Mutsen in de mist
vrijdag 15 januari 2010 om 09:09
Aloha!
Lekker geslapen maar nog steeds iets te kort. Ik was begonnen in de Karen Slaughter die ik nog niet had gelezen en dat is natuurlijk niet handig.
Mif, je hebt echt last van zwangerschapsdementie, volgens mij is Pluis lang niet alleen 's avonds aan het spoken
Mini is naar school, ze had geen last meer van haar nek gelukkig. Mannie heeft vrij vandaag en hij is erg snoezig moet ik zeggen.
vrijdag 15 januari 2010 om 09:18
Hij spookt ook wel 's nachts, maar daar is íe volgens mij niet extreem in: deze week 1 keer spoken wegens ondergespuugd bed -dus die telt niet echt- en 1 keer omdat hij wakker werd en toen in ons bed wilde. Toen had hij pech, en wij ook, want daar werd íe erg boos van. Was ook nog wel een beetje verklaarbaar, want toen hij gespuugd had, mocht hij wel in ons bed.
We hebben wel net een periode achter de rug met aanzienlijk meer nachtelijk gespook en dat gebeurt vaker, maar dat zijn voobijgaande fases. Die duren niet, zoals bij Ot, een heel jaar.
Bij die laatste nacht-spook-fase was hij volgens mij echt gewoon bang, en dat lijkt nu weer over.
't Is wel een druiloor: vanmorgen wilde hij per se niet zijn eigen bed uit toen het tijd was om op te staan. Daar zullen we hem vanavond nog eens aan herinneren als hij er weer niet in wil.
Pammie, veel plezier met je zoon.
We hebben wel net een periode achter de rug met aanzienlijk meer nachtelijk gespook en dat gebeurt vaker, maar dat zijn voobijgaande fases. Die duren niet, zoals bij Ot, een heel jaar.
Bij die laatste nacht-spook-fase was hij volgens mij echt gewoon bang, en dat lijkt nu weer over.
't Is wel een druiloor: vanmorgen wilde hij per se niet zijn eigen bed uit toen het tijd was om op te staan. Daar zullen we hem vanavond nog eens aan herinneren als hij er weer niet in wil.
Pammie, veel plezier met je zoon.
vrijdag 15 januari 2010 om 09:23
Zoon is even aan het Wii-en; hij heeft net 5 strikes achterelkaar gegooid en hij is helemaal door het dolle . Zijn manier van gooien is erg schattig, met een raar hupsje en veel gezwaai van allebei de armen.
Ik ga wat nuttigs doen, boodschappenlijstje maken. En koffie, want die heb ik nog niet gehad.
Ik ga wat nuttigs doen, boodschappenlijstje maken. En koffie, want die heb ik nog niet gehad.
vrijdag 15 januari 2010 om 10:04
Nee met een O, maar het is geen echt park volgens mij, meer een straat en bushalte. Als je er helemaal niet uitkomt zet ik het wel in de AK hoor makkelijker dan dit cryptische gedoe.
Zit ook aan de koffie. Heb al heel nuttig de bedden verschoond en de was staat aan. Zit net te bedenken of ik zin heb nog meer nuttigs te gaan doen.
Man is ook nog thuis, nog steeds ziek. Hij zat net Max tv te kijken (tv voor bejaarden) en bekende dat hij dat gisteren ook had gekeken.
Zit ook aan de koffie. Heb al heel nuttig de bedden verschoond en de was staat aan. Zit net te bedenken of ik zin heb nog meer nuttigs te gaan doen.
Man is ook nog thuis, nog steeds ziek. Hij zat net Max tv te kijken (tv voor bejaarden) en bekende dat hij dat gisteren ook had gekeken.
vrijdag 15 januari 2010 om 11:04
Max kijken
Hier ook nuttig geweest. Hoewel Mannie me meer van de wal in de sloot hielp door vrolijk de schone vouwwas van de trap te gooien. Heel lollig Was draait, en vaatwasser draait ook met een schoonmaakblokje. Dat vond ik wel weer nuttig genoeg. Wij gaan nu boodschappen doen en dan Mini halen.
Oh, Mannie is in slaap gevallen zegtie.
Hier ook nuttig geweest. Hoewel Mannie me meer van de wal in de sloot hielp door vrolijk de schone vouwwas van de trap te gooien. Heel lollig Was draait, en vaatwasser draait ook met een schoonmaakblokje. Dat vond ik wel weer nuttig genoeg. Wij gaan nu boodschappen doen en dan Mini halen.
Oh, Mannie is in slaap gevallen zegtie.
vrijdag 15 januari 2010 om 15:06
Was iets té nuttig bezig.. wilde alles voor de quiche door elkaar kneden toen ik erachter kwam dat het gehakt nog helegaar niet ontdooid was Ik maak de knolselderijgehakttaart uit de nieuwe Allerhande. Ik ben benieuwd, wij eten nooit knolselderij.
Mannie heeft een vriendinnetje te spelen. Moeder van vriendinnetje komt om half 4 Mini brengen. Mini had namelijk afgesproken met broertje van vriendinnetje wat nu hier is. Hoef ik lekker niet naar school zo. Beter.
Er was even wat bonje over wat te spelen: Mannie wilde Wii-en (joh) of met de auto's. Vriendinnetje wilde met de Barbies. Nu spelen ze restaurantje met het keukentje en heel veel water.
Mannie heeft een vriendinnetje te spelen. Moeder van vriendinnetje komt om half 4 Mini brengen. Mini had namelijk afgesproken met broertje van vriendinnetje wat nu hier is. Hoef ik lekker niet naar school zo. Beter.
Er was even wat bonje over wat te spelen: Mannie wilde Wii-en (joh) of met de auto's. Vriendinnetje wilde met de Barbies. Nu spelen ze restaurantje met het keukentje en heel veel water.
vrijdag 15 januari 2010 om 19:49
Nee, hele middag koffiegedronken bij moeder van vriendinnetje van Limoen. Ik ken de moeder nog van de zwangerschapsgym van Mandarijn, dus was gezellig. De meiden hebben heel veel chocomel geschonken en gedronken met een theeserviesje. En geverfd en geknipt.
Heel stom toevallig wonen ze tegenover het huis dat wij een paar jaar geleden zo heel graag wilden kopen maar waar we net te laat voor waren met bieden. Heel stom toevallig werkt ze vlak bij mij, we zetten onze auto in dezelfde parkeergarage (die ene keer in de drie maanden dat ik met de auto ga dan), en werken onze mannen ook nog vlak bij elkaar. Heel stom toevallig heet haar zoon rijn (als in mandarijn).
En viel het in de smaak? Knolselderij? Ik geloof dat ik het ook nog nooit gemaakt heb, iets met knolselderij, dus ben benieuwd.
Heel stom toevallig wonen ze tegenover het huis dat wij een paar jaar geleden zo heel graag wilden kopen maar waar we net te laat voor waren met bieden. Heel stom toevallig werkt ze vlak bij mij, we zetten onze auto in dezelfde parkeergarage (die ene keer in de drie maanden dat ik met de auto ga dan), en werken onze mannen ook nog vlak bij elkaar. Heel stom toevallig heet haar zoon rijn (als in mandarijn).
En viel het in de smaak? Knolselderij? Ik geloof dat ik het ook nog nooit gemaakt heb, iets met knolselderij, dus ben benieuwd.
vrijdag 15 januari 2010 om 20:44
Ooh, een stalkende muts Over Mandarijn zonder Manda moest ik even nadenken. Duffe muts, dus.
Pluis wilde niet meer mee naar huis vanuit het kdv vanmiddag. Toen ik aankwam, zat hij heel gezellig met een meisje dat een maand ouder is op een matrasje te giebelen. Thuis vertelde hij aan zijn vader dat ze samen geslapen hadden. Nu mag dat nog
Pammie, ben jij al klaar met dweilen?
Pluis wilde niet meer mee naar huis vanuit het kdv vanmiddag. Toen ik aankwam, zat hij heel gezellig met een meisje dat een maand ouder is op een matrasje te giebelen. Thuis vertelde hij aan zijn vader dat ze samen geslapen hadden. Nu mag dat nog
Pammie, ben jij al klaar met dweilen?
vrijdag 15 januari 2010 om 21:18
zaterdag 16 januari 2010 om 13:40
Iemand een stuk fruit hebben? mandarijntje in de aanbieding. Hij is ontzettend stout de hele dag, wakker vanaf een uur of 6, loopt constant te schreeuwen, maakt ruzie met zijn zus maar om het goed te maken geeft ie je regelmatig een knuffel en trekt er een onschuldig koppie bij. Rol behang wordt gratis bijgeleverd.