Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Ik heb voor o een campingbedje en dat ging, drie keer wakker ( maar ook 2x pieperdingen hier, niet al te zacht geluid )

Ik lag in een bed op de kamer.
Goeiemorgen. Viool, wat knap van jou dat je het allemaal maar regelt en doet. Fijn dat je ootje en mviool bij je had vannacht. En de koorts gezakt, hoera! Nu snel verder opknappen. Heel veel beterschap gewenst voor mviool en sterkte met de hele toestand voor jou.

Amalia lekker geslapen zonder snurkende man ?

Ik was vanmorgen samen met grote L om 6.45 al in het buitenbad, dauwzwemmen vanwege hemelvaart. Was echt leuk, de damp kwam van het water en het zonnetje scheen al. Best speciaal. Toe warme chocomel en een krentenbol. Kwamen we thuis om kwart voor 8, lag iedereen nog te slapen! incl Lmeisje (was wel wakker geweest al hoor).

Slecht nieuws huizenproject: ons partner-gezin stapt uit het plan, wordt financieel te zwaar. Nu opnieuw nadenken, ander project of doorgaan met nieuwe mensen. Wel supermooie schetsen van architect in huis...
Sardegna wat een tegenvaller :(

Ik hoop dat jullie nog een ander stel vinden dat wil investeren in dit project.

Dat lijkt me ook niet makkelijk. Je wilt toch bepaalde basis voorwaarden, naast het vertrouwen, lijkt mij.

Mviool was echt wat beter. Ik hoop dat hij over zijn spuugangst en misselijkheid komt door gewoon te eten, anders wordt het zo'n item / strijd en mviool is wat dat betreft dan vrij heftig.

Nu na de operatie reageeer hij wel anders, zo ken ik hem niet, de zusters zegfen hij is zeker zus en zo thuis.. Maar nee.. Juist helemaal niet.

Ik vind hem een beetje precies en zo. Hij volgt precies wie wat doet en waarom, houd alles in de gaten, wil niet drinken uit een " vieze" beker etc. Etc.
Meiden, voelde wel iets van hee " viool" je wilt een groot gezin, vind je geweldig en daar geniet je van maar dit hoort er ook bij. Dat voelde eigenlijk heel nuchter, voor de rest was ik best van streek door de inschatting van " griep"

Maar dat voelde nuchter en okee.

Ik heb echt met plezier mviool vannacht gemasseerd, getut,glaasjes water, ja was super. Ik ben nu weer thuis om ootje wat vertrouwde structuur te bieden, net samen gelunched ( gebakken ei en fruit toe ) en nu slaapt ze.

Had ook herinneringen aan Ootjes eerste dagen op warmtebedje -en echt positief ook, dat viel me op, herinner me nog hoe ik de kraamtijd alleen was en helemaal gefocused op Ootje. Dar was mooi hoor zo'n pasgeboren uk!!

En nu duimen dat mviool gauw naar huis mag!

Duim duim duim

De stucers. Ze zijn er ! Vreemd hoor mensen in huis. Maar het gaat wel harder op zo'n manier dan alles zelf tussendoor.

En wat is het allemaal duur! Dit is goedkoop wat wij hebben maar alsnog hoppa duizend euro. dan weer paar duizend voor de vloer, keuken erin, gevel, wandkast, vraag me af of we op gegeven moment niet gaan bezuinigen en dan bijv weer een jaar met ongeverfde kozijnen zitten ( dat half - af hier boven ook, nieuwe pui maar weer geen verf erop, moet wel anders is hij straks kapot !)

Oh dviool is met vriend naar polder om slootje te springen en in een survivalbaan te klimmen, ze hadden het er van de week al over, dat ze in de sloot zouden vallen enzo. Ja dikke pret natuurlijk.
Mviool wat aan het opknappen zo te lezen. Ben je nu weer bij hem?

Lachen, Dviool slootje springen!

Sardegna brr 6.45 buiten zwemmen. Knap en vooral vroeg. Wel leuk zo samen met oudste.

Man ligt nu met middelste in de tent . Oudste ligt naast mij. Goed voor je sexleven . Mss mag ik morgen met hem in de tent, dat is lang geleden!

Ooh oh oh die dochter van me... Ik heb mijn handen vol. Ze klimt de trap van de glijbaan op. Roep ik haar, valt ze er af (niet slim dat roepen). Sta ik de buitentafel te beitsen, heeft ze het roerstokje uit de bus gehaald; hele hoofd, armen en kleren onder de beits .

Ze gaat de trampoline op en dan roepen om haar broers. Als die niet komen gaat ze zelf op haar knieën zitten en heen en weet zodat er beweging komt.

Ze heeft alle violen uit de bloembak getrokken en omdat ik die nu maar weggegooid heb is ze aan de margrieten begonnen. Omdat ze daar 27x weg gehaald werd ging ze achter de stoel zitten en de lampionbloemetjes eruit plukken

Oh help. Kan het slecht weer worden, dan kunnen we weer naar binnen .

Maar ook leuk nieuws: ze probeert los te gaan staan! Zo schattig

Ze loopt ook aan 1 handje mee. Mijn grote meid.

Fiets nog niet terug, heb er een hard hoofd in.

Niets op sollicitaties gehoord maar ontwikkelingen op m'n oude school (komen last minute 2 plekken vrij, 1 met m'n oude 'duo') dus die moest ik maar eens bellen maandag.

Trusten!!
Moggu
Hahahaha amalia wat heb ik ( stiekum sorry) genoten van jouw boef. Ik hoop wel dat de mijne minder wild is

Mijn grote boef mag gauw naar huis. Wel super!!! Maar typisch ZH ik moet zo vanuit ZH naar mn praktijk maar ze kunnen niet zeggen wanneer hij weg mag. De chirurg beslist en dan moet hij voor twee uur weg aha uhum ?!?

Enfin ik ga dus werken en moet zo tijdens intake of therapie weg. Vreemd.

Nouja bijzaak want jeeeeee mviool thuis ! Snel !
Amalia al iets gehoord op sollicitaties ?

Werk is leuk hoor ( haha hoor mij ) vooral als je de tijd neemt, lekker jezelf erin kwijt kan,netjes naar je werk gaat ( thuis en vrije tijd voel ik me vaak toch niet zo hip )

Ik hoop dat je voor de zomer nog wat leuks vind !
Hoeraaaa, mviool naar huis

Amalia wat een heerlijk boefje heb je toch! Stappen aan 1 hand, wauw, ze is echt supersnel hoor.

Ik snap dat je je handen vol hebt en dat dat soms onhandig is, maar oh oh wat zou ik graag voor Lmeisje willen dat ze eindelijk ook eens kan kruipen en de kant op kan die ze op wil.

Ze experimenteert nu wel met handen-knietjes naar gaan zitten en andersom. Lukt meestal wel, soms valt ze erbij op haar neus. Ze kan zich ook steeds beter optrekken en doet af en toe een poging tot een stapje. Maar vergeleken bij de jongens is ze echt langzaam hoor.

Gister leuke middag gehad met vrienden uit onze oude woonplaats. Het klikt nog altijd heel goed tussen hun jongens en de onze (zelfde leeftijd, bij elkaar in de klas/psz gezeten). 's Avonds bbq met z'n allen, in de zon, heerlijk hoor, echt genieten. En Lmeisje zat zo lief op haar picknickkleed te spelen. Op de momenten dat ze er zelf niet gefrustreerd over is is het toch wel handig dat ze nog niet echt kruipt

Nachten zijn weer PRUT trouwens
Amalia, met je oude duo, dat zou wel leuk zijn natuurlijk. Maar ben je dan niet heel veel tijd kwijt aan reizen?
Viool wat fijn dat mviool weer naar huis mag. Ik vind het heel knap hoe je het allemaal weer hebt weten te bolwerken aldie tijd. Complimenten voor mama Viool. Hoop dat je nu weer wat meer rust kunt vinden, en dat het met mviool goed gaat.

Amalia als man in tent ligt, kan hij naar hartelust snurken en jij lekker slapen. Enne....sexleven.... wat is dat?

Sardegna is zo mooi te lezen hoe verliefd jij altijd bent op je kinderen. Zijn we natuurlijk allemaal, maar jij omschrijft het altijd zo mooi!

RS wanneer ga je weg naar Frankrijk? Ben je nog heel druk voor die tijd?

Uma goed bezig zeg met dat sporten. Hoe gaat het met umidi?

Wij zijn 2 dagen bij mijn ouders op de camping geweest in Callandsoog. Wat was het heerlijk weer. WE zijn lekker op het strand geweest, we hebben gezwommen en gewandeld. De meiden waren total los toen we gisteravond naar huis reden, maar die heerlijke bruine koppies zo op de achterbank te zien zitten, doet je weer beseffen hoe rijk we zijn, en hoe goed we het hebben met ons 5en.

NOg een weekje en dan gaan wij ook op vakantie. IK heb er zin in!

Oja Sardegna mijn bengel had het ook heel leuk gehad op schoolreis. Ze was bijna niet aanspreekbaar, maar wat had ze genoten. En wat was ik blij toen de bus er weer aan kwam rijden.
Zo een heel andere viool hehe lekker weer compleet, wel drukke dag, smorgens ZH, werken( erg intensieve werkdag ) naar huis, mviool thuis, overal stuc stappen en jaja stucers, met bier en kratten, gaan na- borrelen, man blijft uren op stoep ( nu nog ) maaar weet je wat ik deed, voor baby en zieke wat koken, man roepen ; dan mag hij het geven en kan ik even opde stoep naborrelen tot ze het op hebben

Mooi. Dat heb ik gedaan. Nu even getut, Ootje op bed. Nu moet ik eigenlijk nog koken maar wat denk je ervan ? Het is half 9 en man wil weer " even dit en dat" en op mijn 5e keer of WIJ ook nog gaan eten krijg ik " ja zooo" dus ik heb gewoon niet gekookt. Anders had ik er nu mee gestaan ofzo. Dus graag of niet daarin ben ik aan het veranderen, dan niet hoor, ik ga niet meer achter hem aanlopen alsof hij mijn kind is.

De uitwerking is dat hij nml gewoon zn gang gaat en het geloof ik niet mist ;)
Bengel ik sluit me aan op bovenstaande vraag aan Amalia bij het tent verhaal. Ik dacht dat dat mij noooooit zou overkomen en zeker niet in deze relatie maar ik weet gewoonweg niet eens hoe het voelt om tijd te hebben om jezelf te voelen als een sexy vrouw whahaha savonds voel ik mn bed, en ik voel mn man, denk huh?? En val in slaap
Even een korte zwaai! Drukdrukdruk: morgen feestje voor verjaardag van man en mij, met bbq. Nu dus lekker druk geweest met eten voorbereiden. Tot zover de dalende lijn qua eten

Viool, fijn dat Mviool weer thuis is. En hoe is het slootje springen van Dviool gegaan?

Sardegna, kwart voor 7! Da's wel heel vroeg...

Bengel, lekkere dagen gehad dus! Lekker hoor, slapende koppies achterin

Hier gisteren lekker middagje gehad. Met oudste en middelste de stad in geweest (koopzondag), en nieuwe gordijnen uitgezocht voor hun kamers straks. Daarna nog statafels opgehaald bij m'n reisgenootje, die mochten we lenen voor morgen, en nog wat aan het puinruimen geweest :zucht: Dat blijft gewoon geloof ik

Vanmorgen nog een heel gesprek met de dominee gehad, we willen jongste laten dopen, en dat heeft kennelijk nogal wat voeten in de aarde Was bij de andere twee geen probleem, onze houding ten opzichte van het geloof en kerkbezoek, hier kregen we het idee dat het dus wel een probleem is. Zijn er nog meer hier die hun jongste (nog) laten dopen?

Nu gauw richting boven, morgen ook weer een drukke dag!
Oooh ik ben jullie steeds kwijt door de nieuwe indeling van het forum... ik kan niet naar de volgende pagina op iPhone, of zie ik iets over het hoofd??

Voor nu welterusten en tot morgen!
@uma lukt mijwel

@tieger mijn kinderen zijn niet gedoopt, ik wel. Ik wil het eigenlijk ook wel ( traditie )maar heb het nooit aangepakt. Ik heb ook geen zin in de duscussies bijv met partner. Die er " mogelijk" komen. Heb jij nu dus discussies met de dominee?

Raar eigenlijk, als het voor jou waarde heeft moet dat kunnen ongeacht je kerkgang ( mijn mening )

Veel plezier met de bbq, ik kom wel langs

Mmmm

Leuk statafels. Heel prof!
Ik hoop dat iedereen net zo genoten heeft als ik. Vandaag een sloep gehuurd en gevaren. Mviool was toch erg moe. Maar het was toch wel relaxed. Ik vond het geweldig de stuurvrouw te zijn en Ootje zat lekker in de mc te genieten.

Nu mviool op bed en zo koken. Alles is hier rommelig en de structuur is wat zoek. Er zit ook stuc in de hal en trap ;) maarja
Viool oh heerlijk, varen!! Niet gek dat Mviool moe was natuurlijk, wat fijn dat hij weer thuis is! Is hij er zelf ook erg van geschrokken?

Tieger, wij laten niet dopen. Doen er verder ook niks aan, ze gaan alleen wel naar het christelijk onderwijs.

Leuk feestje gehad vandaag?

Bengel dat klinkt heerlijk, een paar dagen aan het strand! Genieten idd zo'n achterbank vol kindertjes! En je vakantie schiet ook al op. Umidi gaat best goed, met zo nu en dan een minder dagje. Hoort er ook bij natuurlijk. Jouw bengeltje nog steeds in het gareel?

Sardegna klinkt als een gezellige bbq! Wat balen weer van die nachten zeg, hoe ging het afgelopen nacht?

Zo... Amalia zo erg was die van mijn zelfs niet op Aatjes leeftijd Wat gaat ze hard zeg, met dat lopen aan de hand!!

Hier alles goed... probeer de laatste twee hardnekkige plakzwangerschapskilo's er af te krijgen en dat lukt dus echt niet... grr.

Nog twee weken, dan begint het 'normale' leven weer... maar ik kan Umini nog helemaal niet missen Heb het gevoel dat ik mn leven ineens heel anders in moet gaan richten, gezinnetje compleet... and theeeeen? Oh wat errug...

Afgelopen jaren hebben maar steeds in het teken gestaan van zwanger worden, zwanger blijven, bevallen, ontzwangeren, operaties en nu is het gewoon KLAAR. Maar nu... haha quarterlifecrisis? 30'ers-crisis? Wie het weet mag het zeggen Voel me erg onrustig erdoor moet ik zeggen
zo, best rustig hier.

wat een weertje vandaag he, lekker dagje buiten in de zon.

leuk viool varen. wat fijn dat mviool alweer mee op stap was. stoer hoor. hij moet weer helemaal op krachten komen natuurlijk. ootje in de mc?? dat wil Lmeisje echt niet meer hoor, die wil alleen maar rechtop.

uma dat gevoel dat je umini niet weg wilt brengen, oh ik herken het zo!! Ik voel helemaal met je mee. Maar ja, je moet er toch doorheen he... Of nog wat onbetaald verlof erachter aan plakken? een maandje erbij maakt al heel veel uit op babyleeftijd. En nog maar 2 zwangerschapskilo's? joh, da's toch niks?? en umini is pas 3 mnd! trouwens, als je net weer begint met sporten word je niet gelijk lichter, vetweefsel wordt omgezet in spierweefsel en dat is zwaarder. dus strakker is niet per se lichter.

amalia wie ligt er vannacht in de tent?

Fijn dat schoolreisje een succes was bengel. En al bijna op vakantie, lekker hoor. Nog even genieten voor je weer aan het werk gaat. Ga je kolven straks? Of bouw je de bv af?

Lmeisje doet stapjes aan de hand, echt vooruit. Zo leuk! (aan 2 handjes, en wankel, maar toch ze doet het en ze kijkt er heel trots bij).

Nachten nog slecht hoor, vannacht bijv rond 23, 01.00 en van half 5 tot half 6. Ach, het went ook wel. Ik berust en hoop dat er snel weer een goeie periode.

Middelste werd net wakker, huilend, heeft ineens flinke koorts. Heb maar een zetpilletje gegeven. Hij slaapt nu weer. Hopelijk valt het mee en is het morgen weer gezakt.
Tieger: wij dopen niet, zijn ook van geen enkele kerk. Vroeger katholiek opgevoed maar dat heb ik helemaal verlaten. Waarom doet de dominee nou moeilijk? Is toch vreemd als dat niet 'mag'.

En gefeliciteerd met je verjaardag en die van Tieger-man.
Ehh Uma waar precies zitten die zwangerschapskilo's bij jou?? Jij zat er superstrak bij in Amersfoort.

Zooo wat een onwijs goed weekend! Gister heerlijk in Amsterdam gevaren, vandaag verjaardag nichtje en daarna erg goed geslaagde bbq voor de tja, hoe omschrijf ik het? Ouders en kinderen van het beste vriendje van oudste. Kinderen waren heel leuk met elkaar, wij hadden het erg gezellig, het eten was goed. Top dus.

En nu lekker bijkomen op de bank. Morgen niets, heeeeerlijk

Viool wat fijn dat M terug is! Doe je wel voorzichtig en rustig met hem? Onderschat ook de narcose niet. Veel water en bananen. voor hem
Kom me even melden hier, maar ook excuses voor het feit dat ik hier zo weinig ben! Ik merk dat ik de laatste tijd niet zoveel meer forum, vooral omdat ik sinds ik thuis zit en zeker met dit mooie weer geen zin heb om veel achter de pc te zitten.

Verder ook gewoon veel te doen, begonnen met inpakken voor de vakantie (wij gaan volgende week een midweek weg).

De dansopleiding die ik wilde gaan doen in augustus gaat trouwens niet door voor mij, er waren teveel aanmeldingen en deze zat dus al heel snel vol. Ik durfde me pas eind mei op te geven omdat ik eerder niet zeker wist of ik het lichamelijk wel aan zou kunnen, dat was dus te laat. Ik baalde er wel goed van want had me er erg op verheugd, maar het goeie nieuws is wel dat ik nu eerder met de pil stop . Nog een dikke week en dan gaan we ervoor! Die danscursus schuif ik wel 2 jaartjes op.

Ik hoop snel op een zwangerschap en vooral geen miskramen meer!

Denk dat ik voor onze vakantie niet meer hier zal zijn, dus tot daarna dan!
Sar ik heb al een maand onbetaald verlof erachteraan geplakt, anders had ik medio mei alweer moeten beginnen. Ze gaat eerst nog twee weken naar oma en begin juli, als ze vier maanden is, naar de creche. Het moet maar. Enneh, ik heb vast nog niet zoveel spieren opgebouwd na drie keer sporten

Hopelijk is middelste morgen weer wat beter, anders heb je die ook nog aan het spoken vannacht. En wat goed van Lmeisje zeg, gaat hard ineens!! Ik vind je echt een bikkel, ondanks die slopende nachten nog steeds positief! Knap!

Amalia tis meer het idee, ik wil gewoon geen 70 kilo wegen Klinkt als een heerlijk weekend trouwens, prima weertje voor varen en een bbq.
jij weegt toch ook geen 70???

5x5 kan je het lichamelijk al aan, een zwangerschap? Weten jullie het nu zeker? Want ik hoor dan weer wel, dan weer niet, dan mag het nog niet met de medicatie en nu dan weer wel. Heel leuk hoor, ik gun het jullie onwijs natuurlijk. Je wilt het zo graag, zou te gek zijn. Maar ik vraag me af hoe het dan met je reuma gaat en met de medicatie.

Nou weer veel te laat!!! Ik ga naar bed, trusten.
jij weegt toch ook geen 70???

5x5 kan je het lichamelijk al aan, een zwangerschap? Weten jullie het nu zeker? Want ik hoor dan weer wel, dan weer niet, dan mag het nog niet met de medicatie en nu dan weer wel. Heel leuk hoor, ik gun het jullie onwijs natuurlijk. Je wilt het zo graag, zou te gek zijn. Maar ik vraag me af hoe het dan met je reuma gaat en met de medicatie.

Nou weer veel te laat!!! Ik ga naar bed, trusten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven