Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Sjee man, twitteren, dat ga ik in een volgend leven wel een keer doen. Ik heb er gewoon geen zin in.

Mif, fijn dat rokje past.

Koekerd zit een ongelofelijk slechte film te kijken op onze 19 inch (of zo) tv. Hij wil ook steeds een grotere kopen maar dat mag van mij pas als het schip met geld binnenkomt.

Sok, Zwitsers kunnen over het algemeen vrij makkelijk Nederlands leren. Als het tenminste Duitstalige Zwitsers zijn. ik ken er een paar en ze pikken het allemaal zo makkelijk op. Ben ook benieuwd naar je coupe, het klinkt als een waar kunstwerk.

Ben gaar, heb al 2 avonden op de planken gestaan met koor en moet morgen weer en volgend weekend weer. Het is wel heel leuk hoor, maar vermoeiend. Voor Koekerd is het ook best pittig want ik ben erg uithuizig.

Slechte film is afgelopen. Bedtijd nu.
Ik zou zelfs nog wel zonder TV overleven, ben meer een radio en internet-mens. A-man is er trouwens toch nog niet uit, heeft gisterenavond een nieuwe zoekactie opgestart, waarbij hij is gaan kijken naar nog veel meer (overbodige) troep. Enfin, ik hij kijkt maar, ik rem hem wel subtiel af.
Klinkt leuk maar vermoeiend jouw koor Koeky. Wat voor een soort muziek zingen jullie en met zijn hoevelen zijn jullie?

Twitteren laat ik ook maar even aan me voorbij gaan. Het lukt me al niet eens om regelmatig op Hyves te kijken (en eigenlijk moet ik ook op LinkedIn, maar daar komt het ook al jaren niet van). Over Facebook maar niet gesproken.
Thanx Pam! aktijd lekker, zo'n ontbijtje. Gaan wij hier ook maar eens doen
Oh dat ontbijt ziet er een stuk beter uit dan de 2 volkorencrackers die ik had!

In het kader van een nieuwe baan zou ik zeker naar LinkedIn gaan Anky. Zo ben ik aan mijn baan gekomen, via oud-collega. Misschien dan toch de moeite waard?

Skiles van Mini klinkt leuk zeg. Mannie wil nog niet op de rollerbaan. Hij denkt nog over les op vakantie. Ik heb de 1e les op baan gehad, dat viel even tegen zeg. Heb voor de zwangerschap van Mannie voor het laatst echt op de ski's gestaan. Daarom nu les, dan gaat het op vakantie beter hoop ik.

Schaatsen bij de ark klinkt wel heel romantisch Sok. Ik begrijp je angst (en gevloek haha).

Waar schaatsen jullie kinderen op. Hier dubbele ijzers, maar ik denk dat Mannie wel op enkele zou kunnen. Denk dat hij dan beter vooruit komt.

Flink wat stuifsneeuw hier, schaatsen wordt 'm dus niet. Met de slee van de heuvel vindt Mannie geweldig, dus ik denk dat we dat gaan doen als Esman en Moppie weer wakker zijn (en ik onder de douche ben geweest).
Als het je op de rollerbaan lukt dan lukt het op de sneeuw helemaal Esmee. Hier geen schaatsen, zou ook niet weten waar dat hier zou kunnen.

Twitter doek nie aan, LinkedIn doek nie aan en Facebook ben ik mee gestopt. Ik vind Hyves, mijn mail en hier wel weer genoeg om mee bezig te zijn.

Pamman is zwemmen met de kinderen, ik ga lekker wat rommelen op m'n gemakkie.
Zo net Zandstra easy gliders via MP gekocht voor de helft van het geld. Kan ze morgen na mijn werk ophalen, helemaal leuk! Eens kijken of Mannie daarop weg komt.
Haaai,

Ik hier een paar easy glyders, voor Oudste, en meis heeft ouderwetsche houtjes en daar gaat het nog het beste op.

Ik wil zelf graag noren met een hoge schoen hebben, heb nu gewone lage schoen maar die rand snijdt altijd in mijn been/enkel.
Het strikken van die touwtjes van de houtjes lijkt mij zo'n gedoe als het koud is, vandaar.

Die noren die jij beschrijft, heb ik. Zijn heel fijn! Je krijgt er ook geen koude voeten in.
Schaatsen doek ook nie aan

Het gaat weer harder sneeuwen. En ik ga lekker even wat ramen openzetten. Pamman is allergisch voor frisse lucht maar nu is hij er lekker niet.
Pfff Pammie, het is zooooooooooooooo leuk!!! Moet je echt een keer proberen hoor!

En ik vind het leuker om mee te schaatsen, dan kleumend kijken langs de kant.
ik vind schaatsen wel leuk, mar ik kan het niet. en nu wil onze freule dat ik iets ga doen
Ik kan wel schaatsen, maar qua wintersport vind ik alleen skiën leuk.
Ik doe thuis al de houtjes om de laarzen/schoenen. En dan andere schoenen aan, zodat je op de ijsbaan alleen van laars hoeft te wisselen.

Ik ben gek op schaatsen.
Pamman heeft het aardig uitgehouden in het water, hij komt nu pas thuis.
Dat is ook een idee idd Remma. Wij doen ze op de snowboots, dus vandaar pas op het ijs de schaatsen eronder.

Wij zijn met slee naar leuke heuvel gegaan. Zelfs Moppie ging er vol enthousiasme (in zijn eentje) vanaf, zo leuk om hem te zien! Uurtje volgehouden, was koud maar heerlijk. Nu liggen de kinderen in bed, mag Esman schoonmaken en ga ik een stoofpotje maken.

Nu sneeuwt het zo hard dat ik niet weet of we straks nog een keer kunnen, dat hadden we wel bedacht met z'n allen.
hier ook weer sneeuw. gaat bijna vervelen, elke dag sneeuw
Limoen en Mandarijn hebben allebei van die krabbelijzers. Ik weet niet of ze op die houten onderbinddingen weg zou komen.

Ik heb zelf kunstschaatsen, van die met een witte leren schoen van vroeger. Maar ze doen het nog prima en ik ben toch geen snelheidsschaatser en pootje over waag ik me ook niet aan (ik doe liever een dubbele axel ), dus geen noren voor mij.

Wij waren heel enthousiast naar ijsbaan vertrokken maar daar hing een bordje dat het ijs nog niet sterk genoeg was. Helaas. We hadden de slee ook meegenomen dus zijn we maar in het bos gaan sleeen. Was ook leuk.

Ik vind het wel wat hebben hoor, al die sneeuw. Kan me geen winter meer herinneren dat het zo veel sneeuwde (en dat het zo lang bleef liggen)
Ik kan me trouwens nog een winter herinneren, in de jaren negentig, dat je in Amsterdam ook op de grachten kon schaatsen, ben toen over de amstel naar Amsterdam geschaatst, tot de amstelbrug ongeveer geloof ik.
Daar staat me ook vaag iets van bij Citro. Mijn moeder woonde toen in Amsterdam vollegens mijn.

We hebben twee tenten opgebouwd in de woonkamer; Mannie zit in zijn kasteeltent, Mini in een paddenstoel. Ze zijn nogal afgefikt van het zwemmen maar nu spelen ze erg lief.

Ik ga ook het eten voorbereiden, vanavond istanballen: gehaktballen met kaneel en feta in tomatensaus uit de oven. Past prima bij dit winterse weer.
Kreeg net een vervelend telefoontje, staat in de ak
voor Pammie. 2 x Niet Leuk

ben net met schaatsen grandioos op mijn kont gevallen; het gaat nu wel weer, maar kon werkelijk een uur niet liggen/zitten/staan/lopen van de pijn. Volgens mij toch nog een kleine nawee van de val van de trap.
Reactie in AK.

Auw Sok!

Mannie wilde niet meer de sneeuw in, had lang geslapen. Esman is dus alleen met Mini en Moppie gegaan. Was duidelijk kouder dan vanmorgen.

Hij heeft net de auto's sneeuwvrij gemaakt. Ik apfelstrudel in de oven, dus nu aan de koffie/thee met warme hap! a
Limoen wilde ook niet meer, Mandarijn nog wel, dus ben met alleen Mandarijn naar buiten gegaan, tot er een flinke kloof in mijn duim opensprong. Het was echt pijnlijk en ik wilde graag weer naar binnen. Ik krijg mijn handen maar niet heel. Wat ik ook smeer. Ben nu op de cetomacrogol van de kinderen overgestapt, had het idee dat de handcremes het alleen maar erger maken, en daar zit tenminste geen geparfumeerde toestand in, maar het knapt nog niet echt op.

Pammie ook van mij een dubbele hug.

Die istanballen klinken lekker zeg, ga ik ook een keer maken!

ik heb weer een stapel administratie/papier voor me liggen, ik heb geen zin, vertoon uitstelgedrag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven