Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Kippevel... Wat een schrik, ben er helemaal beduusd van. Jeetje en dan gelijk geopereerd worden, man man... wat heftig.

Sterkte Summer! En jij ook Zus, zal voor jou ook niet makkelijk zijn!
Alle reacties Link kopieren
tjee kippevel hier en geen woorden voor alles, wat verschrikkelijk, dat had ik zeker niet verwacht!

Zus voor jou ook schrikken zeg. Dikke knuffel voor jou en summer. Ga zo gelijk even je mail sturen.

Ben er gelijk effe stil van!
Tnx allemaal

Ze komt waarschijnlijk morgen haar eigen versie wel vertellen als ze weer thuis is.

Ze is wel vet cool want ze kwam uit de ok gereden in bed toen deed ze dr vinger in de lucht zo van "heyy" zo droog. Maar goed doordat het zo snel is gegaan had ze niet echt tijd om er allemaal bij na te denken dus dat was ook wel weer fijn. Stel je voor dat het nu nog een dag had geduurd!
o wat een nieuws zit gewoon met tranen in mijn ogen op de bank. mijn mobiel kan niet smsen helaas maar zeg haar dat we aan haar denken. zit met kippevel voor de computer nu. ik ga nog even een berichtje prive voor dr posten!
zus voo rjou ook sterkte, super trouwens dat jullie zo veel steun aan elkaar hebben!
Nog een "geluk" dat ze vorige week zo snel contact met de arts heeft opgenomen omdat ze nog steeds positief testte.

Summer mag naar huis!!!!!

Jeeej
Gelukkig
Jeetje ik ben er helemaal stil van, ik kon de afgelopen twee dagen niet op internet om te checken hoe het was afgelopen...en dan nu dit.

Wat vreselijk allemaal zeg! Ik ben blij dat het naar omstandigheden goed met haar gaat en ze vandaag naar huis mag.

Heel veel sterkte allemaal!
summer, welkom terug, hoe is t nu met je?
Lieve Summer...ik sluit achter aan in rij maar wat schrik ik van het verhaal van wat je zus verteld....zo denk je nog het ene en dan blijkt het buitenbaarmoederlijk te zijn...Opeens ligt je op operatietafel....Wil je laten weten dat ik net als andere dames aan je denk en je veel sterkte wens met herstel en verwerken....Tis niet niets...Ook omdat ze toch eileider hebben verwijderd....

Kom zelf net terug uit ziekenhuis in Jippie stemming (alles is schoon en rest baarmoederer/eierstokken ziet er prima uit) maar ben nu toch even minder in jip stemming....

Hoop je snel hier zelf te spreken....

x
Hoi lieve meiden

Wat een ontzettende schattige berichtjes allemaal.

Het gaat wel redelijk, heb ontzettend veel pijn en lig ingepakt op de bank met laptopje op schoot. Ben nog een beetje in de war, maar het gaat volgens mij wel goed. De klap komt misschien nog wel.

Ik had dus om 3uur gistermiddag de echo. De avond daarvoor begon de pijn al, bijna ondragelijk. Ik ging dus maar snel slapen, maar stond helaas weer op met dezelfde pijn. Ik moest mn kaartje nog ophalen van het ziekenhuis bij mn ouders, voordat we er naartoe zouden gaan. Bij mn ouders naar het toilet geweest en daar opeens weer een enorme plas bloed. In de auto tegen mijn vriend zei ik nog, dit gaat echt niet goed.

Bij de echo meteen mijn klachten verteld. Op de echo was niets te zien in mijn baarmoeder, maar wel veel vocht in mijn buikholte. Achteraf was dat dus allemaal bloed, wat dus de pijn veroorzaakte. De gyneacologe zei ook meteen, volgens mij heb je een BBZ.

Toen ging het snel, uitleg over de operatie, meteen bloedprikken, daarna opgenomen op de afdeling. Allemaal in een rolstoel. want ik mocht niet meer lopen. Het was allemaal zo bizar, vriendje en ik lagen helemaal dubbel. Waarschijnlijk de zenuwen, maar wat hadden we een lol. Hihi.

Lenzen uit, operatiepakje aan en hoppa, halfuurtje later naar de OK. Fantastische mensen, de anesthesist was mij door mn haren aan het kriebelen, lieve man.. Ik werd echt op mn gemak gesteld. Infuus in en toen werd ik high en zzzz... Kwart over zes werd ik wakker op de uitslaapkamer. De arts vertelde dat ze mijn eileider helaas niet hadden kunnen sparen. Vriendje werd op mijn verzoek omgeroepen in het restaurant, echt fantastisch dat ik dat met mijn slaaphoofd voor elkaar kreeg.

Kwart over zeven werd ik teruggereden naar de afdeling waar mijn lieve ontvangscomite stond te wachten. Wat was ik blij ze te zien. Acht uur was ik weer alleen. Niet geslapen, vreselijke nacht gehad.. Ik lag op de kamer met 3 mannen, de 1 snurkte zo hard en ging de hele tijd plassen. Veel pijn... kreeg een slaappil, maar ik bleef toch wakker.

s Ochtends werd ik gewassen, oh yeah.., en de gyneacoloog kwam langs om me alles te vertellen. Dat er bloed in mijn buikholte zat, dat er een enorme bloedprop in mn eileider was ontstaan en dat die dus was gescheurd.Ook vertelde hij dat als ik weer zwanger zou worden, ik onmiddelijk moest langskomen. En... dat ik naar huis mocht!! Oooh wat was ik blij.

Men.. wat is het snel gegaan, ik besef het echt nog niet, echt niet..
summer, wat goed om weer iets van jou zelf te horen.

wat een onwerkelijk verhaal zeg. ik hoop dat de pijn snel wat minder wordt.

ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden en dat alles dan goed gaat en dat je en supermooi kindje gaat krijgen.

zijn er verder nog praktische gevolgen om opnieuw zwanger te worden?

liefs vlinder

ps: je hebt de irl naam van je vriend genoemd in bovenstaand stuk weet niet of dat de bedoeling was. wel super dat ze hem gingen oproepen natuurlijk!
Pebbles en Pluis, lief van jullie smsjes trouwens, had ik echt niet verwacht!! Was er heel blij mee en pluis ook jouw ecard, lief van je! Wauw!
je hebt het al veranderd!
Dankje Vlinder, had het idd aangepast!

Verder heb ik 6 maart weer een afspraak. Voorlopig moet ik niet aan baby's denken..
nee dat kan ik me voorstellen. hoop dat je het snel een plekje kunt geven, het is niet niets wat er zo opeens allemaal gebeurt met je. 6 maart is een controle?
Lieve Summer, wat een klote nieuws, we zijn er volgens mij allemaal een beetje stuk van. Lees net alles op mijn werk en zit echt met open mond te lezen en wat is werken dan even onbelangrijk zeg. Wat ben jij door elkaar geslingerd met al je gevoelens de afgelopen dagen.... In ieder geval fijn dat je lekker thuis bent. Heel veel sterkte, geef het samen met je vriend een goed plekje. We denken aan je,

liefs Freddy
Lieve Summer, wat een verhaal! Ik leef onwijs met je mee. Een hele dikke knuffel vanuit Duitsland!
Hi Summer...fijn om even wat van je te horen....

Lees je verhaal zoals anderen met open mond....het lijkt wel achtbaan waar je in stapt denk ik he? Hij staat nu stil maar het besef is er mischien nog niet helemaal....

Hoop dat je gauw dit boek kan sluiten op jouw manier en je verder kan met evt. in toekomst wel fijne zwangerschap

x
Vlinder, 6 maart is een controle inderdaad.

Meiden, jullie zijn echt lief!
Hee Dames?!

Beetje gek zo na het nieuws van Summer maar zullen we afspreken dat we nu voor leuk nieuws gaan met allen?! Kunnen we allemaal wel gebruiken...Nog NOD's op komst ofzo

Enne Summer trek je het beetje qua pijn enzo?

X
Neeééééé, dat was nou net niet de bedoeling Summer, wat onwijs balen zeg. Ik schrok me rot toen ik op het forum kwam dacht ik goed nieuws te krijgen en dan dit...grr wat is het leven toch onwijs oneerlijk verdeelt zeg.

Ik leef heel erg met je mee. Wat een ellende allemaal voor jou de afgelopen dagen. Blijf maar lekker in je bedje of op de bank liggen en laat je maar verwennen door je vent.

Wel fijn dat je zo snel weer uit het ziekenhuis mocht, is ook niet echt een fijne omgeving, zeker niet met een snurkende man op je kamer. Doe je rustig aan....Knuffel
jee summer wat een verhaal zeg. Wat gaat dan dat opeens snel in zo een ziekenhuis als het echt moet! Wel lekker dat je weer thuis bent geen plek zo fijn als thuis. Hopelijk valt de pijn mee. Heb je een grote wond? Weet nog van mijn eigen buikoperatie ooit dat vooral dan lachen en niezen pijn doen. Kussen in je buik helpt dan erg goed!

Hopelijk herstel je snel!

Wel fijn idee dat je bij ooit een eventuele volgende keer dat je zwanger bent je gelijk onder controle van een arts mag, al kan ik me voorstellen dat je voorlopig even denkt van laat maar!

lady is het jou al gelukt om een afspraak te maken en wanneer mag je?
Summer fijn dat je weer thuis bent. Ik had zo hard voor je geduimd gisteren. Ik schrok behoorlijk van het nieuws! Wat moet je je rot voelen dan zeg... "Gelukkig" ging het allemaal heel snel. Doe rustig aan meid, en als je je rot voelt, schrijf het van je af. Nog een keer een knuffel voor jou...

Pluis ik heb nog geen afspraak ik kon maar tot 12 uur bellen en belde net te laat, dus morgen maar weer...

Wel vandaag bij de huisarts geweest ik zet het straks even op het ander forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven