Lijf & Lijn alle pijlers

Afvalchallenge 2017 - Deel 2

03-04-2017 20:00 2884 berichten
Nieuwe meeschrijvers welkom!

In dit topic vallen we op een gezellige en verantwoorde manier af. Als je mee wilt doen graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.

Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.

Naam Lengte Start Streef Huidig Week +/- Totaal
Hamaika 1,64m 86 67 72.8 +0.4 -13.2
Maureen 1.74m 75 67 75.9??? 0 +0.9
Polkadot 1.78m 96.1 75 88.3? -0.2 -7.8
Flyingdaydreams 1.77m 98 80 89.4? -0.5 -8.6
Sneeuwwitje80 1.80m 81.3 75 78.5? 0 -2.8
Strawberry 1.65 83 65 73.3??? -0.9 -9.7

Na meerdere weken niet reageren –> = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon gezellig en actief blijft.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid even laat weten!
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 11-06-2019 07:42
65.11% gewijzigd
Willen we eigenlijk nog echt wel verder met dit topic meiden?

Als ik voor mezelf spreek heb ik echt graag die stok achter de deur en dat kan alleen met een actief topic. En we hebben het al meerdere malen benoemd maar er verandert toch maar weinig in mijn beleving.

Ik hoor het graag eerlijk meiden. Want ik overweeg inmiddels serieus hier te stoppen en elders aan het haken omdat het hier zo stil is en blijft...
Alle reacties Link kopieren
Het is inderdaad nog steeds heel stil hier. Ik wil wel graag door. Iedere dag reageren hoeft niet, maar sommige mensen zijn wel heel stil. Jammer, we waren zo'n actieve groep.

Ik heb vandaag een eetfeestje, dus dat is niet best. Morgen maar balansen. Sporten gaat nog altijd lekker. Vanmorgen weer hardgelopen. En daarna een half uur gelopen. Geeft een fijn gevoel!
Ik ben de stok ook zeker nodig eigenlijk. Merk dat vakantie hebben leuk is maar ik ook iets te makkelijk ben. En wil de 80kg inmiddels wel een keer zien.
Ik heb precies hetzelfde Suikberbroodje. Ik vind dit gewoon echt heel jammer de laatste weken. Precies, elke dag posten hoeft zeker niet, maar zo een topic worden waar alleen op de weegdag het gewicht wordt gepost en verder nauwelijks is echt geen stok achter de deur.
Een topic blijft alleen actief als er wordt gepost. En dat kunnen wij alleen zelf doen. Dus kom op meiden, als jullie willen dat dit topic actief blijft, zou het fijn zijn als er wat vaker wordt gepost.

Ducktales ik heb jou zojuist uit de tabel gehaald, aangezien er al een aantal weken geen updates zijn geweest. Terug er in mag altijd, dat weet je.

Goed nou genoeg gemopper weer ff op de vroege zondagochtend.

Suikerbroodje bij mij lijkt het de tweede helft van de week wel goed te gaan, zowel met eten als sporten, ben morgen erg benieuwd. Wel had ik gisteren een vette snaaidag maar als ik vandaag een beetje balans net als jij komt er morgen denk ik wel een min uit.
Lekker gevoel he dat het ff mee zit!

Woeffie weeg jij inmiddels op een andere dag, of gewoon op maandag? Hier ook nog een lange weg te gaan ja, ik wil < 75 wegen voor mijn vakantie in september en dan liefst < 72,5 voor mijn vakantie in oktober. Oh wat klinkt dat aso haha, 2 vakanties in 2 maanden.

Ben benieuwd morgen op de weegschaal maar ik verwacht wel een min dus! Succes ladies!
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 11:52
11.92% gewijzigd
Ik weeg op vrijdag. Dat komt voor mij beter uit.

Ik heb gelezen dat je in september naar val enncia gaat. Leuk! Ik ga in november weer.

Ja rot van je ex. Ik zit hier met die scharrel wat voor eventjes weer leuk leek te gaan.
Ok, heb ik dan een update gemist of is je gewicht hetzelfde gebleven Woeffie? Laat maar weten!

Ja klopt ik ga van 7 tot 15 september naar Valencia en van 12-17 oktober naar Lissabon. De eerste trip met mijn beste vriendin, de tweede met mijn broer. Zin in!! Ga jij in november naar Valencia? Ik ben er jaren geleden elk jaar geweest, laatste x was in 2012.
Klopt in november ga ik voor de 3e keer naar Valencia. Erg leuke stad.

Ik ben vergeten te wegen vandaar geen gewicht. Moet echt wat strenger zijn weer en meer gaan drinken.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed dames, een actief topic, dat is ook de reden dat ik me hierbij heb aangemeld! Als je zelf een slechte dag hebt kun je veel hebben aan de steun van anderen en als het bij jezelf goed gaat kun je een ander weer een beetje helpen.
Ik zag dat jullie voorheen ook wel eens een eetdagboek deelden. Zijn jullie daar bewust mee gestopt?
Ik vind het soms wel prettig dit bij te houden als een stok achter de deur, dus als jullie dit ook prettig vinden kunnen we dat bijv wel eens doen?

Klinkt heerlijk al die vakanties!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op vakantie daarom even minder actief. Ik zal dus nu ook 2x geen gewicht doorgeven.
Ik ga er vanaf 4 september weer maximaal voor.
Nu proberen enigszins de schade te proberen te beperken met alle feestjes en lekkers.

Ik typ nu op mijn mobiel dus lastiger reageren op iedereen. Maar ik heb alles wel gelezen😊
Woeffie voor mij wordt het denk ik de zesde of zevende keer, Valencia, ,maar dus al jaren geleden de laatste. Ben benieuwd of er nog veel is veranderd. Ga jij ook in een hotel? Of iets anders? Wij gaan naar hetzelfde hotel als toen al die jaren, maar weet wel zeker dat ze me na 5 jaar niet meer herkennen haha.

Lisaatje zelf heb ik nooit een eetdagboek bijgehouden, ik vind het net als apps invullen teveel werk. Maar ik weet wel dat er meiden in het topic waren die dat wel bijhielden.

En precies om wat jij zegt, daarom vind ik het ook zo enorm jammer dat het hier zo stil is de laatste tijd.

Twilight heerlijk dat jij nu op vakantie bent. En jij bent ook gewoon altijd 1 van de actieve schrijvers hier. Hopelijk lukt het de schade te beperken.

Ik heb lekkere trek maar moet het niet doen, dus neem zo maar even een handje ongebrande amandelen, mijn favo tussendoortje.
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 21-08-2017 07:24
3.79% gewijzigd
Hamaika ik zit vaak in het tryp oceanic hotel. Maar moet ook zeggen dat ik een evenement combineer met stedentrip. Het hotel ligt vlakbij het oceanografic. Ben wel benieuwd of je nog leuke tips hebt om te gaan doen. Of wat ik echt moet zien haha.
Alle reacties Link kopieren
Net terug van vakantie....lees snel bij en morgen weer wegen...
( hopelijk valt t mee)
Zo hier toch goed nieuws op de weegschaal.

Gewicht 76.1
Afgevallen deze week -0.9
Totaal afgevallen 9.9

Kortom bijna opnieuw de - 10 kilo!

Mijn vakantie is over 2,5 week, hopelijk ben ik dan weer in de 75 kilo. Zou moeten lukken, maar ja ik was daar al eerder haha. Ben benieuwd bij jullie ladies! Succes!

Woeffie wij zitten in hotel Dimar, dat is ook vlakbij het van Oceanografic, alleen aan de overkant volgens mij. Welke venement ga jij heen? Bij ons is het puur een stedentrip haha.

Tips om te doen: het oceanografic en planetaruim, Bioparc (safari dierentuin) , het strand van Las Arenas met zijn leuke gekleurde vissershuisjes, de overdekte markt, de drooggelegde Turia rivierbedding... Ik vind het wel een erg leuke stad.

Jua welkom terug!!! Hopelijk valt de schade mee vandaag!
Hamaika. De dingen wat je noemt heb ik inmiddels bijna allemaal gezien. Maar het blijft gewoon een mooie stad. Wij gaan 3 dagen van de stad genieten en 2 dagen naar het circuit. Gaan ook als groepsreis er naar toe. Maar blijf alleen op het circuit bij de groep en voor de rest lekker mijn eigen ding doen.

Ik moet op schieten nu. Slecht geslapen en bijna verslapen. Fijne dag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog hetzelfde op de weegschaal. Valt me eigenlijk mee, want het is de tijd van de maand.
Ik hoop dat ik de volgende maandag wat omlaag kan gaan want vind het tot nu toe nog lastig!!
Succes iedereen en wat goed Hamaika, fijn om een dalende lijn te zien!
Alle reacties Link kopieren
Hamaika yes op naar de - 10 kg

Hier viel schade niet mee, 1 kg erbij....
:cry:

Wil ik eigenlijk niet in tabel haha maar het is zo als 't is 77.6
Vorige week ongesteld en dus op vakantie....Niet heel gek gedaan maar toch dus.
Gisteren avond wel hard gelopen. Zo'n hekel aan. Rustig opbouwen....en hoop dat het leuk wordt...
Lisaatje balen dat het hetzelfde is gebleven meis. Maar wel de goede instelling: gelukkig ook niks erbij. Deze week weer een nieuwe ronde en op naar beneden. :hug:

Jua ja er begint weer beweging in te komen, heb echt wekenop en rond hetzelfde gewicht gestaan en nu eindelijk weer n daling. Super balen meis van die kilo erbij. Ja herkenbaar haha, ik had dat 2 weken terug 0,8 erbij en wou ik ook eigenlijk niet neerzetten. Maar uiteindelijk hou je dan jezelf voor de gek. Goed dat jij het ook gedaan hebt, uiteindelijk is het toch een proces met vallen en opstaan. En jouw opstaan zal net als mijn opstaan ook weer komen. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ook ik ben schuldig aan het stil zijn. Erg druk de afgelopen weken en dan is het toch een van de dingen die blijft liggen. Sorry ik zal mijn leven beteren. Vanmorgen, na een weekend festival, woog ik 79,3 dus ik moet ook weer aan de slag... gisteren wel wat goed boodschappen gedaan met fruit enz. Vanavond wel op werk eten. Dat blijft toch lastig...

Ik zal nog even bijlezen!
Alle reacties Link kopieren
Sorry, een dag te laat. Mijn gewicht was vanmorgen hetzelfde als vorige week. Dus dat is makkelijk in de lijst. Fijn dat je zo bent afgevallen, Hamaika. En voor de rest: volgende week beter!
Zwaantje balen meis :hug: . Was je naar Lowlands of ergens anders? Ja festivals blinken niet uit in gezond eten. Maar er weer tegen aan dus. Kan je voor je werk niks vooraf maken en dan daar opwarmen? Of eten jullie s avonds gezamenlijk op het werk?

Suikerbroodje nou ja niks erbij ook in elk geval. Dat is goed nieuws. En inderdaad, allemaal weer knallen deze week.

Ik gisteravond per ongeluk patat met een frikandel op, had er de hele avond spijt van dus hopelijk helpt dat de volgende keer mee als ik weer een verleiding heb.
Zo hier wel een goede week, redelijk stabiel in gewicht en gisteren heel erg goed nieuws gehad.

Er werd gisteren een spaarverzekering uitbetaald en het bleek twee keer zoveel als ik dacht hahaha! Dus ik heb de uitbetaling gelijk als aflossing in mijn persoonlijke lening gegooid en,..... daar ben ik nu in november al vanaf in plaats van volgend jaar pas. :cheer:

En dat betekent ook, dat als ik maandag goed nieuws zou krijgen over mijn contractverlening dat ik dan per 1 december van 36 naar 32 uur wil gaan en elke week weer op vrijdag vrij wil, net als bij mijn oude baan. Wat ook weer betekent dat ik dan 'bezorgingen' op die vrije dag zou kunnen inplannen en dus weer minder gelazer met mijn :thunder: leidinggevende over thuiswerkdagen.

Kortom ik ben ff helemaal blij! Nu alleen wel die contractverlenging binnenhalen maandag.
Alle reacties Link kopieren
Yeah Hamaika. Lekker!! :-D
Ja ik ben ook superblij haha en heb wel 10x opnieuw op onine bankieren ingelogd om te kijken of het ECHT waar is haha.
Nu maar extra hopen dat maandag ook de contractverlenging in orde komt om de rest in gang te zetten.

Afvallen gaat ook goed deze week, Vanochtend even stiekem gekeken en was onder de 76, dus als het zo doorgaat ben ik maandag weer meer dan 10 kilo afvallen.
Weer haha, want dat was ik in mei ook al een keer en natuurlijk komt ook de vakantie er nog aan over 2 weken......
Alle reacties Link kopieren
Super Hamaika, zal voor je duimen dat de contractverlenging idd door gaat!
En ook heel fijn dat het afvallen ook zo goed gaat :-)
Ik heb hier stiekem ook gekeken en weeg nog steeds hetzelfde, maar voelt wel alsof ik redelijk goed bezig ben dus ik ga gewoon gestaag verder zonder al te veel op mijn gewicht te letten. Zal in het begin misschien ook wat stroef gaan als je pas net bezig bent je levensstijl te veranderen. Ben benieuwd..
Alle reacties Link kopieren
Ik duim maandag ook voor je, Hamaika!

Hier gaat iets niet goed. Sporten wel, ik loop en ren en vind het heerlijk. Maar ik snoep en snaai echt veel te veel. En ik zie het aan mijn lijf. Mijn buik wordt dikker en blubberiger. Erger nog, mijn man zei het vanmorgen ook. Dus vanaf maandag moet ik echt weer serieus tegenaan! Als ik zo bezig blijf, ben ik zo weer op mijn oude gewicht en dat wil ik echt niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven