Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
Bleeeeegh, ik heb helemaal geen zin meer. Ik heb het heet en geen zin om me om te kleden en... en... bah. Wie geeft me een schop onder mijn kont?
Hier ook nog niet geshred.. Gisteravond vrienden over de vloer met eten en het werd iets té laat en iets té gezellig met de drankjes, dat ik vanmorgen (zowaar al om 9 uur wakker) niet echt het hoofd ertoe had om te gaan shredden. Nog steeds niet overigens En eigenlijk kan ik er ook niet mee zitten, dat is nog wel het ergste!
Ik was gisteren zo dronken dat ik nu niets kan, laat staan shredden

Ik geef de rest een schop onder de kont!
Kooommmmm op allemaaaaal!!! Jullie weten dat je je slecht voelt als je vanavond op de bank hangt en helemaal niks hebt gedaan! En je voelt je beter als het het toch doet. Hoe wil je anders in godsnaam al die cm verliezen anders. Meteen ff die alcohol eeruit trainen. Jullie zijn toch geen mietjes! Het is maar 27 minuten. Da's niks!!! GOGOGO!!!

Zoiets?
KLAAAAARRRR!!!!!! 30/30 !!!

Damesssss als IK het kan dan kunnen jullie het OOK! Het voelt geweldig kan ik jullie vertellen. Ik ben nog steeds 5 kilo zwaarder dan voor m'n zwangerschap maar door de shred pas ik toch weer in m'n jeans!!!
Ik heb net geshred en voel me heeeeeeeerlijk!! dus ladies, go for it!!! doorzetten nu! anders heb je morgen ook geen zin en de dag erna ook niet! Juist die kater er even uitzweten, kom op!
Jetfreggel wat goed van je! Ben je niks aan kilo's afgevallen dus maar wel strakker geworden? Ga je nog meten? Ben heel benieuwd. Ga je nu nog iets anders doen?

Vrolijkemama ik ga ook zo beginnen!
quote:bee-tje schreef op 30 maart 2013 @ 16:04:

Jetfreggel wat goed van je! Ben je niks aan kilo's afgevallen dus maar wel strakker geworden? Ga je nog meten? Ben heel benieuwd. Ga je nu nog iets anders doen?

Vrolijkemama ik ga ook zo beginnen!Ik heb er ongeveer 60 dagen over gedaan en in die tijd zo een 4 kilo kwijtgeraakt. Van maat 44 naar 40/42 gegaan. Ik ga nu verder met ripped in 30 en rennen met Evy!
quote:yellowlove2punt0 schreef op 30 maart 2013 @ 15:00:

Ik was gisteren zo dronken dat ik nu niets kan, laat staan shredden

Ik geef de rest een schop onder de kont! Nou, dat dacht ik dus ook! Werd wakker met een erg grote kater (tot 15:30 in bed gelegen en flinke hoofdpijn), maar ik heb mezelf een schop onder de kont gegeven en toch 17/30 gedaan! Ik voel me gelijk een heel stuk beter en de hoofdpijn lijkt weg te zijn, yeah!
Goed zo Someday !

Kom op Yellow, je kunt het ! Je moet gaan shredden anders loop je achter. En dan beginnen wij al aan Ripped en jij nog niet......
quote:jetfreggel30 schreef op 30 maart 2013 @ 15:26:

KLAAAAARRRR!!!!!! 30/30 !!!

Damesssss als IK het kan dan kunnen jullie het OOK! Het voelt geweldig kan ik jullie vertellen. Ik ben nog steeds 5 kilo zwaarder dan voor m'n zwangerschap maar door de shred pas ik toch weer in m'n jeans!!!Deze voor jou!:

Nice
Ik doe morgen wel 5x ofzo telt dat. Ik lig echt in bed te versterven sorry
Jaa ik moet er ook nog even wat over zeggen; goedzo Jetfreggel!! Ik ga ook voor de 30/30 (volgens mij voor het eerst dat ik dan qua sport iets 'afgemaakt' heb). :P
Zo het zit er weer op. Aan de ene kant lijkt het iets makkelijker te gaan maar ik heb sommige momenten nog steeds moeite om vol te houden.

Wel balen want mijn nieuwe dvd doet het niet in de dvd speler. Wel in de laptop maar dat was niet helemaal de bedoeling. Dvdspeler maar even schoonmaken. Anders gaat ie terug. Grrr. De ripped in 30 dvd doet het wel trouwens. Daar kom ik dus niet meer onderuit
Ik heb te lange gewrichtsbanden overal, mijn zwakke plekken zijn echt mijn knieën, enkels en polsen. Mijn knieën en enkels zijn nog wel te overzien als ik precies de goede positie pak en die zullen ook wel sterker worden, maar ik kan niet mezelf opdrukken en mag dit van de fysio niet vanwege de hoek tenopzichte van mijn onderarmen. Kan ik dan gewoon een andere oefening kiezen of is het echt een essentieel onderdeel van de shred?
Jetfreggel, wat goed dat je helemaal klaar bent! Heb je een dvd van ripped of het je 'm gedownload?

En Yellow, beterschap. Morgen weer vol er tegenaan!
Wat goed Jetfreggel! Heb je daarvoor ook je eetpareoon aangepast?

En Yellow, wat heb je nu geleerd?

Ik ga nu de kids op bed leggen en op voor level 2!
Follow your heart, but take your brain with you....
Dank je wel iedereen!

Heb m'n eetpatroon inderdaad ook aangepast. 6 maal per dag eten en geen snoep/ koek/ frisdrank.

Witch, ik denk dat schredden voor jou niet de aangewezen werkout is eerlijk gezegd. Je moet echt veel opdrukken/ planken.
quote:elise1978 schreef op 30 maart 2013 @ 18:09:

Jetfreggel, wat goed dat je helemaal klaar bent! Heb je een dvd van ripped of het je 'm gedownload?

En Yellow, beterschap. Morgen weer vol er tegenaan!Ik heb de dvd besteld, moet hem nog binnen krijgen!
Ok, net dag 1 van level 2.....zij die gaan sterven groeten u.....
Follow your heart, but take your brain with you....
Klaar voor vandaag! Ripped in 30 en 6w6p achter elkaar gedaan, allebei level 1. Lekker voor de afwisseling. Ik had expres vroeger gegeten dan de rest, want laat op de avond trek ik het echt niet.

Ik ga lekker bankhangen, slaap lekker voor straks!
Yellow

Meis, ik hoop dat je er van genoten hebt! Morgen weer een dag!

miepje1971 wijzigde dit bericht op 30-03-2013 21:13
Reden: plaatje deed het niet
% gewijzigd
Ik heb 2 dagen verzaakt wegens werk en cursi, morgen weer. 27/30, almost there ;)
Jet wat ontzettend goed zeg. Inspiratie krijg ik ervan.

Ik heb vanochtend even mijn reguliere rondje gerend (6 km). Ik geloof echt dat Jillian iets doet voor mijn conditie. Ik moet het nog ff checken op de computer maar ik geloof dat ik nog nooit zo hard heb gerend! Ben helemaal blij!

Vanavond 7/30 met manlief. Die is dan weer thuis.
Go jet go jet!! Supergoed van je!!

Ik reageeer morgen weer uitgebreid op IEDEREEN en schop me onder mn kon want ik ben serieus nog steeds brak. Ik denk dat het pas morgen weer shredden wordt. Ben wel afgevallen overigens (2 dagen niet shredden en dan opeens wel afvallen?! )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven