Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Tinkerbell: Zegt nog niks dat ging bij mij net zo hoor...

Gemeen he Wanneer zou je NOD zijn?

xxxxxxxx

Zaza: Ja mijn pa en mijn schoonouders weten het en mijn zwager.

Mijn moeder en oma horen het op moederdag,die wonen wat verder weg.

Wat vervelend van die pijn meis. Kun je de verloskundige niet advies vragen? Misschien is het wel te verlichten. Sterkte! xxxxx
Leuk he Sweety om te vertellen?! Reageerde iedereen enthousiast?

Heb inderdaad maar verloskundige gebeld en werd later terug gebeld dat ze even langs zouden komen. Vk is net weg, heb blaasontsteking! Wist niet dat dat zo'n pijn kon doen. Komt blijkbaar omdat je lichaam probeert van de blaasontsteking af te komen, maar daar zit ook een baarmoeder en kind. Dan krijg je blijkbaar symptonen die op weeen gaan lijken. Mocht kiezen of ik een kuur wilde of zelf wilde proberen weg te krijgen, maar heb nogal negatieve ervaringen met blaasontstekingen.. dus, vanavond kuur ophalen, dus hoop dast het snel over zal zijn. Vind het wel super dat ze direct kwamen. Ook nog even hartje geluisterd, baby lijkt er weinig last van te hebben.
Sweety: Wat fijn he, om het te mogen vertellen! Hoe is het nu met je, nog steeds zo misselijk?

Zaza: Jeetje, blaasontsteking! Fijn dat de verloskundige meteen actie ondernam en langskwam!

Utah: Hoe is het bij jullie? Trek je het allemaal nog een beetje? Ik denk geregeld aan je en hoop dat je snel jullie kleine in de armen kunt houden!

B80: Logisch dat jullie het zo druk hebben en dat het forum er dan bij inschiet. Ik hoop dat je af en toe wel wat van je laat horen, want net als de rest ben ik razend benieuwd naar jullie kleine man, je bevalling en hoe het moederschap je vergaat.

En die hormonen.... ik noemde ze niet voor niets horrormonen. En ik heb er nu nog steeds last van! Erg irritant, zeker wanneer je op een plek bent waar een emotionele uitbarsting (zowel van geluk als van woede of frustratie) niet echt handig is....

Bloem: Zo'n borrel lijkt mij ook niets! Helemaal zuur wanneer je de kleine niet eens hebt kunnen zien. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nauwelijks bezoek heb gehad waar ik absoluut niet op zat te wachten, ik was veuls te trots, wilde de kleine man aan iedereen showen!

Nadine: Wat een geweldige foto's weer! Nick is ook zo'n schatje!

Tink: Mijn duimen draaien weer overuren voor je! Dikke knuffel!

Harley: Hoest bij jou?

Blink: Hoe is het met je moeder? Is ze inmiddels weer thuis? En trek jij het een beetje? Kan me voorstellen dat het allemaal een beetje te veel wordt. Dikke knuffel!

Ik ben gister met Guido bij mijn liefste vriendinnetje in Den Haag geweest. Een beste rit, dus dat vond ik best spannend. Guido heeft zch voorbeeldig gedragen. In de auto sliep hij, en daar was ie vrolijk en veel wakker. We hebben eindelijk weer es goed bij kunnen kletsen, want door de combinatie afstand, zwangerschap en vers moederschap, is dat de laatste maanden toch een beetje in het gedrang gekomen.

Hebben jullie nog leuke plannen voor morgen? Wij gaan waarschijnlijk nog even naar de Vrijmarkt, maar verder hebben we weinig bijzonders gepland.

Oja, ik heb vandaag mijn lease auto ingeleverd, dus ik ben nu helemaal van mijn werkgever af. Het is wel fijn dat dat boek eindelijk gesloten is!
@Sweety, Aankomende zaterdag is mijn nod maar ik wacht iig nog een paar dagen want ik ben de afgelopen paar cyclussen steeds overtijd geweest.
Lief dat ik nog mee mag blijven schrijven en dat jullie nog zo geïnteresseerd zijn. Nu even tijd, want een paar vrije dagen.

@ Bloem: mijn zus heeft een kraamfeestje gehouden voor mijn nichtje. Mij staat het idee ook een beetje tegen van "cadeautje geven en wegwezen" maar ze had het op een leuke locatie gedaan en veel mensen die elkaar anders niet zo vaak zien hadden ook weer even de gelegenheid om bij te praten. Ze had alle collega's met partner uitgenodigd, en ex-collega's en de hele familie en vrienden en ouders van vrienden. Het was druk, maar wel gezellig (voor mij dan, ik kende iedereen). Zelf ga ik dat niet doen, want ze was wel ruim 1000 euro armer (ik heb de factuur vanuit haar BV betaald, ik werk bij haar op kantoor) en ik heb liever iedereen 1 op 1. Ook al vertel je dan 100x hetzelfde verhaal en komen er mensen op wie je eigenlijk niet zit te wachten. Het is kraamvisite, dus je kan altijd veinzen dat je moe bent, denk ik dan maar...

@ Nadine: ik ga eens aan Manlief vragen of hij iets aan de popupkiller kan doen, ik kan nou nooit eens die foto's zien. Ik heb wel op je hyves gekeken, maar ik zag geen yoghurtfoto's enzo.

@ Sweety: jij ook al zo huilen, en al met 8 weken. In het begin had ik er ook wel last van, toen ging het een tijd goed, maar nu is het weer spreekwoordelijk huilen met de pet op, alleen dan zonder pet. De vitamines helpen wel iets. Ben al 2 dagen huilvrij maar nog wel erg prikkelbaar en gejaagd.

@ Zaza: ooooh, dat verklaart de pijn. Ik heb het zelf gelukkig niet gehad in deze zwangerschap, maar ik hoor inderdaad verhalen dat dat heeeeeel pijnlijk is. Gelukkig heb je een kuurtje gehad. Ik had het tijdens mijn eerste zwangerschap (miskraam) ook wel, maar dat was al bij 6 weken, dus dan zit de baby nog niet zo in de weg. Nu zit af en toe mijn maag zo in de verdrukking. En plassen? Pfff, 600x per dag en dan steeds 5 druppels.

@Tink: beetje mosterd na de maaltijd misschien, maar heel veel sterkte met je eerste IUI. Duim voor je!

@ Ongeduld: wat goed dat Guido zich zo goed gedragen had tijdens de rit en dat je lekker met je vriendin hebt kunnen bijkletsen. Ook wel weer eens nodig. Ik ben benieuwd hoe het met alle vriendschappen gaat lopen als de baby er straks is. Er zullen er best wel wat zijn waar het toch anders wordt, die zelf niks met kinderen hebben of gewoon in het algemeen een heeeeeel ander leven hebben. Denk dat die kloof nog iets groter wordt.

Zo, het komt hier met bakken uit de lucht. Goeie dag om veel dozen in te pakken en lekker te lummelen.

Fijne dagen allemaal.

xx
Tinkerbell: Nog 1 daggie!!! ...............

Zaza: Hoe is het met de pijn?? Gaat het wat beter met die kuur?xxxxxx

Hier iets beter om te gaan met de misselijklheid. Heb op Koninginnedag een ronde markt gedaan en oef dat viel niet mee hahaha.

Resultaat: s'avonds 21.00 naar bed 'smorgens 10.00 uur eruit

en s'middags weer 3 uren geslapen?????? is dat echt normaal??

Oef wist niet dat een mens zo energieloos kan zijn.
Sweety, gelukkig wordt het straks echt beter hoor! Ik hoopte op een omslag met 12 weken, maar het ging heel geleidelijk en met 14 weken was het echt stukken beter.

Ik dacht dat het hier weer terug was, misselijk.. beroerd, moehoehoe.. Toen dacht ik dat het van de blaasontsteking kwam, maar gister hele dag in bed met buikgriep. Nu stukken beter!

Pauze aan het houden, rotzooi in a.s. kinderkamer aan het opruimen. Straks deuren verven...
Euhm sweety dat heb ik momenteel ook heel erg. Ik ga wel wat later naar bed maar bij het opstaan zijn mijn ogen nog moe (stond om 10 uur op) en kan ik smiddags zo 2 uur liggen pitten op de bank. Ik weet gewoon niet wat ik ervan denken moet omdat ik verder helemaal niets voel. Ik ga zo iig wel de stad in om een testje te halen want ik ga het niet trekken om pas woendsdag te testen. Normaal ben ik ook wel wat moe maar dan sta ik om 7 uur op en dan kan ik smiddags ook wel slapen maar dat komt door mijn werk. Nu zit ik al een week thuis op mijn luie reet. Van niets doen kan je ook wel moe worden maar zo erg? Nog 1 dagje afwachten.

@Zaza, gelukkig voel je je weer beter.
Tink: Mijn duimen draaien vollop!

Sweet: Ik vond de middelste 3 maanden het fijnste. De moeheid etc waren zo goed als weg en er zat nog geen buik enorm in de weg. Heb je al een beetje geshopt?

Zaza: Gister ziek op bed en nu weer druk aan de klus! Denk je wel goed om jezelf!

B80: ik heb ook last van de popup killer, maar ik krijg de pagina wel geopend wanneer ik rechtermuisknop klik en dan de optie: koppeling in nieuw venster openen. Misschien het proberen waard.

Ik ga zo de laatste hand leggen aan de Nijntjes in Guido's kamertje en dan heerlijk buiten genieten van het zonnetje!

Er begint een kleine man te protesteren in zijn bedje...
Tinkerbel, duim, duim, duim! (f)
Oh bedankt lieve meiden voor het geruststellen.

Kijk ik wist wel dat vermoeidheid erbij hoorde maar zo??

Normaal zit ik nooit stil (kon ik het maar ) en nu alleen maar hangen en dweilen ;-(

Maar goed ik heb goede hoop op julie ervaringen dat het middelste deel de beste wordt.

Tinkerbel: Hier nog meer duimpjes.........gogogo!!!

****Straalt het zwangerschapswindvlaagje jouw kant op*********

Ongeduld: Nee nog niet geshopt....dat lukt gewoonweg niet en dat is maar goed ook want Sweet kennende...

Ojee jij ook al zo'n Nijn fan?

Nou hier nog een. het liefst heb ik alles van Nijntje in de toekomstige kinderkamer (uiteraard nog niks gekocht hoor)

Maar ja het is een dure smaak he dat spul van Dick Bruna.
Zaza; Luister es effies naar tante Sweet! Jij "moet" wel even uitzieken hoor! Goed om jezelf denken he?

xxxxxxxxx
Het is inderdaad niet goedkoop, maar dat is volgens mij met alles waar maar een beetje merknaam op zit. Maar ik heb zelf de Nijntjes (en kuikentjes & bloemetjes) op de muur geschilderd. Nou ben ik helemaal niet creatief en een kluns met tekenen, maar dit is toch goed gelukt. En ik heb geluk dat mijn schoonzusje bij de Bruna werkt, dus zo heb ik mijn miniNijntjes compleet gekregen. Ik heb nog wel een bult dubbele, dus roep maar als je ze wilt!
Ja, tante Sweet.... haha! Ik doe heel rustig aan hoor. Ik heb de inloopkast rustig leeg gehaald en weggegooid wat weg kon. Manlief heeft deuren geschuurd en ikke heb geverfd. En ondertussen al 3 keer op t forum, dus zo rustig aan doe ik wel!

En net de kleertjes etc wat ik al heb gekregen in de kast gehangen. Het lijkt nu zo "echt". Hahaha..
Zaza, mooi he, de kast inruimen! Als straks de box in de kamer komt, is het helemaal echt. Ik heb ook geregeld in Guido's kamertje op de schommelstoel gezeten met mijn dikke buik, te zwijmelen.

Nijntje is af! Vindt het zelf wel mooi geworden, en het heeft blijkbaar een rustgevend effect op Guido. Hij viel namelijk meteen in slaap in zijn wipstoeltje! Hier een aantal foto's.
Hoi hoi,

heel ff snel een krabbeltje want manlief is zo terug met de frietjes

@ Tink: duim duim duim, straal straal straal!

@ Ongeduld: wat geweldig schattig die Nijntjes! Ik ben niet echt een fan, maar heb wel wat slabbers, 'n slaapzak en 'n pyjamaatje, die vond ik dan weer wel leuk! Boekjes van Nijntje heb ik ook een paar....

@ Sweety: ik wil je niet ongerust maken, maar hoe moe ben je? 'n vriendin van ons moest eerst 3 uur slapen om 'n uurtje iets te kunnen gaan ondernemen, bleek in verwachting van een tweeling..... Dan schijn je ook dubbel moe te zijn

Nou, dat was heel kort dus, want manlief komt net binnen. Morgen reageer ik wel weer wat langer.

Liefs Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Euh...ja bij mij precies zo.....liefst eerst 3 uren slaap en dan even naar de supermarkt dat gaat net. Maar bij thuiskomst eerst bed of weer bank.

Oh mijn god tja tweelingen genoeg in de familie hoor, maar dan moet het een eeneiige zijn want had geloof ik maar 1 eiblaasje dit keer.

Pfft nou ja het zal toch niet?? 1 op 80 zal ik heus niet zijn hoor

Eigenlijk vind ik 1 tegelijk wel genoeg denk ik.

Tinkerbell: Hoe is het????????????
Ongeduld: Wat supermooi die Nijntjes....!!Leuk!

En wat een geweldige foto's ...ben alweer flieft
Hier nog geen duivels. Gisteren wel wat bruin verlies gehad maar op mijn tampon vandaag niets. Zou het gisteren van een innesteling geweest kunnen zijn? Als ik zo ga uitrekenen als mijn fase na de eisprong 4 dagen langer is dan 14 wat normaal is dan kan het wel kloppen. Want dan nestelt het zich ook later in toch? 5 tot 10 dagen na de eisprong zeggen ze als je na 14 dagen ongie word. Nou ik wacht dus nog even af. Geen bloed geeft moed.
Spannend Tink! Ik heb geen idee hoe het nou zit met innestelingsbloedingen, ik weet alleen dat bruin altijd kan en dus geen narigheid hoeft te betekenen.

Ik duim heel hard voor je verder! Weet je al wanneer je wilt testen?
Op zijn vroegst woensdag. Dan ben ik iig die 4 dagen voorbij dat ik de laatste paar keer overtijd was.
Hallo allemaal,

Hier gaat het gelukkig weer de goede kant op. Met mijn moeder gaat het naar omstandigheden een stuk beter, maar moet nog goed rustig aan doen. We zijn weer een beetje van de schrik bekomen. Volgende week begin ik eerst voor halve dagen. Dan kijk ik na 3 weekjes even hoe dit gaat en ga ik weer alle uren werken. Vind ik wel fijn geregeld.

Ik heb even een klein stukje terug gelezen dus kan niet overal op antwoorden.

Jeetje Sweety, wat vervelend dat je zo moe bent. Ik had er ook wel erg last van, maar het wordt beter echt!! Heb je het al aan mensen verteld of wachten jullie nog even?

Ongeduld, mooie kamer hoor! Knap dat je dat zelf zo mooi geverfd hebt! Guido lijkt het ook rustgevend te vinden!

Maar zeg maar wat je voor de nijntjes wilt hebben. Lijkt me erg leuk! Dus als je ze kwijt wilt! Ik roep!

Thinkerbel, jee meid wat spannend. Heb je al een idee wanneer je gaat testen? Ik denk aan je!!

Zaza, hoe gaat het nu meid? Beetje uitgeziekt.

Ik heb alle foto's even bekeken en zijn echt pracht kereltjes!!

Ik zal ook even wat nieuwe laten zien: foto's !

Ik probeer zoveel mogelijk mee te lezen! Is echt gezellig druk hier!

Groetjes Blink
Blink: Wat een prachtig kereltje! Dat zitding voor in het zwembad lijkt me erg handig. Terwijl ik dit typ bedenk ik me dat ik volgens mij ook zoiets in de kast heb liggen, zal het eens opzoeken.

Ik kan een aantal Nijntjes jouw kant op sturen, dus dan is je adres wel handig. Om niet meteen allerlei privegegevens over het forum te gooien, heb ik een nieuw mailaccount (ongeduldviva@hotmail.com) aangemaakt. Als je daar je adres heenstuurt (en hier effe meldt dat je een mailtje hebt gestuurd), dan komen ze jouw kant op!
Ongeduld: Mailtje is onderweg.

Zo'n bandje is inderdaad handig, maar ook erg leuk! Vincent bijt op het stuur en gaat dan voor overhangend met zijn kleine voetjes over de bodem het zwembad rond. Vind het zo grappig en hij wordt al helemaal enthousiast als hij het ziet. Erg leuk! Als je het met Guido ook probeert laat me even weten wat hij er van vond.
Je hebt mail terug! Zowel digitaal als bij de post.

Ben later terug, kolven en forummen blijkt geen handige combi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven