December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Hee Mette: Goed nieuws en slecht nieuws dus eigenlijk. Hoe voelt Noof zich nu eigenlijk? Is ze nog steeds een beetje jengelig?

Zou een gastouder misschien wat zijn of is de kans dat ze dan ook veel dingen oploopt ook nog steeds aanwezig? Ik kan me voorstellen dat er op een kdv erg veel virussen rondwaren, maar bij iemand thuis met slechts 1 kindje om voor te zorgen valt het waarschijnlijk wel mee??

Sterkte ermee, meid! Ik kan me voorstellen dat het jammer zou zijn als je zou moeten stoppen met werken, ook al ben je nog een beetje aan het zoeken naar de juiste functie. En financieel zou het ook wel flink schelen.
Mette ze groeit dus over haar weerstandsprobleem heen! Ik dacht dat ze daar de rest van haar leven last van zou houden? Of is er nog een ander probleem of begrijp ik het nu niet helemaal? Je kunt ook overwegen om een gastouder te zoeken is geloof ik ongeveer even duur als reguliere opvang. Gelukkig gaat het over wat ze nu heeft.
Ze gaat nu 1 dag naar m'n moeder en 1 dag naar de opvang. Maar nichtje en de kleine beebs van m'n zus komen daar ook, maar gaan ook 1 dag naar het kdv straks. Dus dat ze dan ook wat oploopt is logisch, maar dat is het niet eens alleen.

Als ze dan ziek wordt (net als bij een gastouder) kan/mag en wil ik haar niet brengen. Dus dat is het bijkomende probleem.

Dan heb ik dus geen vakantiedagen meer over. Dagen afwisselen met Tris kan, maar dat gaat dan ws om zoveel dagen dat dat dus niet te doen is.

Dus het is niet alleen het 'opvang'probleem, maar ook als ze dus ziek wordt..

xx
Mainecoon; O misschien verkeerd uitgelegd, haar afwijking gaat idd niet over, maar haar de ergste weerstandsproblemen zijn tussen nu en de 4 jaar. En dan gaat dat dus beter, dan kan haar lijfje beter tegen virussen enzo.

Heb ook al gebeld over gastouderopvang aan huis, maar dat was 'zoeken naar een speld in een hooiberg' volgens de verschillende bureau's hier in de buurt.

Buiten dat moet je dan ook nog maar iemand vinden die goed met haar arm overweg kan en die verantwoording wilt nemen (dat haar arm uit de kom kan gaan als je er niet goed mee om gaat met aankleden enz.)

Dus dat maakte het bijna helemaal onmogelijk volgens de GOB..

Oo, ze is weer op slooptocht..
Mette Hihihi klinkt goed "slooptocht" hahaha. Ok nou ja het gaat dan in ieder geval beter na de 4 jaar das al heel wat. Wel lastig zeg dat werk probleem. En met in de avond werken kom je toch vaak uit op horeca of zorg of iets en dat zie ik je nog niet doen met je bekkenproblemen. Nou ja ik hoop dat jullie een goede oplossing kunnen vinden want lijkt me niet fijn om fulltime thuis te zitten (ookal heb je natuurlijk alles over voor de gezondheid van je meisje).
Bleh, Bleh, Bleh, de hele dag al misselijk en het gaat niet weg met eten. Ik kruip zo maar lekker m'n bedje in, heb ook slaap.

Tinus

Nu Nils weg is, geef ik Boyd ook alleen maar even potjes. Dat gaat er dan met gemak in (een halve dan, een hele is veel te veel) en is niet zo'n strijd nu ik alleen ben. Over een tijdje maar weer eens echt eten weer proberen.

Knorretje

Sinds het verzetten van de wintertijd, is Boyd steeds rond de klok van 6 uur wakker (was dus altijd 7 uur). Vanochtend had ik hem een fles gegeven om 6 uur en toen is hij wel even stil geweest tot

7 uur. Eerder of later in de avond naar bed brengen, heeft geen invloed, het is altijd vaste prik. Daarom ga ik 's avonds altijd op tijd naar bed, omdat ik 's ochtends dus vroeg wakker ben. Ik haal Boyd dan uit bed en geef hem pap en daarna ga ik lekker weer op de bank zitten en gaat Boyd gewoon spelen. Zo word ik dan een beetje wakker. En als ik hem dan bijv. een uurtje of 2 later weer in bed doe, kruip ik er soms ook nog wel eens in.

Ach, voorheen moest ik er snachts uit voor de voeding, de tijd is nu gewoon verplaatst. En gelukkig sta ik nog steeds met beide benen op de vloer.

Mette

Goed nieuws en minder goed nieuws dus. Je weet in ieder geval wel dat je de komende 3 jaar een ziekerig kindje blijft houden. Maar ondanks dat ze niet meer naar de opvang zou gaan, zal ze dan evengoed niet ziek worden? Ik neem aan dat je haar de komende

2 jaar niet geisoleerd in huis laat leven.

Werk voor in de avonduren? Wat dacht je van Tupperware-demonstratrice?
Tupperware..

Nou??

Mén, waar gaat dit heen met mij?

O ja, Nova zal evengoed wel wat oppikken van kindjes om haar heen, maar dan kan ze thuis gewoon uitzieken en hoef ik niet steeds vrij te nemen. En dan gaat het niet om structurele contacten. Als ze iedere week naar de opvang gaat, zal ze iedere keer wel met virussen in aanraking komen. En heeft ze niet de kans te herstellen omdat ze dan alweer heen moet.

Maar zoals de kinderarts zei, ze zal evengoed wel vaker ziek zijn, maar naar de opvang brengen is wel erg de ziektekiemen opzoeken..

En wat ik zeg, als ze steeds ziek is, moeten we dat dan met vakantiedagen oplossen, en dat werkt ook niet op de lange termijn. De meeste kindjes die naar een kdv gaan, bouwen een goede weerstand op. Zij dus niet, dus blijft het ziekzijn maar doorgaan. En dat vind ik ook sneu voor haar.

Mainecoon; Ik vind m'n werk nu leuk, ik vind het heerlijk om twee dagen ook gewoon 'Mette' te zijn.

Maar aan de andere kant, het is maar voor een periode, als ze naar de basisschool gaat kan ik wel weer werk zoeken. Dan kan ik ook gewoon bij m'n werk nu terecht hoor.

En als ik dan wel zwanger raak van de tweede in de komende jaren, en m'n bekkenprobleem speelt wel weer op, hoef ik me ook niet ziek te melden..

Maar goed, zoals het nu gaat, gaat het best oke. Nova is wel niet lekker geweest de afgelopen tijd maar nog niet echt 'ziek'.

Dus we wachten het gewoon af. Voorlopig zeg ik nog niet op, dat kan altijd nog..

xx
Joni; bleh, vervelend die misselijkheid! Duik er maar lekker in, ik hoop dat het morgen weer beter gaat!
Oef, lastig hoor zo'n moeilijke slaper, ik hoop toch dat hij het snel een beetje door krijgt...lekker dat het vannacht in ieder geval wel beter ging!

En geniet van de biefstuk

Hoe was het op de cursus?

Basu, vannacht wel beter geslapen?

Mette, wat lief van dat plakje worst

Fijn dat de uitslagen mee vielen! Lastig hoe dat nu moet met de opvang...

Nurse,zo Yasmine groeit lekker!

Maincoon, Hoe ging het vandaag met de kiezen?

Lastig altijd zo'n salariseis...

Goed zeg dat sporten en afvallen...kan ik nog wat van leren...

Floddertje, ik ben het helemaal met je eens, kom maar op met die zon!!!

Tinus, fijn dat hij nu in iedergeval weer een beetje potjes eet!

Knorretje, jeetje je schoonouders waren zeker wel blij met hun oppasbeurt vorige week!

Joni, balen van de misselijkheid, zeker nu je er alleen voor staat...

Heb weer een middagje ren je rot gedaan...maar het was wel gezellig!

Eerst met de kids even naar de karwei gereden in de buurt omdat er kijkers kwamen en ik toch nog wat moest halen. Toen 2 uurtjes thuis, Daarna Justin in het zwembad gebracht, doorgereden naar mijn schoonouders en Amber gebracht, terug naar het zwembad..half uur gekeken, snel aangekleed door naar de snackbar met Justin snel patatje op en door naar zijn school voor een tentoonstelling over techniek (zijn ze de laatste tijd mee bezig geweest!) Toen Amber gehaald en snel weer naar huis en de kids naar bed gebracht...rust! (H is aan het werk).

Nu lekker op de bank!

Marloes
Moge meiden!

Joni: Hoe is het vandaag met de misselijkheid? Rotgevoel hè?!! Gelukkig is het vaak na een week of 12 wel weg dus het zal heus niet lang meer duren dat je er last van hebt.

Nou Manuel is de laatste paar dagen ook echt om 5 uur wakker! Vanmorgen kreeg ik hem snel weer stil en heeft hij nog een half uurtje in bed gelegen toen hij weer begon te huilen. Fles gegeven en in bed genomen, maar het duurde 3 kwartier voordat hij ging slapen en toen moest JP er net uit. Die was dus verrot vanmorgen. Manu en ik hebben nog geslapen tot 8.30. Daardoor hoef hij overdag ook maar 1 slaapje te doen.

Gisteravond heb ik Manuel weer een potje gegeven en dat ging weer goed. Wat ook wel scheelt is dat hij dan net wat eerder kan eten dan wij en dan hebben we meer geduld en aandacht voor hem. Manu eet ook geen hele potjes trouwens, ik vindt ze behoorlijk groot vanaf 12 maanden. Hij eet nu ook weer beter omdat die ene kies nu goed door is en de verkoudheid over is.

Mette: Ik snap goed dat je het nog even aankijkt hoe het gaat met Nova op het kdv. Het zou zo jammer zijn als ze daar weg moet want contact met die kindjes is ook zo leuk voor haar. En bovendien heb jij dan ook lekker twee dagen waarin je Mette bent, zoals je zelf ook al zei. Ik denk ook niet dat ik zou willen stoppen met werken, behalve als het echt moet natuurlijk. Je kind gaat voor alles.

Marloes: Klinkt inderdaad als een druk dagje! Spannend weer nieuwe kijkers!

GROEP: Beetje onbenullige vraag maar verliezen jullie kids ook telkens hun sokken?? Manu zit om de haverklap met blote teentjes, wat voor sokken ik ook bij hem aandoe!
Hihi, Manuel heeft de stickers van een Sesamstraat boekje eraf gepeuterd en nu zitten zijn handjes vol stickers die HEEL ERG plakken. Ik ga hem maar eens bevrijden...
hallo hallo... zo ik ga het weer even proberen. Merijn ligt alweer een tijdje op 1 oor en ik kom net de douche uit stappen.

@Tinus

Merijn verliest altijd zn sokken, de enige sokken die wel redelijk blijven zitten zijn van noppies. Verder doe ik Merijn altijd slofjes (boumy) of schoentjes (shoesme) aan. Aangezien wij een laminaat vloer hebben vind ik blote voetjes toch echt te koud.

@Marloes

Jeetje klinkt als een drukke dag!

@Mette

Tis me toch wat met jullie lieve kleine Noof! Je moet vooral doen waar je / jullie je goed bij voelt.

@Joni

He wat vervelend die misselijkheid, hopen dat het gauw mag overgaan.

Trouwens volgende maand gaat de klok alweer een uurtje vooruit = uitslapen !!

Dit was even de laatste pagina, zit nog met mn badjas aan en een handdoek op mn hoofd, dus ga zo gauw even aankleden.

Merijn gaat trouwens echt weer in ene vooruit. Dat we tot vorige week echt gezeur hadden met avond eten.... (wat de boer niet kent.... en dan vooral als het uit een grote zilver kleurige pan komt). Zo eet ie echt nu alles wat los en vast zit. Zn prakkie gaat er makkelijk in (doet ie nu zelf lepelen zn mondje in echt cool) maar ook komt ie nu bedelen om brood als we zelf aan het eten zijn. Dat moeten we er echt uit krijgen hoor, want ook als wij wat anders eten hangt ie als de kippen aan je benen.

Ook kletst hij werkelijk de oren van je hoofd. Dat ie eerst alleen maar bababab mamama en poeeeeeeeeeee zei gebruikt ie nu zn tong erbij en komen er veel meer verschillende klanken uit. Hij probeert zich soms echt uit te sloven tegen over anderen en dan 'kruipt' ie op zn voeten en handen (hij kan nog niet los staan / lopen) en dan kijkt ie daarna die persoon aan met zo'n gezicht van heb je het gezien heb je het gezien?

Hij begrijpt ook alles echt nu kan niet zeggen dat dit echt leuker is, maar tis wel fijner dat je elkaar nu wel kan begrijpen.

Ja dat was dus weer iets langer dan gepland, sorry meiden, maar ben gewoon helemaal trots op mn ventje hihi...

Ga gauw, spreek jullie later weer!
Jeee de tabel word idd erg lekker lang!

Eens even kijken, ben net al HM geweest en heb mn mail al gecheckt, mn dames liggen al een tijdje te slapen dus ik heb nog maar eventjes tijd voor viva ben ik bang.

Ow, wacht Willem komt nu 'zeuren' die wil vast naar buiten (de kat)..

...

Eens kijken.

Mette:

Erg vervelend ja dat van de opvang.... ik zou haast zeggen breng dr maar hier als ze niet lekker is, jij moet werken en de opvang niet kan maar dat ligt een beetje uit de route geloof ik hè?

Tupperware-party's! ja, kan, of tandenborstels inpakken, wasknijpers maken? :P

Tinus:

Roxanne heeft altijd schoenen aan dus kan je niet helpen met je vraag... maar áls ze bijv. anti-slipsokken aan heeft dan trekt ze die zelf uit.

Manuel nog kunnen bevrijden of loopt ie vort standaard met stickers rond? :P

Joni:

Succes met je misselijkheid!!

Loewyz:

Hahaha! heel herkenbaar hoor! we zijn allemaal errug trots op onze ukkies en kunnen hele verhalen over ze schrijven!

Nou, ik brei dr een eind aan..

WAT ETEN WE VANAVOND?

Wij eten spinazie stamp met spekjes dr door, stukje worst en een hard gekookt eitje dr bij.

Lekker hoor!!!!!!

Dikke kus!
Allemaal een fijne valentijnsdag trouwens!!
Hee ladies, hartstikke bedankt voor de leuke kleertjes, echt heel lief!!

Was wel even een lichtpuntje voor me toen dat gisteren aankwam, want moet eerlijk zeggen dat ik er even helemaal doorheen zat gisteren, soort van verlate baby blues misschien.

Aimee is een poepje, maar de afgelopen twee weken heeft ze zoveel gehuild, dat ik het gevoel kreeg dat ik door aan het draaien was. Als ze niet at of sliep, dan huilde ze, ik begon echt een beetje bang te worden dat dit een huilbaby was. Tel daar nog gebroken nachten bij op en je hebt twee heel shagrijnige ouders en een moeder die zelf ook constant in tranen zat. Ik vond het ook zo lullig voor Leah, die moest constant wachten omdat Aimee weer eens aan het krijsen was.

Maaaar, er is hoop, vannacht hebben we een goede nacht gehad, na elke voeding ging ze meteen weer slapen (ipv eerst nog een uur huilen) en vandaag heeft ze het ook heel goed gedaan, we zijn zowaar het huis uit geweest en heb pasfoto's van haar laten maken zodat we een paspoort aan kunnen vragen.

Fingers crossed dat het nu allemaal de goede kant op gaat dus. Nu even eten maken, de dames slapen en Vent zit in de schuur (cq fitnessgebeuren), even vijf minuten alleen hier, wahaay!
Ainne; Meis, ik heb echt respect voor je! Twee van die kleintjes en Aimee die niet lekker in d'r velleke zit..

Nursie; haha, knijpers in elkaar zetten..

Tinus; en? Kreeg je het plakspul wat van z'n handjes af?

Marloes; dat is zeker een ren en vlieg dag! Hoe vonden de mensen jullie huis?

Ik heb lekker gegourmet met Tris en Noof! Was erg lekker en gezellig!

Ik ga nu lekker op de bank hangen (in de gore gourmetlucht

xx
Even ego (wanneer niet). Na een vreselijke KUT-dag (sorry hoor, maar dat was het gewoon), i.v.m. met weinig slaap en rot-berichten op het werk, heeft Joris me bij thuiskomst blij verrast! Hij loopt!!! En niet zomaar een beetje.... Hij was volgens J. de hele dag al bezig met bruggetjes (van de tafel naar de bank in vier stapjes e.d.) en toen J. aan het koken was en ik even met de kinderen aan het klooien, liep hij zo zo'n twintig stappen op me af, om vervolgens ook niet meer op te houden met lopen. Hij heeft het eindelijk door.....en dat zonder rookworst

Verder ben ik helemaal gesloopt (met dank aan mijn nachtbrakers...), maar ik hoop snel weer eens bij te komen lezen.
Basu: een dikke vette voor jou!

Wat grappig dat Joris 'het licht' heeft gezien met lopen. En dat zonder rookworst haha!

Ga trouwens ook maar rookworst aan Noof geven, kijken of het helpt

xx
Gisteren gelukkig minder misselijkheid. En het wordt nu toch wel eens hoog tijd dat Nils thuiskomt.

Ik mis hem.

Morgen weer met Boyd naar de chinese arts. Vertellen dat hij op de pillen niet zo goed reageert.

Tinus

Boyd was als baby ook altijd zijn sokken kwijt. Later werd dat wat minder. Als baby had ik vooral de slofjes van de Hema, die gingen echt nooit uit.

Ik koop nu vooral kniekousen, dus kousen die wel bijna tot zijn knieen komen. Die blijven heel goed zitten. Die korte kousjes zakken af.

En omdat Boyd nu loopt, laat ik hem nooit meer op sokken lopen, maar op schoentjes of zijn Zootjes (of de Prenatal schoentjes, gaan ook nooit uit). Heb gisteren anti-slipsokken gekocht bij de Hema. Ook dus kniekousen, die trek je lekker hoog op en blijven prima zitten.

Wij geven Boyd ook nog steeds eten voordat wij gaan eten. Mijn eigen eten schiet er anders bij in. En als wij dan gaan eten, zit hij er gewoon bij en krijgt hij wat stukjes van ons om mee te spelen.

Trouwens de gebraden kippepoot van de slager vond Boyd ook erg lekker.

Loeywyz

Volgende de maand de klok alweer? Is dat niet wat vroeg?
Yihoee!!!!!!!! Het huis is verkocht!!!

De mensen die woensdag voor de 2e keer zijn geweest hebben gisteren geboden (althans ze wouden gelijk een eindvoorstel doen en dat was precies wat wij ook in gedachten hadden!!)

Ben helemaal happy!!

Later meer, eerst zo Justin naar school brengen!

Marloes
Yeah Marloes!! Gefeliciteeeeeerd! Ik ben hartstikke blij voor je meid! Wat goed dat het ook nog de prijs is geworden die jullie in gedachten hadden. (stiekem wel jaloers hoor...)

Basu: Ach gossie, slopend zulke nachten!! Dikke knuffel ook van mij.

En die rookworst schijnt een tijdelijk loop-medicijn te zijn want Manuel heeft al twee weken geen stap meer gezet!! Hij zat ook niet zo lekker in zijn vel door verkoudheid en doorkomende kiezen. Nu gaat het al weer helemaal goed met hem maar hij is vergeten dat hij aan het oefenen was om te gaan lopen geloof ik...

Ainne: Blij dat je de kleertjes leuk vond. En wat klote dat Aimee zoveel moet huilen. Kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit! Ook zo balen dat je niemand hebt bij wie je Leah even kan stallen dat je je volle aandacht op Aimee kan richten. Al bedenk ik me dat dat voor Leah ook niet leuk is natuurlijk, die moet de aandacht al delen met haar zusje. Sterkte meid!!

Bij ons was het ook weeeeer 5 uur vanmorgen. Ik ben 2x naar hem toe gegaan maar heb hem wel laten liggen. Hij krijste moord en brand, maar we hebben hem er niet uit gehaald. Om 5.45 was hij weer in slaap gevallen, maar om 6.00 ging mijn wekker... gaaaap!

Die sokjes van de Hema heb ik ook, maar die gaan dus ook uit. Dan maar overdag ook schoentjes aan denk ik. Manu heeft wel slofjes maar ik ben bang dat hij daar helemaal nooit mee gaat lopen, want die zitten een beetje scheef altijd.
Basu wat balen zeg dat je nog steeds zo weinig slaap krijgt! Hopelijk veranderd dat snel!

Marloes wat super dat jullie huis is verkocht en nog wel voor de prijs die jullie ook ingedachten hadden! Stelletje bofkonten! Super hoor.

Tinus nou ik hoop dat jullie huis nu ook snel volgt! Het vivaforum werkt meestal toch wel erg aanstekelijk dus wie weet hihihi. Manu was er wel weer vroeg bij vandaag zeg. Davina die heeft nog geen echte schoentjes voor buiten eigenlijk. Word wel hoogtijd ik weet alleen nog niet zo goed wat voor schoentjes ik wil. Ik heb zelf "voetproblemen" dus ik wil wel hele goede schoentjes hebben voor haar zodat haar voeten goed gevormd worden. Nu loopt ze eigenlijk altijd op haar zootjes, vind die dingen echt ideaal alleen zijn ze natuurlijk niet geschikt voor buiten.

