Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Mijn baas weet het ook wel. Het is natuurlijk ook niet zo dat ze het als een heel groot probleem zien, en ergens snap ik het ook wel, maar ja, ik werk in een mannenbedrijf in een conservatieve streek en dan is de situatie voor veel mannen anders. Gelukkig zie ik wel steeds meer mannen met ouderschapsverlof, dat vind ik dan wel weer positief. Er is zelfs in mijn bedrijf nog hoop .
Ik heb ook de balen van het geren en gevlieg op een werkdag. Maar dat komt ook wel een beetje omdat het winter is. In de zomer is het leven toch wel een beetje makkelijker vind ik.

Nee, ik heb nog geen bikini, ik was de vaatwasser aan het uitruimen en Koekerd maakte pastasaus voor morgen. Hij zegt dat hij het écht écht niet beter kan uitleggen. Die ene die ik wil heeft horizontale strepen geloof ik. Wit met blauw. Simpel.

Zo leuk trouwens, ik had vandaag voor de Koekenkinders gmail adressen aangemaakt, omdat een vriendje van jongetje ook een e-mail adres had. Dus hij heeft vanmiddag zijn eerste e-mail verstuurd, met heel veel smileys en een beetje tekst. Toen heeft hij naar vriendje gebeld om te zeggen dat hij hem een mail had gestuurd, en toen kwam er later een mail terug. Zo schattig. Hij heeft zelf het wachtwoord bedacht en kan ook zelf inloggen. Meisje heeft een mail aan mij gestuurd, met alléén maar plaatjes, en dan vooral drollen (zag dat gemail veel meer keus heeft in smileys dan hotmail). Jongetje had er voor de vorm nog ´hoi mama´ onder gezet. Ze hadden de grootste lol.
Limoen is ook een muts, die is ook dol op tasjes, make-upjes, roze, glitter, sierraden, jurken, hakken en alles waarmee een meisje zichzelf zoal toe kan takelen. En ze heeft het bijpassende prinsesjes gedrag. Echt in werkelijk alles een muts.

Moest ook wel lachen om de 13 knuffels van Koekenmeisje.

Sorry dames, jullie hebben weer te veel geschreven voor mij, ik lig al in bed, mijn wekker gaat om 6 uur. Ik baal een beetje, moet morgen eigenlijk de trein hebben ipv de bus, moet naar Miffystad, maar het station is alleen per fiets bereikbaar, te ver om te lopen. En ik ben geen held met fietsen met gladheid. Iedere dag dooit het overdag een beetje, maar dan sneeuwt er ook weer een nieuwe laag bij, iedere dag. Dus al met al ligt er hier nog genoeg sneeuw om het glad te maken. Kan ook de bus nemen naar de stad, maar dan moet ik nog vroeger weg.

Zo even uit mijn hoofd reageren: opvoedplan hebben wij ook niet hoor. We doen maar wat. En zijn het helaas ook niet altijd eens. Ik ben wat strenger dan man, hij is meer van de laat maar waaien, maar ik ben, tegenstrijdig, ook niet altijd consequent helaas, ben ook meer een watje, dus sneller toegeeflijk.

Ik kwam er laatst ook toevallig achter dat de buren gescheiden zijn maar weet ook niet waarom.

Met wat citroensap is de pompoensoep trouwens prima geworden. Limoen was helemaal blij, die was moe en koud en werd helemaal blij van warme soep met stokbrood en kruidenboter, zo lief.
Toch wel flauw hoor Anky, van jouw baas. Je compenseert het vroege naar huis gaan toch met vroeg beginnen en thuiswerken? Ankyman kan het niet overnemen op bepaalde dagen? als jij langer zou moeten werken ooit?

Ik heb er trouwens ook regelmatig de balen van hoor, vooral s ochtends. Mijn werkdag eindigt standaard om 16 uur en dat is wel fijn want savonds is het nooit een race tegen de klok. Maar s ochtends, pfff.. wat ook niet helpt is dat man nog steeds moeite heeft zijn bed uit te komen.
Wat fijn dat Limoen zo blij werd van de soep. Er is ook niets lekkerder dan lekker stevige soep als je het koud hebt.

En Citro, je moet gewoon zorgen dat je niet hoeft te remmen en dat je zachtjes door de bocht gaat. Als je dan geen kinderen achterop hebt kan er verder niet zoveel gebeuren toch. Ik vind het ook wel eng hoor, daar niet van.

Wat een gezeur zeg, dat debat in de 2e kamer. Ik ga ook naar bed, en dan bestel ik daar misschien nog een bikini.
Ik vind het ook stom van Anky´s baas. Het gaat er toch om dat je goed werk aflevert, niet hoeveel uren je achter je bureau doorbrengt. En je maakt toch ook genoeg uren. En flexibel ben je natuurlijk wél, alleen dan voornamelijk buiten het werk.

Heb iets verkeerd gedaan met mijn toetsenbord en nu zitten al mijn leestekens helemaal overhoop.
Ik moet eigenlijk ook nog wel een kilo of 8 kwijt voor ik denk dat ik er weer enigszins appetijtelijk uitzie in bikini, maar ik draag er toch 1. Badpakken hebben vaak geen cups, en zonder ziet er echt niet uit. Heb dan ook nog een opvallende knalroze met witte stippen, maar ben al blij als ik iets vind met passend bovenstuk, dus ach.. hoevaak heb ik het ding nou helemaal aan.
Die bikini vond ik ook leuk. En die met beetje foute met pailletten eigenlijk ook maar dat kan ik echt niet meer aan op mijn leeftijd

Fijn dat het met de soep is goedgekomen!

Ik haat rennen en vliegen. Probeer altijd alles goed te organiseren maar er werkt nooit eens iemand gewoon mee met mijn schema Volgens Pamman moet ik dat los laten. Dat probeer ik ook wel maar makkelijker gezegd dan gedaan. In maart is Pamman een week in buitenland maar precies die week is mijn collega ook op vakantie. Ik heb mijn baas al gemeld dat ik dan laat begin en vroeg eindig. Ik ga mezelf niet een week drie slagen in de rondte rennen in m'n eentje.

Pamman is Mario Kart aan het doen. Het lijkt wel of ik in een Ierse flipperkast zit (hij roept ook nog steeds 'godver!'). Tijd om naar bed te gaan denk ik....
ctrl - shift Koek.
oh ja, dat doe ik ook wel eens, en weet nog steeds niet wat ik dan precies heb gedaan..

Hier staat het debat ook nog aan, maar ik ga het zo uitzetten, net als de laptop. Welterusten!
welke site, die foute pailletten? H&M? ben nu nieuwsgierig.. of het echt niet kan.
Bikini

Er roept iets boven. Mooi moment om te gaan.

Daaaaaaag meisjes (hoi Remma )
(Ik had hem inmiddels gevonden al, Pammie) als ik het figuur ervoor had zou ik best pailletten durven dragen hoor, op "mijn" leeftijd. Maar ik heb iets meer bedekkking nodig, die iniemini bikinietjes daar pas ik niet in. Maar ik hij wel leuk!

Ik heb trouwens de titel van ons topic steeds in mijn hoofd op de melodie van the Doors, riders on the storm

bedenk me opeens dat ik had gelezen dat Remma aan het luizen ruimen is, sterkte ermee Remma, hoop dat je ze allemaal in 1 keer ruimt.

En fijn dat Pluis weer over zijn buikgriepje heen lijkt te zijn.

Denk nu dat ik toch wel zo ongeveer overal op gereageerd heb, nu echt de laptop uit dan.
Hoi Allen
Welterusten Pammie
Haaai Remma
Ik heb volgens mij alles gedaan, luistechnisch, en ikheb het idee dat het goedkomt zonder al te veel besmettingen verder.

Die bikini van Koek heb ik ook al gesignaleerd laatst, ik vond alleen de blauw/roze versie voor mij wel leuk.

Baas van Anky is stom. Maar dat vind ik al langer. Dus.
Ik heb gewokt, vanavond. Met mijn mentorklas. Lekker en gezellig was het
?!()*-/ Ja, nu werkt het weer. Wat ben jij goed Pam!

Ook trusten!
Die heb ik van Ank hoor. Ik deed altijd moeilijk via toetsenbordje ergens rechtsonderin het beeldscherm. Ank kwam met deze, toch makkelijker

Ik ging geloof ik naar bed.

Nightynight.
En wat gezellig Remma! Kan me niet herinneren dat wij dat soort dingen deden met mentor.
Nee, ik deed dat vroeger ook niet met mijn mentor. Maar het is echt heel leuk.
Dat geloof ik wel ja. Zie je je klas toch weer anders.
Ja precies. Maar je ziet ook dat bepaalde karaktereigenschappen van leerlingen ookdán weer terugkomen (behulpzaam zijn, etc)
Wij gingen ook niet wokken met onze mentor. Mede omdat je toen nog nergens kon wokken We zijn wel eens thuis wezen eten bij onze mentor. Maar dat was niet echt een onverdeeld succes. Ik vind het wel goed dat je het doet Remma. Doen je collega's ook zulke dingen?

Als ik het figuur had van het meisje uit de H&M catalogus dan zou ik die paillettenbikini gerust aandoen, al was ik 50. Maar hij is inderdaad veel te klein, wat Citro al zegt, ik zou me daar heel ongemakkelijk in voelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven