Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben het uitstapje naar het CB er ook weer opzitten.

Floor was 9125 gram en 72,2 cm.

Gewicht zit nu precies op het gemiddelde terwijl dat er altijd iets boven zat en de lengte nog steeds heel iets eronder.

Ze moest ook propjes oppaken met links en rechts en dat ging natuurlijk zonder problemen. Ze vond ook dat Floor al best vlot was met gaan staan, zitten en kruipen terwijl ze hier op het forum bijna de laatste was.

Bij de prikjes heeft ze geen kik (letterlijk) gegeven en de wijkverpleegkunde vondt het een hele vrolijke gezellige meid. Ze vroeg ook wel of ze al wat meer geluidjes maakte maar dat doet ze dus nog niet en ook kan ze nog niet klappen.

Klappen jullie kinderen al eigenlijk?

haha Annie, ik moest lachen om jouw winegum's.

@pebbles, roan klapt ook nog niet. Ach, als hij 18 is klapt hij vast wel, slaapt hij tot later dan 6 uur en eet hij iets anders dan die vieze potjesprut.
Wat een gezellige klets hier zeg!

Niniane, fijn dat het er weer opzit! Hopelijk kun je snel ook weer uitgebreid gaan hangen achter de pc ipv de laptop.

En allemaal naar het CB!!! Bij ons is dat steeds zo'n gekloot... Ik zou eigenlijk de 11e dec moeten, maar ik kreeg geen vrij van school (want dat stomme CB is alleen open als ik werk...) en de man had een afspraak op zijn werk, dus die kon ook niet mee. Nu kunnen we pas 3 januari!!! Nou ja.... Als ik wat te vragen heb, kan ik altijd bellen en mss dat ik binnenkort even ga om te wegen. Ik ben toch ook wel benieuwd wat Ella nu weegt.

Ringel; ik zou ook voor een nieuwe Marlies gaan!

Heeft Marlies ook voedingsbeha's? Ik ben die kutkrengen zoooo zat. Ik wil wel een keer weer een mooie beha aan. Pas nog geprobeerd, maar mijn boobs zijn wel wat groter gebleven, moet dus echt een keer nieuwe gaan kopen. Hier geen theezakjes (wel blauwe lijnen net als bij Annie haha).

En ja... ik ben ook heel trots op mezelf dat ik de bv nog volhoud. Ik weet niet of ik het zou kunnen volhouden als ik ook zwanger zou zijn, net als Annie en Bloem.

Ella is een beetje uit haar doen. Ik denk vanwege het slaapgebrek gisteren. Ze heeft van half 6 tot 8 uur geslapen (wel 2 keer wakker geworden en flink gedronken). Om 10 uur lag ze weer op bed, uurtje geslapen. Daarna even wezen wandelen en toen heeft Ella lekker gespeeld met alles wat ze kon vinden. Om half 3 lag ze er weer in, en nu hoor ik haar weer roepen. Ik laat haar nog ff liggen, het huilen zet nog niet door.

En Mmmoi, wil jij niet meer vloeken op de kleurtjes? haha!

Balen he, die rapporten? Gelukkig hebben wij dat vorige maand alweer gehad. Pfjew!

En weer een zwangere erbij. Zou het besmettelijk zijn?

@Annie. Ik heb dat gevoel ook dat deze zwangerschap wat minder overheerst. Ik ben er een stuk minder mee bezig. Bij Kyran las ik alles wat los en vast zit nu vergeet ik zelfs wel eens hoeveel weken ik zwanger ben. Heb op de pc zo'n teller maar al weer bijna een week niet gezien en dan begin ik toch te twijfelen. Maar ben nu 33 weken zwanger. Had mijn agenda gevonden in een verhuisdoos en daar stond het in. Pffffeeewww. Toch wel treurig als iemand vraaagt hoe ver je bent en je moet zeggen eeeuuhhh 32, 33 weken denk ik. Ik heb best wel een soort schuldgevoel naar de tweede maar de verloskundige vertelde dat bijna iedereen dat heeft. Je leven is gewoon veel drukker met een kleintje en dan schiet het bezig zijn met je tweede zwangerschap er wel eens bij in.

@TSR Aahhh. Daar weet ik dus niets van want Kyran is flessenkind. Hoe slecht. Maar wel beter voor moeders hier. Heb borstverkleining gehad en geen zin om het alsnog te gaan proberen. Moet je alles zo in de gaten houden en bijvoeden. Veel te veel stress. Dat vond ik het niet waard. Ook de tweede wordt weer een flessenkind.

@Klappen. Kyran kan ook nog niet klappen. Maar hij heeft wel een heel repertoire andere kunstjes. Leuk voor de opa's en oma's. Die laten hem dat elke keer opvoeren en leren hem ook weer nieuwe dingen. Hij kan o.a zwaaien, blazen naar dingen, hiep hiep hoera (als je dat zegt doet hij handjes in de lucht), nee schudden (doet hij ook alvast als hij weet dat iets niet mag en het toch gaat doen. bijv. bij boeken uit de boekenkast trekken). Klappen zijn we al drie maanden mee bezig maar nog niets hier.

Sinds maandag wel een derde tandje.

Vandaag lekker rustig aan gedaan. Na gister kon ik bijna niet meer lopen van de pijn aan bekken. En de verlos zal niet voor niets gezegd hebben dat ik rustig aan moet doen. Wel even naar de AH voor wat boodschappen. Kom ik daar Kyran en oppasmoeder tegen. Dat vind ik dus wel een beetje raar. Dat ik thuis ben en Kyran wel naar de oppas gaat oke. Maar dat je ze dan ook nog tegenkomt in het dorp is vreemd. Vooral als je gedag zegt na een kletsje. Nou ik ga maar weer eens, dag Kyran. Wel een mooie plant voor de verhuizing gekregen en een sinterklaascadeau voor Kyran. Weet nog niet wat het is want we bewaren het even voor sinterklaas.

Ga nog even niksen op de bank. N-man is eindelijkook een keer thuis en op de bank dus das wel gezellig.
De zomerbestemmingen van Elizawashere staan op de site! Ik heb nu al zin in de vakantie. We vinden deze heel leuk: Eliza

Ze hebben ook een appartement met een grote tuin met peuterbad en speeltuin erbij maar die heeft niet zo'n mooi uitzicht en er zit geen ontbijt bij in.

@ringel: ik kreeg vandaag ook drie keer het compliment op het CB dat ik nog borstvoeding geef maar ik vind het gewoon erg makkelijk en gezellig, niks knap aan eigenlijk.

@pepiet: gedoe zeg met die banen. Lijkt me toch niks als ze zo onflexibel met uren zijn, niet echt moeder vriendelijk.

@niniane: ik voel me juist nu al schuldig naar Floor toe dat we aan een tweede kind denken maar andersom kan ik me er ook wel wat bij voorstellen.

Komt vanzelf wel als de kleine er is lijkt me, tot die tijd komt hij (of zij) niks tekort.

Doe maar lekker rustig aan met je bekken, ik had me vorige keer zo overbelast met lopen en dansen aan het eind dat het niet meer goed is gekomen ook al nam ik veel rust. Dat ga ik dus een volgende keer een stuk rustiger doen (zeg ik nu terwijl ik dan een peuter rond heb rennen).

@ris: ik ben ook wel eens brutaal binnengestapt bij het CB of ik tussendoor kon en dat mocht gewoon. Het was bij ons ook zo'n gedoe met afspraken maar ik wilde graag weten of ze nog wel goed aankwam enzo.

@mmmoi: Jasmijn is dus echt een stuk groter, hadden we zelf ook wel gezien natuurlijk. En ook dat ze vooruit is met praten enzo hebben we (bijna) allemaal gezien, ik blijf het knap vinden en vooral heel leuk. Hier nog geen woordje ontdekt.

@borsten: ze zijn inderdaad meer gaan hangen dan voor die tijd maar ik heb ook normaal al een ruime d dus dat hangt vrij snel. Ik heb trouwens het idee dat ze door de BV juist iets kleiner zijn geworden. Met BH zie je er niks anders aan dus ik ga er ook zeker niks aan doen. Dan eerder een buikwandcorrectie oid, dat overgebleven vel en vet op die plek wil er maar niet af terwijl de rest van mijn lichaam weer helemaal hetzelfde is. Ik zie er dus standaard een maand of 3-4 zwanger uit (vind ik zelf).

Waarschijnlijk doe ik het toch nooit maar als ik iets zou laten doen zou het dat zijn.

Ik ga nu lekker naar bed want morgen moet er weer gewerkt worden.

pfffft wij hoeven pas begin februari weer naar het cb voor de prikjes, eerder kon niet, want dan hebben ze vakantie. en ik kan alleen op dinsdag en sja, dat is 1 januari en dan zijn ze er dus niet.

En ik heb lekker al een nieuwe Marlies gezien en omdat ik op de 1 of andere onverklaarbare wijze best veel geld op m'n rekening heb staan ga ik me daar zelf idd maar eens mee verwennen. HA!

Mijn borsten zijn ook best wel kleiner geworden na 5 1/2 maand borstvoeding. Had altijd 75D, maar is nu denk ik een 80C? B kan ook, moet de boel maar weer eens op laten meten. Ze zijn een stuk leger zeg maar en niet meer van die mooie prontere ronde pruimjes en dan gaat de zwaartekracht ook nog eens tegenwerken (*heeeeeeeeeeeel diepe zucht*)

Mayte klapt en beweegt klap es in je handjes helemaal mee, dus we zijn ook begonnen met in de maneschijn......Zing sowieso best veel met d'r (zit er toch serieus over na te denken om me op te geven voor singingbee) De 4e tand is door en het wordt een echte dreumes. Ook constant Nee schudden (wij dus jahahaha) Vandaag heeft ze ontdekt dat ze de loopauto ook zelf kan voortbewegen terwijl ze er op zit (zoooo schattig) en dan van die broem broem geluidjes er bij maken, d'r zit ook een schakel knop op en dar zit ze aante trekken om maar sneller te kunnen. Tis echt een genot om naar te kijken, vooral als ze wordt voort geduwd zit ze zo parmantig op dat ding.

Vandaag weer hard gewerkt (nou ja viel wel mee) en nu ff lekker een roseetje bij de pc.......

ga ff de tribune bij de november dames op......Ciau
Ow heerlijk vakantie naar warme plek. Heb het al gehad met de kou. 1 jaar geleden lekker binnen met verlof...

Ris: jeetje pas in januari naar cb. Dan 3 maanden geleden ofzo. Zou ook nieuwsgierig zijn naar gewicht etc.

Krokusje: haha ja idd als ze 18 zijn, zullen ze vast beter eten, slapen en klappen.

Ik ben ook klein, dus een kleine baby was te verwachten.

Aimee zit op de -1 lijn, dus ook niet extreem. Maar ik vind haar dus groot ogen. Op meeting leek ze bv. groter dan Ella. En is ze dan waarschijnlijk niet. Zullen de haren wel zijn dan.

Aimee hoefde niets te laten zien op CB. Ze vroegen alleen wat ze kon. Idd ook van handen klappen. Doet ze niet. Maar ook maar paar keer gedaan. Ze zwaait de godganse dag. Zelfs al ik de kamer uitloop. Haha repetoire toch een keer uitbreiden.

Ik weet eigenlijk niet wat kind op welke leeftijd moet kunnen. Dacht dat heel veel kids lopen met 1 jaar. Zie ik Aimee dan weer niet doen binnen nu en 1 maand. Ze staat nog niet los. Haha eigenlijk doet ze al 3 maanden hetzelfde. Want met 7/8 maanden liep ze al langs de tafel en kroop etc. Genoeg oefening gehad. Maar niet stabiel genoeg.

Ringel: haha wat een tietenverhalen. Mijne zijn nu weer als voor de zwangerschap. Thank god....Hoezo ijdel. Maar ja eeuwige leven zullen ze wel niet hebben, maar boobjob kan dan altijd nog.

Mmmoi: Fijn dat Jasmijn zo goed slaapt. En wat een grote meid al op alle gebieden. Wordt ze ook ouder geschat?

Niniane: ben ook weleens bang de oppas tegen te komen als ik vrij ben en Aimee daar. Zo van ik wil niet eens voor eigen kind zorgen. Maar soms geen kind is heerlijk als je vrij bent. En jij hebt je rust dan weer hard nodig, nog maar 7 weken pfff. Ook nog lekker genieten van zwanger zijn. Weet je nog steeds niet wat het is, of stiekum gekeken?

Annie: nog ziek van de winegums. Dus je hebt nu andere klachten dan bij Mats? Willen jullie weten wat het geslacht wordt. Heb je al een voorgevoel of misschien voorkeur j/m?

Ik ga slapen....
Zo, ben net weer thuis van rapporten maken (nou ja, niet helemaal nét, heb al een wijntje op). Ze zijn gelukkig zo goed als af; een heerlijk gevoel. Zijn we wel van half zeven tot half elf samen mee bezig geweest. Gelukkig heb ik een inval duopartner waar je wel heel veel mee lachen kunt. Hij is maar een jaar ouder dan ik dus best heel leuk. Jasmijn heeft vanmiddag tot drie uur geslapen! Vanaf twaalf uur! Heerlijke tijd, morgen ga ik weer proberen haar alleen 's middags te laten slapen. Dit ging prima zo. Om zeven uur lag ze weer in bed (door manlief ik was weg) en ze sliep gelijk, zonder huilen. Wat raar dat dat soms zo anders kan zijn...

@Ringel: Toch maar een nieuwe marlies, gelijk heb je! Vertel even watvoor een je gekozen hebt als je het gekocht hebt!

@Ris: Ja sorry hoor, maar ik word helemaal stapel van die kleurtjes, gelukkig is het uiteindelijk wel gelukt allemaal.

@Pebbs: Lekker een vakantie boeken, ik wil ook! Hoop dat ik de man over kan halen.

@Borsten: De mijne zijn iets hangeriger dan voorheen maar nog steeds een flinke D cup. Ik ben ook nog steeds een heel stuk zwaarder van vlak na de bevalling maar ik heb de moed niet om te lijnen. De blauwe lijnen zijn trouwens heel snel van mijn borsten verdwenen toen ik met bv stopte en daar was ik wel blij mee. Over correctie heb ik nooit na gedacht, vind het ook niet echt nodig. Zou eerder vet weg laten zuigen want ik ben nu echt veel te dik. Maar ook dat zou ik nooit in het echt doen denk ik.

@Babba: Ik word er gek van dat jas ouder geschat wordt. Iedereen vraagt; is die een maand of 14, 15 ofzo? Het baby achtige is er echt helemaal af, jammer hoor. Maar deze tijd is ook erg leuk en ik geniet met volle teugen, zeker nu ze zo lief is.

@Niniane: Lijkt me idd raar als je je oppas met je kind ziet! Heb ik nog nooit gehad maar kan ook haast niet want ik werk als ze oppast, haha.

@Klappen: Jasmijn kan ook nog steeds niet klappen ook al oefenen we het veel. Ze probeert het wel maar kriebelt dan met de vingers van haar ene hand in de ander; dat is klappen bij haar. Ze kan wel hoera (armen in de lucht), ssssttt zeggen met vingertje voor d'r mond, en als een indiaantje geluid maken en tegen haar mondje aan 'slaan'. Ook kan ze kushandjes geven, zo lief! En natuurlijk zwaaien, net als Aimee zwaait ze de hele dag naar alles. En alles krijgt een kusje, vooral foto's en plaatjes, maar vandaag kreeg IK er ook een heleboel, echt plat op mijn mond, schattig!!!! En sinds gisteren doet ze als ze een slab voor heeft deze voor haar gezicht en speelt dan een soort van kiekeboe. Ook zegt ze 'uh uh, neejneej' waarbij ze met haar wijsvingertje zwaait zoals mama's dat ook doen...Echt haar ontwikkeling gaat de laatste maand met enorme sprongen, wel leuk maar ook zo snel allemaal!

Iedereen naar Cb geweest hier, haha. Pebbs heeft weer wat te doen qua tabel.

Nou verder heb ik even geen puf meer, morgen weer een dag. Ga slapen, mannetje wacht op me. Doei!
goejemorgen!

Leg ik met veel pijn, moeite en strijd Ella op bed, slaapt ze nét een half uurtje.... gaat de telefoon, hond blaft, Ella wakker.

BEDANKT!!!

(was mijn moeder, ik ga Ella daarheen brengen zodat ik snel boodschappen kan doen en ook nog sintcadeautjes kan halen; gaat ze bellen dat ze thuis is van de tandarts! Ja.... ik ging haar zowiezo brengen ná haar slaapje!!!)

GRRRR

Ga ella nu dus maar uit bed plukken.

Kus!
NAh, dat is stom, ik kan pag 85 niet openen (is voor mij waar de laatste berichten komen te staan.) Het forum doet netalsof die niet bestaat! Ris heeft de laatste posting gedaan.......
NAh, dat is stom, ik kan pag 85 niet openen (is voor mij waar de laatste berichten komen te staan.) Het forum doet netalsof die niet bestaat! Ris heeft de laatste posting gedaan.......en nu kan ik ook nog niet posten!!!!!!!
NAh, dat is stom, ik kan pag 85 niet openen (is voor mij waar de laatste berichten komen te staan.) Het forum doet netalsof die niet bestaat! Ris heeft de laatste posting gedaan.......en nu kan ik ook nog niet posten!!!!!!!

Heb het nu al 2 keer geprobeerd....stom forum
Haha Ringel, volgens mij kon je wel posten hoor, zo te zien

@Ris: Ik herken dat, toen Jasmijn zo gemakkelijk wakker werd belde er net altijd iemand...nu is ze opeens niet meer zo snel wakker worderig dus valt het wel mee.

Hier WEER een heerlijke nacht gehad, Jasmijn sliep van 19 tot 8 uur, volgens mij gaat het gewoon doorzetten, dat ze 13 uur (!!!!!) achter elkaar slaapt! Nu zit ze lekker in bad, ik kan haar vanaf hier zien en horen, als ik haar roep antwoordt ze: jaaaahaa! Echt geinig. Vanochtend waren we slow starters, zij heeft lekker op de overloop gebanjerd en ik heb haar kleertjes uit gezocht. Als ze zo dadelijk in bed ligt, ga ik er weer enorm veel op MP zetten. Moeten nu toch een keer weer inkomsten binnenkomen ipv alleen uit te gaan

Schoonzusje belde net en na Jasmijns slaapje gaan we even het dorp in. Ben ik gisteren nog wel geweest met mijn moeder maar dat is niet zo erg, toch?

We hebben gisteren een kerststal van Little People gekocht, die krijgt Jas voor haar verjaardag van mij ouders. Geinig toch, als je met kerst jarig bent? Van ons krijgt ze een babyborn, van andere opa en oma een fotoboek en nog iets en van mijn beste vriendin een Ernie bij de dokter. Had ze uit een aanbieding. Dus ik weet al heel veel cadeaus die ze krijgt, haha!

Verder geen nieuws sinds gisterenavond. Jullie ook niet echt dus ik kom hier later wel weer neuzen.
ringel, ik krijg ook een foutmelding als ik pagina 85 open
krijg ook een foutmelding als ik een berichtje plaats
Goedemorgen,

Zo, even pauze, ben druk in de weer geweest met was, opruimen en hapjes voor het menneke maken. Mats is vandaag niet zo goed te pas, heeft 37,8 C, hoger dan wat ie normaal heeft en is erg rustig, zo ken ik hem helemaal niet! Hij ligt nu al weer dik anderhalf uur te slapen, we zien wel.

Mats kan ook 'klap eens in je handjes' meedoen. Hij is vooral enthousiast bij zo varen de scheepjes voorbij, dan gaat ie zo hard mogelijk meedeinen. Afgelopen weekend heeft ie voor het eerst bewust geklapt en nu doet ie niks anders meer, zelf vij de reclametunes op de radio wordt er vrolijk meegeklapt! Zwaaien kan hij ook, zo schattig. Maar hij kruitp dus niet, hij tijgert wel veel amar meer niet. Staan gaat goed, evenals het overal bij langs lopen. Vandaag is Mats precies 10 maanden, sjonge wat gaat het razendsnel! Jullie zijn allemaal al begonnen met inkopen van cadeaus voor alles? Ik weet al wel wat we leuk voor hem vinden, maar kopen doen we nog even niet.

Ris, saai he, die voedings-BH's, ik ben ze ook zo zat. Maar ik durf nog geen beugel aan, heel sporadisch als ik me echt leuk aankleed heb ik een mooie BH aan, maar verder dus alleen van die tenten.

Mmmoi, ik kook spenen enzo ook nog uit na ieder gebruik, we hebben er heel veel, dus om de zoveel dagen gaan ze in een pannetje. Ik weet niet of het nog moet, maar het voelt gewoon schoner voor mijn idee. De drinkbekers enzo gaan gewoon in de vaatwasser.

Wij moeten ook pas 3 januari weer naar het CB, dan is Mats net 11 maanden geweest en krijgt hij ook prikken. Eerder kon niet, er zitten nogal war feestdagen tussen, hihihihihi. Ik maak me niet zo druk over zijn groei, hij doet het netjes en ziet er lekker uit. Soms, als hij 's ochtends uit bed komt, heb ik echt het idde dat ie weer heel veel is gegroeid.

Babba, Mats zegt heel vaak jouw naam, hihihih, hij zegt soms heel duidelijk papa, maar als ie een beetje nonchalant doet is het Babba!
Nou heb de volgorde omgedraaid (krijg nu de laatste brichten op de 1e pagina) en nu kan ik wel lezen. stom forum, gaat meisje een boterham doen, die is nu druk in de weer met een nijntje puzzle......(stukjes weg maken, opzoeken en opkauwen)
Blergh, toen ik net Jasmijn uit bad ging halen bleek dat ze in het bad gepoept had (dat kon ik dan weer net niet zien). Dus zij uit bad, bibberbibber, nieuw water er in en weer opnieuw badderen. Daarna nog even spelen en toen was ze helemaal fris. Lekker 2 staartjes in en beneden nog even gespeeld en op haar hobbelpaard gezeten. Toen aardig wat brood gegeten (1 boterham zonder korsten; is voor haar doen al best veel) en yoghurt gedronken en nu ligt ze lekker te slapen. Ik hoop dat ze het weer tot drie uur redt, haha! Ik ga nu even MP op om een heleboel kleertjes er op te zetten. Later!
Ris en Annie, Elle McPharson doet hele leuke voeding beha's!!
Wat is het hier stillllllllllllll echo echo echo....
ben er wel, niets te melden
echo..................echo.... babyboom kijken

oja ik heb die andere baan ook aangeboden gekregen! hmmmm dilemma's
wow zeg, mooi hoor pepiet, een luxeprobleempje
Ook babyboom gezien...moest janken bij die geboorte serieus! Ik ben echt een emotioneel huilmonster geworden sinds ik moeder ben, ongelooflijk, dat had ik nooit gedacht.

@Pepiet: Wow, dat is lekker voor je. Of groot dilemma? Ben benieuwd wat je beslist. Om wat voor een contract gaat het hierbij?

Ik heb een ontzettende smetbek gekregen vandaag. Geen koortslip ofzo maar onder mijn onderlip is het helemaal vurig, rood en pukkelig. Mijn huid voelt er droog, strak en branderig. Iemand ervaring mee? Je ziet het ook, het lijkt wel of ik lippenstift ónder mijn onderlip heb gesmeerd...niet echt florissant!
ik ben d'r ook maar heel moe, donderdag is altijd druk, dus ik ga morgen lekker uitgebreid reageren.

Ik zag net wel op rtl4 (4 in het land of zoiets) een verhaal van een russische vrouw met al een russisch kind die met een nederlanse man is gaan samenwonen en samen hebben ze een nederlands kind gekregen en een kind wat hij niet heeft erkend waardoor die geen nationaliteit heeft. Die moeder is weggelopen omdat zij en de kinderen werden mishandeld en nu kan ze geen kant meer op want ze krijgt hier geen verblijfsvergunning en Rusland mogen het nederlandse en het kind zonder nationaliteit niet in dus dan moet ze twee kinderen achterlaten. Lijkt me toch echt verschikkelijk. Zeker nu ik zelf een kind heb moet ik er niet aan denken dat ik niet voor haar zou kunnen zorgen of dat ik haar zelfs ergens achter moet laten.

Belachelijk dat door alle regeltjes niet meer naar de mensen wordt gekeken. Niet aan de regels voldoen dus hop eruit.

Sorry moest even van mijn hart, kan ik heel slecht tegen.

Mijn buurjongentje van 10 maanden heeft longongsteking, de buren zijn zich rotgeschrokken natuurlijk. Ze dacht dat ze met een paar druppels naar huis gestuurd zou worden omdat het niks ergs was maar de arst hoorde dus meteen al dat het longontsteking was. Wel heel goed dat ze er zo snel bij waren. Ik heb altijd de neiging om niet te snel naar de dokter te gaan maar in zulke gevallen blijkt wel dat je niet te lang moet wachten.

De dochter van een collega is gisteren in het ziekenhuis opgenomen met uitdrogingsverschijnselen. Echt een ziekenboeg om ons heen dus.

Nu ga ik echt lekker het bed in, tot morgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven