Sint Maarten, de score tot nu toe.

11-11-2019 18:46 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij mij zijn er al nul kindjes geweest. Het weer werkt niet tegen, nog steeds droog.

Het zakje kikkers&muizen is nog dicht.

:|

Hoe druk is het bij jullie?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Het giet en hier zijn nog geen kinderen geweest. Maar ik geef de hoop nog niet op.
Ik vind hier dingen van.
Er is 1 keer aangebeld, bizar weinig. Meestal zijn we Iets van 130 zakjes snoep kwijt.
Alle reacties Link kopieren
ik kan amper een paar minuten zitten, het lijkt mijn squat sessie op de sportschool wel
Alle reacties Link kopieren
Nul 😢. Nu woon ik ook buiten het dorp, dus ‘gewone’ aanloop heb ik niet, maar ik hoopte op de drie kleintjes (sorry, kleinen als kindertjes niet mag) van de boerderij iets verderop. Had namelijk nog voor elk een knuffel liggen... Anders moeten die in de brievenbus daar 😬!
caromamavanmaik wijzigde dit bericht op 11-11-2019 19:01
0.68% gewijzigd
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
0
Heb de lichten, en de bel uitgezet.
Ik trek die drukte niet zo goed,
Als t wat rustiger wordt, zal ik een poging wagen, die kinderen krijgen dan een hele zooi snoep, want dan zijn ze waarschijnlijk een van de laatse.
Het gaat hier tot een uur of acht door, dus over een half uurtje ben ik zogenaamd pas thuis.
Hier zijn er nog nooit kinderen aan de deur geweest voor St. Maarten. Dankzij een vorig forum waar ik op zat had ik er voor het eerst van gehoord.
15. Wij wonen iets te ver van de weg.
Maar misschien weten die kinderen dat er kikkers en muizen zijn, want daar liep ik ook aan voorbij.

Ik ben gek op Sint Maarten, wat een heerlijk feest.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook 0. Alleen mijn eigen zoon. Hij is tot nu toe de enige voor de hele straat.
CaroMamaVanMaik schreef:
11-11-2019 19:01
Nul 😢. Nu woon ik ook buiten het dorp, dus ‘gewone’ aanloop heb ik niet, maar ik hoopte op de drie kleintjes (sorry, kleinen als kindertjes niet mag) van de boerderij iets verderop. Had namelijk nog voor elk een knuffel liggen... Anders moeten die in de brievenbus daar 😬!

Ah zo lief :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook altijd zo leuk Betty. Vooral die kleintjes.

Was net ééntje met zo'n rood glimmend neusje van de kou. Maar hee.. snoep!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hier 0. Laat dat alsjeblieft zo blijven. Want ik heb er totaal niet op gerekend. Heb alleen een paar uitgedroogde mandarijnen. Volgens mij wordt er hier in de regio niks gedaan. Sinds paar jaar halloween wel opeens. Eerste keer stonden ze totaal onverwacht voor mijn deur, had dus niks in huis. Heb mandarijnen gegeven (wel sappige), jaar daarop gingen ze met briefjes werken die je op je deur moest plakken. Wel zo prettig, mijn hond houdt niet van enge maskers. Datzelfde jaar stonden diezelfde kinderen twee weken later weer aan de deur voor St. Maarten. Toen kregen ze de hele fruitmand, die een appel, die een banaan, die een mandarijn. Had ik mijn hele tussendoortje voor de volgende dag naar werk opgeofferd, werden ze er nog niet eens blij van, denk dat ze liever snoep hebben. Dat bleef bij dat ene jaar, misschien door mijn fruitmand, wie zal het zeggen. Of doordat een bepaald gezin verhuisd is?
Nu hoor ik er niks meer over, dus denk dat St. Maarten niet gedaan wordt.
Hier giet het ook.
De arme schaapjes, helemaal verkleumd en nat :|
Alle reacties Link kopieren
Twee keer twee stuks (met verzopen ouders erbij). Het giet hier al de hele middag en soms keihard, dus het weer nodigt niet echt uit tot een rondje St. Maarten lopen.

Mijn lantaarntje om aan te geven dat hier goedgevend volluk woont, was uitgeregend (of gewaaid).
annapicobella wijzigde dit bericht op 11-11-2019 19:08
22.79% gewijzigd
Everything you see I owe to spaghetti!
Hier was het ook droog, dat scheelt misschien ook
Geen idee, want ik doe niet mee.
Hier met 14 kinderen in twee groepen zelf georganiseerd.
Toch minder leuk dan vroeger, toen ik nog ergens woonde waar het wel gedaan werd.
Het is hier droog en het loopt af en aan met groepjes kinderen. Gek genoeg heb ik er nog maar 2 aan de deur gehad. De rest loopt door naar de buren. Snap er niks van. Ik heb elk jaar goed snoep en het is altijd druk aan de deur.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit op 42
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Hier niemand, ik had expres het licht in de gang nog aan gedaan :"-(

Zet die bak morgen wel op mijn werk neer, dan komt het vast op :)
0 maar het is ook hels weer met hagel en storm. We blijven dus zitten met twee zakken candy bars (en reservemandarijnen). In goede jaren komen er wel eens groepjes van 10, dus dan ben je snel door je snoep heen.
Alle reacties Link kopieren
Hier bleef ik net naar de deur rennen, er is zo'n 8x aangebeld. Grote groepen. Dacht dat ik teveel had ingeslagen maar er zijn al bijna drie zakken doorheen een :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
11-11-2019 19:08
Het is hier droog en het loopt af en aan met groepjes kinderen. Gek genoeg heb ik er nog maar 2 aan de deur gehad. De rest loopt door naar de buren. Snap er niks van. Ik heb elk jaar goed snoep en het is altijd druk aan de deur.
Hier hetzelfde. Ik vraag me al af of we de bel niet horen, of dat lampje in de vensterbank niet duidelijk genoeg is. We hebben in elk geval snoep genoeg.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Hier niets. Er wordt wel wat gedaan hier in het dorp, maar dan in de kern terwijl wij daar een flink eind buiten wonen.

Ik vond het als kind altijd geweldig. Een hele plastic tas vol snoep haalde je zo op. Het werd alleen gevierd in de regio bij mijn vader, dus ik wilde dan altijd graag daar zijn. Helaas lukte dat lang niet elk jaar (want school was bijna 1,5 uur verderop).!
Alle reacties Link kopieren
Hier in de stad word dat niet gevierd. Dus 0
Alle reacties Link kopieren
Hier één
Schattig buurmeisje van 3 die me liet voelen hoe zwaar haar tas al was en wat uitzocht voor papa en mama uit de mand.

Maar denk dat het hier bij blijft. Het giet nl en dat nodigt niet uit.
Ik werk in een winkel en daar waren er tussen 5 en 6 uur over de 200 kinderen.
Lekker makkelijk natuurlijk , overdekt van winkel naar winkel.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven