Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Ik zeg: een wintermutsenmeet op de piste
Ja, dat waren ook mijn gedachten. Maar ik wil heel graag de kinderen ook mee. Lijkt me zo leuk voor hen.
en nu hebben jullie al weer 5 bladzijden volgeschreven?? Het moet niet gekker worden

Handige actie van man, Miffy :-)
quote:Pammie schreef op 16 januari 2010 @ 22:52:

Ik zeg: een wintermutsenmeet op de piste Oooooo. Maar daar zeg ik ook geen nee tegen.
Pamman wel
Balen Remma, dat je nog steeds met een te druk rooster zit.
quote:Pammie schreef op 16 januari 2010 @ 22:53:

Pamman wel Ga je alleen
Ja Citro, ik baal ook heel erg.
Ik kom er net achter dat de dochter van de vriendin van een goede vriend van mij de kleindochter het nichtje is van mijn oude schooljuf in groep 3/4/5 waar ik heel lang contact mee heb gehad. Grappig, dat Hyves.
-
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 16-01-2010 23:16
Reden: ben er al uit
% gewijzigd
Ik zit hier helegaar alleen! Remma? Remma?! Remmaaaaaaaa?????!!!
Dan ga ik maar.

Weltrusten.
Jah
Welterusten dan.
Volgens mij moeten Pammie en Remma een keer een weekeinde in een hotel , wat kunnen jullie praten zeg .

Goedemorgen trouwens!

Gisteren regende het hier heel hard 's avonds, maar ik zie nu dat er weer allemaal sneeuw bij ligt hier. MOet ik dadelijk mijn auto nog sneeuwvrij gaan maken ook. Enfin, eerst maar koffie + brood.

Goed plan Ank

Hier is alle sneeuw weer weg. Ik ben een ontbijtje aan het fabriceren. Toen ik gister naar bed ging, spuugde Mini net haar hele kamer onder. Arm ding. Ze maakte zich al helemaal druk of ze vandaag wel naar skiles kon. Maar gelukkig heeft ze verder goed geslapen en werd ze heel vrolijk wakker.
Poeh ik moet aardig wat bladzijdes bijlezen zie ik al. Nu alleen laatste 2 gedaan.

Fijn dat Mini weer wat beter is. Hop dat ze meer geluk heeft dan ik op de skibaan. Ben gevallen en heb ongelooflijke pijn in mijn zij/borst. Viel uiterst charmant natuurlijk...not

Leef vandaag op paracetamol en kom net uit bed omdat ik vannacht van de pijn amper heb geslapen (waarom bedenk ik dan niet dat een pijnstiller wel handig zou zijn????).

Remma, ik vind dat je voor zeer verschillende bedragen naar de wintersport kunt. Wat zijn je wensen? Wij willen door slaapjes kinderen bij de piste zitten, dat kost flink extra. Maar als je iedere ochtend een stukje wilt rijden, scheelt dat al een stuk. Jullie kunnen prima af in een klein skigebied, zo'n eerste keer. Dus ook goedkoper. Spullen huren, een skipas en skiles vind ik aardig aan de prijs, maar ook dit scheelt best wel per gebied.
Wat een leuk idee van kdv Miffy! Zo heb je een mooie verzameling. Moet ik bij ons ook maar eens voorstellen haha.

Wij hebben wel erg leuke rapporten op school. Ook met knutsels/tekeningen er in.

Mini:"Papa? Ben jij op je werk ook een juf?"

Zoveel punten in een jaar heb ik blijkbaar nooit gehaald bij Esprit. Bestel niet vaak (of niet veel) genoeg blijkbaar.

Je had dat kruikje niet weg moeten geven Remma, hij is echt heeeeeerlijk!

Kinderen waren hier nogal hyper dus ik heb Esman met ze naar buiten gestuurd. Wel jammer dat hij dat zelf niet bedenkt... Hij staat nu sneeuw te scheppen en zij helpen hem (van de regen in de drup haha). Even die energie kwijt!
Oef, das niet best, Esmee. Van dat vallen.

We moeten ons maar even orienteren op dat skien. Ik had al het idee dat Remman een beetje te hoog zat.

Esmee, vriendin is heel blij met kruikje, ze heeft vaak erge buikpijn, dus ik vind het niet heel erg dat ik em niet meer heb
Voelt ook zeker niet best. Ben die pijn zó zat, kan niet eens normaal een fles opendraaien...

Kun je wellicht hier en daar wat lenen Remma? Ik heb 1e keer skibroek van vriendin geleend die vond dat ik het eerst maar eens moest proberen. Je mag mijn ski's wel lenen hoor, geen probleem (als we niet zelf ook die week gaan). Verder hebben we niet echt dezelfde maat .

Mini en Mannie liggen in bed en Moppie rommelt zo lekker. Die speelt zo lekker zoet, echt heerlijk om te zien. Hij heeft iets nieuws. Loopt hij op je af, zakt door zijn knietjes, legt zijn handen op zijn bovenbenen en gaat je uitdagen door enorm te lachen...smelt...

Denk dat ik zo nog maar even mijn bed induik, daar voel ik mij het lekkerst eigenlijk.
Sneeuwscheppen, Esmee? Hier is het dus weer helemaal weg. Er ligt wel op sommige plekken nog een verraderlijk laagje glibberijs.

Beterschap na je val. Kun je wel gewoon ademen?

Spooknacht hier, maar dat lag alleen indirect aan Pluis: Man heeft zijn buikvirus overgenomen en had wel wat anders te doen dan slapen vannacht.

Als er een mutsenmeet in de sneeuw komt, kan dat dan volgend jaar (weer) ? Dan kan ik tenminste ook weer mee.

Remma, wel jammer dat je wintersport op losse schroeven staat.
Sterkte Esmee.

Pamman is net ook gevallen. Mini staat beduidend soepeler op haar skies

Wij gaan nu rommelen. Mini heeft haar poppenverzameling naar beneden gehaald, Mannie leest een boekje en Pamman doet iets onduidelijks in de tuin.

Oh. Krijg net een telefoontje, vriend van ons komt spontaan op de thee. Gezellig! Ga ik nu als een razende de strijk wegwerken.
Oh Remma, wij hebben voor Mini een skibroek maat 116. Ging je nou dit voorjaar nog of volgend? Anders mag je die wel lenen voor Meis.
Remma, wij logeerden de laatste jaren als we gingen skieen steeds wat verder van de pistes, en reden dan 's ochtends een stukje naar een relatief klein gebied (elke dag een ander gebied omdat we wel allemaal zo goed kunnen skieen dat we het anders redelijk vlot gezien zouden hebben). Zoals Esmee zegt: dat is veel goedkoper dan een megagebied, en zeker als je beginner bent, maak je toch geen gebruik van alles wat zo'n enorm gebied te bieden heeft.

Skihuur bij een sportzaak net iets verder van de piste is ook vaak een stuk goedkoper dan onderaan de lift.
Bedankt voor de tips allemaal. Ik heb ze "opgeschreven" in Word. Wij gaan volgend voorjaar waarschijnlijk. Moeten we tegen die tijd maar zien wat we eventueel kunnen lenen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven