Eind 2006/begin 2007

18-03-2009 16:14 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Thijmen,

van harte met je eerste verjaardag!!
Hoi Pepiet, wat leuk om eens van je te horen! Ik vond al dat je er onwijs goed uitzag op je hyvesfoto, maar men, meer dan 30 kg, super joh!!!

En wat een leuke verrassing dat je een derde krijgt. Mag dat officieel niet als je een maagverkleining hebt ondergaan eigenlijk?

Enneh, hoe zit dat met een maagverkleining, kun je dan nog maar hele kleine beetjes eten ofzo? Wat moet je doen om daar in aanmerking voor te komen?

Hier gaat alles prima. Ik weet niet precies wanneer jij voor het laatst hier was, maar ik neem aan dat je wel weet dat ik ook een zoon heb, toch!?!?
Heeej Pepiet, leuk dat je even langskomt (of blijft hangen, nog leuker).

Wat een superleuk nieuws zeg. Maar in combinatie met die maagverkleining en die tekorten zal het best zwaar zijn.

Fijn dat er goed naar Bram wordt gekeken en dat hij begeleiding krijgt. En kinderen die dwars zijn en geregeld op de gang zitten kennen we hier natuurlijk niet .

Hier zijn we nog wel aardig compleet volgens mij. Niniane heb ik al een tijdje niet gezien en Fluffy schrijft niet meer mee maar dat wist je volgens mij al.

Ook geen nieuwe baby'tjes erbij. We waren even bang dat er nu helemaal niemand zwanger was maar gelukkig ben jij er nog. Hoe bevalt jullie stacaravan trouwens, gaan jullie er vaak heen?

@mmmoi: we zijn vanmiddag even gaan voorproeven bij die pannekoekenboerderij. Het is daar erg leuk met een hele mooie speelschuur. Ook een klein schuurtje voor de ukkies.

En veel buitenspeelgoed maar daar was het niet echt weer voor.

@krokus: haha, zo herkenbaar. Elke ochtend vertellen hoe je nacht was. Volgens mij hebben we dat bijna allemaal wel gedaan toen we een kleine baby hadden.

Hier eigenlijk hele goede nachten de afgelopen dagen. Ik ben nu heel streng en leg Eva alleen maar neer als ze wakker wordt. Alleen als ze erg overstuur is krijgt ze even een knuffel tot ze stil is.

Het werkt tot nu toe erg goed.

@annie: vandaag jouw goede voorbeeld gevolgd en ik heb Eva zelf laten lopen toen we naar de stad gingen. Ze bleef maar lopen en wilde geen hand, ging echt hartstikke goed. En Floor lekker in de wagen zitten, die vond het wel prima.

@Ringel: balen van die afwijzing. Part of the game. Hopelijk vind je snel wat leuks.
Ik heb mijn phil&teds duowagen vandaag op MP gezet.

Je wilt niet weten wat voor reacties ik allemaal krijg.

Hele zielige verhalen over mensen die het voor iemand anders willen halen die zwanger is van de 5e en in de schuldsanering zit. Op 1e hoog op 2 kamers leeft ten gevolge van de DSB.

Vooral veel mensen die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Gelukkig ook mensen die wel serieus reageren.
he meiden,

allereerst: lieve Mayte, nog van harte gefeliciteerd met vandaag!! Jij ook natuurlijk Ringel, en Ringelman en Fenna. Heeft ze een leuke dag gehad?

En natuurlijk gefeliciteerd voor Max en Kyran!

Pepiet, wat leuk dat je weer even langskomt! En gefeliciteerd met je zwangerschap!

Pebbles, voor mijn gevoel heb je de P&T amper gebruikt, of wel? Wel zonde he..of brengt hij nog aardig wat op?

Hier alles goed, geen bijzonderheden eigenlijk. Maandag was Hanna ziek geworden op het kdv en gisteren was ze ook nog niet helemaal lekker (geen eetlust, iets verhoging). Vandaag ging het weer prima gelukkig.

Tot morgen waarschijnlijk weer.
@mirjam: ik heb de Phil and Teds juist heel erg veel gebruikt. Echt een super wagen! Vanaf de geboorte van Eva is hij gebruikt, nu dus 16,5 maand.

Ik heb Eva ook wel regelmatig gedragen maar met boodschappen nam ik toch altijd de kinderwagen mee. En mijn ouders passen elke week op en hebben urenlange wandelingen met ze gemaakt.

Ik heb hem tijdens de 20% kortingsdagen van Prenatal gekocht voor 500 euro en nu brengt hij nog tussen de 350 en 400 euro op dus hij is zijn geld meer dan waard geweest.

Fijn dat Hanna weer is opgeknapt, zieke kindjes is maar niks.
Haha, ik had een beeld voor ogen dat jij Eva altijd draagt, dus vandaar mijn aanname. Maar netjes dat hij nog zo'n bedrag opbrengt!
Dank jullie wel voor felicitaties.......

Mayte is wederom enorm verwend en aardig wat kindjes op bezoek...de een wat drukker dan de ander, maar allemaal persoonlijkheidjes.

@Pepiet, gefeliciteerd met ke komend zomerkindje! (kan het kloppen dat we geen hyvesvriendjes meer zijn?)

hier nu moe en afgedraaid van verjaardag vieren......over 2 weken mogen we weer!
Oja, Pepiet is ook geen hyvesvriendje meer van mij!

@Pebbs: Haha, ik herken dat van Mp, tja, je kunt altijd proberen hè...gelukkig zijn er ook serieuze bieders. Ik erger me momenteel vreselijk aan mensen die wel bieden, maar niet meer reageren als je ze dan mailt dat ze het mogen hebben.

Vanavond de iqtest mee zitten doen. Ik had maar 7 fout en dat was dan een iq van 134 ofzo. Klopt natuurlijk geen hout van die test, helemaal niet wetenschappelijk ofzo. Nu ga ik nog lekker even lezen en dan slapen!

Morgen alleen Jasmijn naar de psz brengen, verder erg weinig plannen. Saaaaaiiii...
whehe Pebbs, dat gaat waarschijnlijk ook pas voorbij als ze allebei weer goed doorslapen. Hier dus een prima nacht! Roan heeft zich niet laten horen. Jesper tussen 2 uur en kwart over 2 eenpaar keer wat liggen huilen maar had geen zin om hem toen al een voeding te geven, had om 22.30 nl nog gehad. Dus 2x speen erin en toen sliep hij door tot 4.15.

@pepiet mooi weer even van je te horen!

Ik verwacht vandag mijn drager eigenlijk wel. Is vorige week vanuit Frankrijk verzonden. Ben heel benieuwd hoe hij gaat bevallen!

Jesper krijgt trouwens een flinke afplatting op zijn achterhoofd! Heb het bedje al andersom opgemaakt en voed hem nu aan de andere kant. Heb ook zo'n safety sleep, maar hij vindt het vreselijk om op zijn zij te liggen.
@krokus: ik ben ook heel benieuwd hoe de drager gaat bevallen. Op het draagtopic waren laatst weer een paar moeders die dezelfde drager hebben besteld en die waren heel enthousiast.

Wel een tip gelezen: op de rug zit een soort plastic kruis waar de banden doorheen gaan. Die schijn je er het beste helemaal vanaf te kunnen halen, dan knoopt hij veel fijner.

@mmmoi: ik verkoop niet zo vaak iets op MP dus ik heb weinig ervaring met mensen die niet reageren. Tot nu toe is er nog niet hoog genoeg geboden dus heb ik nog niet gemaild.

Knap van je hoor, maar 7 fouten. Volgens mij heb ik vorig jaar meegedaan en toen had ik ook zoiets.

Maar het lijkt me inderdaad geen reeel beeld van je IQ geven.

Heb jij trouwens dat bruin geruite jurkje nog dat vorig jaar te groot was voor Floor? Ik verwacht dat het dit jaar wel gaat passen. Misschien dat je die dan volgende maand mee wilt nemen?

@ringel: beetje uitgerust?
@Pebbs, Ja, die heb ik vast ergens in de bak met zomerkleding liggen. Ik zal eens op zoek gaan.

Vanochtend Jasmijn naar de psz gebracht, toen gelijk door naar de super voor veeeel boodschappen. Thijmen viel natuurlijk weer op de terugweg in slaap in de auto...eenmaal thuis overgelegd in bed, maar toen werd hij weer wakker. Na een verschoning en wat drinken is hij nu toch wel gaan slapen gelukkig. Ik heb allerlei rotklussen gedaan, zoals vaatwasser uitruimen, boodschappen opruimen, vuilniszak vervangen, was vouwen, was in de kast opruimen, speelgoed opruimen en nu ben ik eindelijk klaar en kan ik eventjes wat voor mezelf doen voordat ik Jasmijn weer moet gaan halen. Het leven van een huisvrouw gaat niet over rozen
hear hear.......

Ben vanochtend met de meiden het winkelcentrum in geweest. Kon eindelijk weer met de fiets de weg op. Met al die sneeuwbende en gladheid durfde ik echt niet met 2 meisjes op m'n fiets te stappen hoor.

Heb voor Fenna een nieuw setje gekocht voor d'r verjaardag en voor Mayte een legging. We hebben nu zo'n Bertus huppeldepup in het wc zitten en die heeft best leuke kinderkleding.....Ook nog een knuffel voor verjaardag waar we zaterdag heen gaan (ik met Fenna) en we moeten nog een cadeautje voor buurmeisje die zondag jarig is. Maar die heeft alles al dus ik heb echt geen idee wat te kopen.

Moet dus nog alle rotklussen doen in huis, al vind ik wasvouwen niet echt een rotklus....

Ook bericht van de neuroloog.....heb geen beklemming in de zenuwen (dus geen carpaal tunnelsyndroom) en zij weet het dus ook niet.....en verwijst me door naar de HA. Nu moet ik volgende week weer naar de revalidatiearts en de ergotherapeut. Ben ook weer met dragen van m'n brace begonnen, maar wat een onding. en het helpt ook niet echt op een goede manier. Moet dan zulke maneuvels maken met m'n armen om bijvoorbeeld eten te koken, dat ik daar weer last van krijg. En ondertussen lopen we maar door met een auw hand/pols/onderarm.
Inmiddels nog meer klussen gedaan hier en de lasagne voor vanavond alvast klaar gemaakt, want de man komt laat thuis en moet dan ook weer vroeg weer naar de 10ers. Kids zitten lekker te spelen dus ik ga nog even de stofzuiger door de keet trekken en dan zijn we wel weer klaar voor vandaag. Hoewel, straks weer de douchefabriek, zoals we het badderritueel van beide kids hier noemen... en eten en opruimen en dan is het echt klaar. O nee, vanavond ga ik nog strijken tijdens het programma voor 555 en de mol wordt later uitgezonden, na dat 555 programma pas, om 22 uur nog wat. Dus pas tijdens wie is de mol heb ik echt rust...haha!

@Ringel: Wat vervelend dat je hand nog steeds zo zeer doet. En er is dus geen oorzaak voor te vinden. Vaag. Wat heb je voor setje voor Fenna? Ik ken die Bertus nog wat niet, zit ws. niet in het westen?!
Je bent er maar druk mee Mmmoi.

Goed dat je het zegt van de Mol, dan hoef ik niet om half 9 klaar te gaan zitten.

Ik wil vanavond eigenlijk weer gaan hardlopen maar na een paar weken niks doen moet ik mezelf wel weer een schop onder mijn kont geven.

Morgen met de meiden naar mijn oma. Ze woont in brabant dus het is ook nog bijna 2 uur rijden.
@mmmoi het is van bakaboe, een veel gekleurd geruit rokje een grasgroen shirtje met lange mouwen met een shirtje met korte mouwen in het oranje met witte stippen (polkadots) Jullie kennen ondertussen mijn kledingsmaak een beetje denk ik, dus eht is veel motiefjes en veel kleurtjes!
Bakaboe verkopen zij bij ons bij een andere winkel. Is niet helemaal mijn smaak maar soms hebben ze wel wat leuks.
kan kloppen....het zit tussen zeeman en HEMA in geloof ik...nou ja vergelijkbaar met HEMA.

Moet zeggen dat ik nu toch wel erg veel leuke dingetjes tussen zag hangen.....

En stiekem toch best wel veel daarvan bi jFenna in de kast heb hangen/liggen.....
Hema is over het algemeen wat goedkoper maar vind ik kwalitatief vaak wat beter (ook niet altijd).

We hebben de afgelopen week de tv bijna niet aangehad dus ik zie nu voor het eerst beelden van Haiti. Wat verschrikkelijk om die ouders zonder kinderen te zien en, nog erger, kinderen zonder ouders.

Sorry.. ik ben echt ieders verjaardag vergeten...

Dus... Hanna, Mmmoi, Mayte, Max en Kyran; alsnog allemaal van harte gefeliciteerd! Heb nu even geen puf om bij te lezen.. druk, druk, druk en moe moe moe..
Goedemorgen!

Hier zijn we vroege vogels, de kids waren al om zeven uur wakker allebei en zijn al aangekleed en hebben gegeten.

Ik ga straks naar een voorstelling voor peuters in de bibliotheek; ik denk dat Jasmijn dat heel erg leuk vindt. We zien wel.

Thijmen heeft gisteren voor het eerst op zijn knieën gekropen! Hij is al een paar dagen jengelig en nu ineens deed hij dat. Vanochtend is hij weer een beetje vergeten hoe het moet. Maar op zijn buik komt hij ook overal dus niets is meer veilig....zucht...
goedemorgen!

Heb een snipverkouden babietje en heb zelf een kater! Gisteren teveel gedronken in de kroeg. Pfff. Moet jeook niet doen als je een nachtvoeding moet geven!

Zo Jesper maar even op bed en ik kruip er zelf ook nog even in...
Goedemorgen!

Hahaha, die krook met een kater. Heb ik nooit! Ik kan best aangescoten zijn maar ben de volgende dag gewoon fris en fruitig, hahahaha!

Mmmoi, wat voor voorstelling? leuk zeg! En wat gaaf dat Thijmen kruipt!

Ris, alles goed verder?

Hier gaat alles goed, zit momenteel ook weer even met een brace om mijn pols, maar gaat weer goede kant op. Ringel, voor jou dus ook geen tunnelsyndroom? Ik denk bijmezelf aan een peesonsteking of zo.....

Gisteren voor het eerst sinds zomer weer gereden. Het ging goed. Ik heb volgens ANWB nog zo'n 32 lessen nodig en heb er dus al 25 gehad bij een andere rijschool. Wel veel, maar niet belachelijk veel. (hoor ook verhalen over 70 tot 120 lessen)
"Annie, succes met rijden! kanp hoor dat je het toch weer aandurft.

En als je idd een peesontsteking hebt (check anders op quirvain) dan ben je mooi de pisang.....daar is het gedonder bij mij ook allemaal mee begonnen. Waarschijnlijk dat ik het nu weer heb, maar m´n hele hadn doet ondertussen pijn. stom gedoe.

"Krook.....(o ja m´n atjes doen het niet) lekker he zo´n kater.....paar rauwe eieren er door heen klutsen en dan komt het wel weer goed, met een paar paracetamolletjes, vette gebakken eieren en sterke zwarte koffie.....
@Annie: Het was een voorstelling naar het boek 'de wiebelbillenboogie'. Nav de voorleesdagen ofzoiets. Het was wel grappig. Jasmijn vond het in ieder geval leuk en Thijmen was ook niet van plan te gaan slapen; die vond het allemaal machtig interessant!

Na de bieb zijn we even het centrum in gegaan. Heb een leuk stelletje voor Jasmijn voor het voorjaar gekocht...nu al Maar van sommige dingen waren gewoon alle kleine maten er alweer uit, niet normaal!!! Van de week ook nog een mooie zomerjurk voor Jas gekregen van mijn moeder, dus voorlopig genoeg.

Nu zit ik in het huis van mijn ouders, te wachten tot mams thuis komt. Thijm ligt hier in bed en Jasmijn speelt lekker. Mijn moeder moet nog eventjes werken en komt zo.
hahahaha die wiebelbillenboogie is wel populair zeg. Mayte gat er volgende week heen met haar peuterklas (doen ze dat bij jullie niet Mmmoi?) en is al de hele dag bezig met billen wiebelen en een liedje:"1 voor de centjes, 2 voor de show enz enz"

En het was afgelopen week ook bij "zandkasteel"

Hier een beetje brakkig...gisteravond zwager en een kameraad spelletje komen doen...lekker wijntje bij opengetrokken en we lagen pas tegen 2 uur in bed......

Maar wel gezellig.....

fijne dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven