewenning was en dat huiltje ´aanstellerij´

Bij Yasmine vind ik dat lastiger.. het is een gevoeliger meisje zeg maar... huilt al als je op een corrigerende toon ´nee´ zegt tegen dr.

loewyz:

He,jak, jullie ook al!?! er heerst echt wel iets hoor!

Beterschap dr mee!

enne, veel plezier bij de echo, ben benieuwd ofdat je dr niet stiekem toch een piemeltje dr aan hebt gemaakt

Flodder:

idd, afbouwen sucks.

ik ben ook meer van de cold turkey...

Yora:

Nee,hoor, gewoon dikke poep en eten als bootwerkers , waarom dacht je anders?

En dr zal toch nog wel ergens een jas te krijgen zijn!?

MP misschien als laatste redmiddel?

Wahaha! dat boek ja, hij blijft grappig.

Marloes:

Succes en beterschap met jullie meissie!

Ahum, heb ondertussen heel de chocolade letter opgevreten

laat die buikfoto maar ff zitten, is nu meer chocolade dan baby!

Haha!

xx
Zo was ik weer even.

Ik heb gisteren met de gemeente gebeld. Ik wil namelijk een speeltuin voor de deur, haha! Ben benieuwd of het lukt. Ik kreeg wel een hele vriendelijke meneer aan de lijn en het was zeker geen 'nee'.

Verder kregen we afgelopen weekend Jp's moeder op visite. (Zijn echte moeder dus, dat is niet degene die op Manuel past, dat is namelijk eigenlijk zijn stiefmoeder. Maar die noem ik voor het gemak vaak gewoon mijn schoonmoeder, want dat is ze in mijn ogen namelijk ook.) We hebben heel weinig contact met haar, maar nu kwam ze met kado's voor al haar kleinkinderen. Een laptop van Cars voor Manuel. Manuel is er helemaal weg van, maar ik vind het helemaal niks. Volgens mij leert een kind helemaal niks van zo'n ding en bovendien is het pas vanaf 4 jaar. Misschien dat ik hem maar ergens in een kast leg tot hij oud genoeg is. Ik verdenk oma ervan dat ze hiermee zoete broodjes wilde bakken. Duur kado voor een kleinkind die ze niet eens kent... Nou ja, ik ben ook wel bevooroordeelt.

Nurse: Wij hebben sinds de verhuizing ook een kind wat telkens wakker wordt 's nachts en 's morgens om 5.30 al gaat roepen. Echt irritant! Laten huilen heb ik wel geprobeerd, maar als een half uur later mijn wekker gaat moet ik er toch uit. Best klote, zeker in het weekend (als die wekker dus niet gaat)

Ik hoop maar dat het een fase is, maar ik ben bang dat we hem foute dingen aanleren door hem toch maar te gaan halen iedere ochtend...

Marloes: Balen dat Ambertje ziek is. Beterschap!

Loewyz: Jij ook beterschap meis! Enne... wanneer kom je nou la-angs??? (met zeurstemmetje)

A1mee: Ik was nog vergeten te reageren over dat zondagsarmpje van Kaya. Echt heel Zielug!! En ik ben meteen gewaarschuwd. Ik heb zelf nog weleens de neiging om Manu verkeerd op te pakken. Dat is gekomen toen ik die peesontsteking had en ik hem gewoon niet normaal op KON pakken. Even goed uitkijken dus want dit kan er dus gebeuren.

Yora: Misschien ook een idee. Ik heb voor Manuel twee jassen, een goedkope van Zeeman om lekker buiten te spelen en voor naar de crèche. En een mooie duurdere (van oma gekregen, vond ik zonde om hem mee aan te doen als hij buiten in het zand speelt).

X
A1mee, ja lastig als je als twee ouders verschillend met dingen omgaat. Maar over de belangrijke dingen zijn we het geloof ik wel eens.. we zijn allebei streng religieus opgevoed en zijn daar godzijdank vanaf, dus we zijn allebei al heel blij dat we M zonder religie kunnen opvoeden. Dan vallen de kleine dingetjes in het niet. Alleen dat hij geen vlees krijgt, is iets waar we over eens zijn, man iets strenger dan ik.

Vandaag heeft hij per ongeluk (?) een knakworstje gehad op het kdv. Dat vonden we allebei dan ook weer niet zo'n ramp (niet netjes van hun, maar kan gebeuren). Grappig, ik dacht dat man het heel erg zou vinden.

Hee, ik sta in de tabel, wat leuk en wat echt. Loewyz, wat ben jij ook al ver zwanger, de eerste hier die is uitgerekend toch? Leuk dat er een meid komt (al kunnen ze bij een echo een piemeltje over het hoofd zien.. bij ons zei ze eerst: ik zie twee schaamlipjes.. maar toen bleek er vanuit een andere hoek ook nog een piemeltje te zitten!). Verder beterschap, je bent flink ziek geweest dus.

eh.. Tinus ik hoop dat Manu (vind ik zo'n leuke afkorting!) eens wat langer gaat slapen. 5 uur is NACHT, geen ochtend. Heb je nu geen last meer van de katten? Wij hebben ook wel eens last, onze deur sluit niet goed dus we moeten de wasmand er tegenaan zetten om te voorkomen dat ze 's nachts over ons heen gaan lopen en zeuren.. en 's ochtends dat irritante gekrabbel aan de deur.. bij vlagen dan, soms ook geen last.

Dat boek over de mol hebben wij hier, gekregen, ik zou het zelf niet kopen want ik vind die zachte poep zo smerig om te zien, griezel. M vindt het wel een leuk boek.

nou, even posten, ik weet niets meer..
Falcon:

Weet je niets meer??

Bep dan eens tegen mij aan dan dr is niets op de tv
haha, gezellig Nurse.

de meiden liggen op bed? en zijn ze stil? ik hoor uit de gang nog af en toe een kreet van M. Of hij dat nou in zijn slaap doet???
Ohja, en Tinus:

Hier worden de dames dus ook wakker rond 5-6 uur maar dr uit halen?

Geen haar op mn hoofd hoor! veeeeeelste vroeg!@-(

Een fles kunnen ze krijgen en dan snel weer verder slapen!!

Vandaag heeft Roxanne trouwens 3 kwartier geroepen en gehuild, wordt dus elke dag idd minder lang.

Ben trouwens zoooo benieuwd hoe het vannacht zal gaan.....

Mn doel is eerst om Yasmine te laten wachten tot minimaal 5 uur, zal ze dit pikken? Hou jullie op de hoogte!

xx
Hey die Falcon!

Ja, de meiden zijn stil! *Yahoe!*

Af en toe een gil? kan idd best zijn dat ie droomt..
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 18-11-2008 21:15
Reden: kleurtje
% gewijzigd
3 kwartier? nou dan is het morgen nog een kwartiertje schat ik!

En Yasmine ben ik ook benieuwd naar, hoe die het zal doen.

Man kwam gister thuis met een ENORM pak voor M's verjaardag.. er zit een vrachtwagen in waarin auto's kunnen, hoe noem je zoiets.. van Little Tikes. Dat zal hij leuk vinden! Hij is zooo typisch jongen, speelt het liefst met auto's en treinen. Gelukkig geeft hij de babypop af en toe in het voorbijlopen ook nog een aai.

Ik laat hem trakteren op mini-danoontjes op de creche. Ik vind wel eens snoep (dropjes zelfs) in zijn mandje, als traktatie van een kindje, dat vind ik wel een beetje raar. Ik moet daar nog even over nadenken.. rozijntjes is ook wat saai. zal eens bij de hema kijken.
o ja, A1mee, is het wegens je bekkenklachten dat je later aan het werk gaat?

En Indian, was het je eerste werkdag sinds de geboorte van Sophie? Lang verlof gehad dan! Hoe ging het?

Lachen trouwens: Google heeft onderaan de pagina's altijd gerichte advertenties: vanmiddag ging er 1 over slaapproblemen en 1 over poepproblemen, haha
Hoi meiden,

Jee wat is er veel geschreven, gezellig hoor, maar iets teveel om op alles te reageren

Indian; he gets, tuurlijk is het allemaal nodig, en snap je het heus wel, maar je wilt je meiske zien zoals je haar gemaakt hebt, en niet met zo'n helmpje op.. Moet ze daar dan ook mee slapen? Nee toch?

Flodder: Gelukkig niet naar het ziekenhuis! Wat heerlijk dat het toch zo is opgelost!

En voor Nursie; joh wat balen dat het slapen zoo rot gaat. Nova heeft ook heel lang onrustig geslapen, en nu is ze weer vaak wakker, maar slaapt na haar speen te hebben gevonden weer in. Ik denk dat ze in de droomfase is aangekomen.

Af en toe slaapt ze niet meer. Ze gaat wel naar bed hoor, want ik vind wel dat ze nog haar rust nodig heeft, dus dan maar niet slapen maar tot rust komen.

Yora; ik heb zaterdag een jas bij de Prenatal gekocht. Donkerbruin rib, halflang, met dubbele knopen voorop (rits eronder) en een soort band om d'r middel, die met een drukknoopje vastgaat. Kost volgens mij iets van ¤30. Staat iig erg schattig. Feestjurk van Yora is sjiekdefriemel zeg!

Tinus; thanks voor de tip! Ach gos, Manu helemaal onder de plekken en bulten..

Vandaag gewerkt daarna bij m'n ouders gegeten. Ze zijn vandaag 32 jaar getrouwd. Morgen weer aan de chemo.

Ik voel me niet echt top, dus ik ga er zo lekker in.

Slaap lekker allemaal!
Een kwartier? ik hoop t!

En wat een leuk cadeau, en ja, hoe noem je zoiets...:

een vrachtwagen met oplegger, of een autotransportaanhanger

En je zoekt dus een leuke maar ook gezonde tractatie voor te kunnen uitdelen voor zn verjaardag?

Weet dat dr hier een paar moeders tussen zitten die heel creatief zijn met dat soort dingen!

Mette, Joni o.a.

Mocht ik een briljante ingeving krijgen dan laat ik t je nog weten
*zwaait naar mette en feliciteert ze met de trouwdag van dr pa en ma *
Mette, gefeliciteerd, 32 jaar! Beetje dubbel gevoel misschien? (Ik weet het fijne niet van je moeders ziekte.. sterkte voor de chemo weer..)

En Flodder helemaal vergeten, heerlijk die opluchting!
zo dat is even bijlezen!

Indian wat vervelend dat sophie een helmpje moet dragen. Ik zou er ook verdrietig van zijn.

Flodder fijn dat het met Timo beter gaat!

Nurse over dat laten huilen van Roxanne en Yasmine. Ik heb daar een hele andere mening over dan bijvoorbeeld flodder. Zeker als ze net ziek zijn geweest.

Brian was ook een paar nachten onrustig nadat hij ziek was geweest. Ik ga er zowiezo nog wel 1 of 2 keer per nacht uit hoor, dat is heel normaal hier. Maar goed nadat hij ziek was geweest heeft hij een nacht echt van half 2 tot half 4 liggen huilen en sputteren. Ik ga er dan wel steeds naartoe om te troosten. De 2e nacht heb ik meteen een fles gemaakt en was het over. Ik denk dat ze dan toch echt iets hebben (honger bijvoorbeeld)

Wat Yasmine betreft. Ik heb Brian tot hij 1 jaar een 4 maanden was steeds om een uur of 11 nog een fles gegeven. Op een gegeven moment wel gaan afbouwen en daarna is het nooit meer voorgekomen. Dus misschien is Yasmine ook wel zo'n kindje die nog heel lang een late avondfles wil?

En misschien is dit wel allemaal mosterd en ben je dr al uit. Ik denk dat ik alles gelezen heb maar je mist hier zomaar wat

Loewyz balen dat jullie ook ziek zijn. Veel plezier bij de echo!

Tinus ik snap je wel met je oordeel over jp's moeder en haar kado. Ach zo'n laptop is best leuk, nog een beetje vroeg misschien maar ja.

Ik zou Brian echt niet uit bed halen om half 6! Hooguit een fles geven maar ja eigenlijk krijgt brian al een jaar geen ochtendfles meer.

's avonds wat later naar bed doen is dat een optie?

Mette nog niet helemaal beter? Sterkte voor je moeder morgen weer!

Middagslaap

Brian is er bijna vanaf denk ik. Hij slaapt nu hooguit nog een uurtje en gaat dan 's avonds tussen 8 en half 9 naar bed. Ik hou het er nog even in omdat hij het nog net niet red zonder slaap en ik ook niet haha. Maar als de babies er zijn mag hij van mij meteen wakker blijven anders zit ik de hele dag met slapende kinderen.

leuke kindercd's

Ik heb er n paar. Ik vind boemrakatata wel leuk. Allemaal kinderliedjes waar gebaartjes bij horen.

verder niet zoveel te kletsen.

Ik ga s kijken of er iets op tv is.
Oef:

Bedankt voor je meedenken!

Ga es kijken ofdat t op de manier lukt die nu in mn kop zit en anders raadpleeg ik jou nog wel een keertje!

Trusten iedereen en een fijne nacht gewenst!

Wij gaan zo ook naar bed.

Kuss!
Hoi meiden,

Lekker geslapen allemaal? Ik wel gelukkig. Manu was om 5u even aan het hoesten, maar viel gelukkig weer in slaap.

Oef: Tja, ik kan hem wel laten brullen, maar als ik een half uur later toch mijn bed uit moet om te gaan werken...

En hij gaat doordeweeks rond 19.30 naar bed en in het weekend soms pas na achten. Maar dat maakt helaas geen verschil voor hoe laat hij wakker is 's morgens...

Vind je het fijn dat Brian niet meer slaapt 's middags? Ik vindt die paar uurtjes voor mezelf altijd wel lekker eigenlijk. Alleen in het weekend baal ik weleens dat altijd om hem heen moeten plannen.

Falcon: Goed dat je nu ook in de tabel staat! Haha, ik vergeet telkens dat je al zo'n tijd meeleest. Nee met de katten gaat het stukken beter! Vanaf de verhuizing krijgen ze echt pas eten als wij opstaan en ze zijn daar best snel aan gewend geraakt. En nu krijgen ze 's avonds ook pas eten als Manu naar bed is. Vroeger was dat als wij uit het werk kwamen.

Haha, leuk dat je die afkorting zo leuk vindt. We hadden eerst Manu als naam, maar vonden het toch wel erg popi klinken. Dus hebben we hem wat serieuzer Manuel genoemd. Maar wij noemen hem bijna altijd Manu hoor. Ik hoor andere kindjes ook altijd Manu zeggen.

Hij heeft bij zijn afscheid op het oude kdv zakjes met kleine speelgoedjes getrakteerd: een rolfluitje, een badspeeltje en oh ja... toch weer die rozijnen...

Mette: Hoe gaat het nu met je moeder? Past ze nog steeds op haar kleinkids en gaat dat haar goed af?

Ik kom later wel ff terug. Moet weer door....
Hoi meiden,

Ben nog niet erg lekker, maar goed, gaat wel weer over Tris is naar school en ook pas laat thuis vanavond.

Oef; Ik hoop juist dat ze wel blijft slapen onder de middag als die kleine er is. Lijkt me heerlijk. Nu ook nog, even een uurtje voor mezelf.

Nova is nu met haar serviesje aan het spelen, ik moet meedoen..
Voor het naar bed gaan, lees ik altijd nog een boekje voor. Nu zat ze een beetje in haar oor te frunniken, haalt er een stukje oorsmeer uit, en zegt trots; 'ooh mama, kijk ontbijtkoek, mmmm..' En wilde het zo in haar mond steken.. Gelukkig was ik net een beetje sneller
he bah, oorsmeer.

hier nog een uitgebreid slapend kind tussen de middag, Renske was er rond deze leeftijd bijna vanaf, maar Casper slaapt vaak nog 3 uur, soms nog langer.. En vanmorgen was het ook kwart voor 9 (de hele familie was vrij voor tandarts bezoek). Vandaag mag hij nog lekker lang slapen want we gaan naar het circus. Tja vrijkaartjes, dus toch maar even kijken of ze het wat vinden...

boekje voor het slapen is hier ook altijd favoriet.. Zelfs net voor z'n middagdut.. HEt mollenboek behoort tot de voorkeursboekjes. tja poep en kinderen...

beterschap mette..
Ja vies hé? Wel gister in bad geweest maar Tris vergeet dan vaak d'r oren schoon te maken

Ik lig nu nog even lekker op de bank, als je niet lekker bent mag dat

Veel plezier bij de Circus, altijd leuk vrijkaartjes!
Wauw Mette: lekker dat er ontbijtkoek uit het oor van Nova komt! Stukken beter dan oorsmeer *yuk*

Shit... zal je net zien, Kaya ging naar bed, kom ik beneden: Yahnoa wakker, leg ik Yahnoa net op bed, hoor ik Kaya weer door de babyfoon! Pfff. zo wordt het wel een lange dag zeg! Nou madam, mooi ff niet, mama is aan het forummen! Ha!

Dat mollenpoep-boek hebben we hier nog niet maar ik ga dat zekersteweten nog wel kopen. Toen ik nog op de naschoolse opvang werkte was dat ook altijd een favoriet van de kinderen. Heb eigenlijk best wel zin om te boek-sjoppen, maar zo net voor haar verjaardag doe ik dat maar niet, ze krijgt geheid nog wel een stel boekjes.

Wat helemaal een hit is hier: Het vogeltje dat te ver vloog:

Het is hier elke avond 'Mees' als ik het aan Kaya over laat!

Overigens heeft ze echt geen rust in haar kont, loopt konstant rond te frunniken en verzamelen en spelen. Voorlezen, daar heeft ze niet altijd even veel geduld voor. Heeft ze denk ik van dr vader want dat is ook zo'n rusteloze.

Falcon: Het klopt idd dat ik nog niet aan het werk ben ivm mijn bekken. Het gaat wel echt stukken beter dan na de zwangerschap van Kaya want toen kon ik pas gaan reintegreren na 8 maanden. Nu dus in januari al!

Leuk trouwens dat je man zelf met een kado voor M aan kwam! Ik voel me zelf ook altijd een beetje jarig als ik kadootjes voor de kinderen koop. Kan dan ook bijna niet wachten om het ze te geven. Gisteren heb ik nog een houten trein van zolder geplukt die van lief geweest is. Het is echt een onwijs mooie met heel veel rails en zelfs bruggen en wissels en weet-ik-veel wat nog meer. Ik wilde m gewoon beneden zetten zodat ze er mee kon gaan spelen, maar hij is zo mooi, dat we m vanavond door sinterklaas laten brengen. Misschien wel een beetje een groot kado voor in de schoen. Zou ze dan alleen nog maar grote kado's verwachten? mmm... twijfel ineens aan mijn plan om het zo te doen....

En jullie voeden M dus ook vegetarisch op? Wij ook, maar dat wist je natuurlijk al haha! Ik moet zeggen dat ik daar toch wel moeite mee zou hebben hoor, als Kaya een worstje zou krijgen. Ik vind haar op de een of andere manier nu nog "puur" en dat zou ik echt naar vinden als dat zo verpest zou worden. Ik zou er geen halszaak van maken, maar toch...

Zijn jullie al lang vegetarisch? En heb je ook vervelende reakties gehad uit je omgeving? Veel mensen verwachtten dat ik tijdens mijn zwangerschappen ineens trek zou krijgen in vlees! Zo raar! Heb ik dus echt geen last van gehad gelukkig. Ik eet nu zo'n 17 jaar vegetarisch en ben hartstikke gezond. Ik slik nu wel multivitaminen maar dat doe ik alleen omdat ik nu bv geef. Als ik daar mee stop, dan stop ik ook met die vitaminen, ik krijg voldoend binnen met voeding.

Sannie: Ben benieuwd hoe ze het circus vinden. Hier in het dorp is er ook elk voorjaar een circus. Echt zo'n typisch klein rondtrekkend oosteuropees circus. Ik ben wel eens met Kaya bij de dieren gaan kijken en ik vond dat ze er goed bijstonden. Het waren een stuk of wat geitjes, een paar honden, 2 pony's, wat ganzen en dat was het geloof ik wel. Geen exotische dieren in ieder geval. Ze stonden netjes onder een groot tentdoek tegen de zon en hadden vers stro en water. Zag er goed genoeg uit om volgend jaar misschien een kijkje te gaan nemen.

Ben sowieso van plan om vanaf nu steeds meer van dat soort 'kinderdingen" te gaan doen: naar de speeltuin, of kindertheater-voorstellingen enzo. Verheug me er echt al op!

Oja, komend weekend gaan we eindelijk de tweede houtkachel plaatsen. Die hebben we destijds voor ons trouwen gekregen (ruim 2 jaar geleden dus) en het is er niet van gekomen hem eerder te plaatsen. Ik kreeg net een telefoontje dat de spullen binnen zijn (man wat is dat duuuuuur! ) en met een beetje mazzel kunnen we m in een middagje aan de gang krijgen. Zaterdag komt mn pa helpen dusss. Echt fijn als het eenmaal gedaan is want ik heb wel eens verteld over onze stook-factuur (ongeveer 2800 euro per jaar en dan is het niet eens warmer dan 18 graden in huis!). Dan kunnen we tenminste voor niks bijstoken met de kachel. We hebben toch hout genoeg in de tuin!

*doet alvast in gedachte een rondedansje*

Tinus: Half 6 op en dan ook al een wakker kind om je heen! Respekt! Ik zou er niet tegen kunnen maar soms heb je weinig te kiezen... Ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd hoe dat gaat als ik weer ga werken. Gelukkig brengt lief de kinderen in de ochtend naar de oma's en haal ik ze 's avonds op, anders zou ik ook om half 6 er al uitmoeten om om half 9 op mijn werk te kunnen zijn (belachelijk eigenlijk)

Oef Ik vind het ook wel fijn als de kinderen 's middags nog samen in bed liggen, even tijd voor jullie! (en mezelf, duh) Of bedoel je misschien dat je bang bent dat je het met de tweeling zo druk krijgt dat je het voor Brian fijn vindt dat hij een tijdje jou echt voor zichzelf heeft?

Nou maar ff posten want het is geloof ik weer een lel van een verhaal geworden. Speaking of which.... waar is Knorretje met haar lappen tekst?-

Hiiiiii!

Even een update

De meiden gisteravond om 19:30 naar bed, Y. een fles gegeven.

R. 3 kwartier gebruld, toen was t stil.

24:00 Y. wakker; huilen; water gegeven, dronk ze goed, aai over dr bol en sliep verder.

4:00 Y. wakker.... ikke twijfelen, water? fles? Toch voor t laatste gekozen, deze bijna op gedronken.

5:00 Y. wat huilen en klagen, niet naar toe geweest.

7:30 R. wakker fles en die wilde nog ff terug.

8:00 Y. wakker, fles, half opgedronken.

8:30 iedereen wakker en de dag begon echt

Nou, valt niet tegen he?

Nou vraag ik me wel af, zou ik om 4:00 ook gewoon water aanbieden?

Tinus:

Fijn dat je zo lekker hebt geslapen! en idd, in t wknd is het wel eens lastig om rekening te houden met zo´n slaapje maar moet zeggen dat we er soms dan ook mee schipperen hoor...

Mette:

hmm,nog niet helemaal lekker en toch verplicht mee thee-teuten, aaaahhh zielug!

Hihi, dat van dan oorsmeer! Zo heeft mijn broer vroeger het konijnenhok geplunderd met de boodschap: ´Hmmmmm, dropjes!!!´

Mag jij raden wat de dropjes eigenlijk waren

Hoe ist gegaan vandaag met jullie mam?

Sannie:

Veel plezier bij t circus!

zo, dat was ie weer!

xx
Ik ben met een stom klusje bezig: een scheurkalender in mekaar zetten. Ben al in september, maar ben 't ff zat...

A1mee: Nee, 6u moet ik opstaan. Half 6 is wel erg vroeg. Ik weet nog wel... vroegah... toen er nog geen kindje was. Toen kon ik om 7.30 opstaan als ik moest gaan werken. En dat vond ik al vroeg!! Maar ja, je went eraan. Tegenwoordig begin een uurtje vroeger dan toen (meer uren maken=beetje meer verdienen) en met aankleden, wassen, brood maken en wegbrengen van Manuel ben ik die extra tijd wel kwijt 's morgens.

Jij moet ver rijden toch iedere dag naar je werk? Nooit aan gedacht om dichterbij te gaan werken of zie je dat niet zitten?

Fijn dat je eindelijk kan gaan houtkachelen!

Mette: Jegh! (en daar laat ik het bij...)

Nurse: Je zegt 'valt niet tegen' maar ik zou er aardig moe van worden hoor! Haha. Ik hoop maar dat onze nummer 2 (ik hoop binnenkort bevestiging op mijn bestelling te krijgen ) beter slaapt dan onze nummer 1 in ieder geval. Ik bedenk me vaak hoe druk jij het gaat krijgen met 3 koters straks!

Over het middagslaapje: Manu is echt een slaapkop hoor. Die slaapt echt van 12 tot 15 en soms langer. Voorlopig heeft die het nog wel nodig vermoed ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven