Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

quote:Aruba schreef op 12 november 2009 @ 21:23:

Valt me tegen van jullie dames. Ik had toch minstens 4 pagina's leesvoer verwacht voor tijdens mijn kolfsessie.Kan je dat, kolven en computeren tegelijk? Pas maar op dat je geen melk over je toetsenbord morst.
quote:zonnetje1001 schreef op 12 november 2009 @ 17:04:

Nou ik vind dat werken maar helemaal niks, ik mis gewoon alles hier!

En nu snap ik ook waarom ik me op het andere topic niet zo thuis voelde, ik heb gewoon geen tijd om onder werktijd te testen, dan te ontdekken dat ik zwanger ben om vervolgens binnen 1 dag de hele uitzet bij elkaar te googelen, marktplaatsen enzo. Shit he!Wat heb ik het toch zwaar!

Oh zonnetje! Nu zie ik pas dat je een ex-zomer 2010-er bent!

Ik ga morgen of zaterdag even in het schema zetten hoor. Heb echt zo'n geen zin om nu weer dat schema te gaan veranderen.
Marielle, dat is echt belachelijk!! Misschien is ie jaloers op je WV en wil ie je zo terug pakken.
Zonnetje was degene die uit het het topic is gestapt (in hoeverre je ergens aan vastzit, klinkt nu meer als een sekte) vanwege het hard van stapel lopen!
quote:Vera01 schreef op 12 november 2009 @ 21:28:

[...]

Kan je dat, kolven en computeren tegelijk? Pas maar op dat je geen melk over je toetsenbord morst.

Tuurlijk kan dat!

Och even wat nostalgie nu we het toch over kolven hebben...

Leg man net het verhaal uit van WV, maar hij kan er totaal niet om lachen. Ik viel toch juist op zijn humor?
Ja kan zeker. Op de heerlijke harde zuigstand dan kan je best typen hoor. Maar heb nu zo'n proffesionele, dat is echt net een uitmelkding. Krijg er bloedende tepels van zo hard kan hij.
Aruba, wat een schatje!!!!!!!!!!!! Ja jij ook, maar ik bedoel natuurlijk kleine Saba.

**ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook**
Hey Marielle,

Je moet me nu toch eens uitleggen wat een WV is?

Zit er nou al 2 avonden over na te denken en weet het niet.
quote:Nala24 schreef op 12 november 2009 @ 21:46:

Hey Marielle,

Je moet me nu toch eens uitleggen wat een WV is?

Zit er nou al 2 avonden over na te denken en weet het niet.

Staat ook onder het schema. WV is wenselijke verwekker!

Sproet, lig jij te glijen voor RTL8??
wat valt er te glijen op rtl 8?
Zo....jullie hebben gewoon naar me geluisterd!!!! Weinig geschreven zeg.

Kan iemand me vertellen wat ik tegen die vreetbuien kan doen? ik blijf echt vreten en vreten en vreten en zit nooit vol...echt vervelend!

Marielle, die van mij had een foto van Georgina Verbaan met der dubbel D als screensaver op de laptop....ook lekker :p

Nu is het gelukkig de tekening van Lois
Ik heb verre van gegleden vanavond! (Oh, MIJN Taye gemist!! Kijk nog even het staartje!)

Moordende vrouwen... boeiend, maar soms...

Kijk, dat ze hun vriendje vermoorden, of een willekeurige voorbijganger, okee, kan ik inkomen... ( )

Maar vrouwen die hun eigen kinderen vermoorden... o mijn god, dan ben ik zelfs in staat om de doodstraf te eisen...

(Het was een top 15, en de top 5 was dan ook goeddeels kindermoordenaars... griebels!)

Maar goed, ik heb dan weer die behoorlijke twisted mind dat ik het af ga zitten kijken...

Zo, tot zover de vrolijke noot voor vanavond...
Happy end, Keanu en Sandra zijn bij elkaar.
Wat een broekie is mijn Taye nog in deze film!

Maar wel een lekker broekie!
En ook hier neigt het ernstig naar een happy end... ah gos, de bruidegom staat zelfs te sjanken... kan niet meer mis gaan!
Lekker aan toegeven Riz, zie je na de bevalling wel weer. Gaan toch de winter in..!
quote:Sproet schreef op 12 november 2009 @ 22:33:

Wat een broekie is mijn Taye nog in deze film!

Maar wel een lekker broekie!

Wie is Taye?

Zitten op 1 naar een omgebouwde man (naar vrouw) te kijken. Manlief kijkt wel erg gebiologeerd. Moet ik mij zorgen gaan maken?
Ik heb kamerplanten op internet uit zitten te zoeken vanadond. Hoe burgerlijk kun je zijn?

Maar goed wij gaan zaterdag dus 2 van deze kopen:

Was inderdaad lekker makkelijk bijlezen!

Ik vind niks aan Taye. Maar ik val dan ook gewoon echt niet op negers. Brrrrr.

Lief is alweer naar zijn nest. Die mannen van tegenwoordig!
Kijk bij WV van Sproet wie Taye is Vera!
Ach Riz, lekker kanen, het komt toch nooit meer goed
Tis net een bruine kikker Sproet. Dus dan klopt het wel weer!
Heeft Taye ook een achternaam, ga ik 'm ff googlen. Hij komt me helemaal niet bekend voor.
Ha, die van mij heb ik de hele avond eigenlijk niet gezien, dus tja... mannen he?

Mooie bloempjes!

Riz, dan wens ik vast veel succes met de borstvoeding... Dáár krijg je honger van!!!!!

Maar kind moet groeien, dus eet lekker verder!

Vera, maak je niet druk, het is niet alsof die vent van jou de vader van je kind gaat worden!

Daar hebben wij zo onze andere bronnen voor...

Ahhhhhhh, happy end compleet, iedereen blij!
Dag allemaal,

Mag ik me ook bij jullie toevoegen?

Ben 26 en wil morgen een afspraak maken om mijn spiraaltje eruit te laten halen (en beginnen we zsm aan k1)..

September moet gewoon gaan lukken!

Een herfstkat zou daarentegen ook niet zo erg zijn..

ga even uitzoeken hoe je plaatjes kunt plakken..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven