Jongensnamentopic
vrijdag 16 februari 2007 om 20:33
Gaat uw gang.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
donderdag 29 november 2007 om 20:37
Lella even reactie
Mirthe en...
Lard...mwah
Kaj......leuk maar niet voor ons
Niek.......erg leuk, maar we hebben ook al een yannick in de familie
Ole......nee
Rinke...nee
Siem... nee
Silas....nee
Tijmen..... ik vind het een leuke naam maar manlief twijfelt. Tijn vind ik zelf ook leuk
Cuno.. doet me denken aan kuno van dijk stichting hahaha
Elmar... nee
Floris... een jongentje die op mijn stagegroep woonde heet zo
Gijs.....hollebolle Gijs
Hidde... leuke naam
Bedankt voor je lijst. We denken nog even verder en laten bepaalde namen door de gedachten gaan. vorige keer duurde het ook even voordat vriend ineens mirthe wel heel mooi vond
groetjes marmir
Mirthe en...
Lard...mwah
Kaj......leuk maar niet voor ons
Niek.......erg leuk, maar we hebben ook al een yannick in de familie
Ole......nee
Rinke...nee
Siem... nee
Silas....nee
Tijmen..... ik vind het een leuke naam maar manlief twijfelt. Tijn vind ik zelf ook leuk
Cuno.. doet me denken aan kuno van dijk stichting hahaha
Elmar... nee
Floris... een jongentje die op mijn stagegroep woonde heet zo
Gijs.....hollebolle Gijs
Hidde... leuke naam
Bedankt voor je lijst. We denken nog even verder en laten bepaalde namen door de gedachten gaan. vorige keer duurde het ook even voordat vriend ineens mirthe wel heel mooi vond
groetjes marmir
donderdag 29 november 2007 om 22:35
vrijdag 30 november 2007 om 12:13
Catooo bedankt voor het meedenken. Ties vind ik erg leuk, zal ik ook manief voorleggen. Thijs vind ik erg leuke naam, maar hoor ik op het moment veel te veel in mijn omgeving. Tim vond ik vorige keer ook al erg leuk en nog steeds maar ik heb een indirecte collega die zo heet en waar ik niet zoveel mee heb (dan associeer je toch )
vrijdag 30 november 2007 om 14:07
Tieger: Thomas vind ik mooie naam maar zo heet de vriend van een nicht van mij
liefmeisjeklein: Stan past idd erg leuk bij mirthe.. bedankt voor de tip
Missynnie: Tieme is ook erg leuk. Iets minder voorkomend naar mijn idee, daar hou ik wel van.
Bedankt ik heb weer een paar namen toe te voegen aan mijn lijstje om voor te leggen aan manlief.
liefmeisjeklein: Stan past idd erg leuk bij mirthe.. bedankt voor de tip
Missynnie: Tieme is ook erg leuk. Iets minder voorkomend naar mijn idee, daar hou ik wel van.
Bedankt ik heb weer een paar namen toe te voegen aan mijn lijstje om voor te leggen aan manlief.
dinsdag 4 december 2007 om 11:59
Hoi,
Thanx. Even een reactie;
Matthijs: aardig
Wilger: nee
Michiel: nee
Maarten: nee
David: nee
Wouter: nee
Steven: wel leuk
Daniel: heel leuk, man vindt van niet ('k ga Danéal eens proberen
René: nee
Cas: nee
Yannick: nee
Oef, volgens mij ben ik erg lastig?? Of kun je niet lastig genoeg zijn qua namen?
Groeten,
Eve
Thanx. Even een reactie;
Matthijs: aardig
Wilger: nee
Michiel: nee
Maarten: nee
David: nee
Wouter: nee
Steven: wel leuk
Daniel: heel leuk, man vindt van niet ('k ga Danéal eens proberen
René: nee
Cas: nee
Yannick: nee
Oef, volgens mij ben ik erg lastig?? Of kun je niet lastig genoeg zijn qua namen?
Groeten,
Eve
woensdag 5 december 2007 om 22:39
Hi,
Ik ben een paar weken zwanger van de tweede en nu al met namen bezig (kan het niet laten ) Onze eerste heet Joram en mocht de tweede ook een jongetje worden dat wordt zijn tweede naam Pieter. Zelf had ik Armin bedacht. Van vinden jullie ervan en hebben jullie nog goede suggesties die goed bij Joram passen? Het liefst twee lettergrepen.
Alvast bedankt!
Najdiz
Ik ben een paar weken zwanger van de tweede en nu al met namen bezig (kan het niet laten ) Onze eerste heet Joram en mocht de tweede ook een jongetje worden dat wordt zijn tweede naam Pieter. Zelf had ik Armin bedacht. Van vinden jullie ervan en hebben jullie nog goede suggesties die goed bij Joram passen? Het liefst twee lettergrepen.
Alvast bedankt!
Najdiz
donderdag 6 december 2007 om 20:23
quote:Catooo schreef op 06 december 2007 @ 18:44:
Hoi Najdiz,
Ik vind Joram en Armin wel goed bij elkaar passen. Armin Pieter klinkt ook mooi samen. Andere opties kunnen misschien zijn; Joshua, Rafael, Tobias of Simon??
Joram en Joshua klinkt voor mij een beetje als het komische duo.
Rafael doet me aan Rafael van der Vaart denken. Eerder vond ik het wel een mooie naam en nu vind ik 'm een beetje aso. Gek hoe dat kan veranderen. Tobias vind ik wat te braaf. Simeon heb ik ook nog op m'n lijstje staan.
En wat vinden jullie van Elias? Najdizman vond dit al een mooie naam toen Joram geboren moest worden, maar ik weet het nog niet zo...
Catooo, wel bedankt voor je reactie hoor! Ben geloof ik nogal kritisch
Hoi Najdiz,
Ik vind Joram en Armin wel goed bij elkaar passen. Armin Pieter klinkt ook mooi samen. Andere opties kunnen misschien zijn; Joshua, Rafael, Tobias of Simon??
Joram en Joshua klinkt voor mij een beetje als het komische duo.
Rafael doet me aan Rafael van der Vaart denken. Eerder vond ik het wel een mooie naam en nu vind ik 'm een beetje aso. Gek hoe dat kan veranderen. Tobias vind ik wat te braaf. Simeon heb ik ook nog op m'n lijstje staan.
En wat vinden jullie van Elias? Najdizman vond dit al een mooie naam toen Joram geboren moest worden, maar ik weet het nog niet zo...
Catooo, wel bedankt voor je reactie hoor! Ben geloof ik nogal kritisch
anoniem_22696 wijzigde dit bericht op 06-12-2007 20:26
Reden: even verduidelijken...
Reden: even verduidelijken...
% gewijzigd
vrijdag 7 december 2007 om 15:47
Hallo,
Iedereen bedankt voor het mee brainstormen!
Uiteindelijk hebben we van de 4 namen die we zelf hadden 2 namen weggestreept en ons zoontje gevraagd wat hij het leukst vond; Wessel of Pascal. Hij was er heel stellig in en koos voor Wessel, dus die gaat het worden.
De grap is dat dit dus ook de naam was die we al hadden, hahaha. Ow wat ben ik toch erg........
Succes voor de rest die ook nog op zoek is naar een leuke naam!
Groeten!
Iedereen bedankt voor het mee brainstormen!
Uiteindelijk hebben we van de 4 namen die we zelf hadden 2 namen weggestreept en ons zoontje gevraagd wat hij het leukst vond; Wessel of Pascal. Hij was er heel stellig in en koos voor Wessel, dus die gaat het worden.
De grap is dat dit dus ook de naam was die we al hadden, hahaha. Ow wat ben ik toch erg........
Succes voor de rest die ook nog op zoek is naar een leuke naam!
Groeten!