Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
hahaha, dat heb ik met de houten treinbaan, en man ook, we hadden aanvulsets gekocht en zaten de mooiste banen te bouwen, en dan maar kijken hoe het elektrische treintje erover heen rijdt (de kinderen mochten ook eventueel wel meespelen hoor)

Arme Sien. En succes met bieden. Is MP trouwens niet makkelijker, ik vind dat tegen de klok bieden zo onhandig, persoonlijk.

Ik weet dat rustig blijven echt moet bij haar maar het lastige met Limoen is ; ze gaat net zo lang door met je negeren en bewust niet doen wat je zegt (bijv. even naar de wc gaan voor het eten, of schoenen aan gaan trekken bij gastouder als we naar huis gaan, meestal iets heel simpels) dat je echt boos wordt, en als je boos wordt dan ontspoort het helemaal. Als ze wild gaat staan doen dan pak ik haar meestal stevig vast zodat ze zich niet bezeert maar dan wordt ze weer boos dat je haar vastpakt, gaat nog wilder tekeer of brutaal terugdoen etc.. Het ontspoort heel snel. Ik probeer meestal geen aandacht aan haar negatieve manier van aandacht vragen te besteden, maar als je naar school moet of, of je wil naar huis, dan moet ze toch op een gegeven moment echt gaan doen wat je vraagt. En dat wil ze niet, om de een of andere reden.

(meestal gaat het wel goed trouwens hoor, dit is weer iets van de laatste 2 dagen, sinds ze weer naar school gaat, ik hoop dat het een fase is).

Ik ga een was ophangen en naar bed.
Is een speelgoedwinkel niet gewoon makkelijker?

Het zal wel weer even wennen aan het ritme zijn. Ik merk het hier ook hoewel Limoen wel altijd heftiger reageert. Schoenen niet gaan aantrekken bij de gastouder is erg herkenbaar, ik krijg er echt een onwijze sik van dat ik altijd een kwartier bezig ben om ze naar buiten te krijgen. Als ik zeg dat ik ga als ze niet binnen 1 minuut hun schoenen aan hebben gaan ze meestal wel wat doen (ik heb het hier vooral over Mannie trouwens - jong is niet vooruit te branden).
Ik moet nog een cadeautje inpakken, Mini heeft morgen 't feestje van haar beste vriendje. De andere kinderen die komen zijn haar andere 2 vriendjes en haar beste vriendinnetje (is zo'n clubje sinds de kleuters al - dat vind ik zó leuk )
Nou waar ik zelf aan dacht, dat zal wel niet, maar ik had ook weer een tijd een zere plek in mijn onderbeen, dacht zelf aan spataderen, maar in combinatie met pijn bij het ademen wil ik toch wel even weten of ik geen trombosebeen gecombineerd met een longembolie heb. Het zal wel niet hoor, het doet ook niet heel erg zeer ofzo, maar nu ik gegoogled heb (stom) durf ik niet meer tot vrijdag te wachten.
Och meisje, Je moet ook helegaar niet googlen op symptomen! Denk je trouwens dat je met een trombosebeen en longembolie nog vrolijk wasjes zou ophangen?
Ik ga ook naar bed. Was zo lam vanmorgen, denk dat ik wat meer slaap nodig heb.

Nightynight meisjes!
Nee, dat weet ik maar ik heb nooit gewoon een simpel griepje ofzo, meteen endocarditis. Dus dan klinkt een longembolie helemaal niet zo onwaarschijnlijk.
Maar kun je dan doorlopen met een longembolie? Klinkt als iets redelijk acuuts.
Ik vind het wel slim dat je niet wacht en gewoon naar de huisarts gaat. Voor je eigen gemoedsrust ook.
Ik weet het echt niet, misschien met een klein embolietje? maar ik ga morgen maar even naar de dokter, het is hopelijk gewoon iets onschuldigs, een verrekte spier van het hoesten en een spatader in mijn been ofzo..
ik denk idd niet dat je met longembolie nog wasjes ophangt, maar gezien je historie snap ik je onrust gewoon ff naar de dokter voor je gemoedsrust is niet onverstandig.

Ik haak af, trusten dames. ga morgen voor het eerst sinds een week weer werken; heb er gewoon zin in!
Ik heb dat ook es gehad Citro, die pijn bij het ademen en toen dacht Koekerd ook aan een longembolie(tje ) maar het was gewoon brandend maagzuur. Zei de huisarts in ieder geval. Maar het lijkt me verstandig om even langs de huisarts te gaan, dat is altijd verstandig.

Es, gefeliciteerd met grote meid Liz!

Akelig verhaal van Sien en het bloedbad. Vinger tussen de deur is altijd naar, maar dit moet wel echt hard zijn gegaan.

Koekerd is al naar boven vertrokken, zit hier in mn eentje te kleumen op de bank, dus ik ga ook maar es. Trusten!
Groot gelijk dat je gaat Citronella, je hebt al een paar keer van die onwaarschijnlijke dingen gehad. Ik hoop dat het inderdaad gewoon iets onschuldigs is als maagzuur ofzo.

Sokje, werkze vandaag!

Ik heb niet zo veel te melden. Ook werken vandaag en geen zin in, ik kreeg pas vakantiegevoel in de laatste dagen van de vakantie en moet nu weer even wennen aan werkritme enzo.
Kwart over 5, my god Ank, je bent er steeds vroeger!

Ik ben bevroren. Heb net een hele tijd staan praten, buiten. En het is hier -6. Ik ga maar even wat doen om de bloedsomloop weer op gang te brengen.
Hoe was het bij de dokter Citro?
quote:Pammie schreef op 06 januari 2010 @ 10:09:

Kwart over 5, my god Ank, je bent er steeds vroeger!

Ik ben bevroren. Heb net een hele tijd staan praten, buiten. En het is hier -6. Ik ga maar even wat doen om de bloedsomloop weer op gang te brengen.Laat me raden: bedden afhalen, was vouwen, ramen zemen?
quote:citronella schreef op 05 januari 2010 @ 22:20:

Nee, dat weet ik maar ik heb nooit gewoon een simpel griepje ofzo, meteen endocarditis. Dus dan klinkt een longembolie helemaal niet zo onwaarschijnlijk.

Ik moest hier wel even om grijnzen. Maar, hopelijk is het niets ernstigs.

Ben je al geweest?
Citro, ben je al bij de huisarts geweest? En wat vond die van je longembolietje?

Nippo, heb je serieus het woord dood verboden? Ik kan me van mezelf nog herinneren dat ik als klein kind druk aan het nadenken was over de dood, en ik weet ook dat ik het er toen te pas en te onpas over had. Zelf herinner ik me nog een lange autorit met de hele familie waarbij ik het over niks anders kon hebben, mijn ouders herinneren zich meer situaties. Kennelijk heeft het dus ook op mijzelf wel indruk gemaakt, anders had ik het me nu niet meer herinnerd. Als het onderwerp compleet verboden was, had ik dat denk ik heel moeilijk gevonden.

Pluis vond zijn bed kapot nu twee van de spijlen eruit zijn, maar erg handig was het ook wel, zo'n kapot bed waar je makkelijk uit kunt. Jammer alleen dat dat dan weer niet mag, midden in de nacht. Ik voorzie nog heel wat terugstopacties

Gisteren heb ik vanaf kwart voor 5 wakker gelegen. Toen heb ik nog wel aan Anky gedacht, omdat dat gewoon haar normale opstaantijd is, zo'n beetje

Es, ik ben gisteren helemaal vergeten je te feliciteren met Lizzy's verjaardag. Alsnog gefeliciteerd!

(Ik was ook vergeten mijn fiets op slot te zetten, en een brief op de post te doen. Dat lenzendoosje van maandag in het zwembad was nog maar het begin.)
quote:remma schreef op 06 januari 2010 @ 10:11:

[...]

Laat me raden: bedden afhalen, was vouwen, ramen zemen?

Bedden afhalen ja, was vouwen nee want ik moest de wasmachine nog aanzetten, ramen zemen had ik vorige week al gedaan (en zóóó erg ben ik nou ook weer niet ). Je vergeet koken voor morgen trouwens.

Maar goed, ik ben weer warm. Zus belde en we zijn weer helemaal bijgekletst, nog even koffie drinken en dan ga ik naar het postkantoor en Mannie halen.

Mif, hoe vaak ik mijn sleutels wel niet aan de buitenkant van de deur heb laten zitten toen ik zwanger was van Mannie... Dat vind ik echt zo'n beetje de allerergste zwangerschapskwaal, dat je geheugen niet meer werkt (en dat het niet meteen over is als je bent bevallen).
Ik zou het woord dood ook niet verbieden. Zeker Mini is er nu erg mee bezig. Hier gebruiken ze trouwens 'overlijden' en verbeteren ze elkaar als er eentje dood zegt
Och heden, ja, de sleutels in de deur laten zitten. Heel vaak inderdaad. Ik was die vergeetachtigheid trouwens niet direct na de bevalling weer kwijt hoor. Sterker nog, ik heb het idee dat mijn geheugen nooit meer zo sterk is geweest als voor die tijd. Of is het gewoon ouderdom

Meis is ziek. Nu moet ik ff oppas voor morgen regelen.
Het duurde een paar jaar maar het is nu wel weer redelijk oké. Maar zo goed als voor de zwangerschappen, nee. Terwijl ik echt een olifantengeheugen had

Ik had een smsje van Citro dat alles in orde was; geen longembolietje of ander naars. Gelukkig maar

Beterschap voor Meis Remma. Wat heeft ze?

En ik ben helegaar alleen. Mini heeft een feestje en Mannie is spelen. Ik ga even wat luncherigs maken en dan mijn boek lezen.
Ah, fijn dat het in orde is Citroentechnisch gesproken.

Meis heeft koorts, slap, kreun, zucht. Dat idee.
Arm kind.
Ze had 39,1 en ze had het zooo koud dat ze nu onder de douche staat. Schaapje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven