December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Ik ga morgen die Niessuh-kind eens halen. Wie weet helpt t m een beetje.

Ik kan wel proberen om de koemelk een tijdje te stoppen. Hoewel hij dat bijna niet krijgt.

Hij krijgt nog steeds opvolgmelk (nr3). Dan zou ik misschien terug moeten naar de hypo-allergene. Die heeft hij ook tot 6 maanden gehad. En verder geen yoghurt en danoontjes (snik) meer dan.

Nou ik ga t hier vanavond eens in de groep gooien wie weet is het een oplossing.

Nu nog weer even sociaal doen, ik hoef niet alle aandacht hier vandaag..

Basu ook een zware nacht gehad.. hopelijk vanacht beter dan he!

vond het blauw wel mooi gekozen hoor

Marloes lekker hoor zoveel kijkers. Moet toch goed komen binnenkort.

Mette leuk jurkje gemaakt! Vind ik wel knap hoor zo uit je hoofd!

Ainne doe lekker rustig aan! We zien je wel weer verschijnen. Balen dat je bloeddruk nog niet goed is.

Joni wat toevallig zoveel zwangeren! En inderdaad het lijkt me voor jullie nu ook wel weer prettig als N weer thuis komt. Duurt best lang zo.

Hoe is het met Boyd zn exceem plek op zn beentje?

Mainecoon wat leuk dat het gesprek zo goed is gegaan! Hopelijk wordt t wat (ook qua salaris)

Yora heb je nog weer een poging gewaagd om Yora in dr eigen bedje te laten slapen? Ennuh hoe is t eigenlijk met die leuke meneer die je ontmoet had??
Hoi!

Ik kom snel even mn kop om de hoek steken om te vertellen dat alles okay is hier! Roxanne zit met M. in bad en ik zou dr zo dr uit komen plukken dus heb maar even de tijd...

Vandaag met Yasmine naar het CB geweest.

Ze weegt nu 5730 gram bij 61,5 cm.. groeit dus erg goed op mn melk!!

Ook heeft ze dr eerste prikken gehad... zielig hoor....maar het leed was zo geleden en nu slaapt ze alweer zowat heel de dag....

Ow! ik hoor M. moet gaan! probeer morgen bij te lezen en naar HM te gaan!

Dikke kus aan jullie allemaal!!

xxx
Oef jeetje wat balen dat Brian weer ziek is! Hier heeft Davina ook wel weer snottebellen maar verder merk je er niks van bij haar gelukkig. En wij hebben er ook geen last meer van, in de zin dat ze ons aansteekt. Wij zijn gelukkig gezegend met een hele sterke weerstand. Ik heb al heeeeel lang geen griep meer gehad, kan me de laatste keer niet heugen. Qua salaris zal het niet zo'n probleem zijn het is een semi-overheids instelling en ze werken dus met schalen en deze functie komt in 8 of 9 (waarschijnlijk 9).

Mette leuk hoor dat jurkje!! En wat goed dat die homeopatische druppeltjes toch wel werken bij Nova!

Ainne wat balen dat je bloeddruk nog steeds niet terug naar normaal is!

Zo hier ook een gebroken nacht ze had wederom flink last van dr kiesjes dus ik ben bekaf. Daarbij had ik vandaag ook de hele dag meeting. Eerst 2 uur pensioengezeur aangehoord en vervolgens bedrijfspresentaties bladiebladiebla. Niet zo heel erg boeiend aangezien ik niet de intentie heb om bij het bedrijf te blijven. Verder was het opzich wel gezellig en de lunch was erg lekker hihihi, maar ik was pas om half 7 thuis. En zo'n dag terwijl je toch al flink slaap tekort hebt is niet zo geslaagd heb ook wel at meer koffie op dan normaal hahahaha. Zo nu nog even bank hangen en dan hopelijk lekker slapen. De leidsters hadden vandaag niks gemerkt aan Davina dus hopelijk is het nu weer (even) voorbij met het gespook.
Trouwens het gesprek van Den ging vandaag ook heel goed. Er komen nog 2 gesprekken was nu echt meer een voorstelrondje zeg maar. En hij moet nu zijn salaris eis gaan doormailen maar we hebben eigenlijk niet echt een idee wat hij wil eisen. Want ja je wilt niet te hoog zitten dat kan je wellicht de baan kosten maar je wilt ook niet te laag inzetten natuurlijk en jezelf op die manier in de vingers snijden. Lastig hoor.
Op het KDV vandaag aan de leidsters verteld dat ik zwanger was. Ook weer hele leuke reacties.

Meteen ook maar weer via de website de aanmelding voor de 2e hummel op het KDV gedaan. En de verzekering voor kraampakket ingelicht. Moet weer helemaal nadenken wat ik allemaal moet regelen.

Ben ook weer aan de knutsel gegaan. Volgende week is Boyd een jaar op het KDV. Ik maak even een kado-pakketje met wat zakjes oploskoffie, cup-a-soup en theezakjes voor de leidsters. En dan een kaartje eraan: bedankt voor een jaar lang goede zorgen voor Boyd.

En als ik het zo lees allemaal met de gebroken nachten, mag ik toch echt in mijn handjes dichtknijpen dat onze Boyd zo lekker doorslaapt. Hij is dan wel een vroege vogel en is om 5.30-6.00 klaarwakker, maar dan heb ik wel een volledige nacht gehad.

Mette

Wat een schattig jurkje. Deze had je toch zelf gemaakt? Knap hoor.

Wel grappig zo te zien dat Nova bij het raam staat. Zo staat Boyd ook altijd naar buiten te kijken.

Wat heeft ze toch een grappig koppie zeg !

Ainne

Geeft toch niets dat je even niet van je laat horen. Wij snappen het wel hoor.

Oef

Er bestaan druppeltjes met Vitamine A en D voor o.a. de weerstand van Davitamon. Ik geef Boyd deze elke dag. Misschien een idee voor Brian?

Eet Brian 's avonds wel genoeg? Ik gaf Boyd voorheen ook altijd nog een nachtvoeding, maar ik ben daar dus gewoon rigoreus mee gestopt. Hierdoor is zijn eten overdag ook wel verbeterd. Ik dacht ook altijd dat Boyd wakker werd van de honger, maar toen ik eenmaal ermee gestopt was, bleek dus dat hij snacht helemaal geen honger had, maar gewoon boos was dat hij wakker was geworden. Het is echt een gewenning aan het worden dat ze eten krijgen als ze huilend wakker worden.

Wil je nog tips, dan hoor ik het wel.

Ik heb ook wel eens gehoord dat als kinderen een allergie ergens voor hebben, ze uit zichzelf al die dingen niet eten, ook al zet je het ze voor hun neus. Dus ja, misschien is dat ook wel met melk dus.

Boyds eczeem is nu wel rustiger. De dikke korstige plekken zijn weg. Maar in zijn knieholtes is het nog rood en op zijn polsjes is het nog flink droog en rauw.

Zaterdag weer naar de chinese arts. Dan weer verder bespreken, want de pillen die hij heeft gehad, reageert hij dus niet goed op.
Meiden met gebroken nachten en verkouden kindjes:

Hier was het 5 uur, von dik netjes zeg maar........

Die tussist kind gebeuren van Mette heb ik voor Floortje ook gebruikt een tijdje terug. Werkte wel. Alles kwam goed los. Maar het wordt gewoon echt tijd voor vitamine D en dat de bacterien het land uit gaan. Op naar de zon !!

hahaha Joni, half 6 - 6 uur is ook nog nacht voor mij hoor !! Bij mij slapen ze daarna gelukkig nog ff door !!
Hey lieve meiden! Wat een gebroken nachten! Bah|!

Ik heb nu niet zoveel tijd, maar vanaaf kom ik even langs om lekker bij te beppen hoor!

Joeri was vanmorgen al vroeg wakker en komt nu continu naar me toe met een boekje om te lezen dus dat tikt niet echt lekker. Vriendlief moet werken vanmiddag, dus misschien kom ik vanmiddag als als Joeri lekker wil slapen...

In ieder geval dikke knuffies voor de slapeloze nachten en verkouden kindjes!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Hee meiden,

Hier vanmorgen ook weer 5.30... Manuel is de laatste paar dagen weer zooo vroeg wakker. Wel beetje irritant, maar ik ben al blij dat hij niet meer midden in de nacht wakker wordt zoals de laatste weken. Als ik vrij heb leg ik hem na de fles weer bij mij en dan slapen we samen nog tot 8.30 ofzo.

En hij heeft gisteravond ook eindelijk weer eens goed gegeten. Ik had hem maar een potje gegeven en dat gaat toch beter. Ben bang dat we het maar weer even op de potjes moeten houden, jammer maar helaas... Over een tijdje maar weer zelfgekookte prakjes geven en dan kijken of het weer beter gaat.

Nu snel aan het werk. Ik kom later nog even kijken.
Nou ik heb net mijn uitgebreide CV opgestuurd naar het wervingsburo. Die hadden een format opgestuurd die ik kon gebruiken, dat was wel erg handig. Ik had maar een hele sumiere CV en mensen buiten de pharmawereld kunnen zich er dan maar weinig bij voorstellen. Niet zo heel handig van mij dus hihihi. Hij zou het dan nog even doorkijken of alles goed is enzo en dan krijg ik commentaar terug en dan maken we zo samen een mooi en sprekend CV hihihi. Wel handig want die kan ik dan in het vervolg ook gebruiken.

Verder vannacht van 3 tot 6 gezellig met z'n drietjes in bed gelegen. Dus nou ja ik heb wel een beetje bij kunnen slapen maar de slaap tekort is dus nog niet helemaal verleden tijd hahah. Nou ja komt vast wel weer een keertje. Vanavond weer lekker sporten het gaat echt zo goed met sporten en afvallen. Ik had echt niet verwacht dat het allemaal zo makkelijk zou gaan ik heb nu al mijn eerste doel (onder de 70 komen) bereikt! Tsja zal ook wel schelen dat ik nooit eerder "gewichtsproblemen" heb gehad.
hey meiden,

even snel, moet zo naar de kinderarts voor de uitslagen van Noof d'r bloed enzo.

xx
Heel veel succes Mette!! Ben erg benieuwd en ik zal voor je duimen!

Hoi meiden!!

Mette:

Succes!! zal voor jullie duimen!

Voor alle zieke kindjes:

Dikke knuffel en een zoen!

Euuhhh, ik wilde toch nog op meer mensen reageren??? ... damn... eerst dit even posten dan maar...
Mette heel veel sterkte vandaag met de uitslagen! Ik hoop echt zo dat het allemaal meevalt voor jullie!!! Hele dikke knuffel.
Nurse nog steeds last van de zwangerschapsdementie???? (Hihih bij mij begint het eindelijk een beetje op te klaren)
Owja, Joni:

Attent hoor! (cadeautjes voor de leidsters!) hoe voel je je verder?

Tinus:

Ow? das ook wat dat ie alleen maar potjes eet op het moment! en als je hem zelf laat doen? Roxanne eet momenteel nog wel goed maar nadat ze een stuk of 10 happen van ons heeft gekregen wilt ze zelf aan de slag. Ze ziet dr daarna wel niet uit maar goed, zo moeten ze het toch leren zullen we maar zeggen...

Mainecoon:

Gefeliciteerd met het bereiken van je 1e doel!! (onder de 70!)

*Zucht*

Ik wil ook nog zo'n 8 kilo kwijt maar heb de dicipline dr niet voor... komt nog wel hoop ik.

Succes met Danny zn werk! En wat lekker met zn 3e in bed! dat lukt hier echt niet, dan wilt ze niet liggen!

Oef:

Hoe gaat het nu met jullie mannetje?

Floddertje:

Fijn dat die tussikind heeft gewerkt!

Ow! Ik hoor Yasmine wakker worden!

Ga dr maar eens gedag zeggen en een heerlijke tandloze glimlach in ontvangst nemen *in love*

xx
Hey Allemaal,

Heel even snel mij neus laten zien, maar hou het even kort.

Mette, heel erg veel succes met de uitslag vandaag. Hopelijk krijg je goed nieuws en is het voorlopig de laatste keer dat je naar het ZH moet. Ik zal voor jullie duimen. Dikke dikke knuffel voor jou en Noof. Ps Mooie foto's weer van die kleine meid, en knap hoor zelf een jurkje in elkaar flansen!

Alle meiden met zieke verkouden kindjes, beterschap!! Aan alle meiden die kindjes hebben met doorkomende tanden en/of kiezen ook heel veel sterkte met gespook s'nachts, spuitluiers etc.

Mainecoon, super dat je zo gemotiveerd bent met afvallen. En wat een karakter dat je dat Ben en Jerry ijs kon weerstaan zeg! Ga zo door!

Ik ga weer even verder met huis opruimen, bah! Helemaal geen zin, maar moet vanmiddag weer andere dingen doen dus ga even verder.

X voor allemaal
Zooo.... Vriendlief is naar zijn werk, Joeri slaapt, nu is het MIJN tijd!

Ik ga maar eens terug naar.....zaterdag! (pfoeh! Zolang alweer!)

Marloes

Ja, ik had het vrijdag nog wel overleefd, wel een drukke dag maar wel genoten!

Ik kwam er trouwens net ook achter dat Joeri al een kies heeft, hahaha! Hij heeft nu 9 tanden en 1 kies!

Nursie

hey drukke mama! Was het spel part&co nog leuk? Wij hebben dat spel een keer op wintersport gedaan met allemaal lekkere (alcoholische!) drankjes erbij, hahaha! Ik heb nog nooit zo gelachen!

Wij hebben Joeri vanaf het begin af aan overal mee naar toe genomen, en eerst sliep hijd an in zijn wagen in de huiskamer, maar op een gegeven moment in zijn campingbedje. Als we ergens gaan eten gaat dat ding mee en zijn babyfoon (muziekje meteen) en hij slaapt, hup, gelijk na zijn eten! (eerst pyama aan) Ideaal! Misschien wel een optie om Yasmine eraan te laten wennen dat je haar na een avond meeneemt en overlegt in haar bedje als je dat zou willen.

Joeri halen we savonds uit zijn campingbedje als we weggaan, jasje aan, hup in de auto, thuis schone luier, vitaminedruppels, tandjes poetsen, slaapzak aan, kusje en hup weer in bed en soms duurt het even, soms is hij zo weer vertrokken. Het langst is hij geloof ik een half uurtje wakker geweest na het weer in bedje leggen.

Nog fijne verjaardagen gevierd? Heeft je man nog kunnen boeken of iets anders gevonden voor Oostenrijk?

Mette

Hahaha, spijkerbroekje te strak bij de knietjes! Hahahaha! En jij maar denken, ga nou eens kruipen! Hahahaha! Heerlijk!

Ja, ik lig ook altijd in een deuk als ik het weer eens hardop zeg... Hij gooit zijn sterretjes uit zijn bedje (net als alle andere knuffies) en dan is het soms best zoeken naar die krengetjes snachts! Moet ik weer op mijn knieen onder het bed! Oh, dat zou super zijn nog zo'n sterretje! Hij bijt er best hard op vind ik, dus ik ben bang dat er op een gegeven moment al 1 kapot is...

En wat een gaaf jurukje! Jij bent zeker Übermoeke! Petje af!!!!! Leuke foto's trouwens! Wat een heerlijk wijffie is het ook!

Mainecoon

Joepie!!! En broek aan van voor je zwangerschap! You go girl!

Agossie, arme Davina! Zo aan het kwijlen door die stomme rotkiezen! Joeri ook!

Wij nemen standaard mee: dentinox en paracetamol! Dat zit eigenlijk altijd in zijn luiertas die altijd meegaat als we weggaan! (ook als we een boodschap een paar dorpen verderop gaan doen, dan gaan we met de auto, luiertas blijft in de auto liggen als we gaan boodschappen, maar we hebben hem wel bij de hand als het nodig is!)

Fijn dat het gesprek goed ging! Ik heb geduimd!

Joni

Tsja, ik weet niet wie die foto genomen heeft....Nog een weekje alleen... Balen lijkt me dat! Ik vind het nu al niets dat vriendlief middagdienst heeft en ik thuis ben. Ik heb morgen middagdienst en vriendlief dagdienst morgen, dus we zien elkaar waarschijnlijk morgenavond pas of vrijdagochtend echt weer. Ik denk dat ik vanaaf te moe ben dus heeeeeel vroeg mijn bedje induik...

Oh wat erg dat Boyd om 6 uur al zo wakker is, ik zou daar echt niet tegen kunnen! Ik baalde vanmorgen al zo dat meneer om 06:45 uur al wakker was!

Voel je je al echt zwanger nu? Leuk zo'n babyboom op het werk! Hahahaha!

Wij doen ook het grote bad gewoon voor Joeri hoor!

Gucci

het is je vergeven hoor! Tis ook niet niks, hele verandering weer terug in NL, nu ook werken erbij, zonder G., knuf!

Ah, G. is gisteren al gekomen, fijn!

Yora

och meissie, dikke knuffel voor jou! Lijkt me zo vervelend dat Yora het gewoon vertikt om in haar eigen bedje te slapen! MOeten we toch de babyfluisteraar oproepen!

Indian

je mag hier ook wel komen poetsen hoor! Heb er echt GEEN zin in vandaag! (misschien straks nog even, maar heb echt GEEN zin!)

Leuk dat je vrijdag naar de 9 maanden beurs gaat! Ik had ook wel gewild twee jaar terug, maar op de een of andere manier kwam het er niet van...

Leuk dat Stijn ook los loopt! Het gaat ineens zo snel allemaal!

Joeri loopt nu 3 weken en in het begin kroop hij nog best wel veel maar nu zie ik hem bijna alleen nog maar lopen! De grapjas!

Hoe is het met je zwangerschap? Gaat alles nog lekker? Buikfoto!

Tinus

wat een drukke bedoening! Wel gezellig zo iedereen over de vloer, maar wel een hoop werk met koken dan altijd!

En wat super dat JP's broer ook kwam met zijn vrouw! Fijn!

Wat een heerlijke foto van Manu in bad! Joeri is ook zo dol op zijn bad! En die foto met dat wcpapier! Giller!

Floddertje

Yahooo!!! Floortje doorgeslapen, yeah! Leuk, wezen schaatsen met Timo! Leuk leuk leuk!

Ik ben nog niet klaar maar ja, Joeri is wakker.... Ik post dit eerst even, dan even verder hoop ik....
anoniem_203 wijzigde dit bericht op 13-02-2008 14:02
Reden: kleurtje vergeten.....
% gewijzigd
Mette ik ben benieuwd hoe de uitslagen zijn. Hopelijk niets bijzonders.

Kidon is je huis weer netjes? Leuk hoor die winkel die je aan t opzetten bent. wanneer ga je open?

Mainecoon goed hoor afvallen! En lekker sporten. Super.

Tinus misschien heb je al honderdduizend dingen geprobeerd hoor maar wij doen het net als Joni. Tijdens het eten krijgt Brian zn eigen bordje (bakje) + lepel. Dan doe ik een beetje in zijn bakje en daar gaat hij mee klooien. Ondertussen schep ik het eten zo naar binnen.

Als de inhoud van zijn bakje weg is (meestal uitgesmeerd over zn hoofd ergens) dan krijgt hij weer een schep.

Als hij echt geen zin meer heeft gaat Brian ook gooien met zn eten maar dan heeft hij geen honger meer. En soms gooit ie ook gewoon om te kijken wat het effect is. Nou ja dat hoort erbij.

Nou de nacht hier was veel beter als gisteren. Brian is nog wel heel erg verkouden maar geen koorts oid. Gisteravond met een extra warme fles en een paracetamol naar bed gedaan. Maar 2x wakker geweest en vanmorgen weer als vanouds om 7 uur wakker.

Ik heb dat niessuh-kind gekocht en ook nog wat anders voor het ondersteunen van de weerstand (voor als de R in de maand zit). Ik weet even de naam niet maar het is ook homeopatisch en er zit oa echinea en vit c in. Volgens de drogist werkte het goed en kwamen ouders er altijd voor terug om meer te halen dus dat ga ik dan ook maar s proberen.

Ik ga s even een snotneus poetsen. Vanavond weer naar mn cursus. Het is zoo leuk!
zwaait nog even naar Knor maar geen tijd meer om te lezen. komt later

doei
Zo...uiensoepje staat op, gaat het huis zo heerlijk van ruiken...

Joeri is (correctie, was) aan het spelen et zijn boekjes

Ik was nog wat vergeten te vertellen.

Afgelopen vrijdag waren we koken bij mijn oom en tante. Doen we eens in de zoveel tijd, gaan we Jamie Oliver koken. Vrijdag hebben we eigengemaakte pizza's gemaakt a la recept van Jamie. Lekker!!!

En heel makkelijk!

Zaterdagochtend hebben we een ieuwe wasmachine en een neiuwe droger besteld, hopelijk zijn die van de week binnen en kunnen ze snel bezorgd worden! Onze wasmachine cenrtifugeerd niet optimaal meer en de droger doet het ngo wel maar piept oorverdovend.... Geen zin om een reperateur langs te laten komen, die dingen zijn al bijna 8 jaar oud, dus hup, dan maar nieuwe.

Zondag zijn we na mijn werk nog even wezen fietsen en langs vrienden van ons gegaan met een kleine die 3 maanden ouder is. Daar gehaalde chinees gegeten en Joeri heeft ook geproeft alleen na iets van 15 happen had hij het wel weer gezien. De Foe Yong Hai was wel favoriet bij hem!

Oh....Joeri heeft weer een poepbroek!
Zo...poepbroek nummer 3 van vandaag alweer... Valt nog mee! Verleden week dinsdag hadden mijn schoonouders dopppasdag, toen had Joeri 7 (Ja, 7!) poepbroeken!!!!

Nu loopt Joeri wat heen en weer door het huis met zijn drinkbeker en loopt lekker te babbelen, erg grappig!

Ik ga me even met hem bezig houden...
-
anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 13-02-2008 15:00
Reden: 2x geplaatst
% gewijzigd
Zo dat viel mee!

Het was idd dat HS virus, en er waren nog 2 andere virussen aanwezig. Gelukkig niets ernstigs dus, dat HS virus gaat vanzelf weer over.

Nog even gehad over haar bloedafwijking en het verloop ervan in de toekomst. Goede nieuws is dat ze rond haar 4e jaar over de weerstandproblemen heengroeit, minder nieuws is dat ze de komende drie jaar heel veel ziek gaat worden als ze naar de opvang blijft gaan. Het eerste jaar profiteerde ze nog van de antistoffen die ze via mij heeft meegekregen, maar nu ook niet meer.

Dus er met Tris over gehad hoe we dat gaan aanpakken. Misschien stop ik wel met werken, of als dat financieel echt niet gaat ga ik wel een baantje in de avonduren zoeken ofzo.. Of iets in het thuiswerken ofzo..

Niet echt ideaal maar goed, het is maar totdat ze naar de basisschool gaat.
Mette, gelukkig valt het mee! En tsja, dat is even een domper dat je te horen krijgt dat Noof de komende 3 jaar nog wel heel vaak ziek zal zijn als ze naar de opvang blijft gaan...

Hopelijk groeit ze inderdaad over haar weerstandsproblemen heen, daar duimen we voor!

Wat waren die twee andere virussen?

Dikke dikke knuf!!!!
Mette gelukkig is het dat HS virus (wat was t ook al weer dat met die vlekjes he). Maar wel vervelend dat Noofje nog vaak ziek gaat worden.

Aan de andere kant wel fijn als je je daar op voor kan bereiden.

Zo te lezen gaan jullie haar dus wel bij de opvang weghalen? Omdat je oplossingen aan t zoeken bent?

Misschien kan ze 1 of 2 dagen naar familie? Dan kan je toch nog partt-time werken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven