Jongensnamentopic

16-02-2007 20:33 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaat uw gang.
Marmir wat vind je van deze?

Mirthe en...

Lard

Kaj

Niek

Ole

Rinke

Siem

Silas

Tijmen

Cuno

Elmar

Floris

Gijs

Hidde

Tieger, toen ik Andreas vond, dacht ik zelf ook meteen dat dat wel heel mooi was bij elkaar. Leuk dat je er wat aan hebt.
Lella even reactie

Mirthe en...

Lard...mwah

Kaj......leuk maar niet voor ons

Niek.......erg leuk, maar we hebben ook al een yannick in de familie

Ole......nee

Rinke...nee

Siem... nee

Silas....nee

Tijmen..... ik vind het een leuke naam maar manlief twijfelt. Tijn vind ik zelf ook leuk

Cuno.. doet me denken aan kuno van dijk stichting hahaha

Elmar... nee

Floris... een jongentje die op mijn stagegroep woonde heet zo

Gijs.....hollebolle Gijs

Hidde... leuke naam

Bedankt voor je lijst. We denken nog even verder en laten bepaalde namen door de gedachten gaan. vorige keer duurde het ook even voordat vriend ineens mirthe wel heel mooi vond

groetjes marmir
Marmir, vaak is het ook gewoon een kwestie van een naam leuk vinden, nog niet meteen overtuigd zijn dat het dé naam is, maar doordat er toch geen leukere naam te vinden is er uiteindelijk achter komen dat het wel dé naam is.

Als je begrijpt van ik bedoel.
Lella,

Ik begrijp wat je bedoeld idd. Zo is het ook, ach dan moet ik maar wachten tot manlief een van de namen toch leuk genoeg gaat vinden welke ik genoemd heb
Marmir, ik denk ook ff met je mee...

Mirthe en ...

Thijs, Ties, Twan, Daan, Bruno, Felix, Freek, Lars, Koen, Tim, Senne, Sam, Loek, Liam.
Catooo bedankt voor het meedenken. Ties vind ik erg leuk, zal ik ook manief voorleggen. Thijs vind ik erg leuke naam, maar hoor ik op het moment veel te veel in mijn omgeving. Tim vond ik vorige keer ook al erg leuk en nog steeds maar ik heb een indirecte collega die zo heet en waar ik niet zoveel mee heb (dan associeer je toch )
Marmir, wat vind je van Thomas?
Mirthe en Stan vind ik heel mooi bij elkaar!
Marmir, wat vind je van de naam Tieme?
Tieger: Thomas vind ik mooie naam maar zo heet de vriend van een nicht van mij

liefmeisjeklein: Stan past idd erg leuk bij mirthe.. bedankt voor de tip

Missynnie: Tieme is ook erg leuk. Iets minder voorkomend naar mijn idee, daar hou ik wel van.

Bedankt ik heb weer een paar namen toe te voegen aan mijn lijstje om voor te leggen aan manlief.
Hoi,

Ik ben momenteel 35 weken zwanger van m'n 2e kindje. We hebben een naam uitgezocht, maar ik ben gaan twijfelen......

Mijn zoontje van 2,5 heet Thomas. Wie weet een leuke naam? Liefst 2 lettergrepen.

Alvast bedankt!
Helemaal niemand?
Matthijs?
Mijn zoontje heet Wilger, is een middeleeuwse naam.
Ik geloof in leven voor de dood
Eve,

Een jongensnaam die past bij Thomas, even denken....

Michiel, Maarten, David, Wouter, Steven, Daniel, René.

Misschien ziet er iets bij?

Wat voor naam ben je eigenlijk naar op zoek? Aparter dan de bovenstaande?? Of wel zoiets...
of gewoon Cas..

gr lies
eve: Yannick
Hoi,

Thanx. Even een reactie;

Matthijs: aardig

Wilger: nee

Michiel: nee

Maarten: nee

David: nee

Wouter: nee

Steven: wel leuk

Daniel: heel leuk, man vindt van niet ('k ga Danéal eens proberen

René: nee

Cas: nee

Yannick: nee

Oef, volgens mij ben ik erg lastig?? Of kun je niet lastig genoeg zijn qua namen?

Groeten,

Eve
Hoi,

We hebben even gebrainstormd en hebben nu een aantal namen op een rijtje;

Wessel

Pascal

Lucas

Silvan

....

En dat was het dan.
Eve, van jouw rijtje vind ik persoonlijk Wessel of Lucas het leukst. Wat vind je anders van Rocco, Ruben, Jochem, Arrien/Arjen, of Roel?? Succes!
Mijn favorieten:

Lev

Wolf

Maddy

Jens
Hi,

Ik ben een paar weken zwanger van de tweede en nu al met namen bezig (kan het niet laten ) Onze eerste heet Joram en mocht de tweede ook een jongetje worden dat wordt zijn tweede naam Pieter. Zelf had ik Armin bedacht. Van vinden jullie ervan en hebben jullie nog goede suggesties die goed bij Joram passen? Het liefst twee lettergrepen.

Alvast bedankt!

Najdiz
Hoi Najdiz,

Ik vind Joram en Armin wel goed bij elkaar passen. Armin Pieter klinkt ook mooi samen. Andere opties kunnen misschien zijn; Joshua, Rafael, Tobias of Simon??
quote:Catooo schreef op 06 december 2007 @ 18:44:

Hoi Najdiz,

Ik vind Joram en Armin wel goed bij elkaar passen. Armin Pieter klinkt ook mooi samen. Andere opties kunnen misschien zijn; Joshua, Rafael, Tobias of Simon??

Joram en Joshua klinkt voor mij een beetje als het komische duo.

Rafael doet me aan Rafael van der Vaart denken. Eerder vond ik het wel een mooie naam en nu vind ik 'm een beetje aso. Gek hoe dat kan veranderen. Tobias vind ik wat te braaf. Simeon heb ik ook nog op m'n lijstje staan.

En wat vinden jullie van Elias? Najdizman vond dit al een mooie naam toen Joram geboren moest worden, maar ik weet het nog niet zo...

Catooo, wel bedankt voor je reactie hoor! Ben geloof ik nogal kritisch
anoniem_22696 wijzigde dit bericht op 06-12-2007 20:26
Reden: even verduidelijken...
% gewijzigd
Hallo,

Iedereen bedankt voor het mee brainstormen!

Uiteindelijk hebben we van de 4 namen die we zelf hadden 2 namen weggestreept en ons zoontje gevraagd wat hij het leukst vond; Wessel of Pascal. Hij was er heel stellig in en koos voor Wessel, dus die gaat het worden.

De grap is dat dit dus ook de naam was die we al hadden, hahaha. Ow wat ben ik toch erg........

Succes voor de rest die ook nog op zoek is naar een leuke naam!

Groeten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven