Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
heb op hetnijs gestaan achter de ark! weliswaar op brakke schaatsen (minstens 20 jaar oud en 10 jaar niet onderhouden) en verder dan krabbelen ben ik niet gekomen, maar ik heb er wel gestaan!

en ik ga zo naar de kapper.
Ik zag foto's op Twitter!!

Ik zit te bedenken of ik ook ga schaatsen, of dat ik lekker binnenblijf.
Ik weet het al

Het sneeuwt nog steeds. Kreeg net de opdracht van zoon om een rokje aan te gaan trekken, hij zei halfhuilend dat dit echt niet leuk is. Piepkees.

Pamman en Mini zijn even naar het dorp. Mini wordt al de hele ochtend gewaarschuwd. Ze doet ook steeds rare dingen; schoppen, op hoofden slaan, en algeheel niet luisteren. Wie weet helpt het als ze er even uit is.

Ik ga nu brownies maken. Kreeg op mijn donder dan mijn man dat ik te weinig aandacht heb voor mijn kinderen (wat een heerlijk conservatieve mannen heb ik toch - in een leutig jurkje aan het aanrecht).

Koeky, bedankt voor de post! Hij past nu prima en staat leuk. Heel erg bedankt voor het opsturen, en hij komt als ik echt ga uitdijen weer jouw kant op.

Net als bij Anky hebben we een huis vol boodschappen. Een kijken hoeveel bezoek het morgen ook echt haalt om langs te komen. De meesten wonen niet echt op loopafstand. (Het zijn allemaal oude studievrienden.)

Hier sneeuwt het nauwelijks, zoals het al de hele week nauwelijks gesneeuwd heeft. De slee kan nog in de schuur blijven.

Remma, mijn moeder heeft in mijn fotoalbums ook alle bijschriften aan mij gericht, en dat vond ik zelf heel leuk. Het was dus niet mijn eigen idee Het is nog steeds de bedoeling dat de foto's nog eens in een echt album komen, en dat de bijschriften er dan gewoon bij komen, maar dat schiet nog niet zo op. Iemand goede ervaringen met foto albums bestellen met software die ook op de mac werkt (de HEMA valt daarom af)?

Je besteedt te weinig aandacht aan je kinderen, dus ga je brownies maken, Pammie? Mogen zij ze dan allemaal opeten straks?
Ik heb geschaatst

Lekker was het even.

Brownies al op?
waar vind ik dat beroemde twitter? word nu ook wel nieuwsgierig ;)

Hier een dik pak sneeuw inmiddels, man is met de kinderen naar buiten, ik maak een pan spaghetti.

zou niet weten waar je hier al kunt schaatsen, het ijsbaantje in het centrum is helaas weg.

Sinds Mandarijn weet dat we met het vliegtuig op vakantie gaan en dat er ook een zee en een strand heeft ie het alsmaar over zee strand en vliegtuig. Het begrip over een paar maanden pas is ie helaas nog te jong voor
www.twitter.com
Man is met Mini naar de stad gegaan en heeft daar een haske leuk skijack voor haar gevonden. Hij is nu naar buiten met Mannie op de slee (het sneeuwt sinds 5 minuten niet meer).

Mini en ik hebben brownie gegeten en ik moet nadenken over eten koken (maar geen zin om eten te koken). De brownies heb ik met Mannie gemaakt (naar aanleiding van het voorstel van man om koekjes te gaan bakken), ik heb ook een treinbaan met hem gelegd en de boel opgeruimd. Toen vond ik het wel weer genoeg, het is tenslotte weekend 'Haar naam was Sarah' heb ik net uitgelezen. Indrukwekkend boek.

Mif, ik heb nog een hele fijne linnen broek die juist pas goed zit met meer buik. Misschien voor jou wel fijn in de zomer. Ik heb zowat gewoond in die broek met Mini en Mannie. Als je wilt mag je 'em lenen.
Ik ga hutspot maken. Met gebakken siepels en rookworst én gebakken speklapjes. En een jus. Lekker.
Ik denk beefburgers, puree gekookte érrépéls en boontjes.

Ik moet een speurtocht gaan doen, mijn dochter heeft overal briefjes verstopt en die moet ik gaan zoeken. Joepie.
Is ook lekker

Succes. Met zoeken. Ik moet naar de wc maar daar is het zo koud. Op de één of andere onverklaarbare manier hebben wij geen radioter in de wc. Ik ga soms zelfs expres naar de badkamer, omdat daar wel eentje hangt.
Al moed verzameld? Wij hebben ook geen radiator op de wc beneden maar het is er nooit koud.

Waarom bak je de siepels eigenlijk? Dat doen wij nooit. De siepels zitten bij de huts in de pot zeg maar.

Pamman is met de kinderen aan het stoeien, nu zijn ze een beetje wild
Ik doe een heleboel siepels bij de kook in, zeg maar, en ik bak ook siepels op. Dat vinden we lekker, gebakken siepels op de hutspot.

Ik en beneden gegaan idd. Hmm, onze wc zit aan de buitenmuur, dus misschien daardoor koud?
Da;s handig rond bedtijd Pammie

Dat heb ik bij mijn ouders ook Remma, moed verzamelen om naar de wc te gaan. Die hebben ook zo'n koude wc. Bij ons ligt ie in het midden van de woning, het is er nooit koud.

Zodra ik een unieke username heb gevonden (bijna onmogelijke opdracht) ga ik twitter verkennen. Ik ben geen early adopter
Hmm de buren stampen weer door het huis, fijn.
en, lekker gegeten allemaal? Wij hadden pannenkoeken, ook niet verkeerd. past alleen niet zo goed in mijn dieet, maar he, de boog kan niet altijd gespannen blijven (toch?) en met dit weer verbrand je veel (toch?)

heb weer een mooie coupe, na bijna 3 uur kapper en een godsvermogen minder. had een lieve kleine homofiele Zwitser die mijn haar kleurde en die na 3,5 maand in Nl al heel goed Nederlands sprak. Vonnik knap.

o, CItro: schaatsfoto's nu ook op de welbekende plek; scheelt je een twitteraccount was trouwens wel een beetje narrig vandaag naar de kinderen; rond de ark had Sokman het ijs weggehakt in verband met vorstschade en ik vond dat eigenlijk doodeng. Poek schaatste er steeds (naar mijn idee) te dicht in de buurt en Slof wilde er naar toe lopen toen hij van het ijs af wilde toen hij het te koud kreeg. heb even stevig gevloekt, dus de buurt zal wel denken. (alle bootbewoners stonden op het ijs)

zometeen lekker krantje lezen en wijntje drinken
Ik ben benieuwd naar je haar Sokje! En pannenkoeken zijn erg lekker, de hutspot van Remma klinkt ook goed trouwens, ik zou er bijna nog honger van krijgen (ware het niet dat ik al gegeten heb).

HIer een lekker dagje, vanmiddag nog met Ot en Sien wezen schaatsen, wel op de ijsbaan overigens, buiten was het me te koud. Ot had het al snel gezien, Sien was helemaal enthousiast op haar nieuwe schaatsen en het was dus weer drama toen we naar huis moesten. Toen ik net ging douchen boven meldde madam me nog even dat ze geen zin had om te slapen, maar dat ze nog wilde schaatsen :-) .

Ik ga nu zo even naar foto's Sokje kijken en ik snap dat je kinderen langs wakken doodeng vond. Zou ik ook vinden.

Ben trouwens benieuwd of vrienden morgen nog komen, er is hier behoorlijk wat sneeuw bijgevallen vanavond.
Ha lachen, ik zit hier op mijn werklaptop en ik zie weer allemaal vertrouwde avartars. Voel me weer helemaal thuis!

A-man is een TV aan het uitzoeken nu. Hij is man en gaat dus voor bakbeest van 42 inch...
Lekker, pannenkoeken, die hadden wij donderdag. Mandarijn maakt daar altijd zo'n troep van, stroop en poedersuiker overal, hij moet daarna altijd haren wassen

Hmm, ik had het ook (narrig) maar dan zonder ijs en gat in het ijs.

Staat coupe ook op welbekende plek? was het blijkbaar een kleine homofiele Zwitser met talen knobbel Sok
Man had eerst 1 van 47 inch uitgezocht, toen ik een weekend weg was probeerde hij dat per mobiel er door te pushen. Ben toch blij dat ik dat tegengehouden heb maar we hebben nu, ik geloof ik 37 inch en nu ik gewend ben lijkt dat echt niet heel groot hoor. Hier zo 42 inch ook nog wel kunnen denk ik maar dan past ie niet zo mooi meer op het kastje.

Leuk dat ze zo enthousiast is over schaatsen Anky.

Limoen vind het ook heel leuk, ik wed dat ze kunstschaatsen wil, want ze zag een meisje rondjes draaien en wat kunstjes doen en ze probeerde zelf meteen ook op 1 been en een rondje etc.. (ze valt nog om zonder stoel hoor, dus ze moet nog even oefenen

Sok, wel heel lekker dat je bij jullie zo voor de deur het ijs op kunt trouwens.
Woehaaa 47 inch . Citroman is de ultieme man . Ik denk dat ik A-man maar zijn 42 " laat kopen, misschien ga ik dan ook wel meer TV kijken (ik kijk nu echt zelden).

Pff, ik zit nu op werklaptop en ik word helemaal scheel van het scherm (erg kleine lettertjes). Ga hem dus zo maar uitzetten en lekker met boek en elektrische deken in bed. Op ebay weinig te beleven vanavond, dus ik hoef niet op veilingen te wachten (ondertussen word ik door A-man continu bijgekletst over TVs en alle technische details....).
Leuke foto's van het schaatsen Sokje.

Ahh, A-man heeft zijn keuze gemaakt!
wij hebben 32 inch en eerlijk gezegd vind ik dat meer dan genoeg. Maar wij haden volgens mij 17 inch dus dan is alles daarbuiten sws gróót
anoniem_26133 wijzigde dit bericht op 09-01-2010 23:32
Reden: 432 inch is wel heel groot
% gewijzigd
wat is het geworden, Anky?
Het ligt ook aan de kijkafstand he

Zo, ik heb twitter gevonden een account naam gevonden die nog niet in gebruik was, en ik heb een paar van jullie ook gevonden, nou nog uitvinden hoe je een bericht maakt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven