Mijn kleine held

29-10-2012 19:01 294 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn kleine held,



Het is nu precies een week geleden dat je bent geboren.

Met 35.4 weken te vroeg en wat een slechte start. Het waren je longetjes, nog niet rijp genoeg.

Met grote spoed naar het Sophia kinderziekenhuis, waar ze je wel zouden kunnen helpen.

Wij waren ons nog niet echt bewust van hoe slecht je het eigenlijk had.

Ik kon niet mee naar het Sophia, want ze hadden er nog geen bed voor mij. Het was niet anders.

Papa ging wel met je mee en kon mij aan de telefoon vertellen dat je op de intensive care goed geholpen werd en je redelijk stabiel was.

Wat een opluchting.



De dag erna kon ik eindelijk naar je toe. Wel met bed, want door de ks kon ik niet lopen.

Nog steeds had ik je niet goed gezien en vast gehouden, maar de wetenschap dat ik bij je in de buurt was deed me goed.



Iedere dag ging het beter met je. Met je 3890 gram was je de reus van de ic-afdeling.

Helaas kregen we slecht nieuws. Er was op je hersenecho een afwijking gezien die verder onderzocht moest worden.

Met 3 dagen oud onderging je al een mri-scan en wachtten wij gespannen op de uitslag.



De uitslag kwam hard aan.

Waarschijnlijk heb je in mijn buik al zuurstof te kort gehad en witte plekjes op de scan zijn kleine beschadigingen in je hersenen.

De artsen kunnen niet voorspellen hoe deze beschadiging zich zal uiten. Het kan variëren van helemaal niet tot vrij ernstig.

Het zal dan zijn op motoriek gebied.

De komende maanden/jaren moet je met regelmaat een scan ondergaan om de boel in de gaten te houden.



Nu lig je op de mc van het oorspronkelijke ziekenhuis en daar moet je blijven totdat je zelfstandig kan drinken en bent aangesterkt.



Wat een week hebben we achter de rug en wat doe je het nu goed.

We zijn trots op je!





*even mijn hart luchten*
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.



Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Calvijn!



Blijf schrijven, dan kan je zoon over 18 jaar lezen hoeveel zijn moeder direct bij zijn geboorte al van hem hield!
Alle reacties Link kopieren
Lieve Calvijn,

Gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje! Het zal vast een pracht van een kindje zijn!

Wat een moeilijke start heeft hij zeg... Heftig en dubbel zo'n periode. Geniet lekker van hem, en maak je niet te veel zorgen om de toekomst. Als de artsen zeggen dat het zo onvoorspelbaar is, kun je er het best van genieten en het over je heen laten komen. Al is dat misschien niet zo makkelijk.



"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en wat een heftige tijd , niet leuk to say the least. Ik hoop dat je ondanks alle toestanden toch ook kunt genieten van dat prachtige kind.
Alle reacties Link kopieren
Ach Calvijn, wat heftig.



Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon.

De kleine held, inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met jullie zoon, met jullie sterke reus! Wat een heftige tijd gaan jullie nog krijgen, ik wens jullie heel veel sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat heftig, Calvijn.



Sterkte met je herstel en hopelijk valt het allemaal mee met je kleintje en blijkt ie nóg sterker dan hij nu al heeft laten zien!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Van harte met de geboorte van jullie zoontje, een kleine held!



Je bent in een achtbaan terecht gekomen....

Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Ik hoop dat hij mag opgroeien tot een hele grote, gezonde kanjer.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Jeetje Calvijn, ik schrik helemaal. Wat een nare start.



Heel veel sterkte toegewenst. En hopen en vertrouwen op mooie toekomst samen. Je zoontje heeft een lieve en sterke mama!
Van harte Calvijn. Wat hebben jullie veel meegemaakt de afgelopen week.

Heel veel sterkte met jouw herstel en ook met je zoon op de couveuseafdeling. Ook sterks voor je man trouwens.

Maar voorál ook, gefeliciteerd lieverd.



Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! En een dikke knuffel voor de moeilijke tijd!
Ik krijg er een punthoofd van!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!



Veel sterkte de komende weken.
Gefeliciteerd! En tegelijkertijd heel veel sterkte en geluk toe gewenst.
Alle reacties Link kopieren
Jemig ik kan me het gevoel helemaal inbeelden hoe aangrijpend dit voor jullie gezin is. Hopelijk sterkt hij snel aan en komt. jullie kindje vlug naar huis. Maar dan blijft het nog zo spannend voor jullie hoe het verder zal gaan. Ik hoop dat hij motorisch toch goed gaat ontwikkelen en overeen paar maanden lekker spartelend in de box ligt. Blijf positief en heb vertrouwen.



Mijn zoontje lag een week na zij geboorte ook 3dagen op hc/mc

En dat slaat hard in.



Een hart onder de riem en dikke knuffel!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met jullie zoontje en wat een schrik. Ik wens hen en jullie niets dan goeds en hoop dat je ook 'in het echt' je hart kan luchten, sterkte en hopelijk ook veel fijne momenten met je kleine reus.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Dat jullie vechter maar snel goed mag aansterken en dat er een mooie toekomst voor jullie mag komen!
Alle reacties Link kopieren
De geboorte van een rasechte moeder en een dappere zoon! Gefeliciteerd met jullie sterke lieverd.



Ik lees je post en je hebt me tot tranen toe geroerd. Ik wens jullie heel veel geluk, warmte en liefde toe, maar met dat laatste zit het sowieso wel goed!
Alle reacties Link kopieren
Wat een fijn en verdrietig nieuws naast elkaar. Ik wens jullie heel veel sterkte toe!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Door julle lieve berichtjes breek ik.

Zit met dikke tranen achter de pc thuis.

Mijn man is nu bij hem in het ziekenhuis en ik ben bij onze oudste zoon die zijn moeder ook zó nodig heeft.



We mogen eigenlijk ook niet klagen, want hij doet het hartstikke goed, maar het is niet gegaan zoals we gehoopt hadden.

Geen echt kraambed, geen bakje naast je bed met een blakende baby erin.

Geen behoefte aan bezoek, de zorgen van de opa's en oma's, je man er aan onderdoor zien gaan, maar niet kunnen helpen, je oudste zoon die er niets en toch alles van begrijpt.

Thuis komen uit het ziekenhuis zonder je kind.



Wat een achtbaan inderdaad



Maar we zijn (zelfs ik) zeer positief en we gaan alleen nog maar vooruit.



En echt, het is zo'n ontzettend mooi en lief mannetje
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ah Calvijn wat triest Toch wil ik je feliciteren met je ongetwijfeld prachtige en o zo gewenste kindje! Veel sterkte!
Calvijn, gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! En heel veel sterkte voor de komende tijd.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je zoon!

Kreeg koude rillingen na t lezen van je verhaal!

Veel sterkte samen!!
Gefeliciteerd met jullie zoon. Hopelijk gaat het snel de goede kant op met jullie kleine held. Veel kracht en sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven