Uitgerekend september 2010!!!
zondag 8 november 2009 om 13:11
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
donderdag 12 november 2009 om 22:45
Ja gewoon kanen...jullie hebben makkelijk lullen!
Mn vorige 18 kilo was ik met 3 maanden weer kwijt....maar je hebt ook wel gelijk Marielle.,,,goed komen doet t nooit meer met zo;n buik
OMG deze is erg!!!!!!!!!
Komt door anabolen staat erbij...damn
Mn vorige 18 kilo was ik met 3 maanden weer kwijt....maar je hebt ook wel gelijk Marielle.,,,goed komen doet t nooit meer met zo;n buik
OMG deze is erg!!!!!!!!!
Komt door anabolen staat erbij...damn
anoniem_56093 wijzigde dit bericht op 12-11-2009 22:47
Reden: hij wil niet
Reden: hij wil niet
% gewijzigd
donderdag 12 november 2009 om 22:45
quote:stukje_cake schreef op 12 november 2009 @ 22:43:
Dag allemaal,
Mag ik me ook bij jullie toevoegen?
Ben 26 en wil morgen een afspraak maken om mijn spiraaltje eruit te laten halen (en beginnen we zsm aan k1)..
September moet gewoon gaan lukken!
Een herfstkat zou daarentegen ook niet zo erg zijn..
ga even uitzoeken hoe je plaatjes kunt plakken..Ik zeg, wees welkom! Hoe meer zielen...
Dag allemaal,
Mag ik me ook bij jullie toevoegen?
Ben 26 en wil morgen een afspraak maken om mijn spiraaltje eruit te laten halen (en beginnen we zsm aan k1)..
September moet gewoon gaan lukken!
Een herfstkat zou daarentegen ook niet zo erg zijn..
ga even uitzoeken hoe je plaatjes kunt plakken..Ik zeg, wees welkom! Hoe meer zielen...
donderdag 12 november 2009 om 22:50