Ainne hopelijk gaat Aimee snel wat minder huilen zodat jullie ook lekker in een ritme kunnen komen en het "normale leven" weer een beetje kan beginnen.

Joni ja ik kan goed begrijpen dat je Nils zo langzamerhand wel erg gaat missen en ook vanwege Boyd natuurlijk. Hopelijk is ie snel klaar met z'n opdracht en weer lekker thuis bij zijn gezinnetje!

Zo ik ga maar eens aan het werk zit de hele dag alleen op kantoor weer. Gezellie hoor. Als het goed is word vandaag mijn CV besproken door die wervingspersoon en zijn opdrachtgever dus hopelijk hoor ik daar vandaag nog wat van. Ik ben namelijk erg ongeduldig hahaha.
Oh vergeet ik nog helemaal te vertellen dat wij eindelijk weer eens een nachtje hebben doorgeslapen! Heerlijk was de hele week nog niet gebeurd door die kiezen en verkoudheidje. Hopelijk gaat ze nu weer gewoon terug naar haar oude slaapritme en kunnen wij lekker bijtanken.

En verder heb ik eergister die vrouw van die vriend aan de lijn gehad, die met borderline. Ze maakte haar excuses en we hebben een nieuwe afspraak gemaakt. Ik vond het wel een grappig gesprek want ik herkende er best veel dingetjes in van mezelf vroeger. Zo zei ze op een gegeven ogenblik heel snel "ik ben blij dat alles weer koek en ei is". Ze probeerde het tussen neus en lippen door en nonchalant te zeggen, maar ze zei het net iets te snel en haperde een beetje. Zo van met andere woorden ik doe wel alsof ik erin geloof en het niks voorsteld, maar ondertussen wist ik dat er flink gewicht zou worden gehangen aan mijn reactie daarop. En zo waren er nog meer van die dingetjes. Ze klonk best wel onzeker en ik vond het dan ook knap dat ze durfde te bellen. Ik was eerder die dag door haar man, onze vriend, gebelt of ik haar wilde bellen omdat zij er al een week of anderhalf tegen aan liep te hikken en het iedere keer maar niet deed. Maar uiteindelijk had ze toch zelf die eerst stap gezet en dat vind ik wel heel knap van haar. Dus nu hebben we eind deze maand een afspraak staan om er over te praten.
Marloes gefeliciteerd! lekker dat het verkocht is!

Joni ik kan me voorstellen dat je nu wel wilt dat N weer thuis komt. Duurt te lang zo *knuf*

Basu balen van je K*T nacht ik ken het. Wel leuk dat Joris opeens loopt!

Tinus toen Brian kleiner was gingen zijn sokken continu uit. Nu loopt hij voornamelijk en gaan ze wat minder vaak uit. Ik hou het wel altijd in de gaten. Hij heeft altijd die anti-slip sokjes aan van de H&M waar hij binnen op loopt. Die zijn het beste wat mij betreft. En geloof me ik heb 8(!) paar slofjes en binnenschoentjes geprobeerd maar deze zijn de beste.

Mainecoon Brian heeft nu ook stoere buitenschoenen. Nog niet aangemeten. Dat ga ik binnenkort ook laten doen nu hij zoveel loopt. Ik weet nog een hele goede winkel in Alphen. Dat is niet ver bij jou vandaan. Daar kunnen ze heel goed voetjes opmeten en schoentjes passen. Wel prijzig natuurlijk.

Ainne hang in there. Het gaat beter worden! *kus*

Hier nog een mijlpaal. Brian loopt nu al een paar weken maar tot vanmorgen trok hij zich altijd ergens aan op. Vanmorgen kwam hij eindelijk vanaf handen en voeten omhoog om dan verder te lopen. Leuk!

Verder gaan de nachten redelijk maar ik moet er nog wel een keer of 5 per nacht uit. Hoesten en huilen huilen. Eten wil hij niet dus dat is mooi.

ben nog wel moehoeeee maar dat zijn we allemaal geloof ik.
He Oef wat leuk dat hij nu ook zelf gaat staan! En ik heb wel interesse in die winkel! Hoeveel versta jij onder "prijzig"? Ik moest echt ff twee ik dat zinnetje lezen van "eten wil hij niet dus dat is mooi" hahaha moest echt even denken hoe je dat bedoelde hihihi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven