eFFFe forumvriendinnen

08-06-2007 19:38 7104 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey lil, wat heb jij het zwaar zeg, niet normaal meer. vind je zoooo dapper!!! hou vol! t is vast bijna gedaan!! sterkte!

bri, fijn dat jullie er zo positief in blijven, knap hoor. en wat een zalige reis komt er aan, heerlijk duiken en genieten!! tot schrijfts nog voor je vertrek.

parel. lekker zo dat genieten van je kindje he, wij doen het ook precies zo, helemaal vrolijk ons meisje ook. kom maar lekker tot rust in de feestdagen periode.

soepie, heb je net gesmsd. soepie is van harte welkon woensdag!! beterschap. soepman wel weer wat beter?

klaver, leuk dat je via de link van dok je kerstoutfitje hebt, ik zeg; foto's!!!

benieuwd ook naar de v&d foto.. kun je die misschien inscannen ofzo??

hier nog geen echte speciale kerstoutfit maar ze heeft nog genoeg heeel leuke jurkjes liggen ( en ze poept zoveel dat ze vaak halverwege de dag een nieuws setje aan mag ..:)

hier moeheid en veel gewerkt dus we gaan lekker naar bed nu.

tot morgen weer, dan overdag weer vrij, dus meer de tijd om te schrijven.

liefs voor allemaal
Haha Mim, was geen link via mij hoor! Mijn oppas is toevallig 'familie' van Klaver. (Even denken; de zus van Klaverman is getrouwd met de zoon van mijn oppas, dus de moeder van haar zwager...) Maar ik zie Klavers nichtjes dus weleens en hoor er veel over. Ik hoorde trouwens ook dat Klavertje zo'n lief rustig kindje was ten opzichte van Maartje

Ze is ook echt een vreselijke stuiterbal, vooral met aankleden en verschonen en in bad doen. Rampenplan! Ze kan ook wel lief op schoot zitten en knuffelen gelukkig.

Lisa wordt echt zo'n wijsneusje, als jullie dachten dat je kinderen al op hun leukst waren, moet je eens zien als ze gaan praten! Had ik verteld dat Lisa met haar pop aankwam om de nageltjes te laten knippen toen papa een 'popnageltang' had gekocht? En laatst vroeg ze aan mijn zus die even voor zich uitkeek: "Waar denk je aan?" vond ik vrij diepzinnig voor een peutertje!

En Lil meid, wat goed dat je jezelf nog steeds op de been kunt houden omdat je dit zo graag wilde. Ik ben bang dat ik dat intussen vergeten was als ik jou was, kruipend door het huis!

Administratie trouwens wel afgekregen en spit is vrijwel over gelukkig. Nog even Kerstpakketten maken voor mijn werkneemsters, ze hebben het weer verdiend!
Hey Dok, gelukkig is die admin afgekomen (ik hááááát dat laat staan als je een eigen zaak hebt bah!). Kun je weer vers het nieuwe jaar in!

Klaver, optie één was niet echt een optie hoor omdat een bevalling dan vaker uitkomt in een keizersnee of met ander 'geweld' en dat wil ik zien te voorkomen. Zodra we het af kunnen met 'alleen' weeen opwekkers gaan we inleiden en anders niet want:

Die pillen werken hoor, jeeetje! Ik heb tot 10u geslapen, wel af en toe wakker van een kramp of plas maar kon daarna gelijk doorslapen dus echt helemaal goed.

Ik ben echt wel heel opgelucht hoor, dat ik nu gewoon van week naar week kan leven én kan slapen is heel erg prettig. Dat maakt het gewoon wat overzichtelijker allemaal.

En daarnaast kan ze natuurlijk ook nog besluiten of eerder te komen maar die afspraak volgende week ga ik vast nog halen en dat is prima zo. Dan is Plien ook weer (bijna) terug dus dat is wel zo sociaal hé.

En dan de garantie dat als ik NU roep dat het zo niet meer gaat ik morgen kan bevallen geeft rust, niet dat ik voor die optie zou gaan maar het kán!

Ik ga eens uit bed klimmen, meneer Albert komt zo de kerst boodschappen brengen (werkelijk de meest relaxede service ooit!). Ik ga als hoofdgerecht in knoflook bouillon gegaarde zeeduivel met doperwtjes en krokante Gnocci met zeezout maken en als dessert chocolade cakejes met een vloeibare witte chocolade kern. Man maakt het voorgerecht; gevulde portobello met ?

Vanmiddag maar een scones gaan bakken, daar heb ik zo'n zin in!

En jullie en jullie en jullie!?
O Lil, ben je getikt meid, zoveel lekkere dingen maken, op handen en knieen?

Ik sleep me zometeen naar de ah toe, koop alles van de excellentserie en stop dat morgen in mijn mond. Eerste en tweede kerstdag worden we gevoederd, dat scheelt weer.

Wat fijn dat je zo goed kunt slapen, zijn echt wonderpilletjes. Ik zou er een paar extra vragen, voor over een half jaar ofzo

Dokkie: ik verheug me ook op het praten, dat ze zo lekker bijdehand gaan doen. Dwarsliggen kunnen ze dan ook, maar zeggen wat ze willen ook en dat lijkt me fijn. Nu heb ik geen idee waarom die kleine huilt (hoesten, snot keelpijn) en wat ze wil. Als ze kan zeggen dat ze wil drinken scheelt dat een hoop.

Wat stop je in de kerstpakketjes? Lieve baas ben jij!

Mim: wij hebben ook meerdere dingen klaarliggen voor meerdere dagen. Ik hoop dat ze het allemaal een beetje schoonhoudt. Vaak doen wij pas na de boterham de mooie kleren aan, als we niet eerder weg hoeven.

Lief dat Soepje morgen bij jou mag komen spelen!

Ik heb net heerlijk gedoucht, ook fijn. De hoofdpijn gaat er niet van weg, maar het ontspant wel.

Ha lieve Bri! Leuke plannen voor de grote reis! Ligt je bikini klaar? Nemen jullie nog duikspullen mee? Ga je bij je vriendin op kraamvisite? Sterkte meid! Ik ga je wel missen, hoor, de 2e.

Ik ga even verder met het boodschappenlijstje. Er staat nu op : fruit, brood, sap, voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht....
succes met je lijstje Soep, ik hoop dat het nog wat kan specificeren :P

En op handen en knieeen door het huis gaan is godzijdank niet all day every day, dan was ik echt echt echt wel voor optie één gegaan, pfff! Nu loop ik gewoon heel vaak heel krom, haha.

En ik hou vast wat pillen over want ik heb niet elke nacht zoveel slaap nodig en bovendien hou ik niet zo van pillen enzo 1x in de 3 dagen lijkt me wel ok.

Anywaaaaaay, succes Soepie! (Oh en die chocolade souffle van de AH ex. is lekkerrrrr maar zakt ontzettend in, dat je het ff weet)
men, lil waar begin je aan.. wat een kerstdiner joh, joe ga je dta koken doen inderdaad? op een krukje en dan krom ofzo? knap hoor! zo culinair verantwoord zijn wij niet. wij doen 1e kdag een gecombineerd etentje bij ons thuis met liefs broer en gezin en liefs ouders. zij nemen ook wat mee en wij zorgen voor het hoofdgerecht, komen niet verder dan een lekker gerecht met varkenshaas ( ik ben niet zo'n enorme vlees eter dus dat is dan de meest veilige keuze nu biefstuk niet meer mag)

2e kdag word verzorgd door m'n zus. dan zijn we met mijn familie daar, lekker ouderwets gourmetten en kaasfonduen.

soep. lekker even zo'n lange warme douche he.

wij hebben er ook helemaal zin in hoor, morgen met soepie spelen en knuffelen. leuk!

oh soep, ik kan nooit iets vet krijgen hire qua tekst maar ik heb op 23 jan de echo en op 30 dec eerste afspraak bij de VK.

dan is de lijst weer op orde je doet het altijd zo goed e zo snel ook! super!

vanmiddag nog even ons laatste kerstcadeau kopen, weet nog niet zo goed wat, we moeten wat voor schoonzus kopen maar die heeft af en toe een smaak van dingen dat ik denk.,,. dat ga ik niet kopen hoor dus denk een leuk boek ofzo.

ik hoor mimmetje, ga haar maar s uit bed halen en even wat eten.

dagdag en tot later.

oh lil, relaxed trouwens dat je pillen hun werk doen!! kom maar even bij van de afgelopen weken.. pffff respect!!

x
Oh en tis echt niet zo moeilijk hoor (receptje anyone?) en ik laat man ook veel helpen (delegeren is ook heus koken!) en het is maar voor ons 2en dus ik doe het echt wel relaxed aan!
Haha mim! Ik moet om je verhaal over kerst lachen! Hier gaat het precies zo. Wij doen eerste kerstdag en hoofdgerecht en ik kom ook niet verder dan varkenshaas. Het lamsgerecht van Es laat ik helaas even schieten. Dat moet toch wat rosé en dat vind ik toch eng.

Lil, je blijft echt een bikkel hoor! Goh, ik vind het al zwaar dat ik één hoofdgerecht moet maken...

Fijn trouwens dat de pillen zo goed werken!

Mim, wat mag jij al lekker vroeg naar de VK! Ik mag pas de 6e en de echo wordt dan pas afgesproken. Hoe heb jij zo'n snelle echo geregeld?

Soepie, heel veel beterschap en hopelijk is het morgen echt weg! Lang leve alberts excellent!

Klaver, ik zie het al helemaal voor me: vast getaped aan een stoel en dan al jullie gezichten voor mij met een peptalk!

Bri, heel veel plezier met kerst en ik hoop dat het kraambezoek er niet al te veel in hakt.

En dan zondag lekker weg... HEERLIJK!!!!!!!!! Heel veel plezier alvast gewenst!

Zo, mijn kleine man slaapt en ik ga mezelf eens even nuttig maken!

Tot later.

liefs Jules
te vroeg gejuicht, de vk belde net , de 30e kon toch niet, nu wordt het de 8e januari , ook prima.

ik " zit" bij de vk van het ziekenhuis. daar wordt je na het maken van je afspraak direct doorverbonden met de gyn afdeling waar de echos worden gemaakt en ze gaan bij mij uit van mijn laatste ongidatum en dat is 2 nov maar ik heb een lange cyclus maar daar gokken ze dan niet op. ze willen zo rond de 10 weken een termijn echo doen en dat zou dan eigenlijk al in de week van 12- 16 moeten maar dan kan ik niet vanwege vakantie.

zij rekenen dat ik dik 2 weken voorloop op mijn eigen telling. Ik reken nu 5 weken dik en zij 7 weken.

vandaar.

heb jij nog geen echo datum staan dan? kan dat pas geregeld worden na je Vk afspraak?

da's wel vervelend, vooral om dat je je wat onzeker voelt.

hoeveel weken ben jij nu dan?

week of 8 a 9?

mooi, jij dezelfde kerst als ik dus

ach, ik vindt varkenshaas met een verse champ. saus altijd succesvol en lekker dus wij gaan er voor

nu het dorp in voor de laatste cadeaurondej.

tot later. xx
oh nog even een trotse mama mededeling; ons meisje loopt sinds t weekend los en nu ook echt een stap of 7 a 8 achter elkaar, als ze het doe glimt ze zelf ook helemaal van trots, zooooo leuk!
Oh mim, wat fantastisch dat kleine mim al loopt! Onze kleine vindt het gewoon te eng. Echt raar, want hij kan het wel. Geef hem een mandarijn en hij is zo gefocust op die mandarijn dat hij vergeet dat hij zonder hulp een stapje doet. Maar... zodra hij het door heeft gaat hij zitten. Hopelijk heeft hij niet de angst van mama

Mim, bij mij rekenen ze ook vanaf 2 november. Toen ben ik ongesteld geworden. Grappig, misschien krijgen we nog wel dezelfde u/d! Ik zal het ziekenhuis vandaag eens bellen of ik niet toch gewoon alvast een afspraak kan maken. Wie niet waagt, wie niet wint, toch!?
Haha, Jules, hier ook die angst. Laatst was ze boos en stond ze zo 20 seconden los. En stapjes doet ze ook, 2 of 3, maar niet echt lang los. Komt vanzelf, we staan juichend aan de kant als ze het wel doet. En die van ons kan dan weer meezingen met Nijntje. En net zo hard niezen en hoesten als mam, dat was een leuk setje in de winkel net.

Bij ons ging het ook zo met de echo hoor, eerst de vk, dan pas echt later de echo. Dat is standaard volgens mij.

Mim heeft dan het 'geluk' van een lange cyclus.

Voorgerecht is vis uit de oven (van de ah) en het toetje is brownie met witte chocosaus (ook van de ah). Lief mag vanavond het hoofdgerecht uitkiezen, ik heb geen inspiratie meer.

Morgenochtend nog even naar de kapper, knippen en kleuren, men wat heb ik daar een zin in. Hier nog even het ziekverhaal!

Ik dacht zondagavond al dat ik griep zou krijgen en dat was dus echt waar. Heb de hele nacht liggen bibberen en klappertanden van de koorts. Dat ging eigenlijk door tot en met woensdag, toen kwam soepman thuis van zijn werk, ook ziek. En dan: die kleine op de creche, wat te doen? Mijn zusje is gekomen (ondertussen is zij ook ziek), heeft die kleine opgehaald en zo zijn we de laatste dagen van vorige week doorgekomen. Allerlei mensen die voor onze kleine meid zorgen. Sinds donderdag geen koorts meer, maar wel hoofdpijn en dat blijkt een voorhoofdsholteontsteking te zijn. Het hele weekend nog lamlendig met z'n tweeen en ook kleine Soep dus ziek. Nu is het nog niet helemaal over, de hoofdpijn zakt weg, het snot komt los, maar de moeheid blijft. Ik ga nu dus weer lekker op de bank liggen, beetje tv kijken en sapje drinken.

Morgen dus naar de kapper en in de middag het huis proberen te boenen, als soepje bij mim is. Weet je wat het ergst van allemaal is: dat we zo ziek waren dat we niet meer voor Soepje konden zorgen, daar heb ik wat traantjes om gelaten.
Oh bah Soep wat een drama. Zo ziek zijn is zó kut. Geef maar lekker toe aan de moeheid! Ik had helemaal gemist dat Soepje naar Mim gaat (ben ook zó met mezelf bezig). Wat ontzettend lief zeg! En ik kan me voorstellen dat je je vreselijk verdrietig voelde toen jullie niet voor Soepje konden zorgen :(

Soepies naam stond hier trouwens ook op de shortlist maar is het niet geworden!

Oeh en die brownies waren hier op verdorie! laat je weten hoe lekker die zijn geweest?!

Gefeliciteerd met alle (bijna) lopers, nu is het pas echt uitkijken! haha
Ach gossie Soep! Ik kan het me helemaal voorstellen dat je dat echt klote vindt. Niet meer voor soepie kunnen zorgen omdat je te ziek bent, niet leuk! Ik hoop dat je hoofdpijn vanaf morgen ook gewoon verleden tijd is (liefst vandaag natuurlijk al) en dat je weer wat energie gaat krijgen. Je kerstdiner klinkt echt heerlijk! Ideetje voor hoofdgerecht (een excellent menuutje): varkenshaas van excellent (zit iets van ham om heen ofzo) met salade en aardappelkroketjes.

En wat je zegt soep, ieder kindje heeft weer z'n eigen specialiteiten. Onze kleine kan sinds kort de juiste vormpjes in de juiste gaten van de vormenstoof doen. Echt grappig om te zien, heel bewust pakt ie een rondje en doet hem dan in het ronde gaatje.
Ja Lil, volgend jaar rond deze tijd ben jij je kerstboom aan het verdedigen!
Zoooooo... We zijn er weer hoor! Een verbouwing, familieruzie, bijna zenuwinzinking en de kerstboodschappen verder, maar we zijn er weer! Ben bijna bijgelezen maar het is teveel om op iedereen te reageren. Sorry daarvoor meiden.

Lil: Ze zit er nog! Als er iets is dat ik niet had verwacht dan is het dat wel! Hoop dat je met die superpillen van de gyn iig uitgerust aan je bevalling kan beginnen.

Soep: wat balen dat je zo ziek bent geweest dat je niet voor je kleine meid kon zorgen. Kan me voorstellen dat je daar behoorlijk verdrietig van bent geweest. Hoop dat je snel weer de oude bent.

Jules: wat stoer dat jullie kleine al zo goed is met de vormenstoof! Hier wordt wel losgelopen maar vormen goed in dat ding stoppen ho maar! Hij kan er wel heel boos van worden als het niet wil zoals hij in zijn hoofd heeft. Echt heel grappig.

Bri: oh, wat een heerlijke vakantie hebben jullie in het vooruitzicht! Echt heerlijk genieten!

Hier is alles zo goed als af. Er is gestuukt, behangen, laminaat gelegd, ingericht en schoongemaakt en nu begint mijn vakantie. Lekker! Er moeten nog wat laatste dingen worden opgehangen en dan is het helemaal af. Zal er snel ff wat foto's van maken en op gmail zetten. Ik ben er echt heel blij mee, het is zo mooi geworden!

Verder van het weekend nog mot gehad met m'n schoonvader. Hij was hier en had de dag ervoor ruzie gehad met m'n zwager. Hierbij waren de gemoederen nogal hoog opgelopen en had m'n schoonvader geprobeerd mijn zwager te slaan. Zwager over de ruk, weggelopen en niet thuis gekomen 's avonds. Begrijpelijk. Heb mijn schoonvader hierop aangesproken en gezegd dat ik dat geen manier van doen vind. Dat je boos bent prima, dat kan, maar als je je niet kunt beheersen dan ga je buiten maar even een rondje lopen en afkoelen. Dus ik heb van het weekend geprobeerd m'n zwager en schoonvader weer op één lijn te krijgen en te laten praten. Dacht m'n schoonvader ineens dat ik partij trok voor mijn zwager en toen was hij boos op mij...

We hebben het uitgepraat en nu gaat het wel weer, maar ik bemoei me nergens meer mee en iedereen zoekt het maar uit. Kom ook niet klagen of huilen bij mij want ik doe er niets meer mee. Ik ben er klaar mee, gezeik! Zo dat moest ik even kwijt.

Hier zijn de kerstboodschappen in huis. Manlief moet werken dus ik moet zelf aan de bak... M'n ouders, schoonvader en schoonzus komen eten. Het menu voor eerste kerstdag hier is als volgt: vooraf tonijncarpaccio met hollandse garnalen, rucola en een dressing van sojasaus, hoofdgerecht; paddestoelenrisotto, broccoli en op de huid gebakken dorade en als dessert, ijs met fruit (ben niet van de desserts...) hierna nog koffie met likeur en chocola. Als wijnen een lekkere pouilly fumé en een riesling en als aperitief rosé champagne. Ben blij dat ik niet hoef te rijden, haha!

Ik ga lekker een rondje zappen!

Tot later,

Kus Es
Hoeiwoei ! I am back ! Wel een beetje bijgelezen tussendoor op mijn werk, illegaal maar het was erg rustig. Althans, ik had geen zin meer om me uit te sloven de laatste daagjes. Heb erg met je te doen Soep, je had het goed te pakken en nu nog die vervelende "naweeën". Aan de ene kant voel je je machteloos dat je niet voor je meisje kunt zorgen maar aan de andere kant is het ook heel fijn dat je haar even aan de zorg van anderen kunt overlaten, soms is het gewoon niet anders en dan handel je juist het meest in het belang van soepje door haar even 'uit handen' te geven. Maar kan me je traantjes goed voorstellen. Straks ligt dit weer achter jullie en ben je het vergeten, echt!

Zag de Brownies ook staan vanavond, mmmmm ! Wij zijn allebei de dagen weg maar wie weet heeft de familie ze in huis gehaald (hoop hoop).

Sjemig Lily, wat een toestand bij jou. Trek je het overdag wel een beetje? Maar het is het straks allemaal waard, ik bedoel meer, straks ben je dit zo goed als vergeten, maar ik zal niet zeggen, geniet van je 'rust' want dit is wel klote ja. Maar het wordt me toch een mooi en lief Lammetje !!! Volhouden meid ! (eh... weinig keus )

Wat goed van jullie ukkies, die stapjes ! Ik wil ook stapjes !! Nou ja, hij probeert het wel, paradeert achter een krukje op zijn knieën het huis door en gaat er langs staan, maar lopen zie ik 'm nog ff niet doen.

Hoe voelen onze kersverse zwangeren zich? Mim? Jules? Wat is er anders dan de 1e keer? Of dezelfde klachten? Of geen klachten? Kan ook nog natuurlijk. Hier ook eerst vk en toen echo. Overigens ineens grote twijfel over het wel of niet laten doen van de combitest. Manlief gaat toch ook twijfelen, ik vind gewoon dat het zinloos is, ik doe niets met de uitslag en down is, hoe naar ook, maar een van de vele dingen die mis kunnen gaan. Verder hebben we geen extra risico, we zijn niet overdreven oud, bij Daan had ik het laagst mogelijke risico, dus tja....

Morgen laatste boodschapjes en kerst bij familie / schoonfamilie. We doen ook cadeautjes maar alles is in kannen en kruiken, ben al helemaal gepakt.

Ohhh over cadeautjes gesproken, manlief kwam thuis met drie superlekkere dingen van de bodyshop, o.a. van White musk en body Butter, wat lief he? Niets voor hem Hij kookt al dagen voor me, hij maakt schoon, ik ga me bijna zorgen maken ...

Verder bezig vakantie te boeken (vlucht, acco, autohuur etc), iemand wel eens van valet parking op Schiphol gehoord? Maar dan niet van Schiphol zelf?

Ga zo nog even een verhaaltje op Gmail zetten, ben helemaal van de leg maar niet hier ivm herkenbaarheid.

Heftig Es, dat gaat je niet in je kouwe kleren zitten, kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. Ga maar lekker genieten van de kerst en je kleine man (en de grote , menu klinkt top !

Kus !
Es, het is weer lekker heftig geweest in huize Es, of niet? Gelukkig dat de verbouwing en de boodschappen achter de rug zijn. En hoe gaat dat met je schoonvader met kerst? Hoe gaat hij doen denk je? Heb je er nog wel zin in dat hij komt?

Goed van je dat je duidelijk hebt gezegd dat dit ook echt de laatste keer is dat ze je bij zoiets moeten betrekken. Lekker, ga je je lopen bemiddelen krijg je de zwarte piet toe geschoven!

Jeeminee Yas, wat een situatie! Hopelijk komt het allemaal goed.

En Yas, is de bestemming al bekend? Weten jullie al wat het gaat worden. Valet parking, is dat niet het lang parkeren buiten Schiphol? Je gaat dan met een pendelbusje van de parkeerplaats naar Schiphol.

En meiden, ik heb de stoute schoenen aan getrokken en gisteren gebeld voor een echo. 2 januari om 9.30 mag ik komen. Moet dan wel een verwijzing van de VK meenemen, dus die ga ik vandaag bellen en hopelijk heerst daar de kerstgedachte !

Liefs Jules
Net VK gebeld. Waarschijnlijk gaat het 2 januari toch niet helemaal lukken... balen! Omdat wij besloten hebben om toch een nekplooimeting te doen (iig de afspraak willen maken), moet de echo op een andere afdeling worden gemaakt. De afdeling gyneacologie bepaald je u/d en gaat dan een afspraak voor de nekplooimeting maken. Mijn afspraak staat bij de afdeling röntgen. Balen. De VK gaat mij zo terugbellen over wat de mogelijkheden zijn.
Hey Yas wat een (vet irritante) soap zeg, ik zou er gek van worden!

Hey Jules geef de moed niet op! Misschien lukt het gewoon de 2e! Veel mensen zijn op vakantie dus het zal toch niet héééél druk zijn? Of is dat wishful thinking?

Es, jij hebt een heeeeel lekker menu! anders komen wij wel bij jou joh! Mocht het nodig zijn dan zijn we binnen een half uur in mijn ziekenhuis dus niets aan de hand haha.

Ik kreeg gister nog een hele tas met geweldige babykleding, allemaal heel mooi en super leuk spul dus ben helemaal blij. En ik heb nu, I kid you not, 52 rompers in maat 50/56. Haha en ik heb er zelf slechts twee gekocht. Erg toch!? Ik ga dus echt echt echt echt alleen de hele mooie wassen en de rest weggooien, decadent hé. Ik weet niet eens of ik dat wel over mijn hart kan verkrijgen ma goed.

Slapen was weer ouderwets klote maar ach, ik begin echt aan de contstant ellende te wennen.

Baby kom! baby kom! Ik ga maar even taartjes bakken misschien lokt de lucht haar eruit!?

Strakjes naar de VK, voelt een beetje zinloos na de afspraak met de gyn maandag maar ze zijn heel lief voor me dus das ook ok. Hopelijk ook nu weer de bloeddruk weer stabiel en niet veel hoger. Als hij nu weer boven de 100 is (maandag wassie 95 das ok zo) dan gaat er snel een baby komen hier :D
Hee Lil, het is helaas niet gelukt om de afspraak van de tweede te behouden. Jammer, maar begrijpelijk. Bij een combitest moet je ook een termijnecho maken en als je twee termijnecho's laat maken, dan moet je er zelf eentje betalen. Nou, dan wacht ik nog wel even. (schijnen iets van 200 euro te zijn ofzo).

De mensen van de VK zijn zo onwijs aardig, dat ik het ook ineens helemaal niet meer erg vind.

Weet je wat ook grappig is. Ik krijg het prenataal diagnostisch gesprek met de gyn die onze kleine ter wereld heeft gebracht!

En lil, misschien kun je wat rompers in de zak van max doen? Is misschien net iets minder pijnlijk dan weggooien. En je kunt ook nog altijd een webshop beginnen of op de markt gaan staan !
Lil! Niets weggooien hoor. Er zijn massa's mensen blij met de rompers. Desnoods zet je ze op marktplaats, gratis af te halen. Of vriendinnen die kindjes krijgen (hiero, op het forum ofzo, haha).

Jules: jammer dat je niet eerder kon, waarom doen jullie de combitest? Je klinkt wel wat relaxter, fijn dat je serieus genomen wordt!

Yas: wanneer moeten jullie beslissen over testen?

O, en die naam van jullie Daan staat nog steeds zo hoog op mijn lijstje, zeker met die afkorting zo. Bij een volgende gooi ik hem gewoon weer in de groep! En een meisjesnaam heb ik ook al klaar! Nu nog zwanger en dan de onderhandelingen in!

Es: wat een toestand zeg, zo zie je maar, tussen vechtende mensen kun je beter niet in zitten. En het gaat dus nog niet goed met je schoonvader.

LAMMETJE! KOM MAAR!!!

Zo, ff geroepen tussendoor.

Pff, net naar de stad geweest, haartje zitten weer mooi, nog wat spulletjes gekocht, ben ook bij de bodyshop geweest, maar dan voor manlief. Maar fietsen doet nog zeer aan mijn voorhoofd, hoeveel snot kan een mens hebben?

Nu ik een beetje mamatijd heb gehad, of dus eigenlijk geenmamatijd gaat het beter. Ik word gewoon gek van thuiszitten en ik ben nu al 2,5 week thuis, eerst voor de operatie en toen ziek. Nou, kom maar op met die kerstdagen, heb mezelf getrakteerd op mooi ondergoed en heb er zowaar weer zin in. Ik hoop dat ik met dat volle hoofd nog wat kan stofzuigen en opruimen, dan is het huis ook weer toonbaar.

Ga even gmail lezen!
52 rompers in dezelfde maat????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? hahahahahaha.. wat enorm veeeeeel. zak van max is denk een goede bestemming voor de wat minder mooien.

en dan komt er straks toch een grote dame uit die direct in maatje 62 gaat

hoe was het bij de vk?

balen jules maar fijn dat je er zelf weer positief tegenaan kijkt! nu dus eerst de vk weer afwachten dan voor een datum van de echo of loopt dat plannen nu wel?

yas, ik ga zo even op de mail kijken, big hug alvast, t klinkt niet goed.

es, man man, wat heb jij toch af en toe ene heftig leventje. probeer je je best te doen krijg je dat.. wat een gezeik. groot gelijk je er van af nu niet meer mee bezig te willen houden.

en wat een kerst diner, oh echt goed zeg. klinkt super!! ga je het helemaal alleen maken of met hulp van familie die aanschuift?

soepie, klaar voor je boenmiddag? wij zijn wel klaar voor een middagje soepie. ik ga nu even de extra stoel in mijn auto zetten.

tot straks.

hier alles goed, vlagen van misselijkheid vooral als ik moe ben, gisteren om half een s nachts thuis na een avond werken en toen was t even flink erg. maar goed als dat t ergste is.. goed luisteren dus maar naar de moeheid en daaraan toegeven.

ga even de was doen ook zo, tot later. liefsx
Dus nog geen lammetjestijd....

Soep: De naamgenoot van Soepie was ook zo'n stevige meid die niet helemaal zonder 'kleerscheuren' (bij mama) uitkwam, maar ik heb nog geen foto gezien.....

Ik heb de excellent varkenshaas (met iets eromheen ham of bacon ofzo) vorige week gegeten en die is errug lekker (wel je oven hoger zetten dan op de verpakking staat aangegeven, anders is ie niet gaar genoeg). We waren namelijk 10 jaar samen en dat hebben we even gevierd met een lekker etentje thuis.

Es: Wat klote allemaal voor je. Hopelijk drijft de boze wolk snel weer uit het zicht. Wens jullie een vreedzame (nee niet met een T) kerst!

Jules: Bijzonder hoor dat je dezelfde gyn hebt. Geeft toch een fijn gevoel denk ik.

Yas: Jij krijgt binnenkort ook echt wel stapjes joh!

Dok: Haha ik hoorde dat Maartje heeeeel hard kan schreeuwen. Hoop dat ik jou ook IRL mag ontmoeten de 2e, want dat lijkt me nu ook wel heeeel leuk door al die verhalen.

Mim: Leuk dat je op Soepie gaat passen. Lief!

Pas inderdaad goed op jezelf en op de kleine beeb in je buik.

Bri: Alvast veel plezier! Geniet geniet geniet!

Ik ben op dit moment erg burgerlijk een rollade aan het garen. Man had er eentje van een werkrelatie gekregen, dus ik zal manlief als ie straks thuiskomt even verrassen met een flinke dosis huiselijkheid....

Eerste kerstdag zitten we bij familie aan de dis en tweede kerstdag gaan we lekker thuis aan de zuurkoolstamppot (als tegenhanger van al die luxe).

Goed dat je het zegt Mim...ik heb ook nog was in de machine...

dus de groetjes maar weer,

Klaver
Ach meiden, ik heb het de laatste week zo druk dat ik alleen maar vluchtig bij kan lezen.

Nog geen lammetje en voor de rest zowel positief als iets minder positief nieuws..

Vanmorgen lekkere dingen gehaald bij La Place van V&D en Hema en toen ik net naar huis wilde gaan belde mijn moeder.

Luuk was nogal hard tegen de tafelpoot aangevallen en had een hele grote blauwe plek op zijn hoofd en ze vond hem suf (of slaperig)

In ieder geval heeft ze toen de huisarts gebeld (!) echt, ze had het niet meer.. bij ons had ze dat helemaal niet maar ze vindt het doodeng nu het mijn kind betreft.

Gelukkig niets aan de hand, wel even goed opletten de eerste 24 uur dat hij niet gek gaat doen of braken ofzo, dit ivm een hersenschudding.

Hij ligt nu in ieder geval lekker in bed.

Dit wilde ik toch echt even met jullie delen hoor lieverds.!

Sorry dat ik weer zo weinig van me laat horen, het is geen desinteresse maar gewoon te weinig tijd en moe.. (wie weet is het wel weer zover.... haha.. zou wel erg snel zijn!)

In ieder geval lijkt het erop dat ik ook 2 jan niet van de partij ben, er moet gewerkt worden, kijk nog of ik kan ruilen maar verwacht van niet...

Ik wens jullie allemaal een hele fijne kerst en ee kerstlammetje natuurlijk!

Jessel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven