Full House
woensdag 9 juni 2010 om 20:21
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3022 apr. '104 en 2 Bevallen!!
07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!
10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2
Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!
10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2
Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
donderdag 2 september 2010 om 10:57
Oh ik dacht ook even kijken hoe het met Tieger is, maar nog geen nieuws dus. Zo spannend!
Nou moet ik vandaag toch regelmatig gaan kijken.
Hier niet zo veel bijzonders. Een rustig dagje zonder de kinderen. Lekker een beetje wasjes doen en veel lezen en slapen natuurlijk.
Zaterdag ga ik een weekendje weg met mijn vriendinnetjes van de havo. Heb daar gelukkig wel zin in. Verder ben ik het liefst zo veel mogelijk thuis, zonder verplichtingen.
Nou moet ik vandaag toch regelmatig gaan kijken.
Hier niet zo veel bijzonders. Een rustig dagje zonder de kinderen. Lekker een beetje wasjes doen en veel lezen en slapen natuurlijk.
Zaterdag ga ik een weekendje weg met mijn vriendinnetjes van de havo. Heb daar gelukkig wel zin in. Verder ben ik het liefst zo veel mogelijk thuis, zonder verplichtingen.
donderdag 2 september 2010 om 13:36
donderdag 2 september 2010 om 15:49
Joehoe Tieger van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje. Ik heb even op je andere topic gespiekt, omdat ik toch zeer nieuwsgierig was naar de naam. Moet zeggen heel apart, daar moet ik wel even aan wennen hoor!
Ik hoop dat het goed met jullie gaat, en dat jullie heerlijk kunnen genieten met z'n 5jes.
Ik hoop dat het goed met jullie gaat, en dat jullie heerlijk kunnen genieten met z'n 5jes.
donderdag 2 september 2010 om 16:17
Jaaa Tieger!!! Gefeliciteerd!!
Ik kijk zo gelijk ff op hyves...
Ik ben vanochtend de slijmprop verloren en kreeg weer menstruatiepijn, dus hoppa naar het ziekenhuis weer. Daar weinig vorderingen, wel paar lichte weeen, maar nee hoor...deurtje ging niet verder open. Zelf ervoor gekozen weer naar huis te gaan. Toen samen even doorgereden om een bakkie te doen bij mn moeder, kreeg ik daar elke 10 min een lichte wee. Ik dacht wederom: nog één en dan bel ik, maar nee hoor, toen zat er ineens 20min tussen...dus na een uur lang elke 10 min en daarna afgezwakte weeen, toch naar eigen huis gegaan, in bad, even rusten. Het zit niet mee zeg maar;) Ik word er ook heel gefrustreerd van! En Pinkelman natuurlijk ook, want die kan telkens alle afspraken van zn werk anders regelen...
Enfin, we gaan snel even op hyves kijken naar miniTieger!
Ik kijk zo gelijk ff op hyves...
Ik ben vanochtend de slijmprop verloren en kreeg weer menstruatiepijn, dus hoppa naar het ziekenhuis weer. Daar weinig vorderingen, wel paar lichte weeen, maar nee hoor...deurtje ging niet verder open. Zelf ervoor gekozen weer naar huis te gaan. Toen samen even doorgereden om een bakkie te doen bij mn moeder, kreeg ik daar elke 10 min een lichte wee. Ik dacht wederom: nog één en dan bel ik, maar nee hoor, toen zat er ineens 20min tussen...dus na een uur lang elke 10 min en daarna afgezwakte weeen, toch naar eigen huis gegaan, in bad, even rusten. Het zit niet mee zeg maar;) Ik word er ook heel gefrustreerd van! En Pinkelman natuurlijk ook, want die kan telkens alle afspraken van zn werk anders regelen...
Enfin, we gaan snel even op hyves kijken naar miniTieger!
donderdag 2 september 2010 om 17:50
Bevallingsverhaal en naam enzo staan op hyves.
Hahaha Bengel, heb je ook een stukje teruggelezen op m'n andere topic? Daar kwam de naam vandaan namelijk, vandaar. Voordat je schrikt
Kan iemand me een tip geven hoe ik de foto's bij ons in de hyve krijg? Dat lukt me dus niet, en ik ben niet met iedereen al vriendjes... Op m'n eigen hyve lukt wel, maar daar staan ze in de vriendenmap, en er was iets met doorklikken enzo...
Sorry, ben geen hyvesnerd...
Hahaha Bengel, heb je ook een stukje teruggelezen op m'n andere topic? Daar kwam de naam vandaan namelijk, vandaar. Voordat je schrikt
Kan iemand me een tip geven hoe ik de foto's bij ons in de hyve krijg? Dat lukt me dus niet, en ik ben niet met iedereen al vriendjes... Op m'n eigen hyve lukt wel, maar daar staan ze in de vriendenmap, en er was iets met doorklikken enzo...
Sorry, ben geen hyvesnerd...
donderdag 2 september 2010 om 19:43
hoi hoi!
Hoera de baby van tieger is er en wat een leuke naam!!!
En nu pinkeltje zo te lezen gaat het niet lang meer duren! Spannend hoor!
Cursus was leuk, wel weer even anders hoor, vaktaal enzo na een half jaar in een eigen cocon te hebben gezeten. Maar was ook weer erg leuk. Thuis was minder, de kinderen waren druk en ik moe. Daar moet ik dus nog even aan wennen.
Man is nu boodschappen doen ik had er geen energie meer voor.
Hoera de baby van tieger is er en wat een leuke naam!!!
En nu pinkeltje zo te lezen gaat het niet lang meer duren! Spannend hoor!
Cursus was leuk, wel weer even anders hoor, vaktaal enzo na een half jaar in een eigen cocon te hebben gezeten. Maar was ook weer erg leuk. Thuis was minder, de kinderen waren druk en ik moe. Daar moet ik dus nog even aan wennen.
Man is nu boodschappen doen ik had er geen energie meer voor.
donderdag 2 september 2010 om 20:07
@rw goed hoor dat het meteen leuk was, had ook gekund dat je j zou missen toch ?
En wat fijn dat je man de boodschappen deed.
Mn vriendin is na mij bevallen ( 3 weken ) en vertelde me dat ze moe was-pijn had in haar rug na een stuk lopen. Dat stuk loop ik dus een paar keer per dag. Met ks gehad, en 10 weken niks doen ervoor en ook nog eens met een huishouden zonder huishoudster en iemand die kookt.. Toen dacht ik.. Dat ik dus echt niet dom hoef te voelen als ik eens moe voel, of spierpijn heb. Ik wil altijd maar bewijzen ofzo en zij is zo relaxed en zo veeel minder veeleisend.
Ik wil anders leren zijn ! Meer zo haha.
Maar het is zo raar, ik heb dan een man die vind, een vrouw die thuis zit heeft toch geen huishoudster en kindermeisje etc nodig die doet niks ( vrienden van ons met 5 kinderen hebben dat) en mn kinderen zouden zeggen mam jij doet toch niks ofzo..
Maar haar man helpt haar omdat hj haar te rommelig vind en er zijn vast ook kinderen die niet zo denken over niet wetkende ouder.. Kortom ik zal wel nog uitstralen ofzo he !
Pinkeltje hele spannende tijden ook. Ik houd het in de gaten hier.
Tieger mooi nieuws ! Leuke naam, de achtergrond vind ik ook leuk dan !
Zit iedereen op twitter dan ??
En wat fijn dat je man de boodschappen deed.
Mn vriendin is na mij bevallen ( 3 weken ) en vertelde me dat ze moe was-pijn had in haar rug na een stuk lopen. Dat stuk loop ik dus een paar keer per dag. Met ks gehad, en 10 weken niks doen ervoor en ook nog eens met een huishouden zonder huishoudster en iemand die kookt.. Toen dacht ik.. Dat ik dus echt niet dom hoef te voelen als ik eens moe voel, of spierpijn heb. Ik wil altijd maar bewijzen ofzo en zij is zo relaxed en zo veeel minder veeleisend.
Ik wil anders leren zijn ! Meer zo haha.
Maar het is zo raar, ik heb dan een man die vind, een vrouw die thuis zit heeft toch geen huishoudster en kindermeisje etc nodig die doet niks ( vrienden van ons met 5 kinderen hebben dat) en mn kinderen zouden zeggen mam jij doet toch niks ofzo..
Maar haar man helpt haar omdat hj haar te rommelig vind en er zijn vast ook kinderen die niet zo denken over niet wetkende ouder.. Kortom ik zal wel nog uitstralen ofzo he !
Pinkeltje hele spannende tijden ook. Ik houd het in de gaten hier.
Tieger mooi nieuws ! Leuke naam, de achtergrond vind ik ook leuk dan !
Zit iedereen op twitter dan ??
donderdag 2 september 2010 om 20:30
Nou Pinkel nu ben jij aan de beurt hè! Zet um op meid, ik hoop dat het niet meer zo lang gaat duren, want ik kan me voorstellen dat je dit gedoe goed zat bent.
Viool ik zit niet op twitter hoor. IK weet ook niet eens wat het nou precies is, wat je ermee moet, of wat je eraan hebt.
Stom hè Tieger dat ik dacht dat dat de naam van je meisje was. Drukte ik me nog netjes uit hè, met een aparte naam, waar ik moest wennen.
Viool ik zit niet op twitter hoor. IK weet ook niet eens wat het nou precies is, wat je ermee moet, of wat je eraan hebt.
Stom hè Tieger dat ik dacht dat dat de naam van je meisje was. Drukte ik me nog netjes uit hè, met een aparte naam, waar ik moest wennen.
donderdag 2 september 2010 om 20:39
quote:cnjmbengel schreef op 02 september 2010 @ 20:30:
Ehm Bengel, dit vind ik al vallen in de categorie "lief kind" Maar ik kan 'm wel hebben hoor, doe daar nooit zo moeilijk over. Als wij 'm maar mooi vinden toch?
Maar hij past wel mooi in de rest van het rijtje toch? Florence, Paris en Trinidad
Ehm Bengel, dit vind ik al vallen in de categorie "lief kind" Maar ik kan 'm wel hebben hoor, doe daar nooit zo moeilijk over. Als wij 'm maar mooi vinden toch?
Maar hij past wel mooi in de rest van het rijtje toch? Florence, Paris en Trinidad