30 day shred
dinsdag 15 januari 2013 om 18:01
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
zaterdag 30 maart 2013 om 14:42
Hier ook nog niet geshred.. Gisteravond vrienden over de vloer met eten en het werd iets té laat en iets té gezellig met de drankjes, dat ik vanmorgen (zowaar al om 9 uur wakker) niet echt het hoofd ertoe had om te gaan shredden. Nog steeds niet overigens En eigenlijk kan ik er ook niet mee zitten, dat is nog wel het ergste!
zaterdag 30 maart 2013 om 15:11
Kooommmmm op allemaaaaal!!! Jullie weten dat je je slecht voelt als je vanavond op de bank hangt en helemaal niks hebt gedaan! En je voelt je beter als het het toch doet. Hoe wil je anders in godsnaam al die cm verliezen anders. Meteen ff die alcohol eeruit trainen. Jullie zijn toch geen mietjes! Het is maar 27 minuten. Da's niks!!! GOGOGO!!!
Zoiets?
Zoiets?
zaterdag 30 maart 2013 om 16:09
quote:bee-tje schreef op 30 maart 2013 @ 16:04:
Jetfreggel wat goed van je! Ben je niks aan kilo's afgevallen dus maar wel strakker geworden? Ga je nog meten? Ben heel benieuwd. Ga je nu nog iets anders doen?
Vrolijkemama ik ga ook zo beginnen!Ik heb er ongeveer 60 dagen over gedaan en in die tijd zo een 4 kilo kwijtgeraakt. Van maat 44 naar 40/42 gegaan. Ik ga nu verder met ripped in 30 en rennen met Evy!
Jetfreggel wat goed van je! Ben je niks aan kilo's afgevallen dus maar wel strakker geworden? Ga je nog meten? Ben heel benieuwd. Ga je nu nog iets anders doen?
Vrolijkemama ik ga ook zo beginnen!Ik heb er ongeveer 60 dagen over gedaan en in die tijd zo een 4 kilo kwijtgeraakt. Van maat 44 naar 40/42 gegaan. Ik ga nu verder met ripped in 30 en rennen met Evy!
zaterdag 30 maart 2013 om 16:18
quote:yellowlove2punt0 schreef op 30 maart 2013 @ 15:00:
Ik was gisteren zo dronken dat ik nu niets kan, laat staan shredden
Ik geef de rest een schop onder de kont! Nou, dat dacht ik dus ook! Werd wakker met een erg grote kater (tot 15:30 in bed gelegen en flinke hoofdpijn), maar ik heb mezelf een schop onder de kont gegeven en toch 17/30 gedaan! Ik voel me gelijk een heel stuk beter en de hoofdpijn lijkt weg te zijn, yeah!
Ik was gisteren zo dronken dat ik nu niets kan, laat staan shredden
Ik geef de rest een schop onder de kont! Nou, dat dacht ik dus ook! Werd wakker met een erg grote kater (tot 15:30 in bed gelegen en flinke hoofdpijn), maar ik heb mezelf een schop onder de kont gegeven en toch 17/30 gedaan! Ik voel me gelijk een heel stuk beter en de hoofdpijn lijkt weg te zijn, yeah!
zaterdag 30 maart 2013 om 16:32
quote:jetfreggel30 schreef op 30 maart 2013 @ 15:26:
KLAAAAARRRR!!!!!! 30/30 !!!
Damesssss als IK het kan dan kunnen jullie het OOK! Het voelt geweldig kan ik jullie vertellen. Ik ben nog steeds 5 kilo zwaarder dan voor m'n zwangerschap maar door de shred pas ik toch weer in m'n jeans!!!Deze voor jou!:
Nice
KLAAAAARRRR!!!!!! 30/30 !!!
Damesssss als IK het kan dan kunnen jullie het OOK! Het voelt geweldig kan ik jullie vertellen. Ik ben nog steeds 5 kilo zwaarder dan voor m'n zwangerschap maar door de shred pas ik toch weer in m'n jeans!!!Deze voor jou!:
Nice
zaterdag 30 maart 2013 om 17:07
Zo het zit er weer op. Aan de ene kant lijkt het iets makkelijker te gaan maar ik heb sommige momenten nog steeds moeite om vol te houden.
Wel balen want mijn nieuwe dvd doet het niet in de dvd speler. Wel in de laptop maar dat was niet helemaal de bedoeling. Dvdspeler maar even schoonmaken. Anders gaat ie terug. Grrr. De ripped in 30 dvd doet het wel trouwens. Daar kom ik dus niet meer onderuit
Wel balen want mijn nieuwe dvd doet het niet in de dvd speler. Wel in de laptop maar dat was niet helemaal de bedoeling. Dvdspeler maar even schoonmaken. Anders gaat ie terug. Grrr. De ripped in 30 dvd doet het wel trouwens. Daar kom ik dus niet meer onderuit
zaterdag 30 maart 2013 om 17:12
Ik heb te lange gewrichtsbanden overal, mijn zwakke plekken zijn echt mijn knieën, enkels en polsen. Mijn knieën en enkels zijn nog wel te overzien als ik precies de goede positie pak en die zullen ook wel sterker worden, maar ik kan niet mezelf opdrukken en mag dit van de fysio niet vanwege de hoek tenopzichte van mijn onderarmen. Kan ik dan gewoon een andere oefening kiezen of is het echt een essentieel onderdeel van de shred?
zaterdag 30 maart 2013 om 19:26
zaterdag 30 maart 2013 om 21:00
zondag 31 maart 2013 om 11:48
Jet wat ontzettend goed zeg. Inspiratie krijg ik ervan.
Ik heb vanochtend even mijn reguliere rondje gerend (6 km). Ik geloof echt dat Jillian iets doet voor mijn conditie. Ik moet het nog ff checken op de computer maar ik geloof dat ik nog nooit zo hard heb gerend! Ben helemaal blij!
Vanavond 7/30 met manlief. Die is dan weer thuis.
Ik heb vanochtend even mijn reguliere rondje gerend (6 km). Ik geloof echt dat Jillian iets doet voor mijn conditie. Ik moet het nog ff checken op de computer maar ik geloof dat ik nog nooit zo hard heb gerend! Ben helemaal blij!
Vanavond 7/30 met manlief. Die is dan weer thuis.
zondag 31 maart 2013 om 14:56