Lijf & Lijn alle pijlers

Ben jij knap?

12-12-2018 13:08 358 berichten
Geïnspireerd door een ander topic vroeg ik mij het volgende af:
Ben jij knap. En dan bedoel ik: algemeen genomen en door het grote merendeel knap bevonden.
Dus een beetje het standaard knap. We kunnen het hebben over 'wat knap is' en dat ' smaken verschillen' maar ik denk dat men wel weet wat ik bedoel. Het zgn perfecte plaatje. Mag best iets afwijken. Maar je weet denk ik wel of je knap gevonden wordt door de meute. En je mag ook best tevreden zijn met wat je ziet in de spiegel denk ik. Ik heb zelf nogal een broertje dood aan valse bescheidenheid namelijk.

Maar doe eens geen sociaal wenselijk antwoorden zoals: iedereen heeft wel wat knaps of uiterlijk boeit mij niks. Want dat bedoel ik niet in dit topic en kan je een ander topic over openen. Ik bedoel echt: ben jij knap! Puur buitenkant. En word jij als knap gezien door de meeste mensen. Want meestal weet je dat zelf wel denk ik.
En je kan hier gewoon eerlijk zijn. We zijn toch anoniem. Ook als je jezelf doorsnee of misschien zelfs juist lelijk vindt kan je dat gewoon zeggen. Ik ben hier niet om te oordelen. Het is gewoon another oppervlakkig topic ter vermaak :-)

TO begint: ja ik denk dat ik wel knap ben. En ook door de meeste mensen wel knap word gevonden. Is dat een deugd? Absoluut niet. Het is in dit topic dan ook niet de bedoeling om politiek correct te gaan doen.

Shoot!
anoniem_376869 wijzigde dit bericht op 12-12-2018 13:16
9.70% gewijzigd
Murrmurr schreef:
12-12-2018 17:41
Ja want er zit niks tussen uitzonderlijk knap en compleet mislukt. Ze had ze net zo goed niet kunnen hebben.
Dat blijkt. Beter ergens op de stoep zetten, aanbellen en wegrennen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, vind ik eigenlijk wel.
Volle bos haar in een kleur waar ik vaak complimenten over krijg, mooie ogen, relatief goede huid, volle lippen, bovendien lang en slank.
Helaas gooien mijn zeikstem en mijn motoriek naar mijn idee behoorlijk roet in het eten, daardoor zou ik mezelf niet als aantrekkelijk beschouwen. Ach ja, je kan niet alles hebben.
Honingbij_ schreef:
12-12-2018 17:48
Ja, vind ik eigenlijk wel.
Helaas gooien mijn zeikstem en mijn motoriek naar mijn idee behoorlijk roet in het eten, daardoor zou ik mezelf niet als aantrekkelijk beschouwen. Ach ja, je kan niet alles hebben.
:proud:
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik ben niet knap. Ik verzorg mezelf en heb altijd make up op en haar geföhnd. Ik ben wel lang en blond met een flinke cupmaat en dat maakt wat goed. :)
Ik ben ontzettend knap. Ik heb het idee dat ik mezelf mss ietwat knapper vind dan anderen mij vinden. Maar goed daar ging t topic niet over.
Theamuts schreef:
12-12-2018 13:56
Ik kom op 70% good looking.
Ik kom op 79% :hyper:
:rofl:
Aardvarkentje schreef:
12-12-2018 14:34
0%
You are very ugly

:-(
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ben alleen te dik. Mn hoofd is alleen wel echt heel erg prima.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Yesssss I' m prettyyyyyy.
Geen borsten ( borstkanker) , oedeemarm, ook erg gezellig ( door de borstkanker) , but helll I'm prettyyy.
Niet alles gelezen hoor, maar wat is de definitie van knap?????
Alle reacties Link kopieren
Kukita-Del-Barrio schreef:
12-12-2018 18:13
:rofl:
Met een andere foto was het 76%.
Aardvarkentje schreef:
12-12-2018 18:19
Met een andere foto was het 76%.
Tuuuuurlijkkkk
jooppie schreef:
12-12-2018 18:19
Yesssss I' m prettyyyyyy.
Geen borsten ( borstkanker) , oedeemarm, ook erg gezellig ( door de borstkanker) , but helll I'm prettyyy.
Niet alles gelezen hoor, maar wat is de definitie van knap?????
Definitie van knap?
Ik vermoed naar westerse/europese standaarden.
Op de prettyscale heb ik een te brede neus. Nou dat zegt al genoeg denk ik.
Honingbij_ schreef:
12-12-2018 17:48
Ja, vind ik eigenlijk wel.
Volle bos haar in een kleur waar ik vaak complimenten over krijg, mooie ogen, relatief goede huid, volle lippen, bovendien lang en slank.
Helaas gooien mijn zeikstem en mijn motoriek naar mijn idee behoorlijk roet in het eten, daardoor zou ik mezelf niet als aantrekkelijk beschouwen. Ach ja, je kan niet alles hebben.
Zeikstem :rofl:
Audio! Audio!!!
Alle reacties Link kopieren
Kukita-Del-Barrio schreef:
12-12-2018 18:26
Definitie van knap?
Ik vermoed naar westerse/europese standaarden.
Op de prettyscale heb ik een te brede neus. Nou dat zegt al genoeg denk ik.
Onzinnig geleuter in dit topic dus....
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een lekker wijf!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Kukita-Del-Barrio schreef:
12-12-2018 18:24
Tuuuuurlijkkkk
Wat een gemene kutopmerking.
...
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben wel knap. En ik denk dat dat ne wel voordelen heeft gegeven, vroeger toen ik er nog gebruik van maakte. Heb tijdens mijn wilde jaren bijna geen drankjes betaald en sloeg elke jongen aan de vaak waar ik mijn pijlen op richtte. Vooral in m’n tienerjaren was ik best arrogant eigenlijk zonder enige scrupules. Niet perse een leuk mens. Vriendinnetjes wilden op zomervakantie niet naast me liggen op het strand/naast me op straat lopen/naast me dansen, want dan kregen ze geen aandacht. Dat was voor mij niet leuk.

Toen ik begin 20 was heb ik een tijd in NY gewoond en heb nog nooit in de rij gestaan of entree betaald voor een club, ook niet voor de drankjes, of de dure etentjes vooraf. Ook het vervoer werd betaald. Zat aan tafels in VIP area’s en ontmoette celebrities aan de lopende band (heb zelfs Leo gezoend Haha). Ik voelde me net een celebrity. Ontzettend oppervlakkige wereld, een collega wilde ook mee maar haar looks werden afgekeurd. Mannelijke vrienden mochten wel mee maar moesten de fooien neerleggen. De jongens die ons mee namen kregen tussen de 500-1000 per avond betaald afhankelijk van hoeveel mooie meiden ze meenamen. Bizar he? We zijn wel nig steeds bevriend, dat is wel leuk.

Nu ben ik m’n wilde haren al een tijdje kwijt maar ik denk dat het met sollicitaties me ook wel geholpen heeft (representatieve functies).

Wel grappig, ik heb m’n haar een tijdje geleden van lang heel licht blond naar half lang donkerblond veranderd. Ik denk dat er nu 50% minder omgekeken wordt/minder opmerkingen. Lekker rustig. Sowieso kan uiterlijk me een stuk minder schelen dan vroeger.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Ik vind mezelf erg knap. Wie het niet met me eens is, kan een klap krijgen.
Alle reacties Link kopieren
-Bladora- schreef:
12-12-2018 18:33
Ja ik ben wel knap. En ik denk dat dat ne wel voordelen heeft gegeven, vroeger toen ik er nog gebruik van maakte. Heb tijdens mijn wilde jaren bijna geen drankjes betaald en sloeg elke jongen aan de vaak waar ik mijn pijlen op richtte. Vooral in m’n tienerjaren was ik best arrogant eigenlijk zonder enige scrupules. Niet perse een leuk mens. Vriendinnetjes wilden op zomervakantie niet naast me liggen op het strand/naast me op straat lopen/naast me dansen, want dan kregen ze geen aandacht. Dat was voor mij niet leuk.

Toen ik begin 20 was heb ik een tijd in NY gewoond en heb nog nooit in de rij gestaan of entree betaald voor een club, ook niet voor de drankjes, of de dure etentjes vooraf. Ook het vervoer werd betaald. Zat aan tafels in VIP area’s en ontmoette celebrities aan de lopende band (heb zelfs Leo gezoend Haha). Ik voelde me net een celebrity. Ontzettend oppervlakkige wereld, een collega wilde ook mee maar haar looks werden afgekeurd. Mannelijke vrienden mochten wel mee maar moesten de fooien neerleggen. De jongens die ons mee namen kregen tussen de 500-1000 per avond betaald afhankelijk van hoeveel mooie meiden ze meenamen. Bizar he? We zijn wel nig steeds bevriend, dat is wel leuk.

Nu ben ik m’n wilde haren al een tijdje kwijt maar ik denk dat het met sollicitaties me ook wel geholpen heeft (representatieve functies).

Wel grappig, ik heb m’n haar een tijdje geleden van lang heel licht blond naar half lang donkerblond veranderd. Ik denk dat er nu 50% minder omgekeken wordt/minder opmerkingen. Lekker rustig. Sowieso kan uiterlijk me een stuk minder schelen dan vroeger.
Stuur japie jongbloed eens een mail.....
Nouschi schreef:
12-12-2018 18:30
Ik ben een lekker wijf!
IK WIST HET!
Kukita-Del-Barrio schreef:
12-12-2018 18:08
Ik kom op 79% :hyper:
Bofkont :hello:
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
12-12-2018 18:30
Ik ben een lekker wijf!
Dat kan je wel zeggen, maar niemand heeft je ooit gezien...
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
12-12-2018 18:30
Ik ben een lekker wijf!
Ik had niet anders verwacht!
Ik ben niet knap. Mijn hersenen zijn dat wel. En mijn man ook.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
jooppie schreef:
12-12-2018 18:35
Stuur japie jongbloed eens een mail.....
Flauw, ik deel gewoon mijn ervaring net zoals anderen voorheen deden. Dit was meer dan 10 jaar geleden joh.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Volgens prettyscale ben ik 75% knap. In 'het echt' valt het wel mee mee. Ik ben echt geen topmodel en jongens vallen niet met bosjes voor me neer. Alleen ik ga eigenlijk ook nooit naar clubs dus ik heb geen idee of het andere geslacht positief op me zou reageren. Op straat gebeurt er nooit iets.
emblema wijzigde dit bericht op 12-12-2018 18:59
1.67% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven