Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

Sorry, maar ken die 2 van Marielle echt niet, hoor.. Wie zijn dat?
Zou echt doodgaan van het lachen als je opeens Jude Law als manlief hebt hahahahaha!
Pffff... moet naar bed...

Morgen heeeeeele dag werken... druk.... geen zin....

Ik kan echt 24 uur per dag in bed liggen en nog moe zijn... blegh...

Zo, gezeik over, ik ga nu echt naar bed!
quote:Vera01 schreef op 12 november 2009 @ 23:22:

Sorry, maar ken die 2 van Marielle echt niet, hoor.. Wie zijn dat?Drazic van heartbreak high en die ander is die knul uit Mc Leods Daughters. Geen jeugdliefde, maar vink wel een lekker hapje!
quote:Vera01 schreef op 12 november 2009 @ 23:22:

Sorry, maar ken die 2 van Marielle echt niet, hoor.. Wie zijn dat?

Die eerste is van Heartbreak High...zo lekker!

En die andere weet ik ook niet eigenlijk....
Welterusten Sproet!

Meiden nog een half uur en dan zijn we alweer een dag dichter bij onze bevruchting!
Truste Sproetje!!!
Jezus, zit echt heel hard na te denken wie ik vroeger nou zo leuk vond. Kom niet verder dan Madonna.. Was denk ik toch van de vrouwenliefde toen.
Ik moet eigenlijk ook naar bed, maar ben nu te nieuwsgierig naar de sperminator van stukje cake!
Sproetje, slaap lekker!
Haha Vera....ik was echt erg. Hormonen in overvloed, toen al. Mn hele kamer hing vol met BreakOut en hitkrant posters van lekkere gasten...vond ik toen dan he?
quote:Marielle1410 schreef op 12 november 2009 @ 23:22:

Zou echt doodgaan van het lachen als je opeens Jude Law als manlief hebt hahahahaha!

Zou sowieso een hardverzakking krijgen als ie ineens voor mn neus zou staan.

Heb deze altijd zo leuk gevonden, maar weet nooit wanner ik m kan gebruiken

Jij bent zeker ook weer hard om jezelf aan t lachen jeltje?
quote:Vera01 schreef op 12 november 2009 @ 23:26:

[...]

Zou sowieso een hardverzakking krijgen als ie ineens voor mn neus zou staan.

Heb deze altijd zo leuk gevonden, maar weet nooit wanner ik m kan gebruiken ALS je geen kind wilt en je man moet hem in het andere gaatje invoegen???
whahahahahahahah..... marielle, mister superegg!!!! heeft vast voor ieder van ons een eitje over!
quote:Riz schreef op 12 november 2009 @ 23:27:

Jij bent zeker ook weer hard om jezelf aan t lachen jeltje?Ik weet niet meer waarom ik moet lachen, want ik jank nu echt alles bijelkaar en dat zeker al een half uur. Man kwam net naar beneden om te kijken of alles wel goed ging. Whoehahaha!
moest ff een foto van hem op hyves zetten haha..
quote:Marielle1410 schreef op 12 november 2009 @ 23:28:

[...]

ALS je geen kind wilt en je man moet hem in het andere gaatje invoegen???hahahahahha.. nu kom ik helemaal niet meer bij!!! als ik mn eigen zin teruglees is het net alsof ik het over mn eigen poepgat heb!! whahahah.. ik blijf erin hangen....
quote:Riz schreef op 12 november 2009 @ 23:26:

Haha Vera....ik was echt erg. Hormonen in overvloed, toen al. Mn hele kamer hing vol met BreakOut en hitkrant posters van lekkere gasten...vond ik toen dan he?jaaaa, die hormonen draaiden overuren en dan voornamelijk voor de jongens die 2 klassen hoger zaten en die ik never nooit aan durfde te kijken..
quote:stukje_cake schreef op 12 november 2009 @ 23:30:

moest ff een foto van hem op hyves zetten haha..

http://o-my-goth.hyves.nl/Zie nu een meisje met heel veel tassen en een fles water, denk niet dat zij je kan bevruchten, hoor..
@Riz, haaifsen?
Ik heb je toegevoegd hoor plakkie cake!
quote:Vera01 schreef op 12 november 2009 @ 23:35:

@Riz, haaifsen?Riz is haaaaaaaaifsschuw
Ik zie ook niemand die jou kan bezwangeren Plakkie! Kies nou maar gewoon een goddelijke bekendheid!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven