Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Wauw! Hannesv22 GEFELICITEERD!!! Dat is snel gegaan dan, als je het nog niet van plan was. Voel je je goed? Of veel last van kwaaltjes?

Ik hoop dat het voor iedereen hier zo snel gaat!
Alle reacties Link kopieren
* even ego* Dochter heeft speld uitgepoept!!!!!!! Ik ben nog nooit zo blij geweest met een poepluier .

Ze heeft er gelukkig helemaal geen last van gehad, ik des te meer. Want stel je voor dat.... Maar gelukkig mijn ongerustheid was niet nodig.

zusvansummer (leuke nick) Welkom!! Wat leuk zeg dat jullie allebei zwanger willen worden.

Ikke als je bevallen bent kan je ook ouderschapsverlof opnemen. Ze zijn verplicht je dat te geven, tenzij het eerste met hele goede redenen echt nog niet kan.

Vlinder, met die groene thee heb ik geen idee...Ik heb altijd gewone gebruikt en ga ik straks weer doen. Als ik jou was zou ik gewoon voor die goedkopere kiezen.

Wat ik trouwens wel deed is na de 12 weken gravitamon slikken, daar zit ook foliumzuur in maar ook een heleboel extra vitamines die goed voor je zijn tijdens de zwangerschap en borstvoedingsperiode.

Pluis geniet morgen van jullie trouwdag!!!! Ik vond het echt 1 van de mooiste dagen. Maar dat zal voor jullie ook ongetwijveld zo zijn!!! Ik sluit me helemaal aan bij Mibb GENIET!!!!

Ik ben benieuwd hoe je sollicitatie afloopt, zou een mooi huwlijkskadootje zijn.

Mibb die prik gaat idd zonder verdoving. De pijn was wel te doen vond ik. Ik had daarna een keiharde buik (maar dat had ik wel vaker). Ik vond het vooral heel vervelend dat die naald zo dicht bij mijn kindje zat.

En met die ei sprong, de sex hoeft niet persee op diezelfde dag. Een dag ervoor of erna heb je ook een kans (volgens mij kan dit zelfs wel een paar dagen schelen). Dus wie weet??????

Hannes gefeliciteerd!!!! Geniet ervan!!! Het gaat zooooooooooooooo snel...

Ik hoop dat er snel meer zwangere dames bij komen, ik ga voor jullie allemaal duimen.
He, wat fijn lady_bug, dat die speld er weer uit is! Kun je weer rustig slapen. Fijn dat je dochter er geen last van had!

Brrr... lijkt me niks zo'n test en dan ook nog zonder verdoving. Als het niet perse nodig is zou ik het niet doen. Inderdaad geen fijn idee dat die naald zo dicht bij je kleintje zit.

Ik dacht trouwens dat een eitje maar 12 uur "leeft"?? Maar kan dus ook later nog? Ik zal eens opzoeken hoe dat werkt. Nu even babyboom kijken.

Doeg!
hoi allemaal,

eerst even voor de aanstaande bruid pluis; maak er een superdag van morgen, slaap lekker, goed rust uit en probeer zo veel mogelijk bewust te doen en mee te maken. (ik had aan het eind van de dag een beetje het gevoel dat alles over me heen gekomen was in een waas ofzo, beetje moeilijk uit te leggen, heb er wel erg van genoten maar veel dingen herinnerde ik me pas weer met de foto's.) en inderdaad zoals gezegd; Geniet, Geniet, Geniet. ( en tot over een paar weken als je terug bent uit ... egypte?)

hannes gefeliciteerd, we wachten hier nog steeds op de eerste zwangere, hopen dat het net zo snel gaat als bij jou! geniet ervan!

kan me voorstellen dat je dan gelukkig kan worden van een poepluier, hihi, lady-bug.

ik had vandaag trouwens wat tijd over in stagestad dus nog eens rustig in de etos naar de verpakkingen wezen kijken, je hebt foliumzuur tabletten en je hebt een soort vitaminepillen met foliumzuur en groene thee. nou heb ik al losse vitamine c pillen dus kan ik gewoonde goedkope wel nemen.

dat was het weer,

hoe was babyboom, mibb? ik kijk morhgen via internet was nu te laat thuis.

liefs Vlinder
Drukke dagen gehad, gisteren naar Amsterdam en veel te lang in de file gestaan maar gelukkig sliep Floor braaf achterin.

Vandaag werken en net naar Jazzballet geweest dus nu even lekker op forum schrijven.

@lady bug: hoera, de haarspeld!! Heb je nog hard moeten zoeken .

Wat grappig dat jij zegt dat de zwangeschap zo snel voorbij gaat. Dat zeiden ze tegen mij ook maar ik vond het maar niet opschieten. Het was wel met periodes maar het grootste gedeelte heb ik echt de dagen afgeteld. Ik vond het wel heel leuk hoor, ik was gewoon wat te ongeduldig.

@pluis: maak er een mooie dag van morgen en daarna heel veel plezier in Egypte. Heeeerlijk in het zonnetje terwijl we hier staan te krabben 's ochtends (ik ben niet jaloers hoor ).

Ik werk trouwens 3 dagen waarvan mijn ouderes om en om de maandag op komen passen en de andere 2 dagen gaat ze naar de kinderopvang. Ze vindt het echt helemaal super daar, vandaag zat ze ook weer helemaal blij in de grote hal met al die grote kinderen om haar heen heel trots te kijken toen ik aan kwam lopen. Ze vindt die grotere kinderen helemaal leuk.

Via de kinderopvangtoeslag krijg je tegenwoordig zoveel terug dat je het voor de kosten niet meer hoeft te laten.

@vlinder: volgens mij zijn die uitgebreide pillen ook een beetje een marketingtruc. Het gaat eigenlijk alleen om de foliumzuur.

De rest is niet slecht natuurlijk maar voor de zwangerschap niet noodzakelijk.

@mibb: als ik het goed onthouden heb ik een eitje inderdaad 12 tot soms wel 24 uur vruchtbaar terwijl zaad wel 5 dagen kan blijven wachten in je baarmoeder op een eitje. Als je het dus 1 of 2 (of 3,4,5,) dagen van te voren hebt gedaan dan zou je daar dus prima zwanger van kunnen worden. Als je eisprong geweest is nog maximaal een dag.

Maar pin me er niet op vast want ik heb me er al een tijdje niet meer mee bezig gehouden.

Balen dat je deze eisprong niet hebt kunnen gebruiken, maar je hebt wel gelijk hoor. Als je het gaat dwingen wordt het er niet gezelliger op.

@hannes: gefeliciteerd met je zwangerschap!

@zusvansummer: leuk dat je ook mee komt schrijven. Het zou natuurlijk het leuktst zijn als jullie ook echt tegelijk zwanger zijn. verschillen jullie veel in leeftijd?

@summer: haha, als je nu niet zwanger bent heeft het in ieder geval niet aan jou gelegen. En nu in spanning twee weken wachten.

Amsterdam was heel gezellig, met mijn nichtje en Floor in de kinderwagen de tram in en ook tijdens het shoppen heeft ze zich heel goed gedragen.

Tijdens de lunch zat iederen om haar heen aaaah, en "wat lieefff" te roepen omdat ze zo schattig aan het brabbelen was.

Het naar huis rijden was wel weer balen, overal file natuurlijk.

@plukkie: haha, eindelijk de smilies gevonden. Ik weet alleen deze uit mijn hoofd

@liubi: hoi! Nog thuis gekomen?

@lunja: als het goed is moet ik zondag ongesteld worden, daarna begint het echte werk.

Iedereen gehad volgens mij.

Morgen ben ik hier wel weer.

Pluis! Veel geluk morgen!

Ik heb een klein stukje babyboom gekeken vanavond, kijk de rest op uitzendinggemist. Zielig dat ene stel (dat aziatische meisje).

Mibb, een eitje leeft 48uur. En je kan het beste vrijen op de dag vóór je eisprong.

Hannes gefeliciteerd, wat geweldig voor je!!! Hopen dat we straks allemaal met een dikke buik paraderen.

ladybug, yes! Gelukkig maar. Kan me voorstellen dat je opgelucht was, is weer een zorg minder..

