Mijn kleine held

29-10-2012 19:01 294 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn kleine held,



Het is nu precies een week geleden dat je bent geboren.

Met 35.4 weken te vroeg en wat een slechte start. Het waren je longetjes, nog niet rijp genoeg.

Met grote spoed naar het Sophia kinderziekenhuis, waar ze je wel zouden kunnen helpen.

Wij waren ons nog niet echt bewust van hoe slecht je het eigenlijk had.

Ik kon niet mee naar het Sophia, want ze hadden er nog geen bed voor mij. Het was niet anders.

Papa ging wel met je mee en kon mij aan de telefoon vertellen dat je op de intensive care goed geholpen werd en je redelijk stabiel was.

Wat een opluchting.



De dag erna kon ik eindelijk naar je toe. Wel met bed, want door de ks kon ik niet lopen.

Nog steeds had ik je niet goed gezien en vast gehouden, maar de wetenschap dat ik bij je in de buurt was deed me goed.



Iedere dag ging het beter met je. Met je 3890 gram was je de reus van de ic-afdeling.

Helaas kregen we slecht nieuws. Er was op je hersenecho een afwijking gezien die verder onderzocht moest worden.

Met 3 dagen oud onderging je al een mri-scan en wachtten wij gespannen op de uitslag.



De uitslag kwam hard aan.

Waarschijnlijk heb je in mijn buik al zuurstof te kort gehad en witte plekjes op de scan zijn kleine beschadigingen in je hersenen.

De artsen kunnen niet voorspellen hoe deze beschadiging zich zal uiten. Het kan variëren van helemaal niet tot vrij ernstig.

Het zal dan zijn op motoriek gebied.

De komende maanden/jaren moet je met regelmaat een scan ondergaan om de boel in de gaten te houden.



Nu lig je op de mc van het oorspronkelijke ziekenhuis en daar moet je blijven totdat je zelfstandig kan drinken en bent aangesterkt.



Wat een week hebben we achter de rug en wat doe je het nu goed.

We zijn trots op je!





*even mijn hart luchten*
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Sterkte voor de komende tijd
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
Wat een moeilijke week hebben jullie achter de rug en wat een onzekerheid gaan jullie tegemoed. Ik heb een kennis gehad met een soortgelijke bevalling en een soortgelijke uitslag van de MRI scans dus ik kan me wel een beetje inleven in wat je mee moet maken momenteel. Heel veel sterkte en vergeet niet heel veel van dit kleine, sterke en stoere mannetje te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Wat heftig, Calvijn. Gefeliciteerd met je dappere zoon. Heel veel sterkte de komende tijd
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.

Ik wens jullie vanuit de grond van mijn hart het aller aller beste!
Alle reacties Link kopieren
Jee wat heftig! Ik wens jullie heel veel sterkte.



En natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie mooie zoon.
Alle reacties Link kopieren
Een kleine Held (ja met een hoofdletter) is het zeker!

Lieve Calvijn, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoontje
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte! :hug
Zelfontplooiing is wellicht ook goed voor je rimpels
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje/kleine broer.



Veel sterkte toegewenst voor het hele gezin, het is niet niks wat er nu allemaal op jullie afkomt.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Calvijn... wat een schrik zullen jullie hebben gekregen.

Wens jullie alle gezondheid van de wereld voor jullie ongetwijfeld prachtige mannetje
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Jee Calvijn, ik ben er echt even stil van, wat heftig zeg. Gefeliciteerd met jullie vechtertje en sterkte! Hopelijk blijft alles de goede kant op gaan en mag hij snel naar huis!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je prachtige sterke zoon!



Heel veel sterkte voor jullie.
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!

Wat een moeilijk begin en hoe spannend en onzeker de komende tijden.

Ga duimen voor jullie en steek een kaarsje aan voor jullie bink!
Alle reacties Link kopieren
Hartelijk gefeliciteerd Calvijn, met jullie beresterke zoon. Ik hoop met heel mijn hart dat het goed komt met de kleine man en dat jullie maar lang en volop van elkaar kunnen genieten!

Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met jullie zoon!



Maar ook sterkte voor de komende tijd.. jullie mogen zeker trots zijn op jullie zoontje!
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel.



De openingspost vloeide eruit.

Ik ben 22 november officieel uitgerekend en die datum moeten we aan houden dat Julian thuis komt. Iedere dag eerder is mooi meegenomen.



Wat heb ik de afgelopen week een respect gekregen voor het verzorgend en verplegend personeel.

Zo lief voor ons en altijd een luisterend oor.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Niet alleen een sterke zoon, maar ook'n sterke mamma: respect voor je gedicht, in deze tijd! Heel veel succes deze tijd. Ik wens je heel veel lichtpuntjes om ondanks alles toch te kunnen blijven genieten en de mooie dingen te kunnen blijven zien.



Dikke knuffel!
Lieve Calvijn,gefeliciteerd met jullie zoon en heel veel sterkte gewenst..
Lieve Calvijn, een kleine held is geboren, gefeliciteerd!

Maar wat een zorgen en verdriet naast de vreugde van de geboorte. Heel veel sterkte de komende tijd
Julian,wat een prachtige naam ook en dat vind ik niet snel van namen die op dit forum voorbij komen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een ontzettend mooie naam.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Calvijn! Hopelijk mag de kleine man met de prachtige naam snel mee naar huis
Gefeliciteerd met je zoon, wat een heftige tijd voor jullie allemaal...
Alle reacties Link kopieren


En Helden zijn jullie allebei, dat heeft jouw kleine Held dus van geen vreemde. Heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie naam Calvijn, ik hoop dat de zorgen ongegrond zijn en jullie mooie zoontje zich goed gaat ontwikkelen.

Gefeliciteerd en ik hoop dat jullie snel samen alsnog met zijn viertjes thuis gaan genieten.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven