Mutsen in de mist
vrijdag 8 januari 2010 om 22:58
vrijdag 8 januari 2010 om 23:03
Remma, in het fototopic op de AK staat een link (net voor kerst gepost). Pluis is een kleine blonde apekop. Dat zeg ik kennelijk erg vaak tegen hem, want als ik nu zeg "kleine ..." vult hij aan "apekop!"
Skieen is in het begin best even wennen, Citro, maar wel erg lekker zo buiten in de sneeuw, en ook als je het niet echt goed kunt leuk - en dat weet ik uit ervaring . Ik vind het altijd erg grappig dat mensen die voor het eerst skieen op dag 2 al veel minder ongemakkelijk op hun ski's staan. Kennelijk hebben hun hersenen er dan 's nachts nog eens hard over nagedacht hoe het moet.
Pammie, veel plezier met je kruikje. Ik ga ook maar eens naar boven. Even kijken of mijn kruikjes (man en poes) mee willen.
Skieen is in het begin best even wennen, Citro, maar wel erg lekker zo buiten in de sneeuw, en ook als je het niet echt goed kunt leuk - en dat weet ik uit ervaring . Ik vind het altijd erg grappig dat mensen die voor het eerst skieen op dag 2 al veel minder ongemakkelijk op hun ski's staan. Kennelijk hebben hun hersenen er dan 's nachts nog eens hard over nagedacht hoe het moet.
Pammie, veel plezier met je kruikje. Ik ga ook maar eens naar boven. Even kijken of mijn kruikjes (man en poes) mee willen.
vrijdag 8 januari 2010 om 23:06
Pamman had die dag 1 ooit eens overgeslagen door een enorme kater en dacht op dag 2 wel dat hij dag 1 had gedaan (snap je 'em nog ). Hij brak bijna zijn duim en heeft de rest van de vakantie met gips moeten skiën
Citro, leuk hoor zo'n uitje. Hopelijk slapen ze morgen een beetje uit.
Kruikje is klaar. Trusten meisjes.
Citro, leuk hoor zo'n uitje. Hopelijk slapen ze morgen een beetje uit.
Kruikje is klaar. Trusten meisjes.
vrijdag 8 januari 2010 om 23:26
helleu!
beter laat dan nooit, toch?
ik zit altijd een beetje te dubben over wintersport; zoals nu, met die sneeuw, vind ik leuk, maar ik ben een enorme schijtbak en bang om te vallen, dus skieen lijkt me dan niet zo geschikt. en ik hou niet van de massaliteit van het skieen. maar voor jou vinnik het leuk, hoor, Remma!
en lachen, die Pluis, dat je scheel moest kijken!
Citro: klinkt gezellig, zo'n avondje met het grut.Zulke uitjes vallen hier ook altijd in goede aarde.
Sokman heeft vanavond ijs staan hakken (ivm vorstschade aan de ark), hij kwam er alleen met een zaag doorheen; foto van ijsdikte staat op Twitter. ik zag dat de buren al een ijsbaantje hadden geveegd, dus wij gaan morgen ook op het ijs! (als het vanweg de sneeuwstormen kan, tenminste)
beter laat dan nooit, toch?
ik zit altijd een beetje te dubben over wintersport; zoals nu, met die sneeuw, vind ik leuk, maar ik ben een enorme schijtbak en bang om te vallen, dus skieen lijkt me dan niet zo geschikt. en ik hou niet van de massaliteit van het skieen. maar voor jou vinnik het leuk, hoor, Remma!
en lachen, die Pluis, dat je scheel moest kijken!
Citro: klinkt gezellig, zo'n avondje met het grut.Zulke uitjes vallen hier ook altijd in goede aarde.
Sokman heeft vanavond ijs staan hakken (ivm vorstschade aan de ark), hij kwam er alleen met een zaag doorheen; foto van ijsdikte staat op Twitter. ik zag dat de buren al een ijsbaantje hadden geveegd, dus wij gaan morgen ook op het ijs! (als het vanweg de sneeuwstormen kan, tenminste)
vrijdag 8 januari 2010 om 23:46
Ik ben ook best wel een schijtbak hoor Sok. Maar ik heb een paar jaar geleden ooit 2 uurtje skiles gehad op zo'n sneeuwbaan hier in Nederland, en dat viel niet tegen.
Och jee ja, Sok, is het nu niet heel koud ook in de boot? of valt dat mee?
Mijn ouders hebben de reis geboekt, we gaan lekker een weekje naar Turkije met zijn allen, in mei. Zij zijn niet zo van de kleinschalige appartementjes, hebben dus iets All Inclusive's geboekt, ben benieuwd. Zou ik zelf nooit doen, maar zal vast erg leuk zijn voor een weekje
Och jee ja, Sok, is het nu niet heel koud ook in de boot? of valt dat mee?
Mijn ouders hebben de reis geboekt, we gaan lekker een weekje naar Turkije met zijn allen, in mei. Zij zijn niet zo van de kleinschalige appartementjes, hebben dus iets All Inclusive's geboekt, ben benieuwd. Zou ik zelf nooit doen, maar zal vast erg leuk zijn voor een weekje
zaterdag 9 januari 2010 om 11:35
Hier sneeuwt het licht. Maar ben net boodschappen wezen halen en het dooide er ook een beetje bij, het was minder koud dan ik verwacht had.
Maar verder is het wel een goede dag om binnen te blijven ja. Limoen speelt spelletjes op de computer, het aankleden van een barbiehondje met jurkjes schoentjes en strikjes
Maar verder is het wel een goede dag om binnen te blijven ja. Limoen speelt spelletjes op de computer, het aankleden van een barbiehondje met jurkjes schoentjes en strikjes
zaterdag 9 januari 2010 om 11:56
zaterdag 9 januari 2010 om 11:57
zaterdag 9 januari 2010 om 11:59
Hier staat de snert voor morgen al te pruttelen. Morgen een hoop bezoek, maar misschien komen ze wel niet vanwege het weer. Dan heb ik dus heel veel snert (en een vriezer die al vol zit).
Hier nog niet veel sneeuw trouwens, maar er komt wel wat aan zag ik op de buienradar. Nou ja, we zullen wel zien, het is hier nog niet extreem koud, dus misschien dat we vanmiddag nog wel even een sneeuwpop gaan bouwen.
Nu eens kijken of de snert gaar geprutteld is.
Hier nog niet veel sneeuw trouwens, maar er komt wel wat aan zag ik op de buienradar. Nou ja, we zullen wel zien, het is hier nog niet extreem koud, dus misschien dat we vanmiddag nog wel even een sneeuwpop gaan bouwen.
Nu eens kijken of de snert gaar geprutteld is.