Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Ik doe alleen diepvries boerenkool, vind ik een stuk minder stinken.

Krijg de wagen van Moppie slecht door de sneeuw, vandaar mijn andere opties.
En 2 op de sneeuw en oudste helemaal lopend. Iets eerder van huis.

Hoe was je eerste dag Esmee?
Niet wagen Esmee, a u t o

Vroemmmmmmmmmm
Dies wel koel!

Mini vond laatst dat ik wel erg goed aan het bowlen was, zegt ze:'Jij bent vadsigvetcool!!'

Grijnsch.

O, ik deed mini na, gisteren, met 5 strikes. Remman was not amused :P
Maar ik dacht dat je helemaal lopend zei, vandaar mijn opmerking over de wagen.

Oudste is watje, dus die wil dan ook zitten haha. Misschien Mini en Mannie laten afwisselen. Ik heb 2 sleetjes, maar die kan ik niet in 1x trekken.

Ik kijk morgen maar eens uit het raam en beslis dan.

Eerste dag was druk, chaotisch en best apart. Moest alles uitvinden en vragen. Iets meer rondleiding was handig geweest. Slecht weer, dus lang over gereden. Ga dus nu lekker slapen.
Ik ben klaar trouwens. Zowaar. Mijn man begon al te klagen dat ik bij hem op de bank moest komen zitten. Arm ding

Beetje vervelend dat ik nu in ene weer helemaal energiek ben, het is bedtijd eigenlijk.
Esmee, kun je die sleetjes niet aanelkaar binden, als een treintje zeg maar.
Trusten Esmee. Vervelend dat je veel moest vragen.

Ik dacht vanochtend nog lekker aan het bed van gisteren
Trusten Esmee. En jammer dat er zo weinig tijd voor je was, zeker een eerste dag is dat wel prettig. Je voelt je toch al zo'n sukkel omdat je niets weet en niemand kent (tenminste, dat heb ik).
Ik ga naar bed, toedeloe.
toedeloe
to the room

to de loom

toedeloe
Ik ben even volledig blond, maar heb je een nieuwe baan dan Esmee? Heb ik iets totaal gemist?

Hier gaan we met slee naar school. Maby in de slee en Ot en Sien lopen. Fietsen gaat niet lukken aangezien er hier overal nog 10 cm sneeuw op de wegen ligt.

Oei, ik heb spierpijn. Ik had gisteren schaatsles en was verkeerd ingedeeld: in een gevorderdengroep, terwijl ik beginner had opgegeven. Niet leuk, gelukkig mag ik volgende week naar de beginners. Beter voor mij , want ik voelde me nu wel stuntelaar (nog 2 keer gevallen ook) .
Staat in de ak maar al wel een tijdje terug volgens mij.

Hier wat verse sneeuw en veel gezeik op de weg. Ik stond weer met een bevroren tankdop maar mijn sleutel in het gehaalde bekertje warm water was gelukkig voldoende om 'em open te krijgen.

Als een blok geslapen, ik had vanmorgen echt ernstige moeite om eruit te komen. Mannie ook. Hij had zijn kamerdeur wel opengedaan maar was weer zijn bed in gekropen. Doettie anders nooit

Koffie. Heb ik nog niet gehad.

Meer liefhebbers?

Mannie had ook totaal geen behoefte om zich aan te kleden en naar school te gaan. En dat snap ik prima

Helaas was hij wel al om 5.45 uur bij ons. Foutje in de tijdschakelaar van het lampje dat aan gaat als hij er uit mag komen.

Geen nieuwe baan Anky, staat idd in AK. Als je het niet kunt vinden, zet ik het er opnieuw.

Hier ook verse sneeuw en dus met treintje-slee naar school. Op sommige plekken was er door te enthousiaste mensen (of spelbedervers, is maar net hoe je het ziet) de boel al weer schoon geveegd. Vanmiddag maar anders doen, want ik sjouwde mij een breuk.

Moest vanmorgen ook heel erg aan lekker bed en fijne rust denken Remma! Maar helaas is het echte leven weer begonnen...
Poek wilde ook niet opstaan; zij moest wel, Slof en ik hoefden niet :-) we kwamen pas om half 10 ons bed uit; Slof was wel wakker (en toen ook nog vrolijk), maar lag ook af en toe lekker te liggen.

Nu ligt hij weer op de bank en wil-ie eigenlijk niks. Hij heeft wel een boterham en een papfles op.

Sokman was half 2 pas thuis; had nieuwjaarsborrel van het werk. die had het zwaar, vanmorgen

En ik ga ook maar eens aan de koffie, denk ik.
Ik heb even gezocht en gevonden Esmee. Had het inderdaad totaal gemist. Ik hoop dat het snel prettiger werken is, die eerste dagen zijn nooit leuk vind ik, ook omdat je zo weinig effectief werk kan doen. Zelf heb ik heel veel bij verschillende bedrijven gewerkt (als inlener/interimmer) en ik kan je alleen maar aanraden om de eerste dagen zoveel mogelijk te vragen (zorg ook dat je een aanspreekpunt hebt). Die eerste dagen is daar vaak begrip voor en daarna niet meer zo. Ik vroeg echt álles de eerste drie, maakte schema's van namen van mensen met functies enzo.

Hier ook door de sneeuw naar school. Maby heeft nog een eind door de sneeuw gebanjerd, dus die is moe en ligt nu te zingen op bed. Ben benieuwd of ze nog gaat slapen.

Ik ga zo maar eens bedenken wat we vanavond gaan eten en daarna lekker aankeutelen met Maby hier in huis. Vanmiddag weer zwemles...oh joy...
WIj hebben stroomstoring het gebouw al de hele ochtend af en aan. Strakjes gaat alles eraf (ook de telefoon) en is het maar de vraag wanneer ze het probleem hebben gevonden. Zou leuk zijn, een middagje ijsvrij

Ik heb weleens goede ideeën Esmee
Slofje ligt op de bank te slapen, terwijl er boven hem gestofzuigd wordt en de radio aanstaat. duidelijk gevalletje oververmoeid

KOFFIE!
Zit heerlijk aan de thee ipv koffie .

Net maar even Mannie gebracht met de fiets. Arme jong kreeg z'n fiets niet eens door de sneeuw geduwd. Denk dat ik hem straks maar met de auto haal en meteen boodschappen ga doen of zo. Gooi die fiets wel achterin.

Ben je al aan het schaatsen Pammie? Je laptop deed het nog, maar die batterij is vast intussen ook leeg.

Doe ook boerenkool Anky, dat is het centrale mutseneten van vandaag
Ik doe eigenwijs, wij eten hutspot

Tis druk op het werk, moet echt werken ook nog
ik doe ook eigenwijs, wij eten opgewarmde macroni

heb net de kerstboom afeghaald, doe ik toch nog wat nuttigs vandaag.
Nee, het is nasi geworden. Maar wel binnenkort boerenkool (heerlijk), al heb ik ook een hekel aan de stank inderdaad. Nu nog even een half uurtje relaxen voordat we naar de zwemles moeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven