Januari 2009 (Deel 2)

22-04-2009 15:40 2502 berichten

En hier weer verder!

Link oude topic: JANUARI 2009
Alle reacties Link kopieren
Leuk om te lezen dat het dus heel goed kan gaan als je alleen in de ochtend en avond BV geeft. Bij de oudste heb ik dat ook heel lang gedaan, mar nu heb ik vanaf het begin al minder melk gehad. Snap niet hoe dat komt (drukte?), maar daardoor ben ik wel een beetje bang dat het snel afloopt als ik afbouw. Maar we zullen zien. Tot nu toe gaat het goed.

Njb: maar 1 slaapje op een dag?! Wow, dat is volgens mij echt weinig. Op zich wel handig; kun je makkelijker weg. Hier net als bij Chica drie slaapjes en op dezelfde tijden als Lucia noemt. En ze wordt ook echt niet zo vrolijk als er eentje wegvalt.

Hier zijn ook stapelbekers favoriet, net als kleine balletjes en de poppetjes van little people. Met balletjes sjouwt ze de hele dag rond; wordt vast een sportief tiepje! (heeft ze niet van mama )
Jaaa stapelbekers zijn hier ook een succes! Die paars-groene van Difrax. Ook in bad, lekker tegen elkaar aanmeppen en dan verbaasd zijn dat het spettert

Helena, rond de 9-10 maanden stabiliseert je productie zich, dus misschien valt het best mee met het teruglopen straks!

Ik geef nog volledig bv (of nou ja, volledig, naast de boterham, fruit en avondmuizehapjes natuurlijk). Bevalt nog goed, dus ik hoop dat we nog een tijd zo door kunnen gaan. Ik ben wel benieuwd wanneer de verhouding vast voedsel / melkvoedingen gaat kantelen!

Wat schattig wat Lize allemaal al doet! En leuk om te lezen, want wat zij doet kan ik over een tijdje dus ook van Bloem verwachten, haha. We twijfelen wel of ze nu echt pappa zegt of dat het steeds toeval is. Mama is achtergesteld, wat dat betreft, maar vriend is ook al vanaf de geboorte aan het oefenen met papa-zeggen.

Kitty, fijn dat het de rest van de week beter ging op de creche. Het is voor haar natuurlijk ook even wennen, een vreemde omgeving, vreemde mensen en veel andere kinderen. Maar ze gaat het vast leuk vinden! Lekker spelen met speelgoed dat je thuis niet hebt

Jeetje, alweer plannen voor een tweede! Hier is het nog lang niet zover, we genieten nog zoveel van Bloem dat we het eigenlijk zonde zouden vinden om dat nu al te moeten verdelen. Ik denk dat we wachten tot ze een jaar of 2 - 2,5 is, drie jaar ertussen lijkt me nu wel fijn. We hebben het er ook wel eens over om het bij één kind te laten, maar ik kan me niet voorstellen dat ik nu alles niet alleen voor het eerst, maar ook voor het laatst zou doen. Vermoed dat ik er nog wel één of twee zou willen

Bloem slaapt meestal 2 keer per dag. Als ze op het kdv is geweest, slaapt ze daar één keer rond half 10, en dan 's middags nog één keer thuis. Op een normale dag thuis slaapt ze meestal rond half 9, 's middags na het eten en soms aan het eind van de middag nog een keer.

(ook wel handig want ik werk als ze slaapt)

Njb, hier ook een Ikea-kast in elkaar gezet vandaag. Zo'n klusje waarvan je denkt dat het in een uurtje klaar moet zijn, en waar je vervolgens de hele dag mee bezig bent. 't Is nog niet klaar trouwens... Het is een hoge kast, waarin we de schoonmaakmiddelen lekker hoog kunnen opbergen.
Grrrr heel verhaal getypt, ineens alles weg... nou dan even snel: Yuna heeft een tandje. Voelde ineens een stipje vanochtend.

Wen; je geniet er zo van had wel verwacht dat jij voor een tweede zou gaan als ze eenmaal 2 of 3 is.

Kitty; al een tweede, spannend! Fijn dat het verder goed is gegaan van de week op het KDV.

Lucia; fijn dat het weer beter gaat met Chica.

Helena; heerlijk. Jij zit nog steeds op de roze wolk, geniet er van.

NJB; Yuna slaapt ook niet zo veel meer. 1x circa 2 uur en dan nog een keer 3 kwartier. Hoop ook binnenkort naar een slaapje. Heb je net iets meer tijd om iets te doen.

Fijne zondag!
Hee, Yuna's eerste tandje! Heeft ze er verder geen last van gehad?
hier ook een zieke sam. al gaat het wel weer wat beter, vorige week kon ze alleen maar mopperen. en het doorslapen, wat ze die week ervoor pas had ingezet, kon ik ook wel vergeten! mevrouw wenste in slaap gewiegd te worden en bleef anders gerust 2 uur huilen, dus wat doe je dan? juist, in slaap wiegen...

maar sinds 2 nachten slaapt ze weer prima, ik hoop dat het zo blijft. vind dat ik het verdien een doorslaper met 8 maanden

hier tand nummer 7 al!! en de eerste waarvan ik echt merk dat ze er last van heeft.

wilde jullie niet laten schrikken met het hersenvliesontsteking verhaal. dat had ik volgens mij al verteld toen het speelde. sam is toen met zeven en een halve week op genomen geweest in het zh omdat ze dachten aan een hersenvliesontsteking. dat is inmiddels alweer een half jaar terug dus. nu is ze pas eigenlijk weer voor het eerst ziek geweest.

ze zit hardstikke gek te doen, mak kind. lig regelmatig helemaal in een deuk, wat een clown. als je een muziekje aanzet of gaat zingen gaat ze meteen dansen, zo schattig!

tjee kindjes met oorontstekingen, lijkt me heel naar!! sterkte daarmee.

wen, wij zijn eerst naar euro disney gegaan. was vooral erg leuk voor onszelf hahaha. kindjes zijn echt nog te klein, ook de oudste houdt niet zo van controle verlies. dus een bakje/paard weet ik veel wat gaat bewegen en waar je niet uitkan is voor hem verschrikkelijk. en sam is nog overal te klein voor, behalve voor bootjes en dat vond ze allemaal prima. daarna zijn we doorgereden naar zuid/midden frankrijk, huisje gehuurd op een leuk terrein en dat was geweldig.

en nu is het hier herfst en zijn we op het werk de kerstvakantie alweer aan het verdelen. sjonge. dan wordt ze alweer bijna 1 jaar. hoe snel moet het gaan??

en zwanger toen je oudste 8 maanden was?! oef, moet er niet aan denken, toen ook al niet eigenlijk. weet niet of er hier ooit nog een derde komt, vind het zo al pittig zat eigenlijk...
Wen: Had ik in mijn langere versie geschreven gister maar die was ineens weg ;(. Ze heeft er geen last van gehad volgens mij. Ze slaapt goed, eet goed, is vrolijk, het was er ineens. Wel erg grappig zo'n tandje.

Alleen is ze de laaste tijd wel weer erg vroeg wakker (6 uur). Dit was een tijdje tegen 7 uur aan. Hoelaat (vroeg ;)) zijn jullie kindjes wakker?

Sam; jij ook sterkte met je zieke meisje.
Hier is Lize altijd tussen 6:30 en 7:00 wakker. Niet omdat ze dan honger heeft denk ik, maar ze heeft dan altijd al een prachtige poepluier geproduceerd. Ik zou wel willen dat ze iets langer sliep; zo tot half 8 zou fijn zijn!

Enne Chili; roze wolk? Ehhh, ik vind Lize nog steeds echt helemaal fantastisch lief, schattig, knuffelig etc. etc. Maar eerlijk gezegd vind ik het leventje eromheen momenteel erg zwaar. Combinatie van werken, huishouden, een baby en een 2-jarige vind ik echt wel pittig. Blijf moe en merk dat ik soms niet verder kom dan kids bezig houden en verzorgen en that's it. Maar ach, dan maar even geen schoon huis. (dat probeer ik dan in ieder geval te denken, maar ondertussen zie ik aan de truitjes van Lize dat het toch echt tijd wordt om te dweilen )
Sam, je had natuurlijk wel verteld dat ze in het ziekenhuis lag, maar ik wist niet (of niet meer?) dat ze aan zo iets ernstigs dachten. Nou, gelukkig maar dat het dat ook niet was.

Wat gaat het hard he, met die baby's van ons, die al bijna geen baby's meer zijn..

Bloem is 's ochtends tussen half 8 en 8 uur wakker meestal. Aan het eind van de nacht compenseert ze voor de keren dat ze wakker is geworden daarvoor (hoesten, verstopte neus, drinken, enz) De laatste dagen ook met poepluier, jippie!

Helena, wat vervelend dat je het zo zwaar vindt nu. Wel handig dat je het huis even kunt laten voor wat het is tot Lize grijs is. Kun je er wel eens een dag of avond uit? Lekker naar de sauna of zo? (dat doet hier altijd wonderen)
Helena; misschien geen roze wolk meer maar je klonk gewoon heel erg happy. Maar kan me voorstellen dat twee errruuggg zwaar is. Ik wacht dan ook nog even. Ga net als Wen genieten van de eerste.

Wen; vervelend zeg dat Bloem nog steeds ziek is. Hoelang is ze nu al ziek?
hier ook nog een vreselijk snotneus en hoesten meisje.

Het zal de tijd er wel voor zijn ofzo?

Slapen doet ze hier meestal wel tot een uur of 9 a half 10, soms wat eerder soms wat later.

ja ik weet het, pure luxe.

Ik las hier een paar keer over stapelbekers, die ben ik dus ook gaan halen.

Ze liggen nu overal dus ik zal straks weer eens onder de bank kruipen.

Er is dus nog weinig gestapeld

Ik kan het me goed voorstellen hoor dat de "roze wolk" soms best zwaar is,

Een poosje terug werd er hier door iemand geschreven dat ik als een relaxte moeder klonk.

Dat vond ik wel een compliment, waarvoor dank.

Ik zal dan toch maar nu opbiechten dat ik me allesbehalve dat voel.

De laatste tijd loop ik achter de feiten aan te rennen.

Met 2 banen en het opzetten van een eigen bedrijf en mijn vrijwilligerswerk krijg ik langzaam het idee dat ik mezelf voorbij loop.

Zover ik kan zien loop ik Dieke niet voorbij, die staat op nummer 1.

Ze is vrolijk, slaapt goed,eet goed, drinkt goed enz dus ik hoop dat dat betekend dat ik het wat haar betreft wel goed doe.

Neem daar het chronisch gebrek aan slaap bij ( niet eens door haar! ) en het feit dat mijn relatie nu toch wel echt in een crisis is beland en het prachtige relaxte plaatje is wel compleet

Tot zover mijn klaagzang ( sorry! )

Sam, ik had het in die tijd wel meegekregen en er ontzettend van geschrokken.

Blij dat het nu gewoon allemaal goed gaat!

Hier ondertussen ook weer een tand erbij en ik heb het idee dat er een kies gaat komen.

Dat zou toch nog een tijd moeten duren ?

Ik merk hier wel dat ze ondertussen vaker een gedeelte van de fles laat staan.

Ze eet ook al bijna anderhalve boterham s'morgens en van de week heb ik in volle verbazing bij het avondeten zitten kijken.

Pasta, komkommer, paprika, tomaat,yoghurt,fruit, allemachtig!

gelukkig! laat ze een gedeelte van de fles staan zou ik bijna zeggen.

nu eerst de kippen en konijnen voeren!

fijne dag.
Helena, kan me voorstellen dat je het druk hebt met het combineren van een baan en twee kinderen (en het huishouden en de relatie met je man . Hip, hetzelfde geldt voor jou. Als ik dat zo lees neem je inderdaad wel erg veel hooi op je vork. Wel fijn dat jullie kindjes het zo goed doen. Ik vind de combinatie van een (full time) baan en een kind al best zwaar. We willen dan wel binnenkort voor een tweede gaan, maar ik denk dat dat wel 'ns wat langer kan gaan duren. Bij Elena ging het snel allemaal maar toen waren we nog met z'n tweeen en hadden 'zeeen' van tijd (tenminste, zo voelt het nu). Nu weet ik niet of we er elke maand op de juiste tijd de gelegenheid voor hebben.

Elena heeft op het KDV meteen een verkoudheid opgepikt en het ook meteen weer aan mij doorgegeven dus ik moet er momenteel bijv even niet aan denken :)! Het afgelopen weekend was een echt snotter en weinig-slaap weekend. Geven jullie je babies nog iets als ze verkouden zijn? Het grootste probleem bij Elena is dat ze slecht slaap omdat ze steeds wakker wordt omdat haar neus of loopt of verstopt zit en ze dus moeite heeft om adem te halen.

Op het KDV gaat het allemaal nog erg goed. Haar wegbrengen op maandag was ook geen probleem.

Chili, dus toch nog onverwacht een eerste tandje! Fijn dat ze er geen last van heeft.

Elena slaapt overdag 2 keer. Meestal 2 x 2 uur, soms korter.

's Avonds ligt ze rond half 8 in bed en 's morgens is wel al rond half 7 wakker.

Lucia, fijn dat Chica weer opgeknapt is. Sam, 7 tandjes alweer en ook al een ziek kindje. Het zal inderdaad wel heersen.

Ga er nu snel vandoor. Elena weer ophalen!
Trouwens, Hip, ik weet niet wat de volgorde is mbt het krijgen van tanden. Elena heeft haar 4 voortanden nu, maar ik weet niet wat ik nu moet verwachten en wanneer bijv de kiezen aan de beurt zijn.

Ik hoop dat het je lukt om minder tijd aan werken te besteden en meer tijd aan je relatie (en Dieke natuurlijk). Je huwelijk is uiteindelijk toch belangrijker dan je werk.

Het ergste leed bij ons is weer geleden. Vannacht hebben zowel Elena als ik weer goed geslapen.
Jeej, een tandje voor Yuna!

Helena en Hip, vervelend dat jullie t zo zwaar hebben momenteel.

Ik herken het ook wel hoor. Bij tijd en wijlen vind ik de combi van werk en kind ook zwaar, zeker als je nog iets van een sociaal leven wil. En de relatie met man wordt daar ok niet beter van. We hebben echt wel even een dip gehad, maar het gaat nu gelukkig de goede kant op..

Kitty, ik gebruik bij Chica neusdruppels, zoutoplossing. Dat werkt goed tegen haar verstopte neusje. Ook smeren met Luuf houdt de boel een beetje open. Tot slot leggen we bij verkoudheid een kussentje onder haar matras, zodat ze een beetje schuin ligt.
Kitty; gebruik net als Lucia een neusspray en soms baby Luuf. Is Elena alweer wat beter? En hoe gaat het met jou?

Lucia; Chica's oorpijn al wat minder? Hoop het wel, oorpijn is zo zielig voor die kleintjes. Kon ze wel naar het KDV overigens of heb je vrij genomen?

Hip; je klinkt inderdaad altijd als een relaxte moeder. Maar wat jammer zeg dat je relatie niet zo goed gaat... hoop dat jullie er heel hard aan kunnen gaan werken en het snel beter gaat. Meen me te herinneren dat het bij Nikiet ook niet zo goed ging voor de bevalling. Hoe is het nu bij jou thuis? En hoe is het met je mannetje?

Golfje; hoe waren de bloeduitslagen? Hoop goed en dat je gewoon geen internet hebt!

Wen; wanneer moet je nou met Bloemetje naar het ziekenhuis?

Met Yuna alles goed. Ze is vrolijk, eet heel erg goed en(ben net als Elena en Hip blij als ze eens iets laat staan al komt dat bijn niet voor ;). Ze groeit dan ook als kool! Weinig last van haar tandje en ze wil weer eens meer dan ze kan hahaha Ze wil nu graag staan staan staan.

Hoest met de rest van de meiden en kindjes???
He meiden, wat is het hier rustig. Topic bloed toch niet dood he?! Zou ik erg jammer vinden... Hier alles goed. Yuna is wel weer verkouden (tja dat stomme KDV ook) maar blijft er wel vrolijk onder. Ze wordt eenkennig. Zondag op een verjaardag wilde ze bij niemand op schoot. Hoop niet dat het lang duurt. Heb dan ook weer het gevoel dat je jezelf en je kind moet verdedigen. Gelukkig gaat het wel goed op het KDV. Na laatst een keer huilen is het nu een kwestie van afleiden en dan gaat het goed. Hopelijk alles goed met jullie en de kindjes!
Bedankt voor de tips voor tijdens een verkoudheid Lucia en Chili. Ik zal ze de volgende keer uitproberen. Gelukkig is Elena herstelt van haar verkoudheid. Ik ben daarentegen nog steeds aan het snotteren.

Vervelend dat Yuna nu weer verkouden is Chili, maar dat blijf je in deze tijd van het jaar en vooral als ze op een KDV zitten toch snel houden denk ik.

Met Elena is verder alles goed. Ze doet het nog steeds erg goed op het KDV. Geniet van het zingen, dansen, bellen blazen, kietelen, de ballenbak en al het andere speelgoed dus ik kan met een gerust hart naar m'n werk gaan. Chili, momenteel hangt Elena ook erg aan mij. Als ik niet in de buurt ben is er niets aan de hand maar zodra ze mij ziet wil ze alleen maar door mij opgetild worden en wil ze zelfs niet bij haar vader zijn! Een beetje lullig, maar hopelijk gaat het snel weer over.
Ik ben er nog hoor Chili! Alleen even een korte periode van internetmoeheid, is tot nu toe altijd weer overgegaan en hangt meestal samen met werkdrukte. Fijn dat het zo goed gaat met Yuna! Volgens mij heeft vrijwel elke baby wel zo'n eenkennige fase, niets van aantrekken als mensen kritiek hebben of raar kijken daardoor hoor. In opvoedland kun je het volgens mij nooit goed doen in de ogen van een ander, en er is altijd wel iets te vinden om de schuld te geven.

Hier hebben we nog niet echt een eenkennige fase. Al is papa wel favoriet, ze zegt ook 'papa' als ze hem ziet (niet altijd, maar wel duidelijk). En afgelopen zaterdag begon ze héél hard en hysterisch te huilen toen we bij mijn ouders kwamen. Dat had ik nog niet eerder zo gezien. In de auto had ze lekker geslapen. Bij opa en oma thuis werd ze wakker, en begon ze dus te brullen toen oma voor haar neus ging hangen. Ze vindt oma niet zo leuk geloof ik... we hebben het maar even op tandjespijn gegooid voor mijn moeder, maar de vorige keer moest ze ook al behoorlijk huilen toen ze haar zag. Wel een beetje sneu.

Hip, je moet wel op jezelf passen hoor! Fijn dat het goed gaat met Dieke, maar dan moet jij ook wel in orde zijn he? Kun je niet één van je activiteiten op een lager pitje zetten? Het klinkt niet echt relaxed hoeveel je te doen hebt. En dan ook nog je relatie in een crisis. Nou ja, ik deel een uit.

Bloem heeft nu drie tanden onder, waarvan de middelste scheef staat. Ik hoop toch wel dat dat weer rechttrekt (een baby met een beugel ). De voortanden staan ook op doorbreken geloof ik.

Oh, vergeet ik bijna het belangrijkste: ze kruipt sinds vandaag! He he, dat duurde even, nog net voor ze negen maanden is. Al merkten we wel meteen dat we nu bij het koken niet meer zomaar achteruit kunnen stappen, haha.

Van de week zijn we begonnen met stukjes kip, zalm en piepkleine 'hamburgertjes' van gehakt. Heerlijk vindt ze het. Ze eet nu vrijwel met de pot mee, zonder zout en sausjes natuurlijk, maar wel verder bijna alle ingrediënten.

Verkoudheden gaan hier gewoon door, tenminste, er is altijd wel een snottebel weg te vegen. Wij doen er verder niets aan. Als ze pijn heeft (ook met tandjes) geven we wel een paracetamol-zetpil. Tegen het verstopte neusje geef ik wat voeding, blijkbaar gaat het neusje open door de zuigkracht.

Vrijdag moeten we naar het ziekenhuis! Ik ben benieuwd, hopelijk zien ze geen gekke dingen. Ze groeit goed en heeft een lekker kleurtje, dus op zich zijn er geen aanwijzingen voor problemen.

Oh, en ik heb een leuk stukje speelgoed gekocht: een houten vormenstoof met een dekseltje en blokjes. Ik dacht dat ze er nog te jong voor zou zijn, maar ze vindt het hartstikke leuk om de blokjes in het bakje te doen, er weer uit te halen, te meppen op de houten vloer ( ) en soms probeert ze een blokje door een opening te duwen, heel soms lukt dat (het rondje past door het vierkante openingetje).

Hmm, had ik het over internetmoeheid? Man, ik heb een half boek geschreven

Oh, ik heb nu ook een Beco Butterfly, wat een fijn ding! Op zich is de Manduca op de buik nog net wat fijner, maar bij de Beco kunnen de schouderbanden veel kleiner gesteld worden, waardoor hij veel beter zit op de rug. Vriend wil zijn Manduca niet opgeven trouwens, zitten we hier met twee dragers (plus een paar doeken)
Wen, succes as vrijdag in het ziekenhuis. Hoop inderdaad dat alles goed is.

Vervelend dat Bloem zo moet huilen als ze je moeder ziet maar zelf heb je geloof ik ook niet zo'n goede band met je moeder he? Daar ligt het volgens mij toch vaak aan. Kinderen voelen dat goed aan.

Leuk dat ze kruipt. Gaat ze ook al staan? Daar is Elena nu volop mee bezig en dat brengt problemen met zich mee heb ik wel al gemerkt. Ze is thuis al enkele keren gevallen (gelukkig niet heel hard) en gisterenavond hing ze over de rand van de box. De bodem kan in 3 standen en is nu in de middelste stand. Vandaag gaat m'n man de bodem snel omlaag brengen. Vanmorgen kreeg ik een telefoontje van het kdv. Elena had een ongeluk gehad. Ik schrok me rot. Bleek dat ze zich daar ook aan stoelen was gaan optrekken en behoorlijk hard gevallen was. Dat leverde haar een flinke blauwe plek op haar hoofd op. Ze hebben er ijs opgedaan en toen was het al een stuk minder. M'n man heeft haar opgehaald en ik geloof dat alles nu wel goed is.

Vallen jullie kinderen ook zo vaak als ze zich optrekken?

Poetsen jullie trouwens al (de paar) tandjes die jullie babies hebben? Wij zijn er nog niet mee begonnen maar ik wil er binnenkort wel een gewoonte van gaan maken. Moet je dan ook al tandpasta gebruiken?
Zo werkdag zit er weer op. Nog een dag en dan weer lekker weekend! Hmmm merk wel dat ik nu de dagen aftel... Al vind ik mijn werk nog wel erg leuk, zou ook niet zonder kunnen.

Kitty; inderdaad niet leuk voor je man! Hopelijk is het van korte duur al hoor je soms toch ook wel eens dat kindjes een erg sterke voorkeur hebben voor mama... Yuna is nog niet gevallen bij het optrekken maar schrok gister op het KDV wel. Ze stond rechtop in de box en niemand die haar in het oog hield. Ze had vorige week haar vingertjes tussen de deur gekregen daar. Het gaat dus helaas wel eens mis op een KDV, maar zal er wel bij horen?! Wij poetsen Yuna's ene tandje al vanaf het begin. Heb ergens gelezen dat dat wel belangrijk is.

Oh vriend smste dat de tweede ook door komt! Wat gaat het dan ineens snel met de tandjes.

Wen; bij Bloem dus ook ineens al drie tandjes. Hopelijk groeit de ene nog recht. Wat leuk dat ze nu kan kruipen, echt schattig he?! Inderdaad wel goed uitkijken ;). Alvast succes vrijdag!

Zo'n speeltje heb ik ook nog van vroeger. Zal het ook eens uit de kast gaan halen. Kijken of Yuna er al wat mee kan. Bedankt voor de tip Wen!
Ik vind het nu toch ineens wel een beetje spannend...
Tuurlijk Wen! Dikke knuffel voor jou en Bloem. Veel succes vandaag en laat snel weten hoe het is gegaan!
Succes Wen. Naar een ziekenhuis gaan is altijd spannend vind ik.
Succes Wen! al denk ik dat je al weer terug bent als je dit leest.

ben heel benieuwd hoe het gegaan is.

Hopelijk is ze er al over heen gegroeid!

Tanden poetsen doen we hier ook al vanaf het begin.

Het is natuurlijk nog wel een beetje spelenderwijs maar ze doet het lekker mee.

Gebruiken jullie ook al tandpasta ?

Wij doen het eigenlijk alleen nog maar met de borstel en water.

Ondertussen heeft ze er zeker al 8, we poetsen dus echt iets

Vandaag een primeur hier, die ik overigens ook nog eens vast kon leggen met het fototoestel.

Ze liep zelf achter de loopauto!

Ik zat erbij en keek er naar.... een paar stapjes waren het maar, toch waren het echt stapjes!

Nu heeft ze blijkbaar de smaak te pakken en loopt ze al een heel stukje.

Als alles zo snel gaat moet ik misschien alvast met haar uitzet gaan beginnen ? sjonge.

Apart dat bij meerdere oma niet zo favoriet is.

Ik kan Dieke echt aan jan en alleman geven ( bij wijze van ) maar als ze bij oma komt is het huilen.

Ik kom straks zeker nog even kijken of je al iets gepost hebt Wen.

Nu snel eventjes de vloer rondom de kinderstoel weer tevoorschijn zien te halen.
Die vloer hebben wij al een klein beetje opgegeven

Weer terug uit het ziekenhuis: 't is een klein gaatje in het tussenschotje tussen de hartkamers. Niets ernstigs gelukkig. We moeten wel over anderhalf jaar nog eens terugkomen, omdat er nog eens een echo gemaakt moet worden om het met 100% zekerheid te zeggen. Daarvoor moet ze een kwartier stilliggen, dat zagen ze nu nog niet zo zitten

En omdat ze prima groeit en ontwikkelt was er geen reden tot zorg.

Ze was trouwens 8400 gram en 71 cm lang.

Hip, je hebt de foto's al wel op Hyves gezet toch? Want dit wil ik zien! Mán, wat een snelle, die Dieke van jou!

Wij poetsen elke avond als we er aan denken (dat is tot nu toe 3 keer voorgekomen ) met een piepklein beetje tandpasta. Ze vindt het zelf nog wel grappig geloof ik.
gelukkig Wen!

kan me voorstellen dat het toch even spannend is.

Dat stil liggen gaat nu vast niet lukken nee

Is er ook een kans dat ze er gewoon over heen groeit en dat er over anderhalf jaar niks meer te zien is ?

Als het over anderhalf jaar nog zo is, gaat er dan nog iets gebeuren of wordt het dan als voldongen feit aangenomen en klaar ?

Ik heb net een filmpje vervangen door een filmpje met het echte werk

Vanmorgen waren het nog 2 stapjes, ondertussen loopt ze de hele kamer door.

Om precies te zijn, tot dat er een obstakel komt waar haar loopwagen tegen vast loopt.

wat voor een tandpasta gebruiken jullie voor Bloem ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven