Mutsen in de mist
vrijdag 29 januari 2010 om 17:27
Ik hoop dat die tattoo hiernaast nep is.
Alles is weer naar huis. Vriendje van Mini is nogal .. eh.. vrij. Gaat overal over in discussie en daar heb ik geen geduld voor. Om 5 uur vond ik het mooi geweest.
Vanmiddag heb ik de resterende keukenlades uitgesopt en opgeruimd. Was ook zo'n klusje wat maar bleef liggen.
We eten lekker wraps, ik ga ze even de oven in schuiven.
Alles is weer naar huis. Vriendje van Mini is nogal .. eh.. vrij. Gaat overal over in discussie en daar heb ik geen geduld voor. Om 5 uur vond ik het mooi geweest.
Vanmiddag heb ik de resterende keukenlades uitgesopt en opgeruimd. Was ook zo'n klusje wat maar bleef liggen.
We eten lekker wraps, ik ga ze even de oven in schuiven.
vrijdag 29 januari 2010 om 20:52
Ik ben naast Pluis' bed op de grond gaan liggen net, en sliep bijna eerder dan hij. Het was dat de grond na een tijdje toch wat hard werd.
Op tijd naar bed maar vanavond.
Toen ik Pluis vandaag ophaalde, was er een leidster die ik nog niet kende. Ze was helemaal wild enthousiast over hem. Toch leuk om te horen dat je kind het goed doet
Pammie, rapport in januari? Was ze zelf trots?
Op tijd naar bed maar vanavond.
Toen ik Pluis vandaag ophaalde, was er een leidster die ik nog niet kende. Ze was helemaal wild enthousiast over hem. Toch leuk om te horen dat je kind het goed doet
Pammie, rapport in januari? Was ze zelf trots?
vrijdag 29 januari 2010 om 21:33
Mandarijntje lijkt zich weer wat beter te voelen. Hij heeft wat gegeten en het is er in gebleven. Wel raar, toen hij ziek was dronk hij opeens bekers water achter elkaar leeg, doet ie normaal nooit. Hij voelde zich vandaag wat beter en drinkt meteen niet meer, raar jong.
Ik kan de bodem van de wasmand weer zien. Wel een plas en poepongelukje van Limoen, maar goed, dat is niets vergeleken bij de 3 bedden die Mandarijn de afgelopen nachten onderspuugde. (en sorry voor alle poep, spuug en plas in mijn bericht )
Toch maar een matrasje naast zijn bed gooien Miffy?
Je bent flink actief geweest Pammie! En wat leuk een mooi rapport van mini.
Ik voelde me af en toe gewoon wegzakken als ik op de bank zat vandaag, zo moe was ik, dus ik ga zo douchen en naar bed. Had ook niet helemaal mijn dag, wat niet zo gek is nu natuurlijk. Limoen kwam ook niet helemaal vrolijk uit school, denk dat er iets gebeurd is, kindje dat haar geplaagd heeft of iets van dien aard. En speeldate ging niet door, dat maakte het niet beter. Kindje vraagt al sinds maandagochtend of ze deze middag mag komen spelen, sprak ik vanmiddag haar moeder, blijkt ze helemaal niet te kunnen. Ach ja, is het meiske dat ik niet zo zie zitten, dus ik vond het niet erg, maar Limoen vond het wel jammer. Kon ook niet echt naar buiten met Mandarijntje en dat vind ie ook weer niet leuk dus we zaten elkaar allemaal een beetje in de weg vanmiddag.
Hoe is het met jouw drukte en gezondheid trouwens Anky? alles al weer een beetje ten goede?
Leuk dat je werketentje leuk was Esmee! ik heb er niets over gezien maar las er van de week iets over.
Ik kan de bodem van de wasmand weer zien. Wel een plas en poepongelukje van Limoen, maar goed, dat is niets vergeleken bij de 3 bedden die Mandarijn de afgelopen nachten onderspuugde. (en sorry voor alle poep, spuug en plas in mijn bericht )
Toch maar een matrasje naast zijn bed gooien Miffy?
Je bent flink actief geweest Pammie! En wat leuk een mooi rapport van mini.
Ik voelde me af en toe gewoon wegzakken als ik op de bank zat vandaag, zo moe was ik, dus ik ga zo douchen en naar bed. Had ook niet helemaal mijn dag, wat niet zo gek is nu natuurlijk. Limoen kwam ook niet helemaal vrolijk uit school, denk dat er iets gebeurd is, kindje dat haar geplaagd heeft of iets van dien aard. En speeldate ging niet door, dat maakte het niet beter. Kindje vraagt al sinds maandagochtend of ze deze middag mag komen spelen, sprak ik vanmiddag haar moeder, blijkt ze helemaal niet te kunnen. Ach ja, is het meiske dat ik niet zo zie zitten, dus ik vond het niet erg, maar Limoen vond het wel jammer. Kon ook niet echt naar buiten met Mandarijntje en dat vind ie ook weer niet leuk dus we zaten elkaar allemaal een beetje in de weg vanmiddag.
Hoe is het met jouw drukte en gezondheid trouwens Anky? alles al weer een beetje ten goede?
Leuk dat je werketentje leuk was Esmee! ik heb er niets over gezien maar las er van de week iets over.
vrijdag 29 januari 2010 om 22:39
ik word een beetje moe van al die gladheid en alle andere winterellende. Op weg naar huis inde stad verraderlijk glad, gingen een paar mensen voor en achter mij onderuit op een brug.brrrr
fijn dat het wat beter gaat met mandarijn, Citro. wel apart dat-ie dan ineens water drinkt; zal dus duidelijk dosrst hebben gehad.
en iedereen is dus duidelijk vermoeid vandaag. Vroeg naar bed gaat hier niet lukken, maar zou wel verstandig zijn, ben ook best moe.
En Pammie is bij deze uitgeroepen tot 'Poets-van-de-week'. goed hoor! had ik gisteren ook best kunnen doen, maar ik had geen moed/zin. dus des te meer bewondering voor jou!
fijn dat het wat beter gaat met mandarijn, Citro. wel apart dat-ie dan ineens water drinkt; zal dus duidelijk dosrst hebben gehad.
en iedereen is dus duidelijk vermoeid vandaag. Vroeg naar bed gaat hier niet lukken, maar zou wel verstandig zijn, ben ook best moe.
En Pammie is bij deze uitgeroepen tot 'Poets-van-de-week'. goed hoor! had ik gisteren ook best kunnen doen, maar ik had geen moed/zin. dus des te meer bewondering voor jou!
zaterdag 30 januari 2010 om 11:16
Oudste en meis kunnen eind maart (de volgende diplomadag van de zwemschool) afzwemmen voor C. Ze zwommen onder het scherm door zonet, tjette Remman (het is kijkles) ipv door het gat. Mafkezen. En ze moeten watertrappelen alleen met de armen en toen dacht oudste, och, laat ik maar op de bodem gaan staan
Hier ook 2 prachtige rapporten. Kinderen krijgen nog maar 2 keer per jaar een rapport Miffy, vandaar januari.
Hier ook 2 prachtige rapporten. Kinderen krijgen nog maar 2 keer per jaar een rapport Miffy, vandaar januari.
zaterdag 30 januari 2010 om 11:38
Voor jou Remma. Warme.
Hier ook een prachtig verse sneeuwlaag. Het smelt alleen weer weg als een gek.
Goed dat ze mogen afzwemmen Remma, knap van Meis ook dat ze nu al C haalt.
Sok, die keuken heb ik al wéken uitgesteld omdat ik de moed/zin/puf niet had dus zo awardwaardig was het nou ook weer niet.
Ik ben om 8 uur bij Mini in slaap gevallen, werd om half 12 wakker en heb vanmorgen met een onderbreking om 7 uur toen het grut wakker werd, tot 10 uur geslapen. Fijn.
Mannie was gister boos op Pamman, volgens hem deed hij iets verkeerd met inhaleren. Zegt hij heel boos:'Ik ga het tegen mama zeggen!'
(ik ben echt de opperopperbaas)
En Pamman is lief; hij had gister als verrassing geregeld dat we uiteten gaan vanavond. Oppas komt om 7 uur.
zaterdag 30 januari 2010 om 11:38
zaterdag 30 januari 2010 om 12:37
zaterdag 30 januari 2010 om 14:33
zaterdag 30 januari 2010 om 16:15