Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
o, leuk Pam. En weer zo actief! ik heb twee wassen gevouwen en hier staat de erwtensoep op (dus Remma, als je 'toevallig' nog deze kant op komt ) en Sokman is gaan gamen bij een vriend, dus ik regel het hier vanavond in mijn eentje
Anders zit ik maar de hele dag te forummen Sok
quote:Pammie schreef op 30 januari 2010 @ 16:47:

Anders zit ik maar de hele dag te forummen Sok ja, das waar, das niks gedaan
Ik kon de bodem van de wasmand weer zien vandaag, alleen, Limoen heeft nu het virus, dus ik hoop zo dat het meevalt vannacht. Vanmiddag haalde gelukkig op tijd de wc.

Snap nu ook waarom ze gisteren en vanochtend zo chagrijnig was. Daarna was ze weer veel gezelliger.

In mijn buik zit het ook niet helemaal lekker trouwens, ik hoop op een milde vorm of helemaal niet. Dat was Mandarijn had was echt niet leuk.

Esmee, van harte gefeliciteerd met mini!

En Pammie, veel plezier vanavond, leuke verrassing van man.

Mandarijn is trouwens echt een geboren schurkje. Man speelde buiten met hem in de sneeuw, had ie een hele plak sneeuw in zijn hand, zag ie opeens een brievenbus (van een huis), dacht 1 seconde na en bedacht toen dat die sneeuw heel mooi in die brievenbus zou passen knap verzonnen toch?
Ik heb trouwens vandaag de istanballen gemaakt en heb ook een knolselderij (was het toch?) gehaald want ik ga dat taartje van Pammie ook proberen. Ben benieuwd. De ballen waren bij de kinderen geen doorslaand succes, maar wij vonden ze erg lekker.
Er staat hier een of andere rare film aan met surfende pinguins, ik weet nog niet of ik ga proberen me er in te verdiepen, het ziet er nogal dom uit, maar misschien is het grappig.
De knollentaart vond ik wel lekker, maar ik was de enige geloof ik. Volgens A-man had ik weleens lekkerder dingen gemaakt...

Oei Citronella, hopen maar dat jij en Citroman verstoken blijven van virus.

Wauw Remma, wat snel dat oudste 2 al voor C mogen. Ik had begrepen dat C altijd weer wat langer duurde. Watertrapactie van oudste vind ik briljant . Sien had pas ook zoiets grappigs met diplomazwemmen: niemand zei tegen haar dat ze uit het bad moest, dus ze zwom vrolijk 6 banen rugslag ipv de gevraagde 2 .

Ik ga zo eens bedenken of ik nog iets actiefs ga doen vanavond of dat ik in bed duik met een boek. Nadeel is dat ik bed nog op moet maken en daar heb ik geen zin in. Maar ja, morgen hele dag met 3 kinderen op pad in mijn eentje, dus al te laat ga ik het ook niet maken.

Eerst maar eens Sien laten plassen: die heeft weer veel te veel gedronken vanavond en dan plast ze nog weleens in bed.
wat ga je doen met ze morgen Anky?

denk dat ik een pagina gemist heb (of meer) had niets van afzwemmen gelezen, zo eens teruglezen

goh, je maakt me enthousiast Anky, over de knollen maar je moet alles eens proberen toch?

d'r is hier weer een nieuw pak sneeuw gevallen (vanavond bedoel ik), bij jullie ook?
Sneeuw, regen en hagel, en dat allemaal terwijl we in de auto zaten. Geen succes dus, met 40 km/u op de snelweg...

Esmee, gefeliciteerd met de verjaardag van Mini!
Hier ook sneeuw vandaag weer.

Ik heb diploma van Sien dan ook gemist geloof ik Anky. Maar als ze em heeft, dan is dat geweldig

C duurt inderdaad vaak iets langer, maar het ging goed met beiden. En als dat zo doorgaat, dan kan het eind maart.

Hoe is het met je buik Citro?
Ik denk dat Anky op bed is met een boek
Wind is bevallen zag ik net, een jongetje erbij.

Oh Miffy wat een nare terugweg. Gelukkig weer veilig thuis.

Diplomazwemmen lekker hoor. Ben je al met Mini begonnen of heb je nu even 'vrij'?

Hoe hebben jullie het gisteren gehad Pammie? En wat heb je gegeten????

Hier was het een dolle boel, Mini was zó jarig. Alles roze haha. Het werd haar eventjes te veel toen iedereen binnen kwam. Ineens waren we haar kwijt. Ze bleek naar boven gevlucht. Ik vond haar met haar knuffel achter haar bed, wel sneu. Maar daarna was het weer prima. Hoop eters en Mini genoot! Mannie is bij haar gaan logeren, maar we hebben ze niet meer gehoord .

Morning.

Wat een leuk nieuws van Wind! Zijn naam staat ook op ons lijstje

Klinkt als een goed feest Esmee, fijn dat ze het zo leuk vond!

Wij zijn gister gaan eten bij Gauchos, had man zin in en daar hadden ze nog plek. We hadden niets gereserveerd en dat is op zaterdagavond niet zo handig. Maar goed. Ik had ossenhaas die smolt op de tong, echt verrukkelijk. Daarna zijn we naar 'Sherlock Holmes' geweest. Erg leuke film. Ik kreeg alleen ontzettende buikpijn en dat werd in de auto naar huis alleen maar erger en erger. Ik gleuf dat ik iets teveel ossenhaas op had . Maar goed, mocht de pret niet drukken. Nu is het over.

Gisteravond werd Mannie trouwens van het één op het andere moment helemaal niet lekker. Hij had diarree, klaagde over buikpijn, at niks en keek ineens heel lodderig uit zijn ogen. Temperatuur opgenomen en toen had hij 39.2. De oppas kwam al bijna dus we hebben er een paracetamolletje ingestopt. Hij heeft goed geslapen en is nu weer redelijk oké. Pamman wil met ze gaan zwemmen maar ik weet niet of het een goed idee is als hij meegaat.
Jouw eten klinkt errug prettig Pammie . Die buikpijn minder... Zou Mannie niet laten zwemmen geloof ik.

We hebben echt dezelfde smaak Pammie, ik vind naam Windekind ook zo gaaf. Maar Esman vond hem minder.

Mannie en Mini kijken de nieuwste aanwinst hier 'Angelina Ballerina'. Mini wil per se haar feestjurk weer aan. Ik doe maar net of ik de vlek op de voorkant niet zie
Ik had zware flashbacks naar een ritje ooit naar het ziekenhuis, zwaar in de weeën. Pamman ging zelfs heel rustig over de drempels rijden, ik zat puffend naast hem (hij had dezelfde flashback geloof ik ). Maar het was gezellig en fijn om weer eens eventjes zo met z'n tweetjes weg te zijn.

Hier kijken ze Sesamstraat. Ik ga Pamman wakker maken.
Goedemorgen,

Over smaak valt niet te twisten, maar ik ben ben blij dat het windekind er is.

Over smaak gesproken, die ossenhaas klinkt heerlijk, die buikpijn mag houden

Och, wat lief, dat mini naar boven vluchtte. Kan me het wel voorstellen, die drukte ineens en dan allemaal om jou.
Zwemmen met een gammel kind zou ik ook niet doen. Pluis buikvirus kwam opzetten direct na het zwemmen

Vraagje in de ak....
Naam staat niet op jouw lijstje Remma?
dank voor je corissantjhe, Pam en fijn dat het gezellig was; jammer alleen van die buikpijn. moest wel lachen om je flashbacks, hoewel ik me kan voorstellen dat je het zelf minder leuk vond

Feestje van Esmini klonk ook gezellig. Leuk, dat ze zo écht jarig was.

hier wel redelijk lang geslapen, maar m.i. niet lang genoeg. Maar jullie zullen er alleen maar om lachen, denk ik, aangezien wij helemaal niet mogen mopperen met onze langslapers. Maar ze hebben het duidelijk niet van een vreemde

Leuk van Wind! vind de naam niet lelijk ofzo, maar ik heb er ook niks mee.
Ik zie geen vraag?
quote:Miffy schreef op 31 januari 2010 @ 10:40:

Vraagje in de ak....eee. waar dan?
Iets met geduld en zaak, denk ik
Met mijn buik gaat het nog goed, met die van Limoen minder. Was de hele nacht goed gegaan, dus ik hoopte al dat het over was, helaas, vanmorgen in ons bed ging het mis, dus nu draait was nummer 2 alweer en zit ons dekbed in de badkuip.

Ze voelt zich echt heel naar, blijft maar overgeven, arm ding.

Ik heb man met Mandarijn de deur uitgestuurd, want Mandarijntje trok het niet zo goed, alle aandacht naar Limoen, hij werd spontaan jaloers, wist niet dat ie dat in zich had

Verjaardag klinkt erg gezellig Esmee! Kan me wel voorstellen dat het opeens even te veel werd, dat hebben ze hier ook vaak op verjaardagen.

Ik zal zo eens kijken bij de buren, ben benieuws!

Balen Pammie, van buikpijn van jou en zieke mannie. Hoop niet dat jullie het virus van hier hebben overgenomen.
Mannie heeft een beschuitje op, een beker warme melk en eet nu een lange vinger. Dat is al wat. Hij gaat niet mee zwemmen hoor, koorts was vrij hoog gister en maag van streek; één slok zwembadwater en we zijn weer terug bij af vrees ik.
De ak laadt niet zo snel op mijn telefoon (computer ligt boven) en toen moest ik ook nog typen, stelletje ongeduldigerds

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven