Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
hahahahahaha wat een benaming "smetbek" ga zo nog ff babyboom kijken, hopelijk krijg ik het geluid aan de praat. enneuh...hier nog zo'n emomuts hoor....kan het ook niet meer zo geod hebben en die waterlanders lijken maar niet op te drogen!

Verder ook weinig bijzonders te melden, heb gewerkt, morgen LIef jarig ennueh........

@Pepiet, zo heb je geen werk, zo kun je kiezen uit twee........miss doet zich nog 3e mogelijkheid voor?
Ben ik nou echt de eerste hier vandaag??

Vanmorgen weer lekker gezwommen en op de foto gegaan bij de onderwaterfotograaf. Ik heb al even op het schermpje gekeken en ik sta er echt afschuwelijk op maar het is wel leuk voor het fotoboek.

Ik merk nu ook wel dat ze niet zo snel meer moe is en dat ik nog even fruit kan geven na het zwemmen voordat ze naar bed gaat.

Ik zit nu heel slecht met een bak chips, een pak mergpijpjes en atwt op achter de pc. Heerlijk :-)

@pepiet: gefeliciteerd! Je ligt goed in de markt hoor ik al.

@mmmoi: geen ervaring met plekken onder mijn lip. Sterkte ermee. Heb je nog wat leuks in de aanbieding op MP? Floor heeft natuurlijk een maatje kleiner dan Jasmijn.

Verstoppertje spelen met boekjes/handdoek/slab en eigenlijk alles wat ze in haar handen heeft doet Floor nu ook een paar weken. Vindt ze helemaal leuk.

@annie: mats alweer een beetje opgeknapt?

Nu nog even de tabel bijwerken en dan ga ik lekker verder atwt kijken. Tot later.
De tabel is weer bijgwerkt, ik hoor het wel als er nog wat moet veranderen.
Voor Bloempje, die duwkar heb ik nog een stuk goedkoper gevonden

liesjeshoutenspeelgoed

Ik denk dat wij hem ook gaan halen, die van de Ikea was niet groter dan een schoenendoos dus ik ben toch verder aan het kijken naar een andere.
@Pebbles: Tja, ik was vanochtend heel hard aan de schoonmaak, vandaar dat ik er niet was. Nu ben ik bijna klaar moet alleen nog even het hele huis dweilen (klinkt erger dan het is, in een dik kwartier moet me dat wel lukken) en dan kan ik lekker op de bank gaan hangen. Ik heb net Jasmijn naar bed gebracht dus als die nog even blijft slapen dan kan ik heerlijk even van de rust genieten! Die duwkar is hartstikke leuk maar ik hoorde van mijn moeder dat ik geen duwkar moest kopen dus ik denk dat mijn broer al zoiets voor Jas' verjaardag heeft gekocht ofzo. Ik heb wel eens laten slingeren dat ik die van Ikea wel leuk vond dus misschien heeft hij die wel gekocht. Van mijn moeder zelf krijgt ze een Little People kerststal, dus die zal hem zelf niet gekocht hebben. Onder water foto's nemen, nee, ik denk dat niemand daar echt mooi op zal staan, of je moet echt fotomodel zijn en dat gewend zijn ofzo. Ik moet er niet aan denken dat ze onderwater van mij in bikini een foto maken, de fotograaf trouwens ook niet, brrrr...haha !

Jasmijn is trouwens helemaal van haar ochtendslaap af, maar dat kan haast niet anders, ze was vanochtend om 8 uur pas wakker. Ja en dan ga je er natuurlijk niet meer 's morgens in. Dus half 12 eten en 12 uur naar bed. Ze sliep gelijk. Ben benieuwd hoe lang; van de week was het een keer 3 uur en ook een keer 2 uur. Als ze altijd zo laat wakker blijft worden is de ochtendslaap er dus vanaf nu af. Wordt alleen lastig op maandag en dinsdag want dan maak ik haar eerder wakker, omdat ik moet werken. Misschien dat ze dán weer wel een ochtendslaapje doet. We zien het wel.

Ik heb helemaal geen nieuws. Smetbek nog steeds even erg. Brandt enorm. Krijg nu ook allemaal losse velletjes. Ik zie er niet uit! Misschien moet ik wat vaker groente eten De afgelopen week hebben we nogal vaak 'makkelijk' gedaan.

Doei!
Oja Pebbs, je moet maar even op MP zoeken naar Mexx kleertjes in maat 74, dan vind je me vanzelf wel! Ik heb er een heleboel op staan, ook hele leuke dingen. Bijv. dat stel dat Jas aan had toen jij hier was, dat groene Mexx. Ik heb toevallig net een Mexx shirtje verkocht incl. verzenden voor 9 euro dus dat gaat wel goed!

Wat heb ik eigenlijk een kind van extremen hè, zo is ze iedere nacht vijf keer wakker en zo slaapt ze van zeven tot acht! Niet normaal eigenlijk!!!
Hello!

Zo, ik heb er een dagje opzitten hoor.... Ella was vanmorgen om half 6 wakker... dus gevoed en terug naar bed (had geen zin om om 6 uur al in de woonkamer te gaan zitten). Maar... we moesten om 9 uur wel op de muziekschool zijn voor onze eerste "muziek op schoot". Gelukkig werd ze uit zichzelf wakker rond kwart voor 8. Alles op ons dooie akkertje gedaan en toen op de fiets naar de muziekles.

Was hartstikke leuk! Ella was de jongste. Er zat een heel leuk jongetje naast ons van 13 maanden en daar zat ze de hele tijd mee te sjansen. Ook met zijn moeder trouwens en hij met mij. Zo grappig! We hebben wat liedjes gezongen, ze mochten hun schoentje zetten (op de gang en wonder o wonder, a.h. eind van de les gingen we de schoentjes pakken, zaten er toch krentjes in. Ella lust geen krentjes; vandaag geprobeerd hihi).

We hebben ook gedanst en geklepperd (Ella niet, die stopte de kleppers en de stokjes in haar mond).

Daarna terug naar huis, ik dacht dat ze wel moe zou zijn, maar nee hoor. Hier ging ze eerst nog ff spelen, drinken en wat eten (eigenlijk niet dus omdat ze de krentjes niet wilde). Toen was ze wel moe, maar slapen ho maar.

Het is echt lastig aan het worden. Ze wil nml ook op haar buik slapen (denken we; ze ligt nu vaak op haar buik te tukken als we even gaan kijken). Maar als we haar op haar buik leggen, dan zit ze binnen 2 tellen rechtop en 3 tellen later valt ze dan om door haar slaapzak. Maar als we de slaapzak uitlaten, kruipt ze weg onder haar deken, gaat aan het eind van het bed zitten en knalt dan keihard tegen haar hoofdeind aan. (heb eens 15 min staan kijken vandaag).

Verder slaapt ze heel licht, dus áls ze dan eindelijk slaapt, kan ik nog niet niezen bij wijze van, of ze is al weer wakker. Heb nu de telefoon en de bel eruit getrokken en mijn mobiel op stil staan. De hond heeft een geluidsdemper op zijn snuit en dan moet het lukken. Ze ligt nu in bed een beetje te brabbelen, weet niet of ze slaapt of wakker ligt.... maar ik ga niet kijken, dan krijg ik weer een krijspartij.

Tot zover....

Pepiet; wat goed!!! Lekker kiezen uit 2 banen. Dat geeft je wel een positie om te onderhandelen hoor! Ik zou er gebruik van maken als ik jou was!

Mmmoi, ik ga zo eens kijken wat je in de aanbieding hebt haha.

Ik weet niks tegen een smetbek (klinkt heerlijk ranzig!) ik hoop wel dat je er snel van af bent.

Pebbles, ik moet nog ATWT van de hele week kijken. Vroeger met videobanden spoelde ik het gewoon door, kon ik toch net de ondertitels lezen, maar met de dvdrecorder gaat dat niet.... Dus ik ben gedoemd om afleveringen over te slaan (als het te veel wordt)

of alles te kijken....

Zaterdag de 29e december hebben we concert met onze fanfare. Niet zo heel bijzonder, maar dit keer is het een oliebollenconcert en we spelen ook wat kerstmuziek. Mary's Boychild (van Boney M of is dit weer ver voor jullie tijd?!) Enniewee... Vroeger toen ik nog sopraan speelde, hadden we regelmatig solostukken die we verdeelden en die behoorlijk pittig waren, maar daar kikte ik dan op. Nu ben ik de enige op bariton (heb dus zeg maar alles solo) en daar ben ik soms niet zo blij mee. Zoals nu. Ik heb dus een voornamelijk ritmische solo en dat is moeilijk! vorige week kon ik door mijn koortslip niet oefenen en dat was dus wel te merken.... Dus als jullie je deze week afvragen waar ik toch zit, dan weet je het!

Doei!
Jippie weekend...Nou ja 1 dag en dan zondag werken, maar volgende week veel vrij...Lekker!

Ris: haha snap het verhaal niet helemaal van hoe Ella nu ligt/slaapt. En als je geen dekens in bedje legt, dus alleen warme slaapzak? En doen jullie nog steeds slaapzak onder matras? Misschien dat met een kleinere slaapzak ze minder snel omvalt? Aimee slaapt alleen met dikke slaapzak...Dat hoofd stoten gebeurt hier ook regelmatig, maar volgens mij heeft ze er geen last van...En anders leert ze het wel af.

Lijkt me super leuk die muzieklessen...

Wij moeten ook nog steeds verjaardagkado's verzinnen. Zat te denken aan een schommel voor het plafond op de overloop (best groot daar) of duwfietsje...Loopkar hebben wij van de Ikea...maar de interesse daarvoor is alweer weg. Moeilijk hoor.

Ritme van Aimee is ver te zoeken...Ze slaapt uit tot 9.30/1000 dan slaapt ze vanaf 12 uur tot 1400 en dan van 17.30 tot 18.30 (te moe om te eten of wat ook) en dan pas 2100 in bed. Bij de oppas slaapt ze vaak in de middag niet, dus dan zeker bekaf einde middag...

Moet eerlijk zeggen dat ik ritme wel in stand houdt. Want ik had deze week veel avonddiensten, dus uitslapen dan wel lekker. En tot 2030 beneden wel gezellig. Wij zijn avondmensen en gaan vaak pas rond 2400 of later naar bed. Dus past dan wel bij ons schema...en toch nog avond voor jezelf. Volgende week moeten we er weer vaker vroeg uit dus dan zal het wel over zijn met uitslapen. Als ze het dit weekend nog even doet...heerlijk.

Mogen jullie kinderen nu over op gewone melk. CB hier zei dat opvolg niet meer nodig is en 300 cc melkproducten genoeg.

Ik ga even badderen nu...
woooooow babs, uitslapen tot 9 uur???? Zucht, only in my dreams! En morgenochtend natuurlijk. Roan is bij schoonouders en wij gaan zo lekker uit eten. Normaal gesproken is monster tussen 6 en 7 wakker. Verheug me nu al op morgenochtend.
Haha Krokus zoals ik al zei zolang als het duurt.....Daarvoor was het tussen 7/8...

MMM geniet van je etentje!. En van het uitslapen!

Zo ben ik hier eens weer en dan zo stil...nou ja...
Zo, heb lekker tv zitten kijken met een pina colada (oke dan, 2...) en ben nu best wel moe. Heb vandaag hard gewerkt; boven en beneden alles gestoft, gezogen en gedweild en vanavond ook nog eens de grote boodschappen gedaan. Gelukkig deed de man Jasmijn in bad en naar bed, ik was nog net op tijd uit de super om haar welterusten te zeggen. Ze maakte wel ineens groot drama maar na een paar minuten keihard huilen was het ineens stil en sindsdien slaapt ze. Morgen gaan we Sint inkopen doen (morgenavond met schoonfamilie vieren bij ons thuis) en we hebben meeting met de pufclub, gezellig! En vanaf 17 uur verwachten we dus schoonouders, broer van man met vrouw en zusje van man met vriend, incl. cadeautjes.

Verkoop op MP gaat weer goed; ben alweer aardig wat kwijt. Nog lang niet alles hoor, maar het lijkt zo interessant als je mailbox zo vol zit

@Krokus: Lekker een avondje quality time samen. Gaan jullie er ook weer voor oefenen ofzo ???

@Babba: Lekker een dagje vrij en volgende week ook veel dagen. Kom je zeker vaak posten. Schommel is heel goed idee; Jasmijn heeft er 1 en vindt hem helemaal geweldig. Toen ze heel klein was al.

Verder geen nieuws hier. Ga mijn tanden poetsen en lekker bedje in, HP1 uit lezen!

Doei!
anoniem_6474385b14d43 wijzigde dit bericht op 30-11-2007 22:21
Reden: lettertje vergeten ;-)
% gewijzigd
@mmmoi: ik heb even op MP gekeken, echt grappig om Jasmijn daar een paar keer tegen te kopen. Wat was ze nog klein he, in dat badpakje. En heb je nou nog steeds die Zapp niet verkocht?

Ik wil ook heel graag een schommel voor Floor, ze vindt het heel erg leuk, maar ik heb geen idee waar we die op moeten hangen. De deurposten zijn metaal en anders moeten we echt gaten in het plafond gaan boren.

@babba: aimee gaat gewoon lekker in jullie ritme mee of is ze nog een beetje in ZA ritme?

Tegen mij zeiden ze van de week trouwens ook dat we binnenkort wel op gewone melk over mochten stappen. In totaal 300 cc melkproducten per dag, inclusief het toetje. Voor mij wel lastig omdat ik niet weet hoeveel ze uit de borst nog drinkt.

@ris: ik loop dus nog een maand achter met Atwt, en dan heb ik van de week al een heleboel ingehaald. Er schijnt ook een 50 jaar atwt aflevering te zijn geweest maar die heb ik dus op de een of andere manier niet, maar even op youtube kijken of ik wat kan vinden.

Floor is trouwens ook zo'n druktemaker in bed, die ligt zo gek af en toe en inderdaad vaak op haar buik. Af en toe wordt ze 's nachts ook wakker omdat ze pijn heeft van een bepaalde houding en dan is ze te slaperig om terug te gaan.

Leuk trouwens die muziekles. Ik speelde laatst weer eens op de gitaar en dat vond ze heel leuk, vooral toen ze zelf aan de snaren mocht zitten.

pffff, heeeeeerlijk gegeten. We waren in een algerijns restaurant waar we een verrassingmenu hebben genomen. Wisten dus niet wat we zouden eten. Het werd iets met lam en iets met kip. Kip moet zoete zuidvruchten en rozenwater. Heel apart maar wel lekker om een keer te proberen. Het lamsvlees was zo mals dat je het met een lepel van het bot kon halen. Heerlijk. Aan het eind een kopje ijsthee.

Morgen weer reageren lieve meiden. Nu lekker met man naar bed (slapen welteverstaan. Morgen komt het oefenen wel weer, hahaha)

@mmoi, ik moet er werkelijk niet aan denken om al weer zwanger te zijn. Heb een behoorlijk trauma opgelopen van de eerste maanden met mijn kleine grote man. Eerst mijn angst maar eens kwijtraken en weer helemaal aan het werk zijn. Maar dat gaat beter en beter. We hebben afgesproken dat we over een half jaar weer eens gaan kijken.

Kuzzzz laides.
@krokus: jamjam, het is al 11 uur maar ik krijg helemaal zin in dat eten van jou.

Wel grappig hoe duidelijk je bent dat een tweede kind nog even niet hoeft voor jou, geen twijfel over mogelijk.
morge!

pebbles; bij babywalz hebben ze deurstangen voor schommels. wij hebben twee gaten in het plafond geboord (toen Bram klein was al) en de schommel hangt bij ons tussen de keuken en de woonkamer in. heel handig

krokus; lekker weg geweest dus!

ik ga zo de hort op. inhaalles nana poppen maken en dan nog ff de stad in voor sintpapier te halen. Bram gaat vanmiddag met mijn moeder mee naar huis. dus kan ik op mijn gemak de cadeautjes inpakken.
JAAAAAAAAAA was ik ook weer ff.

Even geen zin en tijd om te reageren, dus ff ego.

Gisteren een vroege dienst gehad en echt helemaal bek af, Lief was jarig en m'n moeder kwam langs om op te passen. Gisteravond nar feestje van vrienden geweest, Lif iets te enthousiast geweest dus samen lopend naar de taxi (was ondertussen denk ik een uur of 3.00) naar de grote markt gelopen en taxi terug naar huis, rond 4.00 lagen we op bed en vanochtend om 10.00 opgestaan. Meisje lag al weer gepamperd en gevoed te tukken en m'n moeder had dat allemaal gedaan. Toch wel lekker hoor om ff uit te slapen.

Vandaag staat in het teken van appletaart. *zucht* ga geloof ik een kilo of 10 appels schillen....Lief heeft het plan opgevat om er 6 te bakken. Zometeen eerst maar eens ontbijten!

ff korte up date....bis spater!
Hello, daar was ik ook weer...

Vanochtend al vroeg naar het dorp om de laatste Sint inkopen te doen, samen met manlief en Jasmijn. Gezellig! Daarna met meisje naar de meeting van de pufclub geweest. Was ook weer erg gezellig. Daarna Jasmijn gelijk haar bedje in, ze had op de meeting al gegeten (het was inmiddels half 1; nou was ze wel pas om 8 uur wakker dus ze redde het nét, zat al wel heeeeel erg te poetsen) en nu slaapt ze al een dik uur. Ze murmelt nu wat dus ik hoop dat ze nog even verder tukt...

Net kwamen mijn ouders langs, die waren naar Ikea geweest en hadden wat spullen voor ons mee genomen, waaronder 2 slabben met mouwen, toch wel erg handig nu we steeds meer proberen Jasmijn zelf te laten eten. Gisteren spruiten; die gingen er heel goed in!

Straks om vijf uur komt de hele schoonfamilie en gaan we Sint vieren, heb ik zin in. Allemaal lekkers in huis gehaald; leuk hoor!

Ik heb trouwens nog steeds een smetbek; helemaal droog, schilferig en rood. Als het van de week zo blijft, toch maar even naar de dokter.

Meisje huilt nu echt, even heen...

Get, ze wil er volgens mij echt uit, dat kan niet hoor, ze moet uitgerust aan Sint vieren beginnen!

Trouwens; hebben jullie kids al een keer rozijntjes gegeten? Jasmijn had gisteren een heel doosje op, vond ze geweldig. Had ze net een poepbroek; zaten er gewoon hele rozijnen in! Het rook ook heel raar, naar chloor, best gek. Even in de gaten houden.

Shit, ze huilt nu echt, ik moet dus aan de bak. Misschien wil ze na wat drinken toch nog wel even slapen. Groetjes!
mmmoi; veel plezier vanavond he! ik zou zeker ff naar de dok gaan hoor met je "smetbek"wie weet heeft ie een zalje. en anders nu maar vaseline opsmeren.

Mees heeft nog geen rozijnen gehad. wel mais die kwamen er ook heel weer uit.

pebbles; oja bij de babywalz heb ik nog een bon van 10% korting

voordeelcode;246757 wie weet heb je er wat aan.

ringel; 10 kilo appels?????? 6 taarten????? men hoeveel mensen komen er wel niet?? gefeliciteerd trouwens met je vriend. (de mijne is volgend weekend jarig)

verder ben ik druk geweest; de lasagne schalen staan in de oven. voor morgen dan vieren wij sinterklaas bij mijn moeder. Bram is lekker weg nu, dus kan ik de spullen gaan inpakken. geloof dat we echt teveel hebben.
Vannacht werd Floor wakker en wilde ze niet meer gaan slapen. Ik heb er haar toen bij ons in bed genomen en toen is ze op haar buik op mijn buik in slaap gevallen, zo schattig. Na een half uurtje heb ik haar weer teruggelegd en toen was het goed.

Vanmorgen ook druk sinterklaasinkopen gedaan en toen wilde Floor natuurlijk niet slapen. Uiteindelijk 5 minuten voor we naar huis gingen in slaap gevallen in de kinderwagen en daarna thuis overgegooid in bed maar daar heeft ze toch niet echt zin in.

@pepiet: bedankt voor de tip van die stang, ik ga zo meteen even kijken.

@mmmoi: Ik geef Floor al een tijdje rozijnen en daar is ze helemaal gek op. Van de week heb ik voor het eerst een pannekoek gebakken en daar heb ik ook wat rozijnen in gedaan. Ze probeerde eerst de rozijnen eraf te pulken maar toen dat niet lukte heeft ze de pannekoek er ook maar bij opgegeten en dat vond ze toch ook wel heel lekker.

Veel plezier vanavond.
@pepiet: ik heb voor mijn gevoel heel babywalz nu gezien maar ik heb niet kunnen vinden wat jij bedoelt. Heb jij enig idee waar ik zoeken moet?

ws komen er morgen heul veul mensen, aangezien we heel veel mensen kennen. Vandaag dus veel taarten en u een heerlijk ruikend huis (appletaart gemixed met chinees wat we net hebben gegeten) hier dit jaar nog ff geen sinterklaas, nog ff lekker rustig, maar ik denk dat ik volgend jaar ergens in juni al ga beginnen met het inkopen van de cadeautjes, want om dat op het laatste moment te doen?

heb de kerst kaarten ook al in huis! Ha ga het dit jaar goed doen (is dus de bedoeling)

ga meisje in bad doen daarna flesje en lekker verder slapen. Wil ook slapen, ben moehoehoehoe.
hiero

deurstang
Hai!

Mmmoi, hopelijk hebben jullie een goeie sinterklaas vandaag? (of is het al afgelopen?)

Kan jij mij jouw recept voor de monchoutaart geven? Ik heb het in mijn hoofd gehaald om die volgende week voor mijn verjaardag te maken en ik vond de jouwe super lekker!

Gisteren heeft Ella voor het eerst rozijntjes gegeten, maar ze wilde ze niet. Geen succes dus. Ze heeft wel eens ooit onverteerd voedsel in haar poep, maar dat schijnt normaal te zijn hoor.

Ze heeft gisteren ook weer heerlijk gegeten van de visjes. Echt heel grappig om te zien dat ze dat zo lekker vindt!

Vandaag ook karnemelk geprobeerd; ging ook goed. Dus weer iets wat ze kan drinken op mijn werkdagen.

Ik ben druk bezig met cadeautjes uit ons huis bij elkaar te sprokkelen. We gaan maandag op school met onze collega's zo'n dobbelspel doen. Ieder moet 2 cadeautjes meenemen en dat mogen (moeten) dingen zijn die je in je huis hebt staan en die je niet meer gebruikt. Fijn om eens wat op te kunnen ruimen (haha).

Omdat ik het bedacht heb en samen met de directeur regel, zorgen wij dat we wat extra's hebben (ik heb nu 6 dingen klaarliggen).

Verder moet ik ook een surprise maken die door de brievenbus past. Had ik het helemaal klaar..... past het net niet! En daar kwam ik achter op het postkantoor (en omdat het dan te groot is, kost het meer om op te sturen; zou het opsturen duurder zijn dan de inhoud van de envelop; dat doen we dus niet!). Heb ik alleen voor het kopen van een envelop 20 minuten moeten wachten (er waren 25 mensen voor me....)

Nu heb ik het maar ontmanteld, het grootste ding eruit gehaald en dat krijgt ze nog wel een keer "live".

Zo meteen even mijn gedicht printen en alles klaar maken, dan is dat ook weer af.

Doei!
ris wat voor cadeautjes heb je gescoord uiit je huis???
Hoi meiden,

Hebben een heel gezellige middag/avond gehad. Veel cadeautjes gescoord. Jasmijn natuurlijk ook veel te veel. Van ons alleen dat badspeelding en een koker met 3 little people poppetjes, maar mijn schoonouders hadden ook nogal veel gekocht (een ringetje, een echt bestek van Nijntje met haar naam erin gegraveerd, een xylofoon) en mijn schoonzussen ook (een telefoon van Nijntje, volgens mij onwijs duur ding, wel leuk, en een circustrein van little people). Veel te veel verwend dus. Ik ben nu ons weblog aan het updaten, kunnen jullie lezen en foto's kijken.

Wel trouwens een grappig gezicht hoe 'wijs' ze dan al is; helpt zelf met uitpakken en ieder nieuw cadeau werd heel zorgvuldig bekeken. Ze heeft ook met al het nieuwe gespeeld al, behalve het badhuis, dat hebben we ingepakt gelaten en daar mag ze morgenochtend mee in bad spelen. Speelgoed genoeg voorlopig dus voor haar verjaardag vraag ik allemaal 'nuttige dingen', iemand nog tips? Verder dan een nieuw fotoboek en leesboekjes kom ik niet...

Verder niet veel nieuws.

@Ris: springvorm invetten en koud zetten. Bekertje slagroom kloppen tot het net stijf is, geen suiker erbij en in koelkast. Gardes heel goed heet afspoelen zodat ze niet meer vet zijn. 100 gram boter smelten (bijv. in magnetron) en door gemalen pak Bastognekoeken roeren. Dit in de springvorm aandrukken tot nette bodem. twee pakjes monchou mixen met 100 gram basterdsuiker. Als dit een gladde mix is de slagroom erbij lepelen en nog heeeeel even mixen (kijk uit dat slagroom geen boter wordt). Deze mix op de bodem plempen en daarbovenop een heel blik vlaaivulling kersen (tenminste; het blik zelf gooi je weg en de inhoud op de taart, maar dat snap je wel )

Ik zal de aantallen nog eens nakijken maar volgens mij is dat alles. Ik weet 99% zeker dat bovenstaande klopt!

Zo, ga aan mijn weblog verder. Ben hier morgen nog wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven