F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aahh wat sneu voor Milan toch... Gelukkig mochten jullie wel naar huis. Hoe lang duurt t ong voor het genezen is?

Marlee, kalm aan!!!! Geniet er nou van (voor zover je niet misselijk bent)

Haha Josje, tis maar goed dat je hoofd vast zit!

Vis, wagen halen hoef nie meer, kan er 1 uit dorp ophalen. Maar we moeten eigenlijk afspreken, zodat ik je van de zooi kan verlossen..

Haha Lau, moest ff lachen om jou. Eerst vertel je dat je zoveel de deur uitgaat, en je leven gaat beteren. Gevolgd door dat je gauw naar Marlee haar huis gaat kijken... Dit verlof is denk ik meer om te wennen aan 2 kids. En als je dat eenmaal gewend bent, moet je weer wennen aan 2 kids én werken. Niks aan!

Vandaag verrekte weinig gedaan, terwijl do en vrij klusdagen horen te zijn komende weken Wel naar kapper geweest. Plaatje van Vis laten zien, dat ik er heel graag zo uit wilde zien. Nou ze heeft haar best gedaan! Maar niet helemaal gelukt...

Nu maar naar bed, loop al paar dagen achter met slaap...
Hoihoi,

Was even benieuwd hoe het met Milan ging. Hebben ze verteld of het goed gelukt is?

Hier blij nieuws: Lisa is ook zindelijk, jippie! Eigenlijk ineens in een paar dagen gepiept. (Alleen tijdens slapen wel een luier)

En Maartje is zomaar goed gegroeid de laatste 10 dagen en drinkt steeds beter uit de fles. Bv loopt steeds verder terug helaas, ondanks kolven. Maar stoppen met het hypoallergene dieet klinkt wel aanlokkelijk.

Nico, klinkt wel als pinda-allergie, balen. Maar idd over een tijdje nog eens testen en dat weet je het. Hopelijk komt er niks bij verder (melk en zo...)
goedemorgen,

Wat een prut nacht zeg, pff... ella telkens gillen door nachtmerries en milan wilde drinken en daarna niet meer slapen. Ik ben moe!!! Maar ella wordt zo door oma opgehaald voor een logeerweekend, dus ik denk dat lief en ik dan om beurten bij gaan slapen.

Dok, wat goed zeg van lisa!! echt knap hoor! kan ze het dan ook even ophouden als je in de auto zit, of boodschappen doet ofzo?

En heerlijk dat maartje nu goed gegroeid is! En ze is al bijna een half jaar, toch? Ga je dan stoppen met bv?

casy, beetje lekker kunnen slapen? en gaat t goed met de klusjesmannen deze week?

volgens de chirurg is de operatie goed geslaagd. Als volgende week het verband eraf gaat kunnen ze meer zien. Maar pas na een paar maanden kunnen ze zien of er geen lekjes zijn. Dat schijnt in 10% van de gevallen nog te gebeuren.
wat een rust hier.... iedereen al weekend aan het vieren?
Zeker rustig hier zeg!

Arme Nitro, geen fijne nacht zo te horen. Lekker dat Ella even uit logeren gaat, hopen dat Milan vanacht wel gewoon wil slapen. Fijn dat de operatie goed geslaagd is.

Haha Cees, dat bedoel ik dus precies, ben steeds weer aan het plannen dat ik de deur uit ben, heb weinig rust in mijn kont. Ik vind dat de dagen ook steeds zo voorbij zijn, gaat allemaal supersnel.

Nog leuke plannen voor het weekend? Wij hebben niets staan, misschien even bij schoonouders langs ofzo. En ik wil proberen zelf even langs de kapper te gaan, Nina moet ook nodig weer trouwens. Die loopt steed haar haar uit haar ogen te vegen, en speldjes haalt ze er steeds zelf uit.

O Nitro, ik stuur je nog even een mailtje.
Na bergen werk verzet te hebben, bijna weekend!!!

Klinkt inderdaad als een rotnacht, Nitro.. En ik weet hoe je je voelt.. Vannacht was het bij ons om half 4 raak. Marius wilde alleen bij ons in bed en ik slaap dan zo beroerd!! En vanmorgen om 6.00 uur kreeg ik een tik op mijn neus want meneer wilde yokidrink en wel meteen....

Morgen lekker een rustig dagje, we gaan op zoek naar buitenspeelgoed voor Marius. Zondag gaat manleif naar Redbull Airrace in Rotterdam me vrienden.. en ik ga met Marius (en schoonmoeder EN als het weer meezit) naar Avifauna.. Maandag en dinsdag ook nog druk en dan woensdga weer aan de slag.

Lieve dinnetjes, heel fijn weekend (want nog steeds geen internet )...
Ha! Ben er wel maar R is vandaag ook vrij vanwege de intocht van de vierdaagse. Dan is ons bedrijf gesloten en hebben we een verplichte vrije dag. Weinig tijd voor het forum.

Gisteren schandalig veel geshopt met mijn moeder maar kom later nog even reageren.

Fijn weekend allemaal.
Pfff ben ook moe. Gisteren een drukke dag gehad, kapper, shoppen bij Ikea... Daan en Tessel waren ook helemaal gesloopt. Vandaag nog een druk dagje op het werk, maar wat minder lekker gewerkt. Veel vragen gehad waar ik niet direct het antwoord op wist, en dat werkt niet lekker. Merk dat ik daar ook wel onzeker van word

Nitro, fijn dat de operatie goed gelukt lijkt, hopelijk is dat volgende week ook nog zo.

Lau, laat je het weekend lekker leeg?

Marlee, alle dozen al uitgepakt? En nog steeds geen internet? Da's toch niet fijn meer?

Cees, schiet het op met klussen? Welke grote klussen moeten er nog, kun je al bijna slaapkamers afwerken en inrichten?

Nic, nog wezen kijken bij de intocht? Zal zo ook even kijken of een dispuutsgenoot van man binnen is gekomen.

Dok, goed joh, van Lisa! Gewoon zindelijk! En fijn dat het met het drinken van Maartje toch wel wat beter gaat, ik kan me voorstellen dat het dan ook extra aanlokkelijk klinkt om geen hyperallergeen dieet te volgen...

Ga nu nog even vriendinnetje bellen, daar zou ik morgen misschien nog mee gaan shoppen voor kleding. Vind van mezelf dat ik een waardeloze smaak heb, en mijn kledingkast is behoorlijk uitgedund...
Heb net heerlijk in mijn eentje getiegerd, en dat is nog eens lekker, zonder kids aan mijn been of rondrennend tussen de rekken. Verschillende kleren voor mezelf en voor Jesse en Lars schoenen in de volgende maat, voor de winter, maar wel met 50 % korting, en dat moeten we hebben.

Had gisteren nog een reactie geplaatst dacht ik, maar zie hem niet meer, dus zal wel iets niet goed gedaan hebben.

Ik had gister verteld dat ik alle dingetjes die onze kindjes leren iedere keer weer zo knap vindt, en dat het voor niet uitmaakte of het nou het 1e 2e of 3e kindje is. Toen Koen leerde klappen met zijn handjes liep ik weer helemaal over van trots, terwijl Lars en Jesse dat natuurlijk ook al konden, maar toch is het steeds weer zo bijzonder. Mooi he, dat gevoel wat dat steeds losmaakt. En heel erg knap van Lisa ook al, zindelijk. Lars taalt er nog niet naar. Van de week vroeg mijn moeder aan Lars of hij op de wc wilde plassen. Weet je wat hij zei: Nee oma, das gevaarlijk. Pff, waar hij dat nou weer vandaan heeft, wijsneus.

Nitro, wat een klotenacht, heb je vandaag overdag wat kunnen bijslapen? Ik leef met je mee. Hopelijk slaapt Milan vannacht goed, dan doen jullie dat vast ook.

Lau, dat onrustige herken ik wel een beetje. Komt wel goed als je dadelijk gaat werken, komt er vanzelf ritme, en ik kreeg op de een of andere manier meer gedaan toen ik weer werkte als toen ik nog in mijn verlof zat.

Nou, ik ben er weer vandoor, fijn weekend allemaal.
Goedemorgen! De dag begon hier ook weer vroeg, Nina vond het om half 7 wel mooi geweest in bed. Heb haar maar voor de tv gezet met een Dora dvd. De mannen (3 stuks want stiefzoon is er ook) liggen alledrie nog lekker te pitten. Nou ja...

Tieg, volgens mij valt dat heeeeel erg mee met die waardeloze smaak van jou! Maar met een vriendin shoppen is wel fijn, kan iemand anders ook eens een andere kijk op dingen geven. Ik herken dat wel een beetje hoor, dan weet ik niet goed wat wel/niet leuk staat, of hip is of wat dan ook. Ik heb ook totaal geen eigen stijl ofzo...zou ik best willen, dat ik gewoon precies weet wat bij me past en bij welke winkels ik moet zijn. Fijn als je dan even iemand anders bij je hebt. Shop ze!

Daan, jij bent ook lekker aan het inkopen! Hoe zaten de kleren van Wehkamp?

Ik vind Nina ook steeds zo knap als ze weer wat nieuws kan! Wat ik nu heel knap vind is dat ze liedjes zingt, maar dan zelf de tekst erbij verzint...gisteren zong ze op de toon van Olifantje in het bos: papa mama lasse auto jajajajajajahaahaaaa en dat soort dingen doet ze dus wel vaker. Vind ik echt heel fantasievol voor zo'n klein meiske. En het valt me steeds op dat ze al zoveel weet en snapt, sta ik elke keer weer verbaasd van, ben ik echt supertrots

Nic, niets mis mee toch, verplichte vrije dag! of kost je dat ook echt een vakantiedag? Jij ook al lekker geshopt dus!

Wij gaan vandaag naar het strand, als het tenminste nog eens droog wordt...stiefzoon heeft een nieuwe vlieger gekocht (kleine vliegerfanaat) en wil graag vliegeren dus. Prima weer voor volgens mij. Gaan wij lekker warm ergens binnen zitten en kopjes koffie drinken natuurlijk
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
strand????? het valt hier met bakken uit de lucht... moet nog wat boodsch hebben, maar als ik de kinderen vast heb zitten in de auto, ben ik zeikenat...

Ik doe mee met de breakfast club; 6 uur.

volgens mij heeft silvan weer last van harde poep, dus maar weer aan de laxo..

en hoest nu met milan. spannend hoor, of het is gegaan zoals het hoort... heeft ie gene pijn bij plassen ed?

Jesse wil niet meer naar KDV. hij is daar al paar keer geplaagd door jongetje. leidsters hadden het ook wel door (ze vroeg er naar of jesse mss bang was voor dat jongetje, en toen moest ie huilen) Liefste neem ik m dan mee.. Als het goed is moet ie nog 6x. Arme ziel..

En lisa zindelijk! Tsjonge zeg, wat goed. En fijn dat Maartje nu goed gaat! Je denkt er dus over om af te bouwen?

Met klusjesmannen gaat t redelijk. Zou vandaag een stucadoor komen kijken naar de klus, maar die heeft verzet. Maar de elektricien is al 2 dagen aanwezig! Is een invaller van onze "vaste". Dus dat gaat nu goed! Alleen jammer dat ik de verkeerde kranen via internet heb besteld; hebben we 6 weken op moeten wachten en nu kunnen ze niet retour. Terwijl de juisten direct leverbaar zijn.... oeps...

Moet weer naar mijn kleine man, want die moppert!
Goedemiddag.

Gelukkig is het rustig hier, anders had ik het even niet meer bijgehouden. Een paar drukke dagen achter de rug maar wel leuke.

Daan, fijn he alleen shoppen. Je bestelling van wkamp al binnen? Ik heb er 8 mooie shirts aan over gehouden, goede tip!

Tieg, ook nog geslaagd? Het is mij nog nooit opgevallen dat je geen smaak hebt dus zal nog wel meevallen toch. Maar samen shoppen is wel erg leuk.

Nitro, heb je weer wat kunnen bijslapen? Gaat het goed met Milan?

Lau, nog naar het strand geweest. Hier was het echt geen strandweer en nu regent het ook weer. We wilden nog wel naar de kinderboerderij of speeltuin gaan straks.

Cees, nog een beetje opgeschoten met klussen? Wat vervelend dat Jesse niet naar de opvang is. Kunnen ze daar dat jongentje niet wat beter in de gaten houden zodat hij niet gaat pesten?

Josje, is Emma alweer opgeknapt?

Ik heb wel een paar drukke leuke dagen gehad. Donderdag heerlijk geshopt met mijn moeder en erg lang. Heb 3!! paar schoenen gekocht, 3 broeken voor Tim, lange mouwen rompers voor Floor voor onder alle leuke t-shirts. Nog een broekje voor Floor. Een rugzak voor allebei, nog een shirt voor mezelf. De volgende dag kwam het pakketje van de wkamp met nog 8 shirts. Geloof dat ik er nu wel even tegenaan kan. Vrijdag was R ook thuis dus we hadden echt een zaterdaggevoel. Ook wel druk geweest toen. Gisteren heerlijk uit eten geweest met z'n tweeën terwijl mijn ouders er waren om op te passen. Gelukkig dronk Floor de fles goed. Alleen Tim is wel een tijdje verdrietig geweest omdat wij weg gingen. Vanmorgen nog kraambezoek gehad en nu even niets meer.

Tim is nu alles aan het napraten wat R en ik tegen elkaar zeggen. Klinkt erg grappig. Tim praat trouwens duidelijk en beter dan mijn neefje die 9 maanden ouder is. Die was hier vanmorgen. Hij begrijpt bepaalde dingen wel beter, zoals zometeen/straks.

Ik ga nog even naar de ak.Nog even mijn slechte resultaat invullen. Maar heb weer goede motivatie.
rustig hier zeg!

Leuk weekend gehad allemaal?

Wij hebben lekker gerelaxed. Om beurten uitgeslapen en Milan heel veel TLC gegeven :-)

Maar moet zeggen dat het eigenljik erg mee valt tot nu toe, hij blijft er vrolijk onder en zit heel de dag z'n nieuwe kunstje (in de handen klappen en zwaaien) te vertonen. super schattig.

Enige mindere is dat ie al een tijdje superslecht drinkt... dus wat we daar nou mee aan moeten.

Casey, wat zielig van Jesse. Kunnen de leidsters daar niets aan doen / beter op letten? want dit is tohc niet leuk ook al is het nog maar voor een paar keer.

Nico, lekker zo'n shopdag! Goed geslaagd dus. en hier ook een echte papegaai. Je hoort alles terug. en net als bij lau ook heel veel fantasie-liedjes, zo grappig.

Collega komt binnen, dus moet aan de slag, laters!
Goedemorgen!

Nitro, lekker dat jullie allebei wat hebben kunnen uitslapen.

Fijn dat Milan er weinig last van heeft. Eet hij wel goed fruit?Anders geef je hem wat extra want daar zit ook veel vocht in. Hoe lang drinkt hij al slecht dan?

Floor heeft net haar eerste prikjes gehad Ze deed het erg goed. Het eerste prikje reageerde ze niet op, totdat ze de vleoistof in haar been spoten. Tweede prikje werd ze wel even boos van. Ze is weer goed gegroeid en weeg nu 5980 gram en is 57,5 cm. Ze gaat ongeveer gelijk op met Tim (die was 6147 gram en 58.8 cm met 2 maanden). Met haar lengte zit ze precies in het midden maar met haar gewicht aan de bovenlijn. Ze zeiden wel dat ik maar goed moest opletten met noten. Dus ook even niet proberen of ze wel tegen walnoten enzo kan. Ook echt pas met 6 maanden gaan bijvoeden, dat was ik al van plan, en pindakaas enzo pas na een jaar een keer proberen. Ze heeft nog steeds een vies oogje maar dat mag een half jaar duren.

Oh, ze is wakker, even knuffelen dus en voeden dan kan ze daarna lekker lang slapen.
Nitro, lekker zeg dat jullie zo'n relaxed weekend gehad hebben! Wij besteden Nina komend weekend uit aan oma dus dan doen we hetzelfde, kunnen hier ook wel wat extra slaap gebruiken

Het strand is niet doorgegaan hier. Moesten natuurlijk vliegerweer hebben dus herfstachtige was op zich prima, alleen die pokkeregen schoot niet op dus. Gisteren wel nog wat bezoek gehad, maar verder niet veel gedaan dit weekend. Beetje gerommeld in huis en filmpjes gekeken enzo. Ik word er alleen zelf altijd een beetje onrustig van als ik niet de deur uit kan dus vandaag maar even flink naar buiten. Wilde eigenlijk nog naar de ikea dus dat komt mooi uit
Lau, is de Ikea nog gelukt? Hoorde van man vanmiddag dat in Delft de afrit afgezet was, as usual.

Nitro, lekker, even tijd met Milan. Hier hebben we vorige week met Daan wat tijd alleen gehad. We moesten voor controle naar de longarts, en Tessel was op het kinderdagverblijf. Voelde wel vertrouwd, maar er miste toch ook wel wat.

Nic, ook lekker aan het shoppen geweest! Nog veel meegekregen van de vierdaagsefeesten?

Cees, sneu zeg, dat Jesse niet naar de opvang wil. Gaat hij nog steeds, is dat om zelf ook nog wat te kunnen klussen?

Daan, is het al wat beter?

Hier onwijs goed geslaagd met shoppen! Portemonnee is flink platter, maar klerenkast is weer vol met leuke dingen. En ook goed geslaagd in de opruiming, ben echt met veel dingen thuisgekomen. En op zich is mijn smaak misschien niet slecht, maar vaak vind ik het net niet passen. Of iets te krap (en hoop ik dat er nog wel wat kilo's afgaan... maar dat hoop ik best lang en ik doe er te weinig aan... ) of net te kort, of toch gewoon niet leuk genoeg. Heb in ieder geval ook wel wat tips gekregen van vriendinnetje.

En verder gewoon lekker druk met alles. Werk, ondertussen ook eens de naaimachine achter de bank vandaan getoverd en een jurkje voor Tessel in elkaar gezet. Kan ze wel pas volgend jaar aan, en hoewel het volgens de Knippie in een half uurtje kan kost het mij dan wel weer 3 avonden, maar ik ben er best tevreden over Volgende stap wordt een speelsetje met ovenwantje, pannenlap en theedoek voor nichtje, en dan ook gelijk maar eentje voor Daan/Tessel. Heb de smaak ook te pakken nu.

Vorige week ook weer eens een controle gehad in het ziekenhuis, bij de longarts. Op zich was alles goed, er zijn alleen wel (gewone) foto's van Daan zijn borst gemaakt. Daar heeft hij namelijk een flinke deuk, en ze hebben nu foto's gemaakt zodat ze die kunnen vergelijken met de volgende controle over twee jaar. Dan krijgt hij ook een hele reeks onderzoeken (longfunctie en mri) om te zien in hoeverre zijn longen beperkt zijn qua capaciteit enzo.

Nu nog even aan de slag met een financiële planning, eens kijken of ik nog een keertje mag gaan shoppen
quote:Nicolette80 schreef op 21 juli 2008 @ 11:50:

Ze is weer goed gegroeid en weeg nu 5980 gram en is 57,5 cm.

Tsss! Even zwaar als Maartje dus nu na bijna 6 maanden is! (5990 bij de laatste keer) Maar ze is wel iets langer (63 cm) Wat een ukkie, he?

Mmm, ik laat het hier even bij, eerst slapen!
Ohja Dok, de cijfertjes... Ben zaterdag met Tessel geweest: 7500 gram en 67 cm. Precies gemiddeld.
Heb net 2 huilende kids achtergelaten bij de opvang. Floor omdat ze wakker gemaakt is en dan ook maar wil drinken (krijgt ze nu waarschijnlijk) en Tim omdat ik ze daar allebei achterliet. Ik moest Floor meenemen, dus hij bleef maar mama roepen

Moet nu maar druk aan de slag zodat ik zelf niet ga janken.
Zo, net even de toeslag aangepast want dat scheelt nogal per maand zeg.

Lau, nog lekker geshopt bij de ikea. Kan misschien morgenmiddag ook wel even gaan. Wil nog een plankje hebben en vast nog wat andere dingen.

Lekker dat jullie een weekendje alleen met Lasse hebben. Slaapt hij nog steeds zo goed ('s nachts).

Tieg, ook goed geslaagd. Jammer dat het zo'n aanslag op je portemonnee is. Misschien moeten we toch allemaal maar eens een grote prijs winnen.

En al achter de naaimachine vanalles aan het maken. Wil ik ook weer gaan doen maar ik wil zoveel. Volgens mij moet ik gewoon stoppen met werken maar de kids wel naar de opvang doen.

Ik doe er ook altijd veel langer over om iets te maken dan er staat hoor. Dat idee van een schortje enzo is wel leuk. Kan ik voor Tim en Floor ook wel gaan maken voor bij het keukentje.

Hier dus een ochtendje voor mezelf. Moet eerst allerlei dingen regelen en naar de ha voor een spiraaltje. Morgen nog een ochtend alleen maar dan heb ik niets gepland. Moet nog even wat leuks verzinnen dus. Kan dan ook naar de ikea, moet alleen wel tussendoor kolven. Oh moet zo ook nog even kolven, wil een keertje extra kolven want moet nog een voeding erbij hebben in de koelkast. De kat wil geknuffeld worden, die kruipt door mijn nek of loopt over het toestenbord
Nic, is Floor voor het eerst wennen nu dan? Gaat vast goed allemaal hoor!

Ben uiteindelijk niet meer naar de ikea geweest, wel even hema en kruidvat enzo gedaan. Ikea moet van de week dan maar een keer.

Zometeen lekker naar de kapper, ik loop er echt bij als een poedel dus is heel hard nodig. Daarna gelijk maar even boodschappen doen, even wat lekkers bedenken om te eten vanavond.

Tieg, lekker dat je goed geslaagd bent met kleding! En fijn dat alles goed was bij de longarts.

Zoon is wakker, ga maar eens even voeden eerst...
hola!

Net met milan bij t ziekenhuis geweest en t verband er afgehaald. Volgens de arts zag het er prima uit! Wij vinden het nog wel erg blauw, rood en opgezwollen, maar dat hoort erbij :-)

Nico, zielig die eerste prikjes! heeft ze er nog last van gehad? En die TIm, die snapte er natuurlijk niets van dat floor nu ook bleef. Gaat ze al de hele dag? of alleen de ochtend?

Lau, veel plezier bij de kapper! Lekker!

Tieg, fijn dat de longarts goed is gegaan. En die deuk, weten ze ook waar dat door komt?

Fijn dat je lekker geslaagd bent met shoppen!
Nitro, zal wel even schrikken zijn geweest toen het verband eraf ging. Zal toch wel vrij snel wegtrekken neem ik aan.

Floor was alleen de ochtend. Ze ligt nu weer lekker in haar eigen bedje. Morgen gaat ze ook de ochtend nog.

Tim was erg trots dat Floor er ook was vertelden ze.

Het is vooral wennen voor mij en Tim. Floor maakt het niet zoveel uit waar ze is volgens mij. Ze had daar goed de flessen gedronken. Moet alleen mijn bv iets opkrikken want krijg niet een hele voeding gekolft. Ga vandaag wel iedere keer na de voeding nog even kolven en morgen ook. Had vanmorgen ook al een keer extra gekolft en dat kan ik morgen ook nog wel doen.

Heb je al bedacht wat je gaat eten Lau?

Wij eten vandaag shoarma met sla en krieltjes. Wilde vriend graag. Morgen eten we chinees bij de tante van R. Dan gaan we donderdag maar even iets magers eten want gisteren hadden we een griekse kaaspastei en daar zat nogal wat mon chou ed in. Was wel heel erg lekker.

Hmm, bedenk net dat het magere eten van donderdag dan wel weer teniet gedaan wordt door het gebakje wat we daarna gaan eten. Ach ja.
we eten kipfilet in zoetzure saus met groenten en rijst vanavond. Maarrehhh...griekse kaaspastei?? Maak je die zelf? Lijkt me erg lekker...heb je een recept?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven