Kinderopvang tijdens staking

maandag 28 oktober 2019 om 20:21

maandag 28 oktober 2019 om 20:59
Voor die paar uur is er wel wat te regelen toch? Inderdaad thuiswerk, vriendje, buurmeisje inhuren etc.

maandag 28 oktober 2019 om 20:59
Nou... ik overweeg het wel eens. Maar ik ben ongeschikt als docent. Wel iets vergelijkbaars gestudeerd. En werk wel bij de boosdoener (volgens velen) echter niet in de sector.

maandag 28 oktober 2019 om 21:00
Er zijn tegenwoordig meer scholen die continu draaien dan die om 12.00 uur uit zijn hoor.
Dus dan heb je t over 09.30 tot 14.15 oid
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

maandag 28 oktober 2019 om 21:00
Er zijn denk ik genoeg mensen die die 4 uur werken en in de middag met kind thuis zijn. Alsmaar vakantieuren opnemen voor dit soort acties kan menig ouder op den duur flink gaan irriteren denk ik. Die uren zet je liever in voor andere dingen. En een oppas gaan regelen kost ook weer geld. Oftewel dit treft alleen maar weer de ouders.
anoniem_240865 wijzigde dit bericht op 28-10-2019 21:01
9.91% gewijzigd

maandag 28 oktober 2019 om 21:01
Dan heb je toch nog echt niet begrepen waarom deze staking is.Sophiever schreef: ↑28-10-2019 20:57Daar wordt te makkelijk vanuit gegaan. Niet iedereen zit werkeloos thuis op de bank te wachten tot de kroost thuis komt en heeft een netwerk die weinig om handen heeft. De meeste mensen moeten werkuren maken voordat ze vrij krijgen en op is op een gegeven moment op.
Juist, om te voorkomen dat je kind met regelmaat naar huis wordt gestuurd omdat er niemand is die les kan geven.