Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
van wie is ie dan een kind Miffy?

Prutnachtje, ik lag er pas rond 1 uur in, en om half 5 werd Mandarijn ziek. Eerst zijn eigen bed ondergespuugd, toen ik dat aan het verschonen was heeft ie ook nog even ons bed ondergespuugd, heel fijn Daarna hebben we allemaal nog een uurtje geslapen.

Vanmorgen bleef zijn pap en zelfs een glas water er ook niet in, dus ik heb maar vrij genomen. Belde mijn baas of ik vrij kon krijgen want Mandarijn ziek, staat Mandarijn natuurlijk net heel enthousiast op de achtergrond te tetteren, lekker geloofwaardig

Hij lijkt zich niet heel ziek te voelen alleen zijn eten en drinken blijft er niet in.
Oh balen Citronella, wat een prutnacht. Ik hoop dat het zo'n stom virus is wat heel snel weer overgaat/waait.
Sterkte Citro. Hopen maar dat hij het virus er onderhand uitgespuugd heeft.

Hier was het ook glad maar alleen de stoep. Ben veilig naar het werk gekomen.

Bij de kinderen gooi ik er met die kou een extra fleecedeken overheen. Ik slaap ook onder zoveel mogelijk dekens. Vannacht had ik ze niet nodig want ik had weer eens zo'n droom die Nippo nooit heeft Hij was 22 jaar ouder en goddelijk
quote:Pammie schreef op 28 januari 2010 @ 09:50:

Vannacht had ik ze niet nodig want ik had weer eens zo'n droom die Nippo nooit heeft Hij was 22 jaar ouder en goddelijk

wil ik oooook! ik heb in zulke dromen dan altijd dat het niet lukt, of er niet van komt, of dat ik last heb van schuldgevoel...

en voor Citro. Bommetje is echt heel moeilijk en niet 1-2-3 een oplossing voor. vroeg me ook af of je met de ongenuanceerde reacties wel wat kon.

en zieke mandarijn is ook niet fijn. hoop dat-ie snel opknapt (en dat hij jullie niet aansteekt)

hier niet glad, gelukkig. ben er wel klaar mee.

zit hier een beetjte te denken wat te doen; heb eigenlijk niet zoveel klusjes en weet niet zo goed wat te doen met Slof vandaag. we hebben net boekjes gelezen en vissen gevangen in het 'aquarium'. en nu is meneer zijn boterham van vanmorgen aan het eten en volgens mij in 1 moeite door zijn luier aan het volwerken...
O, Koeky: Slof praat hier ook niet goed, maar ik begrijp wel steeds meer, dat verbetert echt per dag. Vanmorgen had ik echt het gevoel dat ik met hem aan het praten was. Maar gisteren was Sokman met Slof ophalen op school en was Slof een heel verhaal tegen de juf aan het houden. de juf keek Sokman veelbetekenend aan, zo van: 'wat zegt hij?'Maar Sokman had ook géén idee!
Hier hetzelfde: Maby houdt hele verhalen, inclusief intonatie enzo, maar ik versta er echt helemaal niets van. Losse woordjes beginnen wel iets vaker verstaanbaar te worden, maar voor een buitenstaander is het wel lastig om haar te begrijpen denk ik.
Ik heb de koffie achter de kiezen en ga zo maar eens een beetje schoonmaken, opruimen en was opvouwen. Het is toch wat, als de werkster niet komt....
ongenuanceerde reacties had ik wel verwacht hoor, dat geeft niet, ik kan daar niet veel mee, maar ik begrijp het wel..en ik krijg ook nuttige reacties

Mandarijn heeft een half boterhammetje op met jam en een half glas water, hij ligt nu in bed, hopelijk blijft het erin en hopelijk blijft hij er even in, kan ik ook nog even mijn ogen dicht doen

en was nummer 88 van deze week ophangen
tsaj, dat gaat hard zo met die was. hoop wel dat hij snel opknapt.

Slof is wel dol op 1 woordje:'helikopter'./ dat komt er dan wel (bijna) vloeiend uit
Sok, ik bleef zelfs de hele nacht weg zonder dat te melden In mijn droom dan hé.
quote:Pammie schreef op 28 januari 2010 @ 13:50:

Sok, ik bleef zelfs de hele nacht weg zonder dat te melden In mijn droom dan hé.Wow!
Ik droom heel levendig de laatste tijd, maar het zijn van die maffe zwangerschapsdromen, en geen spannende zoals die van Pammie

Nip had een afspraak hier om de hoek, en we hebben gespeeddate. En een kolf uitgewisseld. Bedankt, Nip!

Helicopter is geloof ik een belangrijk woord als je peuter bent
leuk: hoe was het met Nippo? en altijd handig, zo'n kolf

Poek is op haar eerste buiten-de-deur-speeldate. het bewuste jongetje had hier al eens gespeeld. Jongetje zelf was alleen erg moe en er was weinig land mee te bezeilen. Poek had er wel zin in, dus ben toch maar weggegaan. Toch wel beetje spannend.
tijdens het eten hier een simultane krijspartij: de een wilde pertinent niet eten (en moest 4 hapjes) de ander wilde ook niet ten en ging en passant nog even zijn drinken omsmijten. Gezelligheid vlijt hier!

rust is weergekeerd en ik heb ernstige behoefte aan een borrel. Heul Erg.
Hier was het ook bal. Ot was helemaal uitgeput en toen moesten we nog Sien naar turnen brengen (en daar buiten wachten, aangezien het de moeite niet is om naar huis te fietsen). Ik merkte al dat Ot alleen nog maar kon huilen (en schelden). Werd ook tijdens eten niet beter en nu ligt hij gelukkig op bed.

Ik wil nog sporten, maar ik heb het gruwelijk koud (van al dat gewacht en gefiets buiten). Nou ja, zo toch maar doen. Moet morgen eerder van werk weg en dus begin ik al om 6.30 uur met werken (en nu maar hopen dat ik ook vroeg wakker ben) en wil dus niet al te laat naar bed. Maar ja, dat zeg ik de hele week al en toch lig ik er elke keer veel te laat in.
Wat een boel ongezelligheid, bah. Nooit leuk als de dag zo eindigt.

Een kolfdate, énig

Ik ga toe geven aan mijn schoonmaakdrang. Niet dat ik er erg veel zin in heb maar ik erger me al weken aan een gore koelkast en doe het steeds niet. Nu moet ik ongesteld worden en heb ik poetsbehoefte dus maar snel even doen voor House/The Mentalist. Man is naar de fysio, Mini ging zowaar alleen slapen. Driewerf hoera. Ik heb wel moeten beloven na het opruimen naar boven te komen om een kusje te geven dus dat ga ik even doen en dan snel koelkast soppen.
Schoonmaakdrang, daar heeft nou echt niemand hier in huis last van, helaas. Pluis had wel ineens een aanval van badeendjesopruimdrang, maar dat kwam doordat hij dacht dat hij daarmee het moment dat hij uit bad moest nog even uit kon stellen

Anky, ga je een rondje rennen?

Bedankt voor je opmerking over de ijsbaan op je stoep, vanmorgen. Hier was het nat, niet glad, maar werkoord is vaak net wat kouder dan Mifstad, dus ik had bedacht dat ik voor de zekerheid toch maar met de auto ging. Bleek voor de gladheid niet nodig, maar voor de Nipdate was het wel erg handig.

Alle over de rooie kinderen onder zeil?
heb een update in AK gezet

Mandarijntje was nog helemaal niet lekker de hele dag. Ik haalde hem uit bed om Limoen uit school te gaan halen, maar hij wilde meteen een "bakje! pugen!"

Gelukkig wilde gastouder Limoen wel ophalen en thuis afleveren want zag het niet zitten met een misselijk kind op het schoolplein.

Eind van de middag wilde hij nog wat eten, maar ook dat kwam er meteen weer uit. Aan tafel gooide hij ook nog even zijn beker om, dus ik heb hem zeker een keer of 5 omgekleed vandaag (inclusief de pyjama's van vannacht.

Oh.. huilen, gauw naar boven, bakje mee
Arm Mandarijntje, beterschap voor 't manneke.

Koelkast blinkt weer.
Maar als je daar tot nu toe mee bezig bent geweest, heb je House gemist

Citro, wat knap dat Mandarijn zelf al om een bakje vraagt. Beterschap voor het arme kind - en voor jullie.
Ik was al een tijdje klaar. Ik heb House niet gezien want man zat te zappen. The Mentalist staat nu wel aan.
Was net te laat :( helaas zat het dekbed zelf en zijn knuffels ook onder, dus we wassen nog maar even vrolijk door... 2e keer was man net op tijd. Pfffieuw.. gelukkig, want ik had het bed net weer verschoond.
Sterkte Citro.

Ik ga naar bed, weltrusten.
Goedemorgen!

Hier lekker, maar leuk druk geweest. Werketen was erg leuk en bijzonder. Gisteren nog presentatie gehad en 's avonds was ik zo moe dat ik binnen een kwartier bij WIDM in slaap viel, lekker maar ook jammer.

Bommetje van Citro ga ik later zoeken, wel alvast een knuffel want het zal niet makkelijk zijn.

Nu ga ik met Mini boodschappen doen voor haar traktatie. Rest van de grote dingen doet Esman later. Heb met Mini een leuke taart uit het taartenboek gezocht en moet dus nog aan de bak haha.
Hallootjes!

Ik hoorde gister op de radio over jouw dingetje, grappig.

Vanmorgen bij de crea van de kleuters geholpen. Mannie zat in een andere klas maar kwam één kusje halen aan de hand van een andere moeder. Toen hij die ene had gehad, zei hij 'nee, 43!' dus hebben we nog even doorgekust. Vrijkont

Daarna meteen boodschappen doen, net alles opgeruimd en tafel gedekt en nu kan ik weer terug naar school

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven