Een slimme meid......

21-03-2011 20:22 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja, een slimme meid.

Hoe leg ik dat nu uit....

simpel...

nouja...

of...

nee, toch niet.

Sjonge...

Deelt lief en leed, helpt elkaar bij de zwaardere keuzes des levens ; welk van de 4 banen neem ik , yoghurt of vla, wel of niet, pizza of shoarma, rok of jurk.

Schuwd ook de lichtere onderwerpen niet...

Eens kijken....

relatiecrisis, geldzaken regelen en verdelen, 't oppeppen van medeslimmerds, menstruatieperikelen, test-ik-wel-of-test-ik-niet, steun bij afstudeerstress, hormonale aangelegenheden, Neuk-ik-wel-of-niet-zomaar-voor-de-fun...

Kortom; een slimme meid....

nouja, dat dus!

De groeten,

Bijtje

Ps; nieuwe leden kunnen nog steeds solliciteren en worden geïnaugureerd na het signaleren van minimaal 3 taalfouten in de OP ( ) en het nuttigen van een pak bokkepootjes of compensatie M&M's
@ring; ik heb ook overwogen om daar te reageren... Ik leg veel uit maar geen uren. Nee is hier ook nee dus ik deel je mening.
Ringelding, een tweeling kun je in 1 doek dragen of in twee. Een op je rug en een op je buik. Ik heb mini en Dennis ook wel samen gedragen. Even technisch, mini in een rucksack en Dennis in de staarten in een fcc.

Jammer dat "we" als invasie/aanval worden gezien. We houden van dragen en als er slimmies willen dragen dan willen we ze graag helpen een goede keus te maken. En in mijn optiek is het niet het een of het ander, maar zijn er verschillen in hoe ergonomisch iets is. Want laten we wel wezen, een slecht geknoopte doek is ook niet ergonomisch.

Nog 1 ding. Aan ergonomisch dragen zit geen tijdslimiet. De baby zit in dezelfde houding als in de baarmoeder, je moet van goede huize komen om mij te overtuigen dat dat niet ok is. In Afrika worden baby's hele dagen gedragen als hun moeder op het land werkt, kilometers loopt on water te halen. In die landen komt amper heupdysplasie voor, omdat de heupjes dan in "spreidbroekhouding" zitten.
Goedemorgen dames!

Ring, ik denk dat je een tweeling het best om de beurt kan dragen . 1 op de buik 1 op de rug misschien maar dan ben je wel heel erg ingewikkeld . Zou dus niet weten hoe.

Gefeliciteerd voor Ringman, hij is een echte brandweerman!

ToP Smol Erwt en Inad! Hoe is het met jullie en de kinders?

Eens met Chopin, wb draag'invasie'.

Allemaal werk ze of fijne dag met moeder (Ring), ik heb zo gesprek bij a.s. baan.

Tot later!!
[negeert Birkies opmerkingen ivm vreselijk lelijke tenen...]

Grrtvrt... sta al 4 minuten in de wacht bij de Belastingtelefoon en heb geen speaker.

En ik bel al voor de 3e keer over hetzelfde, omdat ze niet kunnen snappen dat ik NIET Kazmansachternaam heet en dat ik NIET snap waarom ze dat zomaar ineens in het nieuwe jaar hebben aangepast op mijn belastingteruggave...
@pig; succes!!!
Ring, dan ben ik ook streng, hier is nee ook nee, sooms zelfs gewoon 'omdat ík dat zeg!' .

Smol, snap jullie ook wel, maar Bij promote de BB níet als zijnde ergonomisch, dus wat heeft het voor zin om haar dat duidelijk te maken als ze dat zelf al weet?

Moet nu weg dus reageer vanmiddag of vanavond weer. Laterr
Nog even vanaf de bushalte...

Dank Ring. Ik ben trouwens wel van het uitleggen, maar vanaf foon een beetje te veel om te typen. Ook moet ik me eerst nog maar bewijzen als mama. Ga dat topic iig even lezen, dus bedankt voor de tip.

Werkze allemaal!
quote:bijtje29 schreef op 23 maart 2011 @ 09:10:

@pig; succes!!!Dankje!
m v bbfshhk halllo uklulúøúçøççúøþçúçúçúúúøçúúukl ,,ççñµçñçñµ

dit was even mijn Slimmie dochter van 2, wilde graag haar positieve ervaringen met haar moeder, met jullie delen.

Nu gaan we naar boven zodat die fijne mama even kan douchen en de bedden kan verschonen
@kaz; het schijnt heel gek te zijn als je na het trouwen je eigen naam aan houdt. Loop er hier ook vaker tegen aan. Krijg ik post voor Mevrouw Darth terwijl ik officieel heb laten vastleggen dat ik alleen op officiele stukken Mevrouw Bij -Darth heet en niet andersom... achja. Debelastingdienst maakt het alleen maar lastiger, en langdradiger
O, en voor alle duidelijkheid, daarmee bedoel ik de maandelijkse teruggave, op mijn bankrekening ,waar ze dus zomaar ineens een andere achternaam achter mijn sofinummer plakken. Ok, tis wel de achternaam van mijn man, maar NIET de mijne!!!! (is het duidelijk dat ik me op zit te winden???)
fiep de belasting dienst (grrrrr heel boze devil like smiley)
En nog steeds aan het bellen...

Het stomste van mezelf vind ik nog, dat ik me de eerste keer dat ik belde heb laten afschepen met 'mevrouw, het zal wel een typefout zijn' Ja hoor... Pietersen of Jansen typen, dat is inderdaad een typefout als je een IQ van 65 hebt denk ik!
Ik ben niet getrouwd, maar echt no way dat ik Mels naam zou aannemen als we wel zouden trouwen! Vind ik zo'n onzin, ik ben al mijn hele leven Sjoko en wil dat graag de rest van mijn leven blijven. Instanties zouden mij dus ook goed irriteren als ze me ineens een andere naam zouden geven!

En aansluitend op de belastingtelefoon: ik heb gister onze belastingaangifte verstuurd! Een kopie gekregen van de rekening die we nog nodig hadden, en we krijgen vetveel terug! We hadden namelijk geen voorlopige teruggave gevraagd, dus hebben we de hele hypotheekrenteaftrek nog tegoed.
anoniem_114062 wijzigde dit bericht op 23-03-2011 09:19
Reden: typen is moeilijk...
% gewijzigd
Nou. We gaan het zien. Ze gaan hetzelfde doen als de vorige keer dat ik belde, maar nu echt...

Bij, hoe hebben jullie de achternaam voor jullie kindjes gekozen? Wij hebben besloten voor mans achternaam maar ik merk dat ik dat best moeilijk vind. Had ook wel heel graag míjn achternaam doorgegeven. Helaas moet je nu eenmaal kiezen en staat er altijd één met 'lege handen' zeg maar, dus het is niet anders, maar toch...
Pig, bij meldt heel duidelijk dat de bb niet evil is en ik wil vooral benadrukken dat de bb niet evil is maar beslist niet ergonomisch. Want zoals Bij vindt dat het nu net lijkt alsof er geen andere keuze is dan ergonomisch vind ik dat het net lijkt alsof bij schrijft dat de bb wel ergonomisch is.

Maar goed, ik heb helemaal geen zin hierin. Ik zeg: zie mijn eerste post met plaatjes en uitleg en doe ermee wat je wilt.

Voor de geïnteresseerden. Mini is nu 2,5 en echt een heerlijk meisje met praatjes voor tien. Dennis is tien maanden maar heeft de babytijd al langer geleden achter zich gelaten. Hij probeert al serieus om te lopen...
Fijn dat het zo goed gaat met Mini en Dennis! Met jou en Smolman ook alles prima?
Leuk om te horen dat het zo goed gaat met Mini en Dennis! En wat een snelle is Dennis als hij nu al probeert te lopen zeg!
quote:bijtje29 schreef op 23 maart 2011 @ 08:55:

*bekent 6 paar te hebben*

BB's?!

Ik snap het invasie-gevoel hoor; ik ben in mijn eentje een lopend reclamebord voor de Bondo. Ik zou er geld voor moeten vragen...

Sjoko, lekker zeg, die belastingteruggaaf! Wij komen in enige financiële nood als wij níet voorlopige teruggaaf aanvragen, dus helaas. Overigens moeten we wel écht dit weekend eens die belasting gaan regelen, want het is bijna 1 april

Krijg je écht een boete als je bijvoorbeeld een week later bent? Alsof ze al die aangiften meteen in behandeling nemen....
Goeiemorgen Slimmies (nieuw en oud!)

Hier een wat sloom begin van de dag, wel twee super werkdagen gemaakt dus dat is geen probleem. Fijn dat alles goed gaat met purple, Dennis en mini. Klinkt heerlijk!!

Verder begrijp ik bijtje wel over het toch aangevallen voelen ( ) maar ook de dragende Slimmies, die het gewoon heel belangrijk vinden om mensen goed voor te lichten. Die eerste smol-post was idd heel handig voor Kaz (en mocht ik zwanger worden en vragen hebben dan weet ik je te vinden, Smol! )

Overigens heb ik NUL birkies en dat hou ik zo, met of zonder hippie-doek of Indianenponchotrui. Verder heb ik geen zin meer in mijn deken haken, dus voorlopig is het een dekentje. En ben ik verkouden terwijl het lente is!
Ooh, en ik heb dus wel de achternaam van Arteman aangenomen (laten we het op familie-issues van mijn kant houden) en ik word dus constant door de Overheid met mijn geboortenaam aangeschreven.

*zucht*
quote:Artemis schreef op 23 maart 2011 @ 09:33:

[...]

Ik snap het invasie-gevoel hoor; ik ben in mijn eentje een lopend reclamebord voor de Bondo. Ik zou er geld voor moeten vragen...

Arte - hoe is het met Smartie? Ik had je gemist gister want was heel Hard Aan Het Werk, maar vond dat jammer!
@kaz; toen wij Larfje kregen waren we niet getrouwd maar vond ik dat ze Darths achternaam moest hebben. Ik heb gedragen en hij had ook een bijdrage daarin zegmaar. Dus de hele reutemeteut met erkennen enzo. Nu zijn we getrouwd en krijgt KleineB zoizo de achternaam van Darth.

Zo tijd voor doesjen (zit gewoon nogsteeds in pyama... heerlijk zo'n vrije dag) en dan eens kijken of larfje naar dansles wil... kan ik mooi een uur lang met een half oog op tv scherm volgen wat ze doet (mogen niet in de zaal) en met een ander oog uitvinden hoe mijn nieuwe telefoon werkt want hij ging net en ik wist niet eens hoe ik op moest nemen....
@arte (nee 2) 6paar birkies!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven