Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Huh? 6 nieuwe berichten ertussen opeens? volgens mij is iedereen wakker geworden
Beterschap voor Limoentje. Fijn voor jullie dat ze in ieder geval lekker geslapen heeft.
Hahaha, volgens mij ook Citro
Ik was al wakker, maar we moesten nog even een vakantie boeken

Pluis riep de hele week elke ochtend dat hij zijn bed niet uitwilde, maar was natuurlijk in het weekend een stuk matineuzer. Druiloor.

Citro, slapen jullie in bad vannacht?

Beterschap voor alle buikpijnkindjes.
Wat zullen wij es gaan doen vandaag? Gisteren al wat gezocht, op internet, om te doen, maar niet echt iets leuks kunnen vinden. Zwemmen valt af, eerste dag ongesteldheid, en dan vind ik dat niet prettig, ook niet met tampons.
Eigenlijk valt dan alles af, want ik wil het liefst op de bank zitten met koffie.
Same here Remma. Ik ga ook niet mee zwemmen, alleen heb ik nu Mannie als excuus.

Ik ga een eitje klussen bakken voor me hubbie
Dan moet je iets bedenken voor Remman en de kinderen en zelf lekker blijven zitten Remma

Wij gaan zo van het zonnetje genieten. Moppie is aan het wakker worden. Mini wil met haar nieuwe fietsstoeltje voor pop weg, uiteraard haha.
Dan bedenkt ie zelf maar iets
Maar dan heb je geen rust joh haha.

Zijn jullie eigenlijk musicalliefhebbers? Ik kreeg kortingsmail voor musical Chicago in Amsterdam komend weekend. Iemand zin in (mini)mutsenmeet met uitje? Voor 23,50 zit je eerste rang.
Ik:"Onze koningin is vandaag jarig."

Meis:"Gaan we daar heen?"

Musical leuk, maar helaas al iets anders dan
Op de thee bij Bea
Ja gezellig, even bij Bea op de thee

Ik vind musical niet zo veel aan eigenlijk, minimeet wel, maar dan graag voor een andere gelegenheid

We hebben nog een logeerdekbed Miffy, dus we hoeven niet onder een nat dekbed in de badkuip

Arme Limoen, ze hield niet meer op met spugen vanmorgen, maar er zit niets in dus er komt amper nog wat uit. Ondertussen was ik dekbed aan het uitspoelen dus 10 keer op en neer de trap afgelopen (goed voor de lijn). Daarstraks ook nog een poepongelukje, maar nu mag man het even oplossen, ik kan geen poep en spuug meer zien.

En, hebben ze nog wat verzonnen om te gaan doen Remma?
Oh.. wat Esmee zegt (ik praat je niet na hoor, had je reactie nog niet gezien )
Het was eigenlijk nog grappiger daarna. Want ik was op dat moment aan het chatten met iemand. En terwijl we onderstaand gesprekje voerden, was ik aan het typen. Hierop vroeg meis dus: "Ben je met haar aan het chatten ofzo?"
Remma

Citro, kan het dekbed niet in de droger? En beterschap voor Limoentje.

Mannie en ik zijn na een uitgebreide knuffel- en douchesessie naar buiten geweest (hij onder protest weliswaar, een wandelingetje op de slee. Nu zitten we aan de thee met chocolade en straks gaan we Wiien samen. Hij kletst de oren van mijn hoofd, gezellig hoor
ik heb hem gecentrifugeerd in de wasmachine (droger hebben we niet), dat lukte wel gelukkig, wel enorm waterballet van de badkuip richting de wasmachine maar goed..

ik vraag me af of ik wel een knolselderij heb gekocht, zo eerst eens even plaatjes googlen, ik krijg het ding niet gesneden en geraspt

Chatten met de koningin
En? Was het een knolselderij?
Dan ben ik ook benieuwd wat je hebt gekocht Citro, een rotsblok?
Siersteen

Chatten met Bea kan vast niet, gezien haar nieuwjaarstoespraak...

Mannie klinkt wel een stuk beter als hij zo kletst. Heeft hij je al ingemaakt met bowlen?

Ik ga oven aanzetten voor bladerdeeghapjes, wij hebben een keuteldagjes met lekkere dingen en dan straks tomatensoep. Lekker makkelijk.
Wij keutelen ook maar wat aan. Ga straks bruine bonensoep maken. Of eigenlijk, een combi van bonen en tomaten. Lekker.
Ik las wat dingen door elkaar, en dacht bij Citro's "ik heb hem gecentrifugeerd in de wasmachine" even dat het ging over de niet-raspbare kandidaat knol

Knolselderij is wel heel hard. Zonder keukenmachine zou ik me er niet aan wagen.

Slaapgebrek en hormonen maken me er niet geduldiger op. Heb vandaag een paar keer flink op mijn tong gebeten toen er weer eens een hele vermoeide koter niet wilde slapen. Zo moeilijk is het toch niet, ogen dichtdoen en op zijn minst rustig blijven liggen...

Kleren die ik voorlopig toch niet meer aankan, zijn uit mijn kast, en positiezooi erin. Daar heb ik heel wat minder van dan gewone kleren, dus de deur kan ineens weer dicht.

Nu moet ik alleen nog een heleboel bloesjes en jurkjes opvouwen. Is er nog iemand op zoek naar een binnenactiviteit voor vandaag?
Nee dank je Miffy. Ik vind echt alles wat met de was te maken heeft vreselijk. Maar bedankt voor de herinnering, mijn was kan in de droger dus ik ben naar boven.

Snap je ongeduld trouwens, knap dat je op je tong kunt bijten!
vinnik ook knap; zou mij niet gelukt zijn! ik was allang uitgevallen, met bijpassend schuldgevoel achteraf.

ik vind musical wel leuk, hoor, Esmee!en Chicago lijkt mij wel bijzonder én ik heb komend weekend niks én het is omde hoek, dus ik ben voor. Maar misschien heb je nog andere gegadigden?

wat een toestand met het virus, Citro. En arme Limoen en arme jij, met zoveel was. gaat het nu wat beter met 'r?

Hilarisch, die Remmeis. op visite bij queen, Bee, het zou wat zijn. zou ze ook een verjaardagstaart hebben?

ben net met pa en Poek naar broer geweest, stukje gewandeld in de sneeuw. Poek vond het in 1e instantie doodeng bij de jongens daar (ze schreeuwen nogal ongecontroleerd en dat maakt indruk) maar later vond ze het wel prima. We hebben de kamer van broerlief bekeken, vond ze wel leuk.

Nu is Pa hier, die ligt te dutten in zijn stoel; altijd gezellig
Wat lief, dat dutje van je vader

Ik ben al bij Chicago geweest, jááááren geleden. En zaterdag heb ik date met vriendin.

Ik heb net al eigen was gevouwen en soep en lasagna gemaakt voor morgen en overmorgen. En dan moet ik nog koken voor vanavond, geen zin meer.

Mannie heeft een heel naar hoestje en is wat prikkelbaar maar verder wel oké. We hebben gekart samen en dat kan ik gelukkig nog steeds beter

Die knolselderij laatst heb ik in plakken gesneden, geschild en toen handmatig geraspt. Dat ging best hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven