Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Nu pas? Die heb ik al 3 jaar

De kinderen doen de deur al open voor de bezorger en zij tekenen ook
Ik koop nog niet eens 3 jaar bij esprit
Oh? Ik dacht dat jij ook zo'n diehard-fan was, maar nog niet zo lang dus?
Pluis gaf het herriemaken gelukkig redelijk vlot weer op. Man en ik gaan nu ook maar slapen want we voelen ons allebei niet echt geweldig.

Platinum, hoeveel moet je daarvoor besteden?
Daarvoor moet je 1800 punten hebben gleuf ik.

Weltrusten.
Nee, nog maar 2 jaar of zoiets. Maar wel meteen alles of niets, zeg maar. En die rode kaart had ik ook niet meteeninhet begin.
Welterusten?

De avond begint pas.
Welkom bij de VIP-club

Zoveel exclusieve voordelen moeten eerst verdiend worden. Zodra u binnen 12 maanden 1.800 e-points hebt gespaard, sturen wij u automatisch en exclusief uw nieuwe Esprit club Platinum Card toe.

En naast uw welkomstbonus van 10% directe korting op uw eerste platinum-aankoop profiteert u van nog meer voordelen:

• meer service: gratis verstelservice in uw Esprit Store*

• meer gemak: gratis Esprit club Platinum Service via 00800 00 1 ESPRIT (= 00800 00 1 377748)**

• meer advies: professioneel shopping-advies op persoonlijke afspraak in uw Esprit Store

• meer informatie: nieuwsbrief over speciaal voor u geselecteerde producten en acties

• meer voordeel: exclusieve aanbiedingen alleen voor Esprit club Platinum-klanten

• meer verrassingen: bijvoorbeeld voor uw verjaardag

• meer beleven: uitnodigingen voor exclusieve Esprit Events
Voor mijn verjaardag kreeg ik 500 e-points cadeau. Dat is toch leuk.

Ik lees nu pas goed de regels en de verstelservice geldt niet voor artikelen uit de e-shop (ik kom nooit in de winkel).
Wow 500 punten cadeau. Dat vind ik heel netjes. Voor de rest vond ik het extra voordeel nou niet echt super.
Oo, het is Miffy die welterusten zegt. Ik dacht Pammie.
Om die 500 punten ook daadwerkelijk te krijgen moest je wel weer wat bestellen (ze zijn niet gek bij Esprit ) Maar daar had je 6 weken voor ofzo, dat redde ik wel
Nee schat, ik laat je niet alleen. Anders hebben ze morgen niets bij te lezen hier.
Ik kijk em ook, Pammie, maar ik blijf em leuk vinden. The incredibles dan he.
Het staat nog aan. Maar zonder geluid.
Uh, als jij weg zou gaan, zou Miffy wel zijn gebleven Je bent noooit alleen hier.
Ik kijk heel vaak films zonder geluid. Dat vindt men nogal apart. Maar ik vind de aanzwellende muziek, de fout gekozen liedjes en sommige stemmen zo vreselijk, dat ik een film het liefst zonder geluid "zie".
Ik kijk ook niet dus ik kan 'em net zo goed uitzetten

En ik heb zo'n flauw vermoeden dat Mif niet was gebleven..
Wel in dit geval, dat ik dacht dat jij zei dat jij ging, maar bleek dat zij zei dat zij ging

Ik heb koude voeten. En als ik koude voeten heb, dat heb ik het helemaal koud.
En nu begint het ook nog te regenen. Tsss.
Binnen?
Koude voeten zijn kut. Misschien een kruikje laten verzorgen door Remman?
Zou kunnen, ware het niet dat ik geen kruik heb. Ik had er 1 gekocht voor vriendin laatst, als cadeautje. Maar die heeft zij dus al.
Ik heb een paar gebreide sokken gevonden, van die noorse, die doe ik nu maar aan.
Kruik is echt fijn. Toen ik ook nog geen kruik had vulde ik een lege spa-fles met heet water. Zelfde effect.

Ik heb weer een ander probleem; ik heb dorst. Maar geen zin om op te staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven