Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
quote:koeky schreef op 07 januari 2010 @ 16:06:

Ik vind het trouwens zo fantastisch, een kind in groep 3. Jongetje leest mij tegenwoordig aan het ontbijt de krantenkoppen voor. Mama, het strooizout is bijna op!!

O ja, ik ben aan het werk.
En ik ben klaar met werken en ga lekker uiteten.

Later.
hoop dat het leuk en lekker is, Pam.

Sokman wordt hier omgeluld door iemand van SOS-kinderdorpen; ben benieuwd of-ie overstag gaat.
bijna..... of toch niet....
neeeeeeeee... de held!
Koeky: positierokje zou ik heel leuk vinden. Mijn gewone kleren worden nu al onaangenaam strak bovenaan, maar voor het positiespul dat ik heb, heb ik dan nog weer te weinig buik.

Hoe reageerden Ot en Sien, Anky?

Na drie dagen zonder middagslaapje heeft Pluis vandaag op het kdv weer wel geslapen. Aan het eind van de dag is dan zijn humeur, maar vooral ook zijn motoriek, toch wel wat beter.
Wij hebben een wekker met lampje. Als het 7 uur is gaat het lampje van de wekker aan, het ding gaat (heel zachtjes), oerwoudgeluiden maken en z'n oogjes gaan open (het is een olifant) en dan weet Limoen dat ze uit bed mag. Maar ze heeft in de kerstvakantie al een beetje leren klokkijken dus dan zitten we met een roze olifantenwekker die we denk ik niet aan Mandarijn kunnen slijten, nou ja goed

Ik ben gisteren meteen doorgegaan voor het hartfilmpje, en de huisarts belde vandaag dat het allemaal in orde was. Ik heb niets ernstig dus. Het is ook wel terecht hoor, dat ze mijn klachten altijd serieus nemen, maar het is ook wel heel fijn, ik had vroeger een huisarts waar je je altijd een zeur voelde als je met klachten kwam, terwijl ik uit mezelf altijd pas ga als ik het al een paar weken aangekeken heb. En dan kom je daar en weet ie het niet en zegt ie, als het volgende week nog zo is kom je nog maar een keer terug. Fijn Huisarts neemt klachten van de kinderen overigens ook altijd heel serieus. Gelukkig.

Vond ik ook zeer apart Remma, dat ranja advies

Koeky, wij begrijipen dat heus wel hoor, dat je na 2 weken kerstvakantie met kinderen toe bent aan een dagje vakantie voor jezelf

Anky, arm konijn, ik hoop dat de kinderen er niet al te lang verdrietig om zijn. En heerlijk een dagje vrij voor jezelf!

Hier ook weer verse sneeuw gevallen vanmorgen. De verkeerschaos was gelukkig nog niet al te groot. Vanmorgen zat er in de bus trouwens iemand die op nogal luide toon met de buschauffeur in gesprek was over het feit dat we als mensheid de oliebronnen er in 150 jaar doorheen hebben gejaagd, dat we het niet meer gaan redden als mensheid, dat de bronnen op raken en de aarde vervuild, dat de CO2 die we uitstootten nog tienduizenden jaren laten veranderingen teweegbrengt aan het ecosysteem, dat ecologie en economie samenhangen en dat we het niet gaan redden omdat mensen uit zichzelf niets doen want "het zal mijn tijd wel duren" etc. Pffff.. ik stapte lekker vrolijk de bus uit (ik denk dat ie gelijk heeft overigens, tenzij er binnenkort een wereldregering in de vorm van een dictatuur alle beslissingen gaat nemen en dat het milieu op de eerste plaats komt ipv de economie, kortom, utopie dus)
Wat fijn dat er niets aan de hand is, dat er niets ernstigs is.

Wat lekkerrrrrrrrrr, een vrije dag Anky!. Heerlijk.

Dat van die ranja was volgens de huisarts omdat die vruchten goed zijn voor je darmen. Het moest nl bosvruchtenranja zijn
tuurlijk, bosvruchtenranja is goed voor je darmen
quote:remma schreef op 07 januari 2010 @ 21:35:

Dat van die ranja was volgens de huisarts omdat die vruchten goed zijn voor je darmen. Het moest nl bosvruchtenranja zijn

zowee! was dat een homeopathisch kruidenvrouwtje ofzo? bloody hell; ik had direwct een andere huisarts genomen, geloof il.

fijn zo'n discussie in de bus op je nuchtere maag. de man (of vrouw?) heeft helemaal gelijk, maar zo werkt het in de praktijk toch neit helemaal.
Goedemorgen!

Even snel, want ik ga zo naar mijn werk. A-man is een beetje ziekerig en zielig (verstandskies verwijderd ook nog), dus ik hoop dat hij het redt (maar Ot en Sien zijn de hele dag op school en hij is dus alleen met Maby, dus dat moet een makkie zijn). En ik verheug me nog steeds op mijn dag alleen thuis maandag (de laatste keer dat ik echt alleen thuis was, was in verlof van Maby en toen heb ik ook zo genoten). Ik heb nog een aantal klussen die met kinderen erbij niet handig zijn, dus die ga ik maar lekker doen. En uitbreid koffie drinken zonder kind op schoot enzo.

Citronella, mooi dat hartfilmpje goed was en fijn dat jij ook de bevestiging hebt.

Koeky, ik moest wel erg lachen om de strooizoutopmerking van jongetje. Een lezend kind lijkt me ook heerlijk. Sien heeft er ook helemaal zin in om het na de zomer te gaan leren.
Goedemorgen.

Ga je niet je hele vrije dag volproppen dan Anky. Dat je niet aan het eind van de dag denkt: heeeee, is ie nu al voorbij.
vanmorgen kinderen op de slee naar school/psz gebracht, dat was wel slim want zo hoeven we tenminste niet bij iedere hoop sneeuw te stoppen

vlak voor school ging er een moeder met een kind voorop de fiets onderuit, snel er naar toe gerend en kind uit stoeltje geholpen, staat ze een partij tegen mij aan te tetteren, ik denk uit zenuwen ofzo, ipv dat ze eerst dat kind gerust ging stellen, probeerde ik het maar het kind was bang dus die liet zich door mij ook niet troosten, arm kind, met zo'n moeder.
A-man redt zich vast wel Anky, als jij brak voor 3 kinderen kunt zorgen kan hij het ook wel voor 1.

T is eigenlijk mijn ochtend alleen thuis, maar man werkt thuis, ben nu een beetje ontheemd
Aloha,

Ga je vooral leuke dingen doen Ank, in plaats van die klussen die maar blijven liggen?

Ik heb al boodschappen gedaan en ga nu puinruimen. Het is te merken dat Pamman gister alleen thuis was 's avonds want alles ligt nog waar het bij binnenkomst neergegooid is. Altijd fijn om zo thuis te komen, not.
Zo. Ik zit. Met een koffietje binnen handbereik.
En toen kwam de buuf even een koffietje doen. Gezellig.
En toen ging ik nog even lekker verder met tegen mezelf praten
En toen ging ik koffie drinken bij de andere buuf. Tjonge jonge wat heb ik het druk vandaag...
ocherme Pam; tegen jezelf aan het praten? De rest, zoals ik, is blijkbaar druk aan het werk

ga zo maar weer eens door met dat werken, gleuf ik.
Ben vrij hoor

Zit beetje moe te wezen op de bank. Met pittenzak om mijn schouders, want nek nog steeds pijnlijk :(
Balen Remma, dat het niet over gaat.

Ik zit ook lekker op de bank, niet echt moe want zoveel had ik niet gedaan vandaag en ik had nogal wat koffie op

Mini heeft haar eerste skiles gehad, kind was zo enthousiast. Erg fijn om te zien
Ooooo. Wat leuk zeg. huh, maar ik zag toch al eerder foto's op je hyves van skieles?
Dat was een introductieles gekregen van zwager. En toen wist ze ineens welke sport ze wilde doen De komende 7 weken heeft ze les.
Oke, op zo'n fiets

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven