Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Nee dankje, ik heb al zo'n exemplaar dat hier rond loopt te tetteren. Alhoewel ze elkaar misschien wel goed kunnen bezighouden .

Kinderen waren hier een beetje hyper, dus we hebben ze maar uitgelaten in de indoorspeeltuin voordat ze ons huis afbraken. Alleen daar was het een beetje erg druk, dus we zijn maar naar buiten gevlucht naar het buitengedeelte, alwaar Sien nog even van een 2 meter hoge glijbaan viel en op haar billen op een stuk ijs landde. Ze gleed uit over een stuk sneeuw bovenaan en donderde dus echt zo naar beneden. Echt eng, maar ik geloof dat ze alleen een blauwe kont heeft. Maar goed, kinderen hadden verder een topmiddag en vooral Maby heeft genoten. Kind is voor de duvel niet bang, want werd 10x omver geduwd door 8 en 10 jarige hyperjongetjes, maar ze bleef lachen en stralen. Alleen bij het naar huis gaan 3 jankende kinderen, want we waren er zo kort....(daar waren A-man en ik het niet mee eens).
Hmm zelfde stemming als hier zo te horen. En schrikken zeg, zo'n val. Dan heb je geluk dat het bij een blauwe kont blijft.

Wij hebben ze vanmiddag ook nog even uit moeten laten voor ze elkaar af zouden maken. Het was stervenskoud, vond ik, maar ze moesten echt even uitgewipwapt draaimolent etc worden. Limoen probeert altijd op de draaimolen te klimmen en kukelde achterover af op haar achterhoofd.

Het heeft wel geholpen iig, het buitenspelen, want daarna waren ze een stuk liever.

D'r viel hier net een soort ijswater uit de lucht. Eerst regende het heel hard, daarna ijswater en nu is het overgegaan in sneeuw.
quote:Pammie schreef op 16 januari 2010 @ 10:47:

Mini spiekt met mij mee terwijl ik hier zit te lezen. Ze ziet de Viva vieb en zegt: 'Aaaaah worst!'

whahahaha
Arme Sien, dat moet behoorlijk pijn doen!

Citro, heb je Mandarijntje nog overleefd?

Wij waren naar oma (de oma van Pamman), was leuk. We bleven natuurlijk weer veel te lang maar oma vindt het altijd heel gezellig en de kinderen waren erg lief (geef ze een rollator en een lange gang en ze zijn de hele middag zoet ). Omdat we zo laat waren zijn we bij de Italiaan in het dorp gaan eten (die overigens ook erwtensoep en shoarma serveert ). Ook hier waren ze heel opgevoed en we hebben lekker gegeten. We stonden versteld van Mannie die zijn eigen naam schreef (uit zijn hoofd) en alle cijfers van 1 tot 10 (met een schamper 'makkie!' erbij). Kan me niet herinneren dat Mini dat al deed met net 4. ZIj schreef haar naam volgens mij wel maar cijfers niet. Hoe dan ook: wij vonden het reuzeknap van hem
Wij hadden van Den Haag naar hier alleen maar regen en net ging dat over in een enorme sneeuwbui. Net alle sneeuw weg, ligt er weer een verse laag. Nu is het droog.
Knappe Mannie! Pluis kan voorlopig zijn eigen naam nog niet eens echt goed uitspreken

Citro, je fruit klinkt net niet helemaal aantrekkelijk genoeg. Dag overleefd?

Lag er bij jullie nog sneeuw Anky? Hier was alles weg. Griezelig, van een glijbaan kukelen. Mooi dat ze niet heel ongelukkig terecht kwam.

Pluis ligt in bed de dag door te nemen en te zingen. Hij brengt liedjes terug tot het absolute minimum: olifantje in het bos, anders raakt weg kwijt! Klinkt heel aandoenlijk.
Knap hoor van Mannie! En klinkt als een hele leuke dag met lieve kindjes.

En arme Limoen dus ook al gestuiterd. Schade lijkt hier mee te vallen, ik heb Sien er niet meer over gehoord. Maar A-man en ik schrokken ons dus wel rot inderdaad, omdat ze gewoon achterover van 2 meter hoogte kukelde.

Pff, A-man kijkt hier de extended DVD van Lord of the rings (of zijn nieuwe TV) en heeft het geluid nogal hard staan. Wat een teringherrie.
Hier is wel veel sneeuw weggedooid, maar er ligt nog een behoorlijke laag. Vriest nu ook weer op, dus spekglad hier.

Hier nog steeds wakkere Sien: was nog een beetje hyper van de speeltuin geloof ik.
Pluis slaapt zo te horen bijna. Hij is trouwens sinds vandaag weer echt beter: kind bleef maar eten!

Extended? En die films waren al zo lang!
Stik. Man stommelde net luidruchtig de trap op en nu is Pluis weer druk aan het ouwehoeren.
Oooooh mannen!

Speaking of mannen, ik hoorde net wel wat boven maar ik zie nog steeds niets beneden. Ik ga maar eensch even checken wat Pamman aan het doen is. Ik lag trouwens net even bij Mannie. Joch gaat liggen, doet zijn ogen dicht en slaapt. Ongelooflijk.
Hmm Miffy, heb je Man wel even bestraffend toegesproken?

Maby wou ook niet slapen, maar die bleek een goede reden te hebben: een mega-poepbroek. Die ligt dus nu, omgekleed, weer lekker te slapen.
Nou, ook niet gezellig, hij is gewoon in bed gaan liggen.
Oef, dat is balen, Miffy. Hopelijk wordt Pluis snel weer rustig.

Hier overdag dooi, maar het begint nu weer te vriezen. We komen net terug van mijn zusje, 3 kwartier rijden, en we zijn een boel strooiauto's tegengekomen.

Dat is schrikken, Anky, zo'n val. Meis ging een keer bovenop een glijbaan zitten, maar ze ging zonder te kijken zitten en daar was geen glijbaan meer. Brrr. Ik dacht minstens dat ze haar nek had gebroken.
Remma Remma Remma, ik werd hier laatst afgeschoten omdat ik de Pfaffs keek. Jij bent gewoon lid van hun Hyves!
Grijnsch. En daar kom je nu pas achter?
Ja!
Ik kijk het trouwens nooit meer. Op een gegeven moment ben ik afgehaakt omdat de ene zender steeds maar herhalingen uitzond en de andere ook maar ook weer nieuwe afleveringen. Toen was ik dus de kluts kwijt
Ik kijk het eigenlijk (bijna) nooit. Echt niet.
Waarom zit ik 'The Incredibles' te kijken op zaterdagavond?
Omdat het een leuke film is?
Ik val er alleen middenin. Nou ja. Kijk toch niet echt.
Ooke. Ik heb em op dvd en de kinderen hebben er veel naar gekeken. Daarna gingen ze dan altijd superheldje spelen
Zo mega-elastisch zijn lijkt me dan wel weer handig. Dat je gewoon vanaf de bank beneden de was op zolder in de droger kan gooien
En de deur opendoen vanaf de bank. Voor als je espritpostbode komt.

Ik kreeg overigens vandaag een platinumcard van Esprit in de bus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven