LGZZ Deel VI
vrijdag 18 december 2009 om 21:44
Kom maar door met die tweede bevalgolf!
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Versie geen effect,
Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!
12 febHartje!
Bengel is een
lekkere spekbaby!Elev292Ja!
25 febHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al
eigenwijs Nemovisje271Ja!
23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli V
geboren!
Mini is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Jeetje
geboren! Luaska3114 aug Luba
geboren! Minie2313 sep Miniemeis
geboren! Chica29114 sep Chocomeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
Het vorige topic!
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Versie geen effect,
Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!
12 febHartje!
Bengel is een
lekkere spekbaby!Elev292Ja!
25 febHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al
eigenwijs Nemovisje271Ja!
23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli V
geboren!
Mini is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Jeetje
geboren! Luaska3114 aug Luba
geboren! Minie2313 sep Miniemeis
geboren! Chica29114 sep Chocomeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
Het vorige topic!
woensdag 13 januari 2010 om 16:51
Hier een magnetron en een staafmixer, dus denk dat het prima te doen is. Op termijn kan ik natuurlijk steeds korter de staafmixer er doorheen halen, waardoor de structuur grover wordt (maar zover zijn we nog lang niet..) Maar goed, zonder die ijsblokbakjes of hoe die krengen ook heten schiet het niet op. Dan toch maar naar het winkelcentrum volgende week ofzo.
Is het bij jullie ook nog steeds zo koud en winters sproet? Hoe zijn de zomers daar eigenlijk? (je zit vrij noordelijk, dus misschien wel koele winters, of gerust ook wel 25-30 graden?)
Is het bij jullie ook nog steeds zo koud en winters sproet? Hoe zijn de zomers daar eigenlijk? (je zit vrij noordelijk, dus misschien wel koele winters, of gerust ook wel 25-30 graden?)
woensdag 13 januari 2010 om 16:53
Oh Caat ik bedoelde het niet als in "vervelend" hoor. Ik vond het alleen een beetje jammer maar ik vond het ook zo'n bijzondere gebeurtenis dat ik het zeker weten nog een keer wil meemaken. En man wil wel 4 kinderen Maar dat vind ik echt te veel hoor! Moet er niet aan denken dat we dan nog 3 x zo'n namenstrijd moeten voeren
Ja over een paar maanden groot feest! 1 jaar! Ik reserveer alvast de datum in m'n agenda hoor...dan hoor ik tzt wel hoe laat en waar
Ja over een paar maanden groot feest! 1 jaar! Ik reserveer alvast de datum in m'n agenda hoor...dan hoor ik tzt wel hoe laat en waar
woensdag 13 januari 2010 om 16:59
Wasmachine een keer leeg laten draaien met soda inderdaad. (al heb je daar ook een soort poedertje voor, die gebruik ik weleens )
Minicaat zit dus nog maar op 2 slaapjes? En hij gaat om 7 uur naar bed, tot de volgende ochtend... lekker hoor!
De eerste verjaardag.... jeetje , die zit er inderdaad alweer aan te komen! Jullie logeren dan toch nog? Heb je meteen een goede catering ruimte!
Laal, 4 kinderen?! Beseft hij zich dan ook dat jij dan 4 keer moet baren? (of je doet nu gewoon een drieling, is veel efficienter )
Minicaat zit dus nog maar op 2 slaapjes? En hij gaat om 7 uur naar bed, tot de volgende ochtend... lekker hoor!
De eerste verjaardag.... jeetje , die zit er inderdaad alweer aan te komen! Jullie logeren dan toch nog? Heb je meteen een goede catering ruimte!
Laal, 4 kinderen?! Beseft hij zich dan ook dat jij dan 4 keer moet baren? (of je doet nu gewoon een drieling, is veel efficienter )
woensdag 13 januari 2010 om 17:05
Chiek, ik ben van plan om binnenkort (als wij toevallig wortels eten moet ik eerlijk bekennen) gewoon een wortel te prakken. Hier gaat de gepureerde appel/banaan en mango een stuk minder vlot dan de geprakte banaan. Een kindje van 6 maanden schijnt makkelijk een wat grover prutje aan te kunnen.
Zou je fuit trouwens ook in kunnen vriezen, want met tupperware redt de appel/banaan prut het geen dagje in de koeling.
Zou je fuit trouwens ook in kunnen vriezen, want met tupperware redt de appel/banaan prut het geen dagje in de koeling.
woensdag 13 januari 2010 om 17:05
Haha... ja inderdaad goede catering...
Weet nog niet helemaal hoe we dat gaan doen, maar daar ga ik me nog niet druk om maken. Geloof wel dat we ook met familie overdag uit eten gaan. (lunchen dus). Om het te vieren. Is wel een groot iets in liefs cultuur.
En Chiek: Wat ben je toch efficiënt!!
Maare; daar moet je toch niet aan denken; 3 keer persen!! Bij mij ging het snel, maar vond het toch wel een giga inspanning hoor. Tjongejonge.... word al moe als ik eraan denk.
Weet nog niet helemaal hoe we dat gaan doen, maar daar ga ik me nog niet druk om maken. Geloof wel dat we ook met familie overdag uit eten gaan. (lunchen dus). Om het te vieren. Is wel een groot iets in liefs cultuur.
En Chiek: Wat ben je toch efficiënt!!
Maare; daar moet je toch niet aan denken; 3 keer persen!! Bij mij ging het snel, maar vond het toch wel een giga inspanning hoor. Tjongejonge.... word al moe als ik eraan denk.
woensdag 13 januari 2010 om 17:07
Hey Mard; ook weer hier. Gezellige boel hier.
Maare; ligt ook aan het kindje hoor. Minicaat heeft nogal snel kokhalsneigingen. Dus echt langer gepureerd. Heb er ook een paar weken over gedaan om broodstukjes te voeren. Eerst heel oud brood, want dat valt makkelijker uit elkaar. En dan zonder beleg zodat het niet aan het gehemelte plakt. Dan wat verser brood na een paar weekjes en nu sinds afgelopen weekend met een heel dun laagje appelstroop. En het gaat goed!
Maare; ligt ook aan het kindje hoor. Minicaat heeft nogal snel kokhalsneigingen. Dus echt langer gepureerd. Heb er ook een paar weken over gedaan om broodstukjes te voeren. Eerst heel oud brood, want dat valt makkelijker uit elkaar. En dan zonder beleg zodat het niet aan het gehemelte plakt. Dan wat verser brood na een paar weekjes en nu sinds afgelopen weekend met een heel dun laagje appelstroop. En het gaat goed!
woensdag 13 januari 2010 om 17:08
quote:mardjen schreef op 13 januari 2010 @ 17:06:
Caat wat gaat het allemaal snel bij jullie! Ik kan het hier vanaf de bank amper bijbenen, moet je nagaan hoe het voor jullie is en voor alle drukte.
Ja, ik moet er ook niet te veel bij nadenken en gewoon doen.
terug en nu moet ik gaan. Moet mijn trein gaan halen!
Caat wat gaat het allemaal snel bij jullie! Ik kan het hier vanaf de bank amper bijbenen, moet je nagaan hoe het voor jullie is en voor alle drukte.
Ja, ik moet er ook niet te veel bij nadenken en gewoon doen.
terug en nu moet ik gaan. Moet mijn trein gaan halen!
woensdag 13 januari 2010 om 17:23
Wat een drukte hier!!!
Heb er weer een Private Practice opzitten. Tegen het eind van mijn verlof ben ik helemaal bij.
En alweer bijna een eerste verjaardag!! Leuk!!!! Ben ik dan nog met verlof? Zo effe checken. Ik weet echt zo niet al die verjaardagen uit mijn hoofd. Ook niet een beetje.
Had net een heel lief sms gesprek met Pienman over prioriteiten. Baabie is toch wel belangrijk voor hem geloof ik.
Ik wil nog steeds voor dat rapley gedoe gaan. Lijkt me zoveel makkelijker dan al dat gepureer en geprak. Maar misschien dat het ook wel niet werkt hoor. We zien het wel.
Heb net weer te veel Jamin snoepjes gegeten. Het ging heel goed en ik merk ook dat ik veel minder snoeplust heb. Maar dan toch dooreten. :puke: Niet handig!!
Heb er weer een Private Practice opzitten. Tegen het eind van mijn verlof ben ik helemaal bij.
En alweer bijna een eerste verjaardag!! Leuk!!!! Ben ik dan nog met verlof? Zo effe checken. Ik weet echt zo niet al die verjaardagen uit mijn hoofd. Ook niet een beetje.
Had net een heel lief sms gesprek met Pienman over prioriteiten. Baabie is toch wel belangrijk voor hem geloof ik.
Ik wil nog steeds voor dat rapley gedoe gaan. Lijkt me zoveel makkelijker dan al dat gepureer en geprak. Maar misschien dat het ook wel niet werkt hoor. We zien het wel.
Heb net weer te veel Jamin snoepjes gegeten. Het ging heel goed en ik merk ook dat ik veel minder snoeplust heb. Maar dan toch dooreten. :puke: Niet handig!!
woensdag 13 januari 2010 om 17:25
Als ik zo'n bevalling heb als met Jee dan durf ik het nog wel drie keer aan hoor... Maar ik denk dat Laaman zich meer verheugd op alle seks die er voor nodig is om een kind te maken Maar even serieus, hij wil echt graag 4 kinderen...heeft altijd al een groot gezin gewild. Alleen zie ik dat echt niet zitten. Sowieso graag een tweede en misschien een derde.
woensdag 13 januari 2010 om 18:02
En ik echt van Playmobil. Ze hebben ziekenhuizen, villa's met complete inrichting, dierenartsenpraktijk, brandweerkazerne, politiebureau, onderwaterwereld met zeemeerminnen ( ), dierentuin, circus en ik kan nog wel even doorgaan. Was Meis maar alvast wat groter, dan had ik tenminste een legitiem excuus voor een huis vol Playmobil...
woensdag 13 januari 2010 om 18:10
woensdag 13 januari 2010 om 18:31
quote:Lalie schreef op 13 januari 2010 @ 18:10:
Oh ik hou ook van Play*mobil! Ik had vroeger een auto en een caravan en mijn hamster was het perfecte object om in de caravan vervoerd te worden. En dan snel het raampje weer dichtdoen als hamster in paniek via het caravanraam probeerde te ontsnappen.
Oh gemeen!! Maar wel grappig.
Wij hadden een heleboel maar het beste herinner ik me de kampeerwagen nog!
Oh ik hou ook van Play*mobil! Ik had vroeger een auto en een caravan en mijn hamster was het perfecte object om in de caravan vervoerd te worden. En dan snel het raampje weer dichtdoen als hamster in paniek via het caravanraam probeerde te ontsnappen.
Oh gemeen!! Maar wel grappig.
Wij hadden een heleboel maar het beste herinner ik me de kampeerwagen nog!
woensdag 13 januari 2010 om 18:32
woensdag 13 januari 2010 om 18:33
quote:sproet1978 schreef op 13 januari 2010 @ 18:32:
Ik heb een keer op Koninginnedag voor 10 gulden onze hele krat vol Playmobil verkocht (inclusief caravan, politiewagen en wegwerkerskeet) omdat ik er toen even niet meer mee speelde, een half jaar later tranen met tuiten omdat het allemaal weg was .
Ik voel je pijn...
Mijn moeder had mijn krat met Barbies aan mijn nichtje gegeven. Die heeft toen van allemaal de haren afgeknipt en daarna nooit meer mee gespeeld.
Ik heb een keer op Koninginnedag voor 10 gulden onze hele krat vol Playmobil verkocht (inclusief caravan, politiewagen en wegwerkerskeet) omdat ik er toen even niet meer mee speelde, een half jaar later tranen met tuiten omdat het allemaal weg was .
Ik voel je pijn...
Mijn moeder had mijn krat met Barbies aan mijn nichtje gegeven. Die heeft toen van allemaal de haren afgeknipt en daarna nooit meer mee gespeeld.
woensdag 13 januari 2010 om 18:46
quote:Minie86 schreef op 13 januari 2010 @ 18:33:
[...]
Ik voel je pijn...
Mijn lievelingsbarbie had een baljurk met sterretjes die gloeiden in het donker. Mijn neefje heeft haar tenen afgebeten toen ze een keer in het zwembadje in de tuin mocht. Ik neem het hem nog kwalijk, ze was zo mooi!
Ben weer wat minder internet actief vandaag, ten minste op forum maar heb net wel lekker 3 boobs truitjes besteld en ook even appie boodschapjes gedaan. Ga nu koken, bis morgen!
[...]
Ik voel je pijn...
Mijn lievelingsbarbie had een baljurk met sterretjes die gloeiden in het donker. Mijn neefje heeft haar tenen afgebeten toen ze een keer in het zwembadje in de tuin mocht. Ik neem het hem nog kwalijk, ze was zo mooi!
Ben weer wat minder internet actief vandaag, ten minste op forum maar heb net wel lekker 3 boobs truitjes besteld en ook even appie boodschapjes gedaan. Ga nu koken, bis morgen!
woensdag 13 januari 2010 om 18:48
woensdag 13 januari 2010 om 18:48
Ohh ik hou ook van playmobil!!
Enne Pien, vriendin van mij heeft de Rapley methode gedaan en is laaiend enthousiast. Ik weet zeker dat ze tegen de tijd dat het voor jou speelt en je hebt vragen, ze graag beantwoordt. Is echt helemaal overtuigd en ze heeft ook mij om. Haar kindje eet met heel veel plezier en heel zelfstandig iig.
Enne Pien, vriendin van mij heeft de Rapley methode gedaan en is laaiend enthousiast. Ik weet zeker dat ze tegen de tijd dat het voor jou speelt en je hebt vragen, ze graag beantwoordt. Is echt helemaal overtuigd en ze heeft ook mij om. Haar kindje eet met heel veel plezier en heel zelfstandig iig.