Ik hoop echt dat ik zwanger ben. Ben al de hele dag een beetje zweverig en dromerig. Heb echt duidelijk gevoeld dat mn eisprong eraankomt (steekjes in mn onderbuik, rechts en links). Las ergens dat de kans op zwangerschap bij een gezonde man/vrouw per cyclus 25% is. Niet echt veel he?
@Pluis, geniet van DE DAG vandaag!!!

@Mibb, ja ben gelukkig nog goed thuisgekomen. Lief dat je het vraagt.

@Hannes, van harte!!!!

@Ladybug, daar is de speld! Gelukkig!

Ben zooooo moe. 't zal de tijd van het jaar zijn. Donker, koud, nat, veel reizen en lange dagen op het werk. Wil alleen nog maar slapen...Manlief doet vandaag theorieexamen voor zijn rijbewijs. Hij had wel een rijbewijs maar dat is een niet-Europees rijbewijs en uiteraard moet 't dan allemaal overnieuw. Hopelijk haalt ie het want het is allemaal in het Duits. Tot later dames!
Hee Pluis, je zal nu wel getrouwd zijn, dus: GEFELICITEEEEEEERRRRRDDDD!!!! Hoe was je dag? Lekker hoor Egypte, ik ben ook helemaal niet jaloers hoor

Hoi Vlinder, Babyboom al gezien? Ik had eerlijk gezegd wat anders van het programma verwacht. Je krijgt vooral de stellen te zien die het moeilijk hebben. Ik dacht dat ze met 100 stellen een afspiegeling wilden geven van de maatschappij, maar nu lijkt het net of het merendeel van de vrouwen niet of moeilijk zwanger kan worden.

Pebbles, wat heerlijk lijkt me dat, lekker op stap met je kleintje, dat dan tijdens de lunch lekker zit te brabbelen. Klinkt echt als een schatje.

Zo ik ga weekend vieren :-D, daar ben ik echt aan toe. Hard gewerkt deze week, volgende week gelukkig maar 4 dagen. Fijn weekend allemaal!
inderdaad, pluis, CONGRATULATIONS!! ben erg benieuwd hoe je dag geweest is, het was in ieder geval heerlijk weer!!

hoi mibb, ja babyboom gezien, ik had inderdaad dezelfde verwachting als jij. er worden eigenlijk bijna geen stellen gevolgd die gewoon vrolijk zwanger zijn. alleen die dan dat gothic-achtige stel. maar ook die zijn wel een beetje vreemd, najah ik volg het wel maar vind dat wel jammer.

liubi, hoe ging het theorieexamen van je man?

beste vriendin komt straks logeren, ze blijft tot zondagavond, dus dan kan ik pas weer hier kijken. tot dan!

liefs vlinder
Je kan ook op de website van Babyboom kijken, daar houden de meeste stellen een blog bij. De meesten zijn allang zwanger of bevallen, dus dat is wel gek.

Liubi is je man geslaagd? Gaat het halen van een rijbewijs hetzelfde in Duitsland? Vervelend lijkt me om het overnieuw te moeten doen.

Pluis, happy married? Ik ben zo nieuwsgierig,maar we horen je volgende week wel weer!

Net gewerkt, moeeee!! Gaap.
hoi allemaal,

ik zie dat er meer mensen een andere verwachting van babyboom hadden. ik wordt er heel treurig, onzeker en zenuwachtig van. als ik dan zie dat die mensen zwanger zijn, miskraam krijgen etc. niet echt opbeurend!

hoe gaat het verder iedereen, zitten er nog spannende dagen aan te komen?

@pluis: van harte!!!
Haha, Vlinder, dat gothic stel, ik had een soort van plaatsvervangende schaamte. Hoe haal je het in je hoofd om met zo'n pop in een winkel te gaan lopen. Mijn hemel...

Summer, ik heb inderdaad op de site van babyboom gezien dat ze allemaal een blog hebben, maar ja om nou 100 blogs te gaan lezen... Ik zou gewoon graag een reeel overzicht willen zien. Ze vertellen wel hoeveel er zwanger zijn, maar je ziet er nooit wat van.

Het is net wat Hannes zegt, je wordt er niet echt vrolijk van. Jammer, maar goed ik blijf het toch wel volgens, misschien komt het nog?
Haha Mibb ik heb ze allemaal gelezen denk ik. Vind het vooral bijzonder dat die ene jongen met dat lange haar en dat petje met zn vriendin (die ajax-fans) nu zwanger zijn! Het is ze gewoon gelukt.

Had trouwens het idee, over dat gothic stel, dat ze niet helemaal 100% zijn, Vond het wel schattig hoe ze op hun manier oefenden enzo. Het kind is er trouwens al, echt een schatje haha. (zie blog)
Ja, ik heb ook wel een aantal van die blogs gelezen en inderdaad dat stel is zwanger, vind ik echt super! Maar is ook weer zo'n verhaal waarbij het heel lastig is gegaan. Kan me voorstellen dat de blijdschap des te groter is!

En dat gothic stel... kan ik kort over zijn, die zijn beide niet 100%. Ze woonden ook nog met pa en ma in 1 huis.

Had je trouwens gezien wat ze zei toen ze de slaapkamer showde?

"Ja en dit is waar de actie is", dat stukje zat de volgende dag ook in de Wereld draait door! hahaha!

Ff op hun blog de beeb kijken!
Hmm kan ze niet vinden, weet niet meer hoe ze heten, jij enig idee?
Ok, laat maar, zit met mn neus te kijken. Het staat gewoon op de voorpagina!
Haha ja "was wel zo gezellig he met zn 4en". Ach...ik vond het echt wel aandoenlijk..Ze knippen en plakken ook veel in zo'n programma hoor. Dat schreef ze ook in dr blog.
Ja dat geloof ik ook wel, dat had ik ook bij een ander gelezen.

Hoe gaat het trouwens met jou? Ben je het afwachten al zat? Of gaat het nog wel even?
Ik ben het zeker zat ja... Pffioww...

Had gister een test gedaan, totaal nutteloos natuurlijk. Ondertussen heb ik een soort menstruatiepijn. Er rommelt daar beneden zeker iets.
Spannend hoor en herkenbaar. Ik voel(de) ook elk rommeltje, steekje, pijntje. En dan duurt wachten langgggg!!

Ik hoop maar voor je dat het raak is. Ben echt super benieuwd hoe lang het duurt voor we de eerste zwangere onder ons hebben!
Hallootjes! Nee manlief heeft het examen niet gehaald. Nou ja, is ook niet erg. Over twee weken weer een kans. Ik heb wel een beetje last van 'ontpillingsverschijnselen'. Voortdurend steken in de onderbuikregio, ik ruik alles scherper (van sommige dingen word ik gewoon misselijk) en ook wel eens een steekje in de borstregion. Iemand ook last van?

Heb wel van babyboom gehoord, mijn ma kijkt het. Misschien moet ik maar eens kijken op uitzending gemist.

Anyway, ik ben moe dus ik ga heel lang slapen. Tot morgjes!
Nog 11 lange dagen te gaan...

Hey Mibb heb ik iets gemist? Ben jij al zwanger geweest ofzo? Omdat je zei dat je ook elk rommeltje/steekje voelde. Sorry als ik even iets niet heb meekregen *schaam*
Slaap lekker Liubi, balen dat je man het niet heeft gehaald, bleegh. Die stomme rijexamens allemaal ook (theorie én praktijk..).
Ja theorie moet ook. t lag ook wel een beetje aan het taalprobleem. Hij spreekt niet zo heel goed Duits (wel voor alledag enzo maar niet voor moeilijkere formulaties).
Trusten Liubi! Jammer dan je man het examen niet heeft gehaald.

Nee {b]Summer[/b], je hebt niks gemist hoor! Haha! Maar ja, ik ben ook bezig met zwanger te worden en ik merk dat ik nu echt overal op let en denk: "Oh zal dit iets zijn?"

Nu is dat iets minder, maar vooral de eerste maand dat we het echt gingen proberen voelde ik ALLES.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven