Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Klinkt als een gezellige avond Citro . Gelukkig kunnen ze morgen uitslapen, nu maar hopen dat ze dat ook doen. De wintersport is dan volgend voorjaar. Ik heb het ook nog nooit gedaan, altijd wel erg graag gewild. Dus ik heb er heel erg zin in
Remma, in het fototopic op de AK staat een link (net voor kerst gepost). Pluis is een kleine blonde apekop. Dat zeg ik kennelijk erg vaak tegen hem, want als ik nu zeg "kleine ..." vult hij aan "apekop!"

Skieen is in het begin best even wennen, Citro, maar wel erg lekker zo buiten in de sneeuw, en ook als je het niet echt goed kunt leuk - en dat weet ik uit ervaring . Ik vind het altijd erg grappig dat mensen die voor het eerst skieen op dag 2 al veel minder ongemakkelijk op hun ski's staan. Kennelijk hebben hun hersenen er dan 's nachts nog eens hard over nagedacht hoe het moet.

Pammie, veel plezier met je kruikje. Ik ga ook maar eens naar boven. Even kijken of mijn kruikjes (man en poes) mee willen.
Okee, dan ga ik nu even kijken. Leuk

Welterusten.
Och, wat is ie alweer groot. Gommes.
Pamman had die dag 1 ooit eens overgeslagen door een enorme kater en dacht op dag 2 wel dat hij dag 1 had gedaan (snap je 'em nog ). Hij brak bijna zijn duim en heeft de rest van de vakantie met gips moeten skiën

Citro, leuk hoor zo'n uitje. Hopelijk slapen ze morgen een beetje uit.

Kruikje is klaar. Trusten meisjes.
Wat een leuke foto's Miffy. En het onderschrift is ook zo leuk. Weet je dat Remmans moeder dat vroeger op precies dezelfde manier deed, ook in die jij-vorm? Dat is nu zo ontzettend leuk om terug te lezen
helleu!

beter laat dan nooit, toch?

ik zit altijd een beetje te dubben over wintersport; zoals nu, met die sneeuw, vind ik leuk, maar ik ben een enorme schijtbak en bang om te vallen, dus skieen lijkt me dan niet zo geschikt. en ik hou niet van de massaliteit van het skieen. maar voor jou vinnik het leuk, hoor, Remma!

en lachen, die Pluis, dat je scheel moest kijken!

Citro: klinkt gezellig, zo'n avondje met het grut.Zulke uitjes vallen hier ook altijd in goede aarde.

Sokman heeft vanavond ijs staan hakken (ivm vorstschade aan de ark), hij kwam er alleen met een zaag doorheen; foto van ijsdikte staat op Twitter. ik zag dat de buren al een ijsbaantje hadden geveegd, dus wij gaan morgen ook op het ijs! (als het vanweg de sneeuwstormen kan, tenminste)
Wooooow Sok. Wat dik ijs al. Ik verwacht een elfstedentocht zo aan het eind van volgende week
Ik ben ook best wel een schijtbak hoor Sok. Maar ik heb een paar jaar geleden ooit 2 uurtje skiles gehad op zo'n sneeuwbaan hier in Nederland, en dat viel niet tegen.

Och jee ja, Sok, is het nu niet heel koud ook in de boot? of valt dat mee?

Mijn ouders hebben de reis geboekt, we gaan lekker een weekje naar Turkije met zijn allen, in mei. Zij zijn niet zo van de kleinschalige appartementjes, hebben dus iets All Inclusive's geboekt, ben benieuwd. Zou ik zelf nooit doen, maar zal vast erg leuk zijn voor een weekje
twitter hmm.. dat heb ik niet
.
anoniem_45097 wijzigde dit bericht op 09-01-2010 00:01
Reden: -
% gewijzigd
Hebbie um?
Nee, sorry, was even vakantievoorpret aan het hebben (vakantiereiswijzerfoto's aan het bekijken)
Goedemorgen.

Hier begint het nu heel zachtjes te sneeuwen. Ben benieuwd of het verder gaat.
Leuk detail Oudste en meis zijn nu aan het zwemmen. Voor C. Pffff.
Zij liever dan ik.

Hier sneeuwt het ook en het waait. Ik denk niet dat ik vandaag naar buiten ga. Pamman heeft net de kinderen ingemaakt met bowlen en daarna heb ik van hem gewonnen met 1 puntverschil gnagnagna
Hun ook liever als mij.

Ik wacht op het Het KNMI heeft vrijdagavond een voorwaarschuwing extreem weer afgegeven voor zaterdag. In de avond zal het naar verwachting in het hele land sneeuwen.
Hier sneeuwt het licht. Maar ben net boodschappen wezen halen en het dooide er ook een beetje bij, het was minder koud dan ik verwacht had.

Maar verder is het wel een goede dag om binnen te blijven ja. Limoen speelt spelletjes op de computer, het aankleden van een barbiehondje met jurkjes schoentjes en strikjes
Wij zijn collectief aan het kleien en Pamman zei net iets over koekjes bakken. Jakkes

Ik ben op zoek naar een skibroek/jas voor Mini maar dat is nu natuurlijk zoeken naar een speld in een hooiberg.
Hier sneeuwt het niet eens meer en met die wind valt het ook wel mee. Iets met storm en glas water?? We wachten maar af.

Ik zou ook niet weten welke hooiberg je zou moeten nemen Pammie. Intersport en dat soort zaken zullen ze toch nog wel hebben?
Ik werd vannacht trouwens wakker van in paniek krijsende Mannie om kwart voor 3. Ik naar boven, had hij overgegeven. Maar na jarenlange kotservaring was hij zo slim om uit het raampje van zijn boomhutbed te gaan hangen en zo alleen de vloer onder te kotsen en niet zijn bed.

Held
Vanavond zou het toch bar en boos worden? Hier nog wel sneeuw en wind.

Voor Intersport moet ik de deur uit...
Hier staat de snert voor morgen al te pruttelen. Morgen een hoop bezoek, maar misschien komen ze wel niet vanwege het weer. Dan heb ik dus heel veel snert (en een vriezer die al vol zit).

Hier nog niet veel sneeuw trouwens, maar er komt wel wat aan zag ik op de buienradar. Nou ja, we zullen wel zien, het is hier nog niet extreem koud, dus misschien dat we vanmiddag nog wel even een sneeuwpop gaan bouwen.

Nu eens kijken of de snert gaar geprutteld is.
Misschien kun je iets opsturen naar Remma dan?

Ik ga douchen.
ski-jassen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven