Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
Nee Yellow, je valt niet af door niet te shredden. Is gewoon vocht wat je kwijt bent. Je moet morgen wel 3x level 3 achterelkaar doen om weer bij te komen, maar dat snap je zelf ook wel.

Ach je hebt in ieder geval een leuke avond gehad, dat is ook belangrijk.

Ik heb net dag 3 level 3 gedaan (23/30). Het ging eindelijk wat beter. De pushups kan ik echt beter volhouden op de voeten. Daarna nog wat BeFiti 90 gedaan om wat extra calorieën te verbranden van het uiteten van gisteren.

Vanmorgen paasbrunch heb ik me aardig aan mijn dieet gehouden.
hahaha ik weet het hoor.

Ik ben nu obese aan het kijken en ik ga daarna shredden .BAM.
Vanmiddag 12/30 gedaan maar het ging totaal niet lekker. Ik vind de oefeningen stom en ingewikkeld en kon m'n draai niet vinden Motivatie was ook gelijk weg, had er even flink de pest in. Morgen beter

Ik weet wat je voelt Tristan.

Ik deed gisteren 11/30 en mijn hele lijf voelt vandaag ontstoken aan Getver.

Mijn hoofd heeft best zin om te shredden, maar mijn lijf gaat dat echt niet redden.

Morgen hoop ik weer!
Follow your heart, but take your brain with you....
1/30 van Ripped is een feit. Vond m veeeeel zwaarder dan de shred. 1 keer door m'n benen gezakt zelfs. En gewichten van 2 kg gebruikt, ( ipv 1 kg) misschien was dat ook niet zo slim.

Maaaaar we gaan gewoon door!! Stoppen is GEEN optie. Ik wil het ik wil het IK WIL HET!
Zo 7/30 zit erop. Ging eigenlijk best goed. Ik had lekker mijn iPod met renmuziek op gezet. Top! Ik had het gedaan voordat man thuiskwam en hij heeft het vanavond ook nog gedaan. Ben ook wel trots op hem want hij is gemotiveerd maar vind het nogal stom om te doen. Sja...alsof ik het een feestje vind (een beetje maar).

Ik ben alleen nog niks afgevallen, ook niet in cm

;-(. Wellicht wat vroeg.
I iz back in town. Ik heb level 3 gedaan! Ik kon wel best wel veel niet volhouden vrees ik, heb weer soms oefeningen gedaan uit level 2 (die laatste buikspieroefening kan ik gewoon echt niet). Maar kon wel alle cardio volhouden jeeej

Ik heb weer een wijze les geleerd: alcohol is slecht voor je en je gaat er ook nog eens niet van shredden.

Ben o magische wijze wel afgevallen, zit weer precies op de -6.5 kg. Ik wil eigenlijk aan het einde van level 3 10 kg afgevallen zijn. Het moet gewoon lukken!!
Yellow super dat je toch hebt geshred! Level 3 lijkt me brutal! Ik hoop dat het goed gaat met je afvalrace .

Ik heb net met man afgesproken dat de weegschaal tot het eind vd shred op zolder gaat. Ook wel rustgevend.
Ja je kunt ook beter niet te vaak gaan. Ik raak meteen van de rel als ik dan weer aankom, maar je moet eigenlijk niet elke dag wegen. Ga ook proberen het even neit te doen, tot het einde van de shred.

En wat betreft level 3, het was meer een 2,5 voor mij want ik kon sommige dingen gewoon niet zo goed en om dan toch maar wel bezig te blijven is er gesmokkeld met level 2 oefeningen
Ik ga morgen beginnen! Ik schrijf het maar even op hier zodat ik wel moet

Ik haat sporten en hou ook nooit wat vol dus ik ben benieuwd
Welkom hangmat!

Volgens mij had ik het zonder dit groepje ook niet volgehouden hoor....

Ik voel me nu ook echt beter nu ik het toch gedaan heb.

We gaan allemaal net als jetfreggel en vlasje verbluffende resultaten boeken!
Ook ik ben begonnen met de 30day shred, Eerste dag goed en heb de gehele workout meegedaan, misschien iets langzamer en niet zoveel pushups als de dames op youtube, maar goed, dat komt wel!

Hopelijk kan ik het volhouden, ik verlies snel mijn interesse, maar het zijn maar korte workouts, dus op zich mezelf een schop onder de kont geven en hoppakee! Midden mei een weekje strand, de bikini ligt klaar, nu mijn kont er nog inpassen
Gister 9/30 gedaan, cardio zwaarder gemaakt door gewichtjes te gebruiken. Misschien was het daar toch nog te vroeg voor want paar uur later kreeg ik erg last van mijn rug. Vandaag nog steeds, dus denk dat ik voor de eerste keer een rustdag in ga bouwen.

Wat is iedereen hier goed bezig!! En idd verleidelijk om iedere keer op de weegschaal te gaan. Ik wil nog 1,5 kg eraf, dus dat valt wel mee. Gaat mij voornamelijk om wat strakker worden en iets doen aan mijn conditie.

Succes allemaal, ik ga genieten van mijn rustdag :P
Ik heb gister rustdag gehad, en vandaag gaat het me niet lukken vrees ik want we gaan met familie en kindjes naar de dierentuin. Morgen ben ik weer van de partij! Goed bezig allemaal!
Ik ben moehoehoe. Ik heb gisteren de hele dag gewerkt tot vanmorgen 4 uur (horeca). Ik ben hier echt te oud voor....

Nee, ik kan alleen slecht tegen slaaptekort.

Dus gister niet geshred. En vandaag wordt het ook niet wat, dus morgen weer een dag.
Aaah Miepje

Ga maar lekker slapen hoor!! EN je bent nog maar 24 dus je bent niet oud
Ja p-sies yellow. Ik word zelf een beetje gek van eigen gewicht fixatie. Zo van "wanneer zakt het nu"?. Niet gezond. Normaal heb ik dat niet zo.

Man ging vanochtend op de weegschaal staan en werd meteen depressief. Die had een iets te luxe paasweekend gevierd . Dus weegschaal gaat zo zeker naar zolder.

Voor je het weet doe je een volledige level 3. Ik kan me ook voorstellen dat het even opstarten is met je uitloop van die kater.

Vanavond ga ik 8/30 doen. Mijn spierpijn wordt echt minder. Net alsof ik niet meer zo hard werk. Het helpt wel echt als ik ook heb gelopen!
5/30, halverwege level 1 ! Heb extra veel gestretched voor en na en meteen een icepack op mijn been gehad na het trainen, springen laat ik gewoon compleet achterwege, bij sommige andere oefeningen voel ik die spier ook al (maar niet op een erg vervelende manier). Ik denk dat er gewoon niet genoeg warm up is voor mij waardoor die spier en pees onder mijn knie overbelast is.

Wel heel fijn te lezen hoe gemotiveerd iedereen is! (En dat ik al lang en breed ben ingehaald door de nieuweren )
Ik lees al een tijdje mee en ben gisteren ook begonnen met shredden en nu onwijs spierpijn, dus vandaag sla ik denk ik maar over. Ik hoop echt dat ik dit vol ga houden. Meestal ben ik niet zo gemotiveerd en heb ik een schop onder m'n kont nodig. Dit topic lezende, heb ik al meer motivatie. Ik moet echt wat aan m'n conditie doen en meer bewegen en natuurlijk hoop ik er ook wat strakker van te worden.
Hallo dames! Goed bezig weer allemaal, na de Pasen! Ben blij dat de feestdagen weer (bijna) voorbij zijn, de chocoladevoorraad is weliswaar nog niet op, maar die bederft zo snel niet.

Ik heb gesmokkeld - ik ben na dag 6 van level 1 overgegaan op level 2, omdat ik nieuwsgierig was én level 1 een beetje saai begon te vinden. Maar level 2 vind ik leuk! Gisteren niet geshred, maar vanochtend dag 2 van level 2 gedaan. En ik ga er behoorlijk van zweten, wat ik fijn vind want dan heb ik in ieder geval het gevoel dat er iets gebéúrt!!

Mijn blokjesbuik is helaas nog niet helemaal zichtbaar onder de speklaag, maar ik vóél dat ie er is. Ik ga deze week ook niet elke dag schredden, want ik heb komende zondag een halve marathon, en die wil ik graag lopen zonder al vooraf spierpijn te hebben.

Voor wie vandaag nog "moet" (mag, bedoel ik natuurlijk!): succes en zet hem op! Denk aan de paaseitjes die weer als sneeuw voor de zon verdwijnen na 20 minuutjes shredden, denk aan de bikinibuik! Jullie kunnen het!
Zoooo, ik ben er ook weer eens. Door omstandigheden enkele weken niet kunnen shredden en omdat ik pas op 8/30 zat begin ik maar gewoon from scratch. Jammer genoeg heb ik sinds dit weekend wel een fikse verkoudheid te pakken, dus het zal me benieuwen hoe goed het vol te houden is. Even m'n sportkleding en matje tevoorschijn toveren.
Oja, en als inspiratie voor de level-2ers onder ons een citaat en een plaatje.

THIS IS A TWENTY MINUTE WORK OUT GUYS!!

Amazing job. A-ma-zing. Job.

Ik vind Jillian leuk!
Ok. Dag 9/30 zit erop. Ik ben echt bang voor level 2. Ben echt nog geen Natalie in level 1! Wat me ook steeds stoort in de eerste 2 min cardio is dat ik het qua uithoudingsvermogen wel volhoud, maar mn kuiten niet! Aaargh.

Ik kan echt prima m'n hele leven level 1 doen hoor
Ik ben trouwens dikker geworden volgens mijn broeken. Wut? Ben nochthans niet meer gaan eten :|
Welkom Hangmat, Dekenopdebank en Zotteke! Dit topic is een goede stok achter de deur als je een keertje geen zin hebt. Gewoon een paar pagina's lezen en dan wil je toch niet achterblijven bij de rest.

Lily, level 2 viel mij best mee hoor. Alleen bij de cardio moet ik af en toe echt even op adem komen, maar verder gaat het best goed.

Bee-tje, ik herken je verhaal over de weegschaal helemaal. Ik heb echt de neiging om er elke dag op te gaan staan (en hij staat hier al op zolder). Dat werkt natuurlijk alleen maar averechts. Ik probeer nu hooguit 1 x per week te gaan en eigenlijk wil ik pas weer als ik klaar ben met shredden. Ik weet alleen niet of ik dat wel vol ga houden.

Heb het afgelopen weekend elke dag kunnen shredden. Ik wilde eigenlijk een rustdag inlassen vandaag, maar ik had gisteren echt teveel gegeten. Was iets te gezellig met heel veel lekkers op tafel bij schoonouders en ik kon me niet helemaal inhouden helaas.....

Dus ik moest toch van mezelf en zit nu op 14/30. Bijna op de helft!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven