Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
En jouw man ligt al op bed. Dan toch zelf maar. Ik ga een colafles met heet water vullen. Bedankt voor de tip.
En dan jatte ik een sok van man en die deed ik om de fles. Plastic voelt niet zo lekker aan je voetjes
Heb je al drinken? Ik wel warme voeten nu.
Ik heb er een handdoek om. Mag dat ook
Water en Pringles binnen handbereik.

Waar gaan we het nu over hebben?
Hmm. Wereldvrede?
En hoe denk je dat dat bewerkstelligd moet worden?
Nou gewoon weet je.
Gewoon iedereen met een grote bek, beuken. Tot iedereen die niet wil, dood is. Ja he? Zo.
Ik heb trouwens al in oktober, aangegeven dat dit jaar te druk is voor mij, met het aantal klassen, het soort klassen en de grootte van de klassen. Toen al aangegeven dat het handig is om een klas af te stoten.

't Is nu al half januari :(
Inderdaad, afschieten die hap.
Dat is klote zeg. Denk je dat zo halverwege het jaar nog een klas bij je weg gaan halen?
Ja, want dat is toegezegd. Maar het duurt allemaal zo lang. Vlak voor de kerstvakantie heb ik gezegd wat ik wilde, nogmaals. En hij is nieuw, de directeur, en nog niet daadkrachtig genoeg. Enhij weet niet precies van hoe en wat. En ik moet em alles vertellen, of duidelijk maken dat iets niet kan, als hij weer met een halfzachte oplossing komt. Ik vind het erg vervelend, temeer ik gewoon expliciet heb aangegeven wat ik wil, en dat was toentertijd ook nog mogelijk. Nu niet meerr.
Ach, ik ben het vanzelf zó zat dat ik een week thuisblijf om bij te komen. Dat zal em leren.
Kan het nu wel of niet?
Het is toegezegd, alleen het lukt niet. Zo dus. Ze moeten dus iemand vinden die mijn klas wil overnemen en dat lukt niet.
Wij reden vanmiddag door Wassenaar en kwamen langs een aardig huis. Ik kijk nu op Funda en heb 'em gevonden. Het is net een tikje te duur...

Funda
Hmm, mij een klein beetje te groot. Dat huis. Ik heb immers een vent die geen werkster wil.
Maar daar kun je haar makkelijk verstoppen
Ik zit te kijken bij huizen boven de 1 miljoen euro. Daarvan hebben ze er slechts 118...
Hmm, hoeveel zijn jullie eigenlijk kwijt voor wintersport. Of gingen julle niet/zijn jullie nooit geweest? Anderen misschien dan die me een indicatie kunnen geven?
Ik denk dat Esmee en Ank dat beter weten. Wij zijn een paar jaar terug geweest met z'n tweetje, buiten het seizoen. Geen idee meer wat het toen kostte.
Remman krabbelt ineens terug, omdat ie van een vriend hoorde wat het allemaal kost. Pfff.
Dan ga je een weekje alleen